Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Papirfly, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 timer siden, terteskjell skrev:

Ifølge siste innlegg har hun det så travelt at hun ikke får reist på foreldremøter.. Hun må da kunne ta seg tid til akkurat det? Særlig når det handler om rusproblematikken blandt unge mennesker i kommunen

Innlegget er ironisk nok illustrert med en Aperol Spritz. 

Edit: Men at man ikke rekker over alt, skjer mange. 

Endret av ashera
  • Liker 13
Skrevet

Hun har ikke tid til å gå på foreldremøter, ikke tid til å snakke med foreldrene sine. Tullprat! For hytteturer har hun tid til bl.a. Jeg vil påstå det er prioriteringen hennes det er noe alvorlig galt med.😐

• Liker 46
Skrevet
7 timer siden, terteskjell skrev:

Ifølge siste innlegg har hun det så travelt at hun ikke får reist på foreldremøter.. Hun må da kunne ta seg tid til akkurat det? Særlig når det handler om rusproblematikken blandt unge mennesker i kommunen

Ikke tid til det, eller har ikke så lyst til å møte foreldrene etter alle krumspring hun får seg til å gjøre? Og var ikke en av haterne en av foreldrene?

• Liker 28
Gjest CecilieX
Skrevet
11 timer siden, formula skrev:

Har jo sett mange ganger at AB er opptatt av penger og status, og gjerne vil snobbe seg litt. For eks snapper der hun sakte filmer at hun åpner en pose fra Gucci el, løsner sløyfen og blafrer med silkepapiret - alt i slow motion og med lange, lakkerte negler. Hun vil så gjerne, og det skal være klasse. Men så blir det bare harry. Nettopp fordi hun gjør så mye utav det, og det er så alt for tydelig at hun synes det er stas.

I så måte er jo den nye headeren helt symptomatisk for bloggen. AB poserende utenfor et herskapelig hus. Hun vil gjerne fremstå som hun er noe annet enn det hun er, så hun går jo ikke av veien for å sminke sannheten litt. Ingen omskriving av sannheten for stor, ingen for liten heller. 

Skrevet
6 timer siden, ashera skrev:

Innlegget er ironisk nok illustrert med en Aperol Spritz. 

Edit: Men at man ikke rekker over alt, skjer mange. 

Ja jeg er enig i at ikke alle rekker foreldremøter å det gjelder også meg.. Men hun kunne sikkert kuttet ut blogg og data i 2 timer for å prioritere møte.. Har man en jobb hvor det innebærer kveldsjobb så er det ikke enkelt men hun har jo en jobb hvor hun kan legge opp dagene sine selv. Da er det vel ikke så vanskelig og kunne prioritere ett viktig foreldremøte.

• Liker 13
Gjest orfeus
Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

I så måte er jo den nye headeren helt symptomatisk for bloggen. AB poserende utenfor et herskapelig hus. Hun vil gjerne fremstå som hun er noe annet enn det hun er, så hun går jo ikke av veien for å sminke sannheten litt. Ingen omskriving av sannheten for stor, ingen for liten heller. 

Jeg lurte litt på det der, hvorfor hun står foran noen andres hus. Det gir jo ingen mening og gir egentlig bloggen et latterlig skjær. Men hun om det. Kanskje hun har blitt smittet av SE som tror på «The Secret»; at bare man tenker hardt nok på noe - vil det gå i oppfyllelse 🙄 Da står man selvsagt foran et stort hus og tenker hardt på det, og vips! Så har man et stort hus.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Secret_(book)

Skrevet

Tror ikke hun gir seg før noen gir henne det huset. Det er det hun skal ha, noe annet blir nedtur. 

• Liker 8
Skrevet
29 minutter siden, Kollontaj skrev:

Tror ikke hun gir seg før noen gir henne det huset. Det er det hun skal ha, noe annet blir nedtur. 

Hvorfor må hun dette gedigenet huset til 13-20 millioner? Hun må da kunne finne ett bra hus til alle de 5 for 5 millioner.

Ser at hun i dag står oppført med 5500 lesere på blogglisten. Må da være en god stund siden hun hadde så få lesere?

• Liker 9
Skrevet

Hvilket område er det hun peiler seg inn på nå? Et bestemt hus som er til salgs? Hvem sitt hus har hun posert foran?

• Liker 1
Skrevet

AB skrev tidligere i ett innlegg at pizzagutten elsket barna hennes like høyt som hun elsket dem. Hvorfor tar de ikke med alle barna på hyttetur da? Sitter makronene hjemme alene og lager posesuppe fra matkassen mens mor og kjæresten skåler i champagne og fniser?

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, kvinneguide skrev:

Hvilket område er det hun peiler seg inn på nå? Et bestemt hus som er til salgs? Hvem sitt hus har hun posert foran?

Hvis ikke jeg tar veldig feil er dette Kuskerudgården på Sørumsand :) 

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, formula skrev:

Har jo sett mange ganger at AB er opptatt av penger og status, og gjerne vil snobbe seg litt. For eks snapper der hun sakte filmer at hun åpner en pose fra Gucci el, løsner sløyfen og blafrer med silkepapiret - alt i slow motion og med lange, lakkerte negler. Hun vil så gjerne, og det skal være klasse. Men så blir det bare harry. Nettopp fordi hun gjør så mye utav det, og det er så alt for tydelig at hun synes det er stas.

Ser jo det samme med YSL clutchen hennes. Hun er tydelig veldig stolt av den og viser den ivrig frem.

12 timer siden, orfeus skrev:

Et tips til bloggere som vil være classy: Start med adferd og vokabular. En klassereise er ikke noe som automatisk følger med antall kroner man tjener ...

Nettopp! Her kommer jo også det med "gamle" penger og "nye" penger inn. Min erfaring er at som er oppvokst i velstående familier og med å omgås andre folk i de kretsene er ikke opptatt av penger og status på samme måte som "nyrike" folk. Joda, de kjører dyre biler, har designervesker, dyre solbriller, reiser på eksklusive ferier og bor alltid på luksushotell etc., men det er "normalt" for dem og det er ikke noe de føler de må vise frem.

De "nyrike" er derimot mye mer opptatt av å vise frem alt de har fått råd til. Trøkker Porsche nøkkelen i trynet på alle, passer på at Chanel solbrillene og Gucciveska er godt synlig på alle bilder og snapper hvert sekund fra oppholdet på femstjerners hotell og Michelinrestaurant.

Helt til slutt et tips til Anne-Brith: Å feste med "Pærra-jentene" er ikke veien til å bli classy. 

• Liker 34
Skrevet
8 timer siden, Førtifeitogferdig skrev:

AB skrev tidligere i ett innlegg at pizzagutten elsket barna hennes like høyt som hun elsket dem. Hvorfor tar de ikke med alle barna på hyttetur da? Sitter makronene hjemme alene og lager posesuppe fra matkassen mens mor og kjæresten skåler i champagne og fniser?

Dette har jeg også lurt på å hun må ikke komme å klage på hvor slitsomt det er med 4 stk avkom i hus. Hun er jo på noe uten disse flere ganger i måneden.. PS: ifølge snap så var minstemakronen med på hytta i går.

• Liker 3
Gjest margrit
Skrevet

AB mandag 7.mai:"det er også to ekstra fridager denne uken, det betyr at med en liten en i barnehage så betyr det at 5 dagers jobb skal gjøres på 3 dager"

AB torsdag 10.mai: drikker aperol spritz på hytta til svigers og forteller om at hun ikke fikk gått på 2 foreldremøter denne uken. Og hvor er barnehagebarnet som hindret henne i å jobbe denne dagen?

Jeg har store utfordringer med å ta dama seriøst.🤣  Får ikke gått på foreldremøter denne uken fordi hun er opptatt alenemor, men drikke aperol uten barn en torsdag i Oslofjorden, ja det får man til.

Det handler om prioriteringer, AB!

Skrevet
46 minutter siden, margrit skrev:

AB mandag 7.mai:"det er også to ekstra fridager denne uken, det betyr at med en liten en i barnehage så betyr det at 5 dagers jobb skal gjøres på 3 dager"

AB torsdag 10.mai: drikker aperol spritz på hytta til svigers og forteller om at hun ikke fikk gått på 2 foreldremøter denne uken. Og hvor er barnehagebarnet som hindret henne i å jobbe denne dagen?

Jeg har store utfordringer med å ta dama seriøst.🤣  Får ikke gått på foreldremøter denne uken fordi hun er opptatt alenemor, men drikke aperol uten barn en torsdag i Oslofjorden, ja det får man til.

Det handler om prioriteringer, AB!

Husk at dette er jobb. :opplyser:

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, Christiane_W skrev:

Ser jo det samme med YSL clutchen hennes. Hun er tydelig veldig stolt av den og viser den ivrig frem.

Hva er så feil med å være stolt av designervesken sin? Hun liker den sikkert da 😊

• Liker 1
Gjest Varma
Skrevet (endret)

Så rart at hun som har solgt tjenester som "synsk" ikke kan se hva som skjer i sin egen fremtid? Ref konkurser, utro kjærester  osv? Noe sier meg at hun kanskje smørte litt tjukt på den gangen også. 

Endret av Varma
Skrevet
40 minutter siden, Lovelulu skrev:

Hva er så feil med å være stolt av designervesken sin? Hun liker den sikkert da 😊

Det er ikke noe galt i å være stolt av designervesken sin, det er lov det. Men hvorfor det ekstreme behovet for å vise den frem? For meg blir det bare kleint når hun er så stolt av den at den er med på bilde etter bilde, med antrekk som spenner fra jeans til spesialsydd gallakjole, med logoen godt synlig. Da blir det litt sånn "Jada, Anne Brith. Jeg har fått med meg at du har en YSL clutch nå."

• Liker 27
Gjest Dacini
Skrevet
På 11.5.2018 den 8.32, formula skrev:

Når det er sagt hadde jeg ikke takket nei til den hytta ved sjøen de er på, ser utrolig idyllisk ut! 

-dacini-

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...