Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.
/lillesky (mod)

Videoannonse
Annonse
Gjest Max Potente
Skrevet (endret)

Hu mor leverer stort sett flere innlegg pr. dag i bloggen nå, men hva er poenget når de er totalt intetsigende og tydelig hastverksarbeid?

I det nest siste innlegget skriver hun at hun har vært verden over, men ingenting er som å være hjemme. Den ene setningen blir til et helt innlegg, men ikke uten gjentatte skrivefeil som: "..jeg trenger ikek så mye., "Selvsagt er det flott å være på reiser elelr ute på tur..", "..kjent på vinden i CHicago", "..Men igjenting slår dette.", "..For det osm venter meg når jeg kommer hjem kan ikek sammenlignes..", "..Travle menenkser som løper fra det ene til det andre."

http://annebrith.blogg.no/1521027457_my_home_10084.html

Om du hevder å være en toppblogger med full kontroll på opplegget ditt så publiserer du ikke slikt, rett og slett. :raven:

(Innlegget virker en smule inspirert av sangteksten til "I've Been to Paradise". Just sayin'.

"Ooh I've been to Georgia and California, oh, anywhere I could run
Took the hand of a preacher man and we made love in the sun
But I ran out of places and friendly faces because I had to be free
I've been to paradise, but I've never been to me"

https://genius.com/Charlene-dangelo-ive-been-to-paradise-but-ive-never-been-to-me-annotated)

Endret av Max Potente
Skrevet
2 timer siden, Max Potente skrev:

Hu mor leverer stort sett flere innlegg pr. dag i bloggen nå, men hva er poenget når de er totalt intetsigende og tydelig hastverksarbeid?

I det nest siste innlegget skriver hun at hun har vært verden over, men ingenting er som å være hjemme. Den ene setningen blir til et helt innlegg, men ikke uten gjentatte skrivefeil som: "..jeg trenger ikek så mye., "Selvsagt er det flott å være på reiser elelr ute på tur..", "..kjent på vinden i CHicago", "..Men igjenting slår dette.", "..For det osm venter meg når jeg kommer hjem kan ikek sammenlignes..", "..Travle menenkser som løper fra det ene til det andre."

http://annebrith.blogg.no/1521027457_my_home_10084.html

Om du hevder å være en toppblogger med full kontroll på opplegget ditt så publiserer du ikke slikt, rett og slett. :raven:

(Innlegget virker en smule inspirert av sangteksten til "I've Been to Paradise". Just sayin'.

"Ooh I've been to Georgia and California, oh, anywhere I could run
Took the hand of a preacher man and we made love in the sun
But I ran out of places and friendly faces because I had to be free
I've been to paradise, but I've never been to me"

https://genius.com/Charlene-dangelo-ive-been-to-paradise-but-ive-never-been-to-me-annotated)

Kanskje hun har brukt opp kvoten sin med nårsk retskrivin i den nye journalistjobben? :fnise:

• Liker 15
Skrevet

Hvordan er egentlig dette med sponsing og skatt? Skal de skatte for hver ting de mottar, hver middag og hårklipp som er sponset eller hva?

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innlegg av utestengt bruker og persondebatt samt svar til dette.

Edie, mod.

Gjest Max Potente
Skrevet (endret)

:sjokkbla:

Det hjelper ikke med all verdens lyserosa negler som holder lyserosa bolle iført lyserosa forkle med små prikker, altså! Og Mor Hjertegod baker sine kaker og ser ut i horisonten med ekstra lyseblå øyne og mente jo ikke noe vondt med noe, hun! 

Og funker ikke det så smeller hun neven verbalt i bordet, for hun vet best for sine! Tror du ikke hun har stått alene i stormen før? Også har vi det igang. 

Nytt innlegg på bloggen: "I kveld skal vi snakke med barna." Kanskje hun endelig har stukket fingeren i jorda og vil beklage?

Nope:

"I kveld er alle barna samlet hjemme.

Og Erik kommer ❤

Vi har tenkt til å ta opp noe med barna. Det er viktig at de også får være med på å bestemme hvordan ting skal være. Og i kveld skal vi ta en prat om hva vi skal gjøre i sommerferien. 

