Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Asti skrev:

Fra kommentarfeltet i dag: https://imgur.com/a/u8HjM 

:sukk:

Vanskelig å forstå at AB jobber så hardt for å få fjernet muligheten til å være anonym på KG (noe som ville ha fjernet selve KG), når det er så tydelig at hun bruker dette forumet for å få oppmerksomhet. Hun kan gjerne sitte med popcornet sitt i kveld, jeg skal ihvertfall ikke bidra til underholdningen.

Forresten merkelig at hun ikke forstår at det er "sjuske-kommentaren" som klart og tydelig nevnes det er snakk om, men vil opplyses om hvilken kommentar det siktes til?

Endret av formula
Skrevet
Akkurat nå, formula skrev:

Vanskelig å forstå at AB jobber så hardt for å få fjernet muligheten til å være anonym på KG (noe som ville ha fjernet selve KG), når det er så tydelig at hun bruker dette forumet for å få oppmerksomhet. Hun kan gjerne sitte med popcornet sitt i kveld, jeg skal ihvertfall ikke bidra til underholdningen.

Nei, det hun driver på med blir bare for dumt og flaut. 

Jeg foreslår at Anne Brith og Konatil starter med seg selv. Dvs.fjerner muligheten for å kommentere anonymt på sine blogger. Det ser ut som det trengs (Konatil: https://imgur.com/a/CslcT og AB: https://imgur.com/a/u8HjM ).  ;) 

Skrevet (endret)

Beyond flaut. Blir bare trist av at hun orker å holde på. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 15
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Asti skrev:

Fra kommentarfeltet i dag: https://imgur.com/a/u8HjM 

:sukk:

Der har du det igjen, hun får tilsnakk for de kommentarene hun har latt stå som er negative mot kgmedlemmer, og i stede for bare å legge seg flat og innrømme at hun fryda seg over den, så skriver hun at hun skjønner at det kan misforstås?!?!?!?!

Det er ingen misforståelse! Noen kalte oss sjusker, AB fniste og kosa deg, og joiner vedkommende som skrev kommentaren i sofaen når vi «sjusker» går amok. Hva var det å misforstå? 

Endret av Stjernekikkeren
Ikke skrive når irritert, blir ikke bra.
  • Liker 18
Skrevet

Hver dag er jo "aprilsnarr" hos AB. Ser ikke hvordan dagens innlegg skiller seg ut på noen måte? :vetikke:

• Liker 29
Gjest orfeus
Skrevet
4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Der har du det igjen, hun får tilsnakk for de kommentarene hun har latt stå som er negative mot kgmedlemmer, og i stede for bare å legge seg flat og innrømme at hun fryda seg over den, så skriver hun at hun skjønner at det kan misforstås?!?!?!?!

Det er ingen misforståelse! Noen kalte oss sjusker, AB fniste og kosa deg, og joiner vedkommende som skrev kommentaren i sofaen når vi «sjusker» går amok. Hva var det å misforstå? 

Jada, folk på KG er nok noen ordentlige sjusker, sett med ABs øyne. De tillater seg jo å kommentere hennes firma! Makan! Skal det ikke være lov for reklamebloggere å utlevere familie og naboer for å tjene penger på dem? Ikke lyve og bløffe heller? Nei, skjønner godt hun syns KG-debattantene er sjuskete som kan både begrunne og forklare hvorfor dette ikke er greit.

:huh:

Skrevet
9 minutter siden, orfeus skrev:

Jada, folk på KG er nok noen ordentlige sjusker, sett med ABs øyne. De tillater seg jo å kommentere hennes firma! Makan! Skal det ikke være lov for reklamebloggere å utlevere familie og naboer for å tjene penger på dem? Ikke lyve og bløffe heller? Nei, skjønner godt hun syns KG-debattantene er sjuskete som kan både begrunne og forklare hvorfor dette ikke er greit.

:huh:

I ABs øyne er vi den gjengen som står i veien mellom henne og stjernene, tenk, hadde det ikke bare vært for oss så hadde bloggere kunne kasta om seg med unger og pupper, reklamer, produkter, drama,  løgner og trallalala helt ubegrenset. 

(At noen higer etter det er helt sjokkerende)

• Liker 14
Gjest pelikanen
Skrevet
46 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Som vist tidligere her inne, så er det omtaler av folk på kg på bloggerens kommentarfelt. Ufine kommentarer. Noe som de lar bli stående. Når det gjelder de selv, så er de så oppblåst, og full av seg selv at de syns det er morsomt at folk legger igjen slike kommentarer.  Kan det misforstås? Nei, det kan ikke det.

Så da et det fritt frem? Ok! Bla..sjuska på Sørumsand driter i alt. 

Gjest orfeus
Skrevet
51 minutter siden, Asti skrev:

Nei, det hun driver på med blir bare for dumt og flaut. 

Jeg foreslår at Anne Brith og Konatil starter med seg selv. Dvs.fjerner muligheten for å kommentere anonymt på sine blogger. Det ser ut som det trengs (Konatil: https://imgur.com/a/CslcT og AB: https://imgur.com/a/u8HjM ).  ;) 

Jeg har ikke ord som kan beskrive dette (uten å bli kastet ut av KG). Det er ikke til å tro.

Skrevet

Sjuske? Det kan jeg absolutt leve med. 

• Liker 5
Skrevet

Først slutt, så sammen og nå gravid...

• Liker 8
Skrevet

Greit det er 1 april men nå blir det bare dumt. Herregud så teit. Driter seg loddrett ut og ser det ikke selv. Helt ærlig så er det best å slutte å diskutere henne her inne, helt og holdent, for tydelig at det trigger henne mer enn godt for henne

• Liker 34
Skrevet

Ja, da var det jammen godt de fant sammen igjen da.

• Liker 6
Skrevet

Uff, nå er det ikke normalt, engang. Håper de faste leserne også ser at noe er helt galt. 

• Liker 17
Skrevet

Orker ikke kommentere så mye om dette, kjenner jeg, men..

Jeg vet ikke så mye om hvem som leser Anne-Briths blogg, men antar det er flest voksne damer som henne selv. Synes damer i 40-årene det er morsomt med aprilsnarr om graviditet og brud, eller aprilsnarrer i seg selv? Holdt det ikke uansett med 1?

• Liker 24
Skrevet

Ja, dette begynner å gi alvorlig bismak, og jeg tror det beste for alle parter er å la det være nå. 

• Liker 19
Gjest jentekvinne
Skrevet

Jeg har ikke ord for hvor utrolig dumt og usmakelig jeg synes spøkene hennes er. Hun har 4 barn som hun skal være et godt forbilde for og det har hun vist i dag at hun ikke er. Helt forkastelig...

Gjest formula
Skrevet

Disse tre innleggene i dag vitner om at noe er alvorlig galt! Håper hun stenger kommentarfeltet igjen, og synes heller ikke vi her inne skal nøre opp under dette.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...