Gjest jørgensen Skrevet 6. april 2018 #9041 Skrevet 6. april 2018 4 minutter siden, Døgnvill skrev: At hun har sendt dette inn hvor..? Sikkert til bloggerne.
Døgnvill Skrevet 6. april 2018 #9042 Skrevet 6. april 2018 1 minutt siden, jørgensen said: Sikkert til bloggerne. Takk for svar Men herregud, tipper begge parter der gnir seg i hendene over dette klippet.. De kommer jo garantert til å vise det og hva skjer da? Jo da, masse snakkis... Og jeg tviler i grunn ikke ett sekund på at hun der faktisk har gjort det. Normale bloggere (og flere) hadde jo tross alt ikke gjort det så klart hun må. 8
Døgnvill Skrevet 6. april 2018 #9043 Skrevet 6. april 2018 En annen ting. Hva skulle hun filme på badet i utgangspunktet siden hun "glemte" å slå av kameraet... Nope nope og nope. 17
Gjest Vitting Skrevet 6. april 2018 #9044 Skrevet 6. april 2018 Jeg hører på Misjonen hver uke, og kan trygt si at "vi" (som kritiserer deler av Anne Brith's jobb-prestasjon - nemlig hennes lovbrudd/moralbrudd gjennom blogging) ikke blir hengt ut. Kvinneguiden som en helhet er nevnt, og det har lite med AB å gjøre Kleint ang. filming til bloggerne...
MarianneE Skrevet 6. april 2018 #9045 Skrevet 6. april 2018 11 minutter siden, Vitting skrev: Jeg hører på Misjonen hver uke, og kan trygt si at "vi" (som kritiserer deler av Anne Brith's jobb-prestasjon - nemlig hennes lovbrudd/moralbrudd gjennom blogging) ikke blir hengt ut. Kvinneguiden som en helhet er nevnt, og det har lite med AB å gjøre Kleint ang. filming til bloggerne... Har hørt på Misjonen i mange år og dette er og min erfaring 17
Gjest orfeus Skrevet 6. april 2018 #9046 Skrevet 6. april 2018 20 minutter siden, Vitting skrev: Jeg hører på Misjonen hver uke, og kan trygt si at "vi" (som kritiserer deler av Anne Brith's jobb-prestasjon - nemlig hennes lovbrudd/moralbrudd gjennom blogging) ikke blir hengt ut. Kvinneguiden som en helhet er nevnt, og det har lite med AB å gjøre Kleint ang. filming til bloggerne... Det ante meg, de to herrer er jo ganske så reflekterte. Her har nok karamellen ikke forstått sammenhengene.
Tinnitus Skrevet 7. april 2018 #9047 Skrevet 7. april 2018 13 timer siden, Karamelle skrev: Bare last ned... dere er ofte omtalt 👍😊 Du mener vel vi?! Da man som aktiv deltager i en hvilken som helst debatt, uavhengig av hvor man står i og grad av saklighet man bringer til den gitte debatten, er med i den.. Jeg vil tro at di debattantene som omtales som det ene og det andre, i podcaster og diverse andre steder, absolutt ikke utelukker slike som deg. Jeg finner det lite sannsynlig at oppegående, objektive og reflekterte folk, vil anse mye av det saklige som skrives her inne, som trolling og misunnelse.. Man kan selvfølgelig ikke si at alle som velger å delta her, kommer med nyttige eller nødvendige utsagn.. Sånn er det i alle debatter.. Jeg personlig, er imponert over en del av brukerne her inne! Deres evne til å reflektere og informere. Andre brukere, imponerer heller lite. Du velger å gå frem med «kjenner dere», «vet dere» osv, så jeg stiller da di samme spørsmålene til deg.. hva vet du om andre brukere her inne? Det må være lov for oss som faktisk ikke tar alt en offentlig person gjør og sier som god fisk, som reagerer på hva som blir gjort og hvordan dette gjøres, å ha en kritisk stemme.. det er nyttig!! det du driver med, ser jeg derimot på som sløsing av tid for din egen del.. hva sitter du igjen med? 31