Vi har nemlig bestemt oss for å leie en båt ❤"

"http://annebrith.blogg.no/1521136260_i_kveld_skal_vi_snakke_med_barna.html

Har alle disse folka fått bloggfeber? Jeg er SÅ glad for at jeg ikke har henne på snap og dermed ikke har blitt forulempet av tidligere tilfeller av totalt uønsket blotting fra dette mennesket som er helt i fri dressur for tiden! Og jeg er ikke prippen av meg. Hun må virkelig selv ta noen alvorlige grep her, mener jeg, ellers må noen andre hjelpe med det. 

Endret av Max Potente
Gjest Senil
Skrevet

Så det å fortelle barna sommerferien blir i båt er det samme som å la barna få være med å velge? 

Hadde jeg bare vist at det er slik barn velger så hadde ikke jeg måtte dra til London i sommer og heller hatt late dager på Kreta. Pokker....

Skrevet

Må se hva de har råd til da, virker som ungene må betale selv...

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og ryktespredning.

Papirfly, mod.

Gjest HeksMedKeps
Skrevet (endret)

fwgeshjtkyjh

Endret av HeksMedKeps
Gjest Vitting
Skrevet
Sitat

"Altså det er faktisk veldig riktig, for det er bare noen uker igjen. Og på bursdagen vil han ha kake som er inspirert av: 

Markus & Martinus!

Haha vi er DER! Jeg digger det. Tror jeg må ringe Gerd Anne ( mammaen til M&M) og fortelle at de har fått en ny blodfan. Gerd Anne og jeg er venner fra tiden i Mosjøen nemlig."

Puh, godt du fikk skvisa inn den namedroppinga, AB :) 

Skrevet
13 timer siden, Max Potente skrev:

:sjokkbla:

Det hjelper ikke med all verdens lyserosa negler som holder lyserosa bolle iført lyserosa forkle med små prikker, altså! Og Mor Hjertegod baker sine kaker og ser ut i horisonten med ekstra lyseblå øyne og mente jo ikke noe vondt med noe, hun! 

Og funker ikke det så smeller hun neven verbalt i bordet, for hun vet best for sine! Tror du ikke hun har stått alene i stormen før? Også har vi det igang. 

Nytt innlegg på bloggen: "I kveld skal vi snakke med barna." Kanskje hun endelig har stukket fingeren i jorda og vil beklage?

Nope:

"I kveld er alle barna samlet hjemme.

Og Erik kommer ❤

Vi har tenkt til å ta opp noe med barna. Det er viktig at de også får være med på å bestemme hvordan ting skal være. Og i kveld skal vi ta en prat om hva vi skal gjøre i sommerferien. 

Vi har nemlig bestemt oss for å leie en båt ❤"

"http://annebrith.blogg.no/1521136260_i_kveld_skal_vi_snakke_med_barna.html

Har alle disse folka fått bloggfeber? Jeg er SÅ glad for at jeg ikke har henne på snap og dermed ikke har blitt forulempet av tidligere tilfeller av totalt uønsket blotting fra dette mennesket som er helt i fri dressur for tiden! Og jeg er ikke prippen av meg. Hun må virkelig selv ta noen alvorlige grep her, mener jeg, ellers må noen andre hjelpe med det. 

Måtte lese det innlegget der, og som om ikke det er garantert at de ungene kommer til å vokse opp og få illusjoner kraftig knust, så kommer de til å få et alvorlig sært forhold til penger. Hele året maser hun og styrer med det idiotbudsjettet sitt i mat, men når sommeren kommer da skal de ha ferie, gitt! Til og med her nevner hun at de ikke skal kjøpe båt, fordi hun vil ha hus, men de skal leie en, og et par av ungene skal på språkreise, og familien skal til em i finland, og de skal leie båt. Alle de tingene her er jo ikke akkurat billig, båter er som en bunnløs brønn når det kommer til drivstoffforbruk,  men alle har spart, så de skal se? Hvem har spart, og av hva? Hun er så motsiende i alt hun skriver og gjør at ingenting henger på greip. 

• Liker 16
Gjest formula
Skrevet
10 timer siden, Oksen Anton skrev:

Spørs om det var noen snap? Det ble jo slettet alt sammen nå. Men det sier ganske mye at så mange ikke hadde noen problemer med å tro på dette ryktet. :edie:

Enig. Og tenker at det faktum at et slikt rykte kan oppstå, burde være grunn nok til å tenke seg om før neste puppesnap sendes ut. Greit ar AB synes det er stas å være "HOT på jodel", men dette må være særdeles lite hyggelig for barna.

