Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest pelikanen
Skrevet
49 minutter siden, Hihello skrev:

Hva så som hun er over 40? Man kan ha det gøy uansett alder. De fleste av mine venner er nærmere 10 år eldre enn meg. Syens det er synd å se hvor mange som skal dømme og bare er ute etter kvalme.

Mange rundt hennes alder har unger rundt 20. Alder er bare tall, men de er på to forskjellige steder i livet. 

Jeg er eks ikke med 20 åringene på jobb på utesteder. For meg ville det blitt litt rart.  

Videoannonse
Annonse
Gjest pelikanen
Skrevet

Så insider i går, og sett tidligere intervj.med div bloggere. Det som går igjen er at de måler suksess i hvor mye de tjener. At en 18 åring tenker slik, er forståelig. Når de på 30 og 40 har samme tankegangen, er merkelig. Hva er suksess?  Penger er ikke det. De er gode å ha, men om " taket" holder på å ramle i hodet på deg, betyr de ingenting

Suksess er også hvordan du blir oppfattet utad, venneflokken, familien, at du blir gitt respekt, at du respekterer andre, at du er ærlig og etterrettelig, at du er et forbilde for dine barn. Og mye mye mere. Fokuset til bloggere er noe annet.

Skrevet

2005? Kor gamal er denne dama eigentleg? 

• Liker 1
Gjest orfeus
Skrevet
14 minutter siden, decker skrev:

2005? Kor gamal er denne dama eigentleg? 

Født i 1975.

Skrevet

Ho ser jo mest eldre ut der enn ho gjer i dag, så ho held seg i alle fall godt.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, pelikanen skrev:

Mange rundt hennes alder har unger rundt 20. Alder er bare tall, men de er på to forskjellige steder i livet. 

Jeg er eks ikke med 20 åringene på jobb på utesteder. For meg ville det blitt litt rart.  

Enig med deg, jeg er 38 og min eldste er 20 år. Ville og synes det var rart og henge med 20 åringer..

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, orfeus skrev:

Apropos ABs vilje og ønske om å utrette noe for andre, så har hun faktisk vært med på å sette i gang innsamling til gode formål. Noen som vet hvordan det gikk? 

https://www.helg.no/lokale-nyheter/en-drom-for-mosjoen/s/1-63-1731039 (Artikkelen er fra 2005)

PS Si fra hvis denne artikkelen har vært lenket til tidligere, så sletter jeg innlegget.

https://www.helg.no/lokale-nyheter/artister-for-veldedighet/s/1-63-1733301 de gikk stort ut...

Og gikk på en real smell

• Liker 10
Gjest Hummel34
Skrevet (endret)
22 minutter siden, orfeus skrev:

Au. Litt feilberegning der ...

Endret av Hummel34
Her ble alt feil. Trykket feil.
Gjest Hummel34
Skrevet (endret)

Ble en skikkelig flopp det prosjektet. Hun gikk rundt og spurte ungdom hva de ville bruke en million på. Ungdommen trodde på henne, så ble mange skuffede unge, da det ikke ble noe av. Hun solgte rett og slett skinnet før bjørnen var skutt - igjen. 

Endret av Hummel34
Gjest orfeus
Skrevet
3 minutter siden, Hummel34 skrev:

Ble en skikkelig flopp det prosjektet. Hun gikk rundt og spurte ungdom hva de ville bruke en million på. Ungdommen trodde på henne, så ble mange skuffede unge, da det ikke ble noe av. Hun solgte rett og slett skinnet før bjørnen var skutt - igjen. 

Veldig dumt å love for mye. Det kan vel skyldes at de/den som satte det hele i gang, ikke hadde erfaring med slike prosjekter. Det er ofte lurt å alliere seg med folk med erfaring. Jeg begynner å forstå hvorfor hun fabler om villa til 13 mill ...

Gjest Hummel34
Skrevet

Jeg var selv ung i Mosjøen på den tiden og husker hun kom seilende inn som hun fortsatt fronter den dag i dag... Hun hadde bodd i utlandet og ville ta med seg den internasjonale tradisjonen med veldedighetsball til den lille hjemplassen sin. 

Men begynte som sagt i helt feil ende. Husker hun kom på ungdomsklubben og snakket med de som var der om hva de ville ha. Og de ungdommene hun ville nå, se artikkel over, var jo de ungdommene som kanskje hadde opplevde at voksne ikke holdt ord osv. Så gjorde slik sett mer skade. Men føyer seg inn i hennes evige mønster som vi ser den dag i dag. 

Skrevet

Hun påstår jo hele tiden at hun alltid får til det hun bestemmer seg for.  🤔

• Liker 17
Skrevet

Ikke rart at Proviant er mer enn nok til familien når de er mye på middag hos andre å bruker middagen til lunsj, 

det er ikke med i totalen. AB selv skriver: Noen dager er vi inviterte bort til middag. Da har vi mens vi har hatt matkassen fra Proviant, laget middager som feks suppe eller pannekaker. Da har middagene blitt lunsj i stedet :)

Hadde denne suppen vært nok uten store suppeboller til å ha suppen i? Nei!!

Og i kassen er det ikke brød medsom tillegg en gang.

Skulle likt å høre om hvordan de hadde virkelig hatt det med bare Proviant uten noe som helst tillegg.

• Liker 16
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.
/lillesky (mod)

Gjest Sorbus
Skrevet
13 timer siden, camie skrev:

-Bare den siste uka har hun hatt kontakt med tre familier i Mosjøen, hvis barn er i narkotikamiljøet.

-Jeg ringte de 3 alenemødrene opp og fortalte dem at jeg skulle hjelpe dem ❤

Anne Brith, du har ikke forandret deg noe siden 2005!. Du går høyt ut når hun lover ting, men ligger lavt når det flopper (bruker ikke folk å si Anne Brith først, når de starter samtaler med henne?)

Og hvorfor er det alltid 3?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på opphavsrett.

Blod, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...