Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, MrsAvenger skrev:

Enig, blir 40 år i år jeg. Gleder meg, mye tryggere nå enn da jeg var 20 år. Mer trygg i kropp og hode.

Samme her. Eneste jeg kan føle tristhet ved er at jeg syns de siste 15 årene, som er tiden etter at jeg var ferdig med studiene og begynte i jobb, har gått fryktelig fort. 

Det virker på meg som om AB har en ekstremvariant av 40-årskrisa. Da sikter jeg til det barnlige språket bloggen har fått de siste månedene, behovet for å henge med Pærra-deltakere, den ekstreme kroppsfokuseringen, «dum og deilig»-selfies og behovet for å bruke «pene»-filteret på Snap. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Rosalie skrev:

Samme her. Eneste jeg kan føle tristhet ved er at jeg syns de siste 15 årene, som er tiden etter at jeg var ferdig med studiene og begynte i jobb, har gått fryktelig fort. 

Det virker på meg som om AB har en ekstremvariant av 40-årskrisa. Da sikter jeg til det barnlige språket bloggen har fått de siste månedene, behovet for å henge med Pærra-deltakere, den ekstreme kroppsfokuseringen, «dum og deilig»-selfies og behovet for å bruke «pene»-filteret på Snap. 

Sitter igjen med samme oppfatningen og tenker over hvilken blogg hun kunne ha hatt! Det er fullt mulig å ha voksne følgere og henge med VOKSNE damer/ jenter / gutter i hennes alder, men er kanskje ikke helt hennes sjanger siden hun til stadig befinner seg i utallige drama av ymse slag. Voksne kjerringa!

Endret av Pæddan
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med villa perlesukker? Var ikke det en stor og god blogg?

En så stor blogg at hun kunne leve av den? Eller tar jeg helt feil? Siste jeg husker å ha lest, utenom makroner, er sirkuset rundt kakebildet, og flere bedrifter stjal bilde av en lekker kake hun hadde laget? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Norabora skrev:

Pussig at alle hun snakker med, starter hver setning med «Anne Brith»:fnise:

Norabora, er det sånn at du ikke tror noe på det? Norabora, snakker ikke folk sånn til deg? Norabora, nå tror jeg du tuller fælt :fnise:

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
2 timer siden, Pæddan skrev:

Sitter igjen med samme oppfatningen og tenker over hvilken blogg hun kunne ha hatt! Det er fullt mulig å ha voksne følgere og henge med VOKSNE damer/ jenter / gutter i hennes alder, men er kanskje ikke helt hennes sjanger siden hun til stadig befinner seg i utallige drama av ymse slag. Voksne kjerringa!

Den målgruppen du beskriver er kresne. Bloggen må ha relevant innhold, gjerne humor og være godt formulert. Det er bred enighet om at bloggen til AB tar for seg mange temaer, men utrolig nok er ikke ett av dem relevant for voksne, normale mennesker. Og hvis ikke oppførselen hennes den siste tiden er en grusom spøk, så tror jeg vi kan utelukke humor. Da gjenstår bare språket og AB er ikke Shakespeare akkurat.

Hun har, tross alder, begrenset erfaring med ting som engasjerer. Ja, hun er alene med 4 barn, men det alene er ikke så spesielt. Hun har gått konkurs noen ganger, du trenger ikke spesielle kunnskaper for å få til det. Hun har bodd i "utlandet" og vært flyvertinne. For hundre år siden. Jeg ser faktisk ikke hva denne damen sitter inne med som kunne gitt en verdifull røst i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Viernes skrev:

Norabora, er det sånn at du ikke tror noe på det? Norabora, snakker ikke folk sånn til deg? Norabora, nå tror jeg du tuller fælt :fnise:

🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB: "Hva med om vi rett og slett begynte å bedømme mennesker vi møter ut fra hva de gjør, sier og er som personer, istedenfor hvordan vi ser ut".

Game on! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ESFP skrev:

AB: "Hva med om vi rett og slett begynte å bedømme mennesker vi møter ut fra hva de gjør, sier og er som personer, istedenfor hvordan vi ser ut".

Game on! 

Hva mener hun egentlig med det? Mener hun at hun ser så «dum og deilig» ut? :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ostepooopp skrev:

Hva mener hun egentlig med det? Mener hun at hun ser så «dum og deilig» ut? :klo:

Ingen idé, men hun hadde et innlegg 17. februar i fjor med tittelen; "Vi HYLLER de stygge og HATER de fine!", hvor hun utrykker sin frustrasjon over at det ikke er "lov" å være sexy, ledsaget av et bilde av seg selv naken i seng med en kjempesmily-pappfigur...  :vetikke:

http://annebrith.blogg.no/1487365041_vi_hyller_de_stygge_og_hater_de_fine.html

EDIT: Relevant å påpeke at nakenbildet i utgangspunktet var en snap sendt nattesrid, og at den kjapt ble slettet fra mystory. Da hun forstod hun hadde driti seg ut, fant hun så på en historie, at det hele hadde vært et PR-stunt, nøye avtalt med barna. (Sic!) 

Endret av Perle
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Perle skrev:

Ingen idé, men hun hadde et innlegg 17. februar i fjor med tittelen "Vi HYLLER de stygge og HATER de fine!", hvor hun utrykker sin frustrasjon over at det ikke er "lov" å være sexy ledsaget av et bilde sv seg selv naken med en kjempesmily-pappfigur... :vetikke:

http://annebrith.blogg.no/1487365041_vi_hyller_de_stygge_og_hater_de_fine.html

Javel ja. Noen har litt for høye tanker om seg selv. 

Vel, skulle jeg fulgt rådet til AB’s bestevenninne Stina, hadde jeg ikke spurt AB om råd til noe.. 

(for de som ikke tok den, les her https://bloggomtoppbloggere.com/2018/03/05/ukas-sett-og-hort-for-uke-9/ )

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det anmeldesepratet hennes er en av de tingene som havner i kategorien ulv ulv. 

Sorry mac, men har ingen troverdighet i det tatt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er ei som har kommentert bildene AB legger ut av seg selv hvor hun ser på telefonen. Er så enig med henne at det ser forferdelig rart ut. Og hva er greia med de «historiene fra virkeligheten» hun kommer med? Hun møtte på en elg som fireåring og den dag i dag er hun preget av det🙄 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtet med elgen var jo ingenting i forhold til det som skulle komme....

Altså...er det virkelig mulig??????? :hakeslepp:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SjokoLine skrev:

Møtet med elgen var jo ingenting i forhold til det som skulle komme....

Altså...er det virkelig mulig??????? :hakeslepp:

Ahahahaaaa fantastisk 😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 8 ble jeg nesten DREPT av en hissig hoggorm. Det forberedte meg på alle vanskelighetene jeg skulle møte på senere i livet. Det var SÅ dramatisk altså!

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...