Skrevet
On 19.2.2017 at 11:00 AM, Observer said:

Det er nesten litt synd i henne. Hun hadde muligheten til å bygge opp noe ok rundt bakingen sin. Det har hun greid å gjøre uopprettelig skade på. Ingen seriøse aktører som vil ta i dette med ildtang. Hva skal hun leve av etter hvert? Jeg er selv over 40, og synes det er kleint å være vitne til at hun desperat prøver å passe inn hos tyveåringene. Hun må ta en kikk i speilet som oss andre. Hun er over 40 og bærer preg av det.

Hva så som hun er over 40? Man kan ha det gøy uansett alder. De fleste av mine venner er nærmere 10 år eldre enn meg. Syens det er synd å se hvor mange som skal dømme og bare er ute etter kvalme.

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, Oksen Anton skrev:

Spørs om det var noen snap? Det ble jo slettet alt sammen nå. Men det sier ganske mye at så mange ikke hadde noen problemer med å tro på dette ryktet. :edie:

Ja, etter hva jeg har skjønt har det innimellom vært mye rart på snapen til AB som har blitt slettet dagen derpå, i tillegg til litt merkelig oppførsel på snapen til Espen H. 

Ikke sikkert at hun har sendt ut den snapen, mest sannsynligvis ikke siden alt er blitt slettet, men det må være litt trist å se at man har utlevert seg på en sånn måte at mange folk ikke hadde noe problemer med å tro på det ryktet. Det finnes mange bloggere jeg overhodet ikke ville ha trodd ville gjort noe sånn som dette, men det finnes også noen bloggere jeg ikke ville blitt overrasket fant på noe sånt.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Enig. Og tenker at det faktum at et slikt rykte kan oppstå, burde være grunn nok til å tenke seg om før neste puppesnap sendes ut. Greit ar AB synes det er stas å være "HOT på jodel", men dette må være særdeles lite hyggelig for barna.

Er man hot på jodel når man blir spredd rykter om? Jodel er vel mer sånn for yngre folk? Jeg kjenner i alle fall ingen på min alder som har jodel. Så det må jo være helt forferdelig for makronene om de har  jodel, og da lese alt som står skrevet om moren. Eventuelt få høre det av venner og bekjente. Jeg vet ikke helt om det å være hot på jodel er verdt det? 

• Liker 16
Gjest formula
Skrevet
3 minutter siden, Kinder skrev:

Er man hot på jodel når man blir spredd rykter om? Jodel er vel mer sånn for yngre folk? Jeg kjenner i alle fall ingen på min alder som har jodel. Så det må jo være helt forferdelig for makronene om de har  jodel, og da lese alt som står skrevet om moren. Eventuelt få høre det av venner og bekjente. Jeg vet ikke helt om det å være hot på jodel er verdt det? 

Enig med deg. Men det ser ut som om Anne-Brith ser på ryktene på jodel som måten ungdommer uttrykker at de liker henne på:

"De som er på Jodel er de unge, og de trenger en arena for å dele tanker og følelser, og at de snakker om meg tar jeg som et stort kompliment. Jeg tror at de unge innerst inne liker meg. Som mamma, som støtte og som ærlig voksen. "

Det virker rett og slett ikke som hun forstår konseptet.

Gjest orfeus
Skrevet (endret)

Foreslår en øvre aldersgrense på snap og jodel: 35 år. Altså forbudt for gamliser som ikke forstår konseptet.

Endret av orfeus
Skrevet
7 minutter siden, formula skrev:

Enig med deg. Men det ser ut som om Anne-Brith ser på ryktene på jodel som måten ungdommer uttrykker at de liker henne på:

"De som er på Jodel er de unge, og de trenger en arena for å dele tanker og følelser, og at de snakker om meg tar jeg som et stort kompliment. Jeg tror at de unge innerst inne liker meg. Som mamma, som støtte og som ærlig voksen. "

Det virker rett og slett ikke som hun forstår konseptet.

Ja, hun forstår kanskje ikke konseptet, i tillegg til at der ser ut som at hun har litt høye tanker om seg selv. Kanskje ikke den beste kombinasjonen? 

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...