Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Se og hør skriver også om «bildeglippen»

er det mulig? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet
26 minutter siden, Malum skrev:

Ingen skal komme og fortelle meg hun ikke visste hva det bildet viste, og at det ikke ble postet med hensikt. Hun der vet nøyaktig hva hun holder på med, og hun oppnådde det hun ønsket og vel så det: ikke bare fikk innlegget haugevis av klikk, hun fikk også oppslag i tabloidene. Den lille høne«glippen» kan hun flyte på i dagevis. Håper alt dette viser seg å være verdt det på sikt også. Jeg har mine tvil.

Jeg tenker også at det var med overlegg. Vil jo tro at hun tar mer enn en rask titt på et sånt bilde før hun poster det. Hadde ikke blitt forbauset om det var Anne Brith selv som kontaktet Dagbladet og Se&Hør om saken. Jeg tipper hun har som mål å ligge jevnt helt i toppen på blogglisten, koste hva det koste vil. Og det koster nok, men beklageligvis mest for familien vil jeg tro.

Skrevet

Er akkurat samme artikkel på se og hør som dagbladet.

Lønner seg å legge ut "tabbebilder".....spesielt når man ikke klarer å klatre opp igjen på blogglista.

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, formula skrev:

Jeg tenker også at det var med overlegg. Vil jo tro at hun tar mer enn en rask titt på et sånt bilde før hun poster det. Hadde ikke blitt forbauset om det var Anne Brith selv som kontaktet Dagbladet og Se&Hør om saken. Jeg tipper hun har som mål å ligge jevnt helt i toppen på blogglisten, koste hva det koste vil. Og det koster nok, men beklageligvis mest for familien vil jeg tro.

Hvorfor vil og må hun på dø og liv være på toppen av blogglisten? Hun tjener jo ikke 5 øre på dette..

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, terteskjell skrev:

Hvorfor vil og må hun på dø og liv være på toppen av blogglisten? Hun tjener jo ikke 5 øre på dette..

Det har vel med sponsorer å gjøre. Jo høyere opp, jo bedre avtaler.

Nå har hun jo falt veldig langt ned igjen så nå prøver hun vel alt som er for å komme seg høyere opp. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Pittelille skrev:

Endret av Sparkel
Skrevet

Var det ikke her inne det bildegreiene startet, og fortsatte? Også klager dere på at det ble sak av det etterpå?🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Birdo skrev:

Var det ikke her inne det bildegreiene startet, og fortsatte? Også klager dere på at det ble sak av det etterpå?🤷‍♀️

Nei det startet på Jodel

• Liker 3
Gjest orfeus
Skrevet
19 minutter siden, Birdo skrev:

«Bildegreiene» ble vel startet av bloggeren selv?

Skrevet
36 minutter siden, Birdo skrev:

Undrer meg mer over at det faktisk ble en sak av det. Hvem var det som tipset dagbladet om det liksom? Ikke mye verdt å lage en sak av i en avis. 

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, Pittelille skrev:

Nei det startet på Jodel

Okei. Men det fortsatte hvert fall her.

Skrevet
7 minutter siden, Birdo skrev:

Okei. Men det fortsatte hvert fall her.

Jeg skjønte ikke hva poenget ditt er? 

• Liker 18
Skrevet
8 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg skjønte ikke hva poenget ditt er? 

Poenget mitt var vel at det er litt morsomt at så mange her inne diskuterte bildet opp og ned i mente, lenge etter at hun endret bildet - men så fort det ble plukket opp av media så er det AB som er tragisk fordi hun kom i media.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Birdo skrev:

Poenget mitt var vel at det er litt morsomt at så mange her inne diskuterte bildet opp og ned i mente, lenge etter at hun endret bildet - men så fort det ble plukket opp av media så er det AB som er tragisk fordi hun kom i media.

Javel? Hvem har skrevet at AB er tragisk fordi hun fikk medieomtale? Jeg har kanskje oversett det. 

• Liker 19
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, persondebatt og krenkelser samt svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Noen ganger virker det som tåka letter hos bedriften. ( iallefall en liten stund) Dagens innlegg tar opp alt som diskuteres her inne, om hvor lite tolerante folk er og hvor stygt det snakkes om person. Nå er det vel bedrift og ikke person som diskuteres her inne og når bedriften tar i bruk måter som overgår mine villeste fantasier for å eksponere seg selv, barna og for å få klikk er det kanskje ikke så rart det reageres.Noen ganger virker det som om evnen til refleksjon er tilstedet, men så siger tåka inn igjen og evnen til å se hvordan bedriften fremstiller seg selv og hva som får folk til å reagere er totalt fraværende. Selvinnsikt er verdifullt å ha i tillegg til toleranse. Selvinnsikt og selvforståelse får en til å se nøyere på hvordan man er og hvordan man oppleves av andre og hvilke konsekvenser de handlingene man utfører påvirker de som er rundt seg. 

Toleranse er viktig, men hvor ble den av da noen så i skattelistene, når foreldre delte ut gåtteri uten papir og noen sa fra at det ikke er greit å droppe dugnad fordi det går utover andre? Når en henger  ut en pappa og en mamma som sa i fra i offentligheten, men ikke tolerere at bedriften blir diskutert i ett forum er det kanskje på tide med litt refleksjon over hvordan man selv fremstår eller hvordan man fremstiller seg ovenfor andre. 

Dersom man hele tiden opplever at man blir misforstått av andre, er man kanskje ikke så god på å formidle hvordan man egentlig vil fremstå og hva man fremstå som. Og er enig med det som skrives i dagens innlegg at det er viktig å begynne med en selv😆

• Liker 27
Skrevet

Hun har fått et forandret utseende fordi hun er trygg, nå har hun samme utseendet som før. Rart hun tar botox og fikser andre ting (dokumentert på blogg) hvis det kun er trygghet som skulle til. Bortkastede penger. 

• Liker 13
Skrevet

Ganske tydelig fra dagens innlegg at hun IKKE har sluttet å lese her inne!

Blir ganske provosert av denne selvforherligelsen og beskrivelsen av toleranse, for dette stemmer ikke med hva den bloggen har vist tidligere. Var ikke mye toleranse som ble vist av noe som enkelt at folk hadde kikket på skattelisten. Den bloggen brukes til å henge ut folk, og det blir fornærmende at hun da prøver å fremstå som tolerant og så raus. Hykleri er noe av det som irriterer meg mest.

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Helado skrev:

Ganske tydelig fra dagens innlegg at hun IKKE har sluttet å lese her inne!

Blir ganske provosert av denne selvforherligelsen og beskrivelsen av toleranse, for dette stemmer ikke med hva den bloggen har vist tidligere. Var ikke mye toleranse som ble vist av noe som enkelt at folk hadde kikket på skattelisten. Den bloggen brukes til å henge ut folk, og det blir fornærmende at hun da prøver å fremstå som tolerant og så raus. Hykleri er noe av det som irriterer meg mest.

Så lenge hun diskuteres her så kommer hun A L D R I til å klare å slutte å lese her inne. 

• Liker 5
Skrevet

Hun fikk over 10 000 flere innlegg på «glippen», det er jo en fordel for henne. Hennes faste leserskare er på under 5000, det er der hun ligger uten bates. 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...