Rubella Skrevet 21. februar 2018 #6961 Skrevet 21. februar 2018 16 timer siden, marie_82 skrev: Men hvem har lyst til å være kjent som "han som var sammen med hun halvgamle eks-bakebloggeren"? Jeg forstår det ikke.. 🙄 Jeg tror ikke slike mennesker tenker forbi ordet "kjent" i den setninga di De driter i hva de er kjent som, bare de er kjent. 20
Oktnxbye Skrevet 21. februar 2018 #6963 Skrevet 21. februar 2018 8 minutter siden, Døgnvill skrev: Testing av posekaker? Ja, det var akkurat det jeg også tenkte 😅 4
SpA Skrevet 21. februar 2018 #6964 Skrevet 21. februar 2018 Dagsfylla med 22 år gammel «paradisekjendis» 26
decker Skrevet 21. februar 2018 #6965 Skrevet 21. februar 2018 7 minutter siden, SpA skrev: Dagsfylla med 22 år gammel «paradisekjendis» What? 2
SpA Skrevet 21. februar 2018 #6966 Skrevet 21. februar 2018 2 minutter siden, mordi skrev: What? Haha, snapper med Sofie Nilsen og snakker om dagsfylla og skåler. Hyggelig det da! 11
decker Skrevet 21. februar 2018 #6967 Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, SpA skrev: Haha, snapper med Sofie Nilsen og snakker om dagsfylla og skåler. Hyggelig det da! Slik eit godt forbilde! 14
Døgnvill Skrevet 21. februar 2018 #6968 Skrevet 21. februar 2018 Test av sjekke-apper? Under påskudd at det ble spilt inn før pizzadeigen ble satt til heving selvