Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg spør av ren nysgjerrighet da jeg ikke kan noe om redigering av bilder. AB har nå lagt ut 2 snapper med bilde av hendene sine. På det første bildet er det en tydelig tynn svart strek langs pekefingeren, en strek langs tommelen og en liten langs ringfingeren. Hva er dette. Er det noe form for redigering. Klarer ikke se hvorfor det ellers skal være sånn. 

Og OM det er redigering, synes jeg det er rart da hun fremsnakker sine egne hender og at dem er pene... Men da trenger dem vel ikke redigering?  Kunne tatt skjermbilde av det, men da blir jeg bare slettet ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Varma
2 minutter siden, Søtefløte skrev:

Jeg spør av ren nysgjerrighet da jeg ikke kan noe om redigering av bilder. AB har nå lagt ut 2 snapper med bilde av hendene sine. På det første bildet er det en tydelig tynn svart strek langs pekefingeren, en strek langs tommelen og en liten langs ringfingeren. Hva er dette. Er det noe form for redigering. Klarer ikke se hvorfor det ellers skal være sånn. 

Og OM det er redigering, synes jeg det er rart da hun fremsnakker sine egne hender og at dem er pene... Men da trenger dem vel ikke redigering?  Kunne tatt skjermbilde av det, men da blir jeg bare slettet ;) 

Hva søren??Hvis dette er sant, så er det toppen av idioti. At man kan tjene penger på noe som er så lite samfunnsnyttig  er jo helt på trynet. Det er jo bare usunt å leve slik, en ting er å leve et slikt liv uten barn men en mor til 4?  Og på toppen av det hele kalles det en jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Varma skrev:

Hva søren??Hvis dette er sant, så er det toppen av idioti. At man kan tjene penger på noe som er så lite samfunnsnyttig  er jo helt på trynet. Det er jo bare usunt å leve slik, en ting er å leve et slikt liv uten barn men en mor til 4?  Og på toppen av det hele kalles det en jobb?

som sagt;Jeg spør om andre som har mer peil kan se det?:vetikke: Jeg kan for lite om det. Men uansett syns jeg det er latterlig med denne utseendefokusering. Spesielt når hun har tenåringsbarn. I dag innlegg om lepper, og snapper om pene hender som har fått nye negler... Blir litt svett jeg. 

:roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
19 minutter siden, Søtefløte skrev:

Har hun brukt filter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus

Husarbeid er det kjedeligste jeg vet. Jeg tipper Anne Brith mener det samme, siden hun reklamerer heftig for et vaskefirma. Men jeg stusser litt over blogginnlegget fra i går:

Gjør jeg ikke noe husarbeid mer? 

Joda. Jeg stryker mye klær og koser meg med barna. 

Når ble å kose seg med barna husarbeid? Likestilt med stryking, faktisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snap-ranten i går...🙈🙉 At en godt voksen dame får seg til å holde på sånn er helt utrolig og vitner om veldig dårlig dømmekraft. Puteflaut! 

Det eneste som er lov i kommentarfeltet til Anne Brith er altså positive kommentarer av typen som bygger opp under det oppblåste egoet hennes, f.eks: "vakre du" "fine du" "stå på, du er flink, vakker og sterk" osv. Selvsagt generøst krydret med diverse emojis som understreker positiviteten💞✨❤️😘💋🌷💗💫.

Endret av Christiane_W
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, orfeus skrev:

Har hun brukt filter?

Vet ikke. Det var disse svarte strekene jeg lurte på. 

778B71A3-3611-4AB7-A185-3D4737E16262.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Søtefløte skrev:

Vet ikke. Det var disse svarte strekene jeg lurte på. 

778B71A3-3611-4AB7-A185-3D4737E16262.jpeg

Oi, de så jeg ikke før du viste dette! Tenkte det bare var skygge, men enig i at de ser litt skarpe ut i forhold til skyggene i resten av bildet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Monky skrev:

🤣🙈

IMG_2463.PNG

Me har så usedvanleg mange umodne bloggarar her i landet. Og AB is heading for a fall for å seie det sånn, åtferda henna vert jo berre meir og meir bisarr.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rubella skrev:

Oi, de så jeg ikke før du viste dette! Tenkte det bare var skygge, men enig i at de ser litt skarpe ut i forhold til skyggene i resten av bildet. 

Så de med en gang. Får det ikke til å stemme med skygger. Tydeligere på snappen hennes enn her... 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

For meg ser det mer ut som poenget er å vise fram neglene, heller enn å fortelle at hun før mente hun hadde unormale hender, og at man skal slutte å se feil og mangler ved seg selv.

Synes det er tragisk at denne kvinnen i 40-åra og med tenåringsbarn, gjør sitt beste for å være med i denne galoppen som kun handler om å kjøpe seg et annet utseende enn det hun i realiteten har.

Kunstige negler, pmu-lepper, hairextensions, løsvipper og nå også tannregulering. Hun skriver "er det ikke rart hvor vi ser feil og mangler på oss selv, som ingen andre ser". Akkurat den tankegangen er de aller fleste ferdige med lenge før de passerer 40.

Hva med å godta seg selv, som den modne kvinnen hun er? Og slippe til den selvsikkerheten og tryggheten en voksen dame gjerne har i den alderen? Og om hun ikke har den tryggheten - hva med å jobbe med å den, i stedet for å leke ungjente? Patetisk, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til:

Er det bare jeg som synes det er noe bisart, nærmest patologisk over de overskriftene hennes hvor hun omtaler seg selv i tredjeperson?

(jeg googla hvordan man bøyer "bisarr" men synes likevel "bisart" ser...bisart ut :fnise:)

Et lite utvalg:

Sitat

"Hvorfor gjør du det, Anne Brith?"
"50% av oss flirer av deg, Anne Brith. "
"Du er altfor kravstor, Anne Brith"

"Ikke vær så hardt mot deg selv, Anne Brith"
"Anne Brith, få deg en jobb!"

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke sann, hun der.

Denne er postet her før, men bør repostes i dag, synes jeg:

IMG_20180503_164158.thumb.png.aebf44840eab13b3eef432bc15f17b0e.png

Dette er altså fra Instagram, i forbindelse med lansering av matkassa fra proviant. Den nederst kommentaren er min, og i Anne Brith sin verden er dette altså stalking/hets/hat/trusler? Jeg vet ikke helt, you tell me. Det ble i hvert fall slettet, og jeg ble blokkert fra hennes instagram. Klin kokos. :sprettoy:

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aimless skrev:

Hun er ikke sann, hun der.

Denne er postet her før, men bør repostes i dag, synes jeg:

IMG_20180503_164158.thumb.png.aebf44840eab13b3eef432bc15f17b0e.png

Dette er altså fra Instagram, i forbindelse med lansering av matkassa fra proviant. Den nederst kommentaren er min, og i Anne Brith sin verden er dette altså stalking/hets/hat/trusler? Jeg vet ikke helt, you tell me. Det ble i hvert fall slettet, og jeg ble blokkert fra hennes instagram. Klin kokos. :sprettoy:

JÆVLA HATER!!!1111oneone Du må da forstå at saklige, oppriktige spørsmål er det samme som trusler og hat!

Du er bare misunnelig!

#ironi, for de som eventuelt ikke forstod det

Endret av Rubella
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Aricia skrev:

@Aimless: Du blir nok snart oppsøkt av Anne Briths hemmelige politi i svarte skinnfrakker. :redd: 

Da skal jeg sette på Maria Mena og vise dem styggefingeren!  :snurt:

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aimless skrev:

Blir nok ekstra effektivt når en nonne gjør det. :mrgreen: 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aimless skrev: