sweety pie Skrevet 20. mai 2016 #682 Skrevet 20. mai 2016 Hun vil jo ha spekulasjon når hun skriver "han følger meg på snap"....synes det begynner å bli litt vel kleint... 11
Gjest Juami Skrevet 20. mai 2016 #683 Skrevet 20. mai 2016 Den 26. april 2016 at 21.29, tov skrev: Er det desperasjon? 40-årskrise? Singel-krise? Jeg blir helt flau over innleggene om kropp: sommerkropp, singelkropp... Og nå har hun tatovert på seg øyenbryn og lepper?!! Hvor ble den naturlige Anne-Brith av? Hun som var fornøyd som hun var og ikke tok til seg kritikk på utseende? Og de innleggene som er en halvveis kontaktannonse om menn og oppmerksomhet. Jeg rødmer! Ja, jeg fulgte henne på snap tidligere fordi jeg syns det er gøy å få litt tips til baking, spesielt når hun filmer fremgangsmåter. Men når det blir mer kropp, fingeren opp i munnen og se uskyldig/undrende ut (irriterte meg grenseløst, det er jo faktisk mye verre en duckface) og utseende, så ble det bare irriterende å åpne snapchatene fra henne, så slettet henne fra snap. Virket som om for hver mulighet hun hadde så tok hun et snap av seg halvnaken eller med fingeren i munnen, og det føltes som å følge ei fjorten år gammel jente som ikke helt skjønner sitt eget beste enda. Helt enig i at både innleggene på bloggen og snap er mer som (desperate) kontaktannonser for menn. Jeg tipper at det til syvende og sist blir hun som taper på å oppføre seg sånn, for vil tro de fleste voksne kvinner går lei av disse innelggene og snappene etterhvert. Jeg gjorde i alle fall det.
Kollontaj Skrevet 20. mai 2016 #684 Skrevet 20. mai 2016 For de som vil ha en motvekt mot alle disse meningsløse og narcissistiske snapfolka, følg msfnorge. 1
Gjest Varma Skrevet 20. mai 2016 #685 Skrevet 20. mai 2016 Hva skjedde med ; jeg skal finne meg sjæl? Trenger ikke noe mann jeg, trives best i eget selskap eller noe i den duren.
Gjest CecilieX Skrevet 21. mai 2016 #686 Skrevet 21. mai 2016 Ja, og hva skjedde med stengt kommentarfelt? Det varte akkurat et innlegg. Hun påstår at hun bestemmer og ikke lar seg styre, at det er hennes blogg så hun gjør som hun vil. Mon da hvorfor hun ikke gjennomfører det hun hadde bestemt på slikt bombastisk vis. Morer meg forøvrig kongelig over siste innlegg der hun skriver at hun skal være redaktør (høhø, antar det var for å få klikk ) for Apotek1 sitt magasin. Hun skal teste en produktserie og "skal fortelle oss hvorfor de er bra". Hun begynner testingen nå, men kan altså allerede konkludere med "hvorfor de er bra". Kjempetroverdig! Men gir henne pluss for å ha merket innlegget med annonse. Underskriver på at det har blitt veldig mange annonser og samarbeidspartnere hos henne i det siste, så drømmehuset er nok snart i boks. Troverdigheten når hun blir mer og mer en markedsføringsblogger er det nok verre med.
Kollontaj Skrevet 21. mai 2016 #687 Skrevet 21. mai 2016 Hun har også mottatt disse Daniel Wellington-klokkene. Om jeg ikke har vært anti disse klokkene fra før, ble jeg det da hun (slik jeg forstår det) har tenkt å overraske de to eldste med klokkene. 6
jabx Skrevet 21. mai 2016 #689 Skrevet 21. mai 2016 3 timer siden, CecilieX skrev: Morer meg forøvrig kongelig over siste innlegg der hun skriver at hun skal være redaktør (høhø, antar det var for å få klikk ) for Apotek1 sitt magasin. Hun skal teste en produktserie og "skal fortelle oss hvorfor de er bra". Hun begynner testingen nå, men kan altså allerede konkludere med "hvorfor de er bra". Kjempetroverdig! Men gir henne pluss for å ha merket innlegget med annonse. Hvorfor er hun lilla og gul i trynet på bildet i det innlegget?
Gjest Heeipådeg Skrevet 21. mai 2016 #690 Skrevet 21. mai 2016 (endret) Så på snap chat at hun skal på spa imorgen☺. Blir vel sånn 'mystisk' snapping- 🙊 Endret 23. mai 2016 av Heeipådeg Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte. Phaedra,adm
Gjest tov Skrevet 21. mai 2016 #691 Skrevet 21. mai 2016 18 timer siden, Heeipådeg skrev: Så på snap chat at hun skal på spa imorgen☺. Blir vel sånn 'mystisk' snapping- 🙊 Garantert. Skal på overnatting i Oslo og hjerte hjerte hjerte. Det er ingenting hun sier lenger som gir troverdighet. Hun endrer mening hele tiden. Ikke galt og endre meninger, men verre at hun er så bombastisk om det hun sier, men vipps så har det endret seg. Desperat middelaldrende dame som tror hun er så innmari ung og kul. OOOOG: jeg spyr snart av de teite poseringene hun har på bilder og snap. Gjesp!
Gjest Heeipådeg Skrevet 22. mai 2016 #692 Skrevet 22. mai 2016 Sjekk siste blogg innlegg. Hun skriver at det er en som står utenfor og venter på ho. Nederst står det: håper du er i nærheten av og ha en like bra start på dagen som meg jeg har hatt, fnis... Kan hun ikke bare skrive det vi vet?😂
Gjest tov Skrevet 22. mai 2016 #693 Skrevet 22. mai 2016 Det er lite som er så kleint når noen må annonsere/insinuere at de har hatt sex!! Hjelpes!!! Tipper 99% av leserne hennes er mer interessert i baking og bake-tips, enn hvem med og når hun har sex! Æsj 😣
Phaedra Skrevet 22. mai 2016 #694 Skrevet 22. mai 2016 Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte tredjepart (barn). Phaedra,adm
Valetta Skrevet 22. mai 2016 #695 Skrevet 22. mai 2016 7 timer siden, Heeipådeg skrev: Sjekk siste blogg innlegg. Hun skriver at det er en som står utenfor og venter på ho. Nederst står det: håper du er i nærheten av og ha en like bra start på dagen som meg jeg har hatt, fnis... Kan hun ikke bare skrive det vi vet?😂 Finnes ikke noe kleinere enn antydninger til sex...😝 Hvor gammel er hun??? 7
Gjest Heeipådeg Skrevet 22. mai 2016 #696 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Valetta skrev: Finnes ikke noe kleinere enn antydninger til sex...😝 Hvor gammel er hun??? Jeg tror hun er 41, var ihvertfall det google fortalte meg😄. Så på snap nå, masse bilder av mat og på siste bilde var det bilde av mat og armene til daten hennes😛
Basilen Skrevet 22. mai 2016 #698 Skrevet 22. mai 2016 Hvis det er hendene til daten hennes, så er daten en dame 😉 1
Gjest Varma Skrevet 22. mai 2016 #699 Skrevet 22. mai 2016 Sikkert Lene Alexandra, der hun pleier å være når hun er i Oslo
Gjest Heeipådeg Skrevet 23. mai 2016 #700 Skrevet 23. mai 2016 (endret) Kan jo være at daten tok bilde av maten?:-) Endret 26. mai 2016 av Heeipådeg En ny tanke:)
Anbefalte innlegg