Marimba Skrevet 7. april 2018 #9048 Skrevet 7. april 2018 En barnebursdag kan jo være et komplett kaos fra ende til annen hvor foreldre dumper barna sine og får litt etterlengtet alenetid. Så jeg kan faktisk forstå at enkelte synes det er slitsomt og godt å slippe, og hvertfall når man har forlatt barna i gode hender. Men jeg tror nok ikke jeg hadde klart å dra fra barna mine i en sånn setting, selv om jeg synes det var slitsomt, og hvis jeg mot all formodning skulle gjort det hadde jeg hvertfall ikke (!) skrytt av det. Tenker at av og til er det lurt å skille imellom de tankene som bør bli værende inne i hodet, og mellom de tankene som det er mer greit å legge ut. 16
Ellatin Skrevet 7. april 2018 #9049 Skrevet 7. april 2018 Jeg skjønner ikke at folk gidder å svare AB eller AB sin "army of devouted fans" når de kommer hit for å bare skrive svada. De bidrar ikke til debatten på noe vis, de kommer bare for å si "Dere er så slemme og misunnelige." Kom med noe som er verd å svare på, noe med litt substans. Helt greit å ønske å stå opp for AB og tale hennes sak. Men da må dere komme med mer enn det dere har gjort til nå altså. Mobbing, misunnelse, hetsing... Dette er de eneste argumentene og de er særdeles tynne. Vi liker alle en god debatt her, og vi vil veldig gjerne høre sterke motargumenter. Så kom heller med de enn å prøve å kjefte på oss. Og barnebursdag? Det er et ork. Ungene elsker det men å dømme AB for å åpent innrømme at hun er glad hun slipper er bare teit. Vi betaler oss ut av å styre med feiringene selv vi hver gang. Er aldeles nydelig. Familie selskap er noe helt annet men barnebursdag er jo bare et ork og hodepine. Spesielt når det er mange barn man må styre med. Er mye man kan kritisere AB A/S for, men dette er ikke en av de i min mening. 10
My <3 Skrevet 7. april 2018 #9050 Skrevet 7. april 2018 Det med barnebursdager kan jeg faktisk forstå. Jeg synes det er pyton. Jeg kunne helt sikkert lagt mer arbeid i det for å få bursdagene til å bli mindre ork. Men hva skal man gjøre. Å samle 10-15 unger hjemme i stua er et MARERITT. Og siden alle mine har bursdag i vinterhalvåret så blir det for uforutsigbart å ha det ute også. Vi prøvde for et par år siden. Hadde vært masse deilig snø og vi skulle ha akebursdag. Dagen før regna nesten alt bort. Så jeg HAR faktisk prøvd. Så vi gjør det så enkelt vi kan. Leier en gymsal eller lignende og lider oss igjennom 2 timer. Unger er jo helt ville i flokk. Noen ganger har vi satt på en film og, bare for å holde støynivået nede. 2
lillesky Skrevet 7. april 2018 #9051 Skrevet 7. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring og spekulasjoner. /lillesky (mod)
pøbelsara Skrevet 7. april 2018 #9052 Skrevet 7. april 2018 (endret) VI diskuterer hverken privatpersonen AB eller barna hennes i denne tråden. Ungene er sikkert både søte, flinke, hyggelige og høflige. Jeg synes likevel ikke de burde omtales på mors blogg. Hvis du hadde lesst her inne, hadde du sett at det er DET vi diskuterer - ikke om de er snille eller slemme, høflige eller uhøflige. Vi diskuterer det som publiseres på bloggen. Og det er vel ingen her inne andre enn deg som har sagt at AB er forferdelig heller. Jeg diskuterer blogging som mediefenomen - og bloggere som formidlere og som markedsførere. Jeg diskuterer SoMes betydning i mediebildet. AB som privatperson er selvsagt ikke lov å diskutere her inne - hva hun gjør som privatperson vet ikke vi noe om. Endret 8. april 2018 av lillesky 37
Emmelise Skrevet 7. april 2018 #9053 Skrevet 7. april 2018 Jeg har tygd på denne en stund og tenkte jeg skulle skrive det ned. Om i det minste for å prøve å sette ord på det. Jeg beklager hvis det virker litt rørete. Det har i en lengre periode blitt diskutert bloggen til AB og hennes kontinuerlige eksponering av sine barn. Det er opptil flere som har bemerket at de vet mer om barna til AB enn de kjenner enkelte familiemedlemmer. Jeg syntes sånt er skummelt, for farene er mange og jeg er av formeningen at et barn skal kunne leve med de samme forventningene om privatliv som jeg hadde da jeg var barn før sosiale medier dukket opp. I tillegg syntes jeg at lovverket angående eksponering av mindreårige på nett trenger en ganske kraftig oppgradering. AB har skrevet i bloggen sin at hun er klar over denne tråden, at hun følger nøye med, har masse skjermbilder og er i hyppig kontakt med forumansvarlig. Når hun gjør det så er det naturlig at "blodfansen", som syntes det er skrekkelig at "slemme hjernedaue høns sitter og skriver dritt om AB", vil gjøre noe. Hvor enn edel tanken må ha vært, hvor enn gode intensjoner man må hatt. Når de så engasjerer seg basert på feilaktig informasjon fra AB ender de egentlig opp med å gjøre situasjonen verre. Hovedsaklig verre for AB. For det er AB som har skrevet om hvor fæle folk er mot henne, blodfansen iler til og lever opp til de forventningene vi har til dem. Som igjen reflekterer negativt tilbake til AB. Vi har en forventning om at forsvarerne av AB kommer til å være like desillusjonert som vi opplever AB. I mitt tilfelle blir jeg bare oppgitt når det måtte skje, for man kommer ikke riktig under huden på folk på den måten. Man får ikke det innblikket man gjerne vil ha i hvorfor de syntes det er interessant å følge henne og ikke minst forsvare henne. 29
Tinnitus Skrevet 7. april 2018 #9054 Skrevet 7. april 2018 (endret) Anyways.... Saker og problemstillinger som her blir diskutert, er tatt fra en offentlig blogg.. Da blir det litt naivt å kalle dette sladring.. Når AB skriver X, og her inne stilles det da ulike spørsmål rundt X og hvorvidt dette er noe en bør dele på Internett med ukjente folk.. Det er ikke ryktespredning, ei heller sladring.. det er en diskusjon.. hvor debattantene drar inn personlige holdninger til en problemstilling, som startet med et innlegg på bloggen til AB.. Endret 8. april 2018 av lillesky 21
Tiramy Skrevet 7. april 2018 #9055 Skrevet 7. april 2018 Er det bare jeg som reagerer på måten hun merker reklame på Snapchat? Idag er Coolstuff blir plassert synlig mens Reklame blir plassert så langt ned eller opp at halve teksten forsvinner… 15
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 7. april 2018 Populært innlegg #9056 Skrevet 7. april 2018 Hun var god til å merke reklame før. Det er hun ikke lenger. og når det gjelder den elleville sinnataggkaramellen, så har jeg screenshottet alt, så hvis noen i ettertid vil hevde at denne tråden ble stengt på grunn av dritt MOT AB Davidsen og hun får lyst til å lage en video om det, så finnes det dokumentasjon på akkurat hva som har skjedd her. 67
Gjest orfeus Skrevet 7. april 2018 #9059 Skrevet 7. april 2018 35 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun var god til å merke reklame før. Det er hun ikke lenger. og når det gjelder den elleville sinnataggkaramellen, så har jeg screenshottet alt, så hvis noen i ettertid vil hevde at denne tråden ble stengt på grunn av dritt MOT AB Davidsen og hun får lyst til å lage en video om det, så finnes det dokumentasjon på akkurat hva som har skjedd her. 🌷👍
Fremhevede innlegg