Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Karamelle skrev:

Jeg ler iallefall. Ble tipset om denne tråden på en podcast der dere ble latterliggjort og fordummet. Omtalt som litt enkle og pålagt en del lite smigrende omtale. Smake deres egen medisin med andre ord.👍

Hvem er «dere»? 

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Gjest Senil
Skrevet

Tenker det er bedre å overse brukere som vil lage brukerdebatt i hensikt å stenge tråden. 

Gjest orfeus
Skrevet
47 minutter siden, Karamelle skrev:

Jeg ler iallefall. Ble tipset om denne tråden på en podcast der dere ble latterliggjort og fordummet. Omtalt som litt enkle og pålagt en del lite smigrende omtale. Smake deres egen medisin med andre ord.👍

Hvilken podcast? Er det ikke paradoksalt at du er en del av Kvinneguiden nå? Føler du deg litt enkel og fordummet?

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+fordumme&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Skrevet

Misjonen bla( Antonsen og Golden). Nei, jeg er ikke en del av dere. Om du har lest og forstått(!) det jeg skriver, tar jeg avstand av den hetsing dere prøver på overfor AB. Jeg ser jo dere er usedvanlig nærtagende til at dere mener AB bør finne seg i alt oppgulpet du og dine likesinnede underholder oss som mest bruker tiden til å lese og la seg underholde på dette forumet.

• Liker 3
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Karamelle skrev:

Misjonen bla( Antonsen og Golden). Nei, jeg er ikke en del av dere. Om du har lest og forstått(!) det jeg skriver, tar jeg avstand av den hetsing dere prøver på overfor AB. Jeg ser jo dere er usedvanlig nærtagende til at dere mener AB bør finne seg i alt oppgulpet du og dine likesinnede underholder oss som mest bruker tiden til å lese og la seg underholde på dette forumet.

Dagens!

Den som skriver i et forum på Kvinneguiden er en del av Kvinneguiden. Punktum. Det hjelper ikke det spor at du prøver å fortelle hele verden at du tar avstand fra Kvinneguiden - når du er der selv :laugh: 

Tror jeg tar fram trollsprayen hvis du ikke legger ut lenke til podcasten.

PS Har rapportert diverse innlegg som brukerdebatt, inkludert egne innlegg.

Endret av orfeus
Skrevet

Bare last ned... dere er ofte omtalt 👍😊

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Karamelle skrev:

Visste du at det finnes en twitterkonto som heter Kvinneguiden? Den er hysterisk morsom. Du burde absolutt lese den.

Du er forresten rapportert for brukerdebatt. :)

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Karamelle skrev:

Det var jo uhyre spesifikt, spesielt siden den eneste tråden du engasjerer deg i er denne om AB og du blankt overser de tusenvis andre trådene som foregår på dette forumet. Podcast ja, den tror jeg på.

• Liker 14
Skrevet

såååeee....

Hvis man ikke liker hetsingen av AB..

Er det da lov å hetse de som hetser?

Spør for en venn...

• Liker 44
Skrevet

I siste innlegg skriver hun blant annet om at hun har glemt å slått av kamera når hun har vært i dusjen, men likevel sendt inn filmen. Tenker hun er bra inspirert av sine "pærra"-venner, og håper hun selv skal få gleden av å dusje naken på riksdekkende TV. 

Viktig at serien er åpen og ærlig :alice:

• Liker 39
Gjest orfeus
Skrevet
16 minutter siden, Karamelle skrev:

Du mener «vi» er ofte omtalt :) 

Du er rapportert for brukerdebatt og bør skifte tema for innleggene dine. Bare et tips.

Skrevet
13 minutter siden, BeverTramp skrev:

I siste innlegg skriver hun blant annet om at hun har glemt å slått av kamera når hun har vært i dusjen, men likevel sendt inn filmen. Tenker hun er bra inspirert av sine "pærra"-venner, og håper hun selv skal få gleden av å dusje naken på riksdekkende TV. 

Haha, den måtte jeg le av også. Man 'glemmer' ikke at man stiller kamera mot dusjen altså. Hvor dumme tror hun Norges befolkning er? Det å bli vist naken på tv er nok en våt (!) drøm. 

• Liker 30
Skrevet
25 minutter siden, BeverTramp skrev:

Da er vel deltagelse i neste sesong i boks.

• Liker 7
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Haha, den måtte jeg le av også. Man 'glemmer' ikke at man stiller kamera mot dusjen altså. Hvor dumme tror hun Norges befolkning er? Det å bli vist naken på tv er nok en våt (!) drøm. 

Jeg synes hun "glemmer" så mye jeg, vi får ofte ta del i langt mer  enn det de fleste andre ser på som  innenfor komforsonen. Men det blir jo klikk og penger av slik "glemming" da.

Endret av Oppland
  • Liker 13
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
57 minutter siden, BeverTramp skrev:

Håper produsentene har vett nok til ikke å kjøre ut slike videoer. De burde ha brent seg etter diverse tabber med en viss annen mammablogger ...

Endret av orfeus
Skrevet (endret)
1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Og nå har i tillegg mor sjøl spilt inn noen dampende, hete dusjscener som "helt tilfeldig" ble spilt inn, men likevel sendt inn? Hvis du er mor til 4, over 40!!!! og har det minste skvett av verdighet og selvinnsikt i behold, da filmer ikke du deg selv I dusjen, lyver om at du trodde kamera var av, og likevel sender det inn til riksdekkende tv. 

Så enig, så enig!!! 

Får håpe noen i produksjonen har vettet i behold, og ikke sender dette på TV! Men tviler på det, de skal jo gi sjølveste Ørjan Burøe skjermtid. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 12
Skrevet

Jeg synes det er trist at noen har så lite å bidra med at de må filme seg selv naken i dusjen.

• Liker 28
Skrevet
3 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg tar det ikke så nøye om noen synes denne tråden er fordummende og tåpelig, jeg synes grunnen til denne tråden går litt i samme kategori, så det er nå så. Blogging har vært som en motorvei uten fartsgrenser eller bremser, bloggere har gang på gang bevist at de gjør, sier, og omtaler hva som helst og hvem som helst bare det et villige lesere til det. De har godt av kritikk, veldig godt, de er ikke et sceneshow med skrikende og tilbendene fans på alle hold. Hvis noen synes det er tåpelig at jeg synes AB driter seg ut og selger ungenes privatliv, ja da lurer jeg på hvem det sier mest om.

Og nå har i tillegg mor sjøl spilt inn noen dampende, hete dusjscener som "helt tilfeldig" ble spilt inn, men likevel sendt inn? Hvis du er mor til 4, over 40!!!! og har det minste skvett av verdighet og selvinnsikt i behold, da filmer ikke du deg selv I dusjen, lyver om at du trodde kamera var av, og likevel sender det inn til riksdekkende tv. 

Hun har sikkert fått tommel opp og klarsignal fra både pizzagutten og hennes håpefulle 🙄🙄

• Liker 14
Skrevet

At hun har sendt dette inn hvor..?

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...