Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Takker for svar,har ikke snap,så jeg får ikke med meg all galskapen:alice:Det tv tilbudet fra utlandet må vel være en gjesterolle for seg og pizzaboy i ullared:edie:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Mumua skrev:

De leter jo etter folk til Charterfeber nå 🤔😂

For all del, det håper jeg virkelig det ikke er for ungenes skyld. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Devilmom skrev:

Takker for svar,har ikke snap,så jeg får ikke med meg all galskapen:alice:Det tv tilbudet fra utlandet må vel være en gjesterolle for seg og pizzaboy i ullared:edie:

Kanskje noe fra TLC Norge? :biggrin: Skulle ikke forundre meg om tvtilbud fra utlandet = tilbud fra norsk kanal som sendes fra utlandet et sted

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Viernes skrev:

Kanskje noe fra TLC Norge? :biggrin: Skulle ikke forundre meg om tvtilbud fra utlandet = tilbud fra norsk kanal som sendes fra utlandet et sted

Håper for makronene sin del at hun ikke takker ja til noe mere tv program.. Men det forundrer meg ikke om hun blir kontaktet av tv2 for Skal Vi Danse til høsten.. Om de skal ha ny sesong

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ungenes del; Vær så snill.... Vær så snill å ikke eksponer ungene mer enn de allerede blir... 
Håper inderlig ikke det er fakta at hun er kontaktet av noe tv-greier altså. Håper i alle fall ikke hun takker ja.
De ungene er eksponert i bøtter og spann fra før av! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snap: Bilde av en strand med teksten "Da har vi ryddet en av de private strendene! NB Ikke kast plast på havet vær så snill❤️"

Viktig å presisere at det var en av de private strendene. Altså har de flere private strender. Kaxigt👑 #skryt  
Blir bare så dumt og påfallende.

Ang det TV-tilbudet fra "utlandet": Kan jo være at hun har fått noe fra Discovery Networks, som står bak bl.a. TVNorge, Max, Vox, Fem og TLC her i Norge og innbiller seg at det er fra utlandet? Kanskje de har fått med seg misnøyen med Egmont (og dermed TV2) og vil prøve å få henne med på laget? De sender jo mye realitygreier, både egenprodusert og innkjøpt, på de kanalene.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pås skrev:

Jeg foreslår at forumet hjelper henne å huske, skjønner godt at det kan bli for mye for henne... 

- du skulle fortelle hvorfor du offentliggjorde navnene på de som hadde søkt opp navnet ditt i skattelistene

- du skulle fortelle hva du hadde gjort for de stakkars fattige alenemødrene

- iphone på bursdagen din?

Noe mer? 

Jeg sitter fortsatt å venter på episode 3 av de "sterke" personlige historiene hennes (les: anekdoter fra bardommen  om da hun møtte en elg på blåbærtur, og siden at de flyttet til Nordnorge), men ser ut til at jeg venter forgjeves. :snurt:

Skulle veldig gjerne lest om den gangen gullfisken hennes døde, eller og at hun ble våt på beina etter å ha hoppet i en sølepytt. 

Endret av Perle
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Perle skrev:

Jeg sitter fortsatt å venter på episode 3 av de "sterke" personlige historiene hennes (les: anekdoter fra bardommen hennes en gang hun møtte en elg på blåbærtur og siden at de flyttet til nordnorge), men ser ut til at jeg venter forgjeves. :snurt:

Skulle veldig gjerne lest om den gangen gullfisken hennes døde og at hun ble våt på beina etter å ha hoppet i en sølepytt..

Ha ha, hadde glemt at hun hadde begynt på den store sogaen om Anne Brith! 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christiane_W skrev:

På snap: Bilde av en strand med teksten "Da har vi ryddet en av de private strendene! NB Ikke kast plast på havet vær så snill❤️"

Viktig å presisere at det var en av de private strendene. Altså har de flere private strender. Kaxigt👑 #skryt  
Blir bare så dumt og påfallende.

Ang det TV-tilbudet fra "utlandet": Kan jo være at hun har fått noe fra Discovery Networks, som står bak bl.a. TVNorge, Max, Vox, Fem og TLC her i Norge og innbiller seg at det er fra utlandet? Kanskje de har fått med seg misnøyen med Egmont (og dermed TV2) og vil prøve å få henne med på laget? De sender jo mye realitygreier, både egenprodusert og innkjøpt, på de kanalene.

Åååh, det er så kleint! Fise rundt i golfbil i en "preppy outfit" og liksom heeelt tilfeldig (:rolleyes:) nevne "PRIVATE strender" samtidig som hun er trendy og plukker plast. 

Hun prøver j***** hardt da, det skal hun ha! :arwen:

 

Endret av Perle
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perle skrev:

Jeg sitter fortsatt å venter på episode 3 av de "sterke" personlige historiene hennes (les: anekdoter fra bardommen  om da hun møtte en elg på blåbærtur, og siden at de flyttet til Nordnorge), men ser ut til at jeg venter forgjeves. :snurt:

Skulle veldig gjerne lest om den gangen gullfisken hennes døde, eller og at hun ble våt på beina etter å ha hoppet i en sølepytt. 

Åh herreminsprett!!😅 Like greitt det ikke kommer flere historier!😅

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perle skrev:

Åååh, det er så kleint.  Fise rundt i en golfbil i en "preppy outfit" og liksom tilfeldig (:rolleyes:) nevne PRIVATE strender mens hun er trendy og plukker plast. Jezes..

Hun prøver j***** hardt da, det skal hun ha! :arwen:

Ingen strand i Norge er privat (jf. allemannsretten). 

Dog er det lov å forsøke seg https://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2016/01/29/1423/Jus/vil-nekte-naboen-ankomst-til-landstedet 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
13 timer siden, Christiane_W skrev:

Viktig å presisere at det var en av de private strendene.

Har jo sett mange ganger at AB er opptatt av penger og status, og gjerne vil snobbe seg litt. For eks snapper der hun sakte filmer at hun åpner en pose fra Gucci el, løsner sløyfen og blafrer med silkepapiret - alt i slow motion og med lange, lakkerte negler. Hun vil så gjerne, og det skal være klasse. Men så blir det bare harry. Nettopp fordi hun gjør så mye utav det, og det er så alt for tydelig at hun synes det er stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleSnupp skrev:

Ingen strand i Norge er privat (jf. allemannsretten). 

Dog er det lov å forsøke seg https://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2016/01/29/1423/Jus/vil-nekte-naboen-ankomst-til-landstedet 

Hyggelige folk 🙈 https://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2016/02/23/1537/Jus/bryggebrk-p-ostya-kostet-900000-kroner

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge siste innlegg har hun det så travelt at hun ikke får reist på foreldremøter.. Hun må da kunne ta seg tid til akkurat det? Særlig når det handler om rusproblematikken blandt unge mennesker i kommunen

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
4 timer siden, formula skrev:

Har jo sett mange ganger at AB er opptatt av penger og status, og gjerne vil snobbe seg litt. For eks snapper der hun sakte filmer at hun åpner en pose fra Gucci el, løsner sløyfen og blafrer med silkepapiret - alt i slow motion og med lange, lakkerte negler. Hun vil så gjerne, og det skal være klasse. Men så blir det bare harry. Nettopp fordi hun gjør så mye utav det, og det er så alt for tydelig at hun synes det er stas.

Et tips til bloggere som vil være classy: Start med adferd og vokabular. En klassereise er ikke noe som automatisk følger med antall kroner man tjener ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, orfeus skrev:

Et tips til bloggere som vil være classy: Start med adferd og vokabular. En klassereise er ikke noe som automatisk følger med antall kroner man tjener ...

Helt enig. Når det gjelder AB, ville en god start være å slutte med banningen, og å slutte å bruke ordet "dritt" i annenhver setning. Synes det var påfallende i bloggerne, der ord som dritfint, dritstygt, dritdårlig, snakke dritt om, jeg driter i...osv. Og har sett det samme på bloggen. Ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner seriøst ingenting nå jeg, beklager at det sikkert er old news for dere. Men AB tjener 'enormt mye' Jfr egne uttalelser og er kvitt gjelden hun hadde. Hvor vanskelig er det å kjøpe hus da? Veldig mange andre bloggere får til dette og de har gjerne mindre inntekt og like ustabil som hennes inntekt. Når hun skrev at hun lurte på om hun skulle be de eldste sette inn penger på bsu, så tenkte jeg bare 'mor sin bsu da eller?'. 

Nei Anne Brith - drømmehuset kommer nok ikke rekendes på ei fjøl, men du bør vel klare å kjøpe noe rimeligere enn det, når det er aå stort ønske for deg.

'Når å bestemme mæ for nåkka så klar æ de alllllltid' - utenom å spare til hus da..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine Ullebø som er 21/22 år har kjøpt seg leilighet til 4,6. Når en så ung bloggere klarer det, burde det da virkelig være mulig for en voksen dame å prioritere det samme? Hun har tross alt 4 barn. Jeg blir så flau over å være vitne til at voksne folk er så fornuftig og mer opptatt av pr og fjas, fremfor stabile boforhold til ungene sine. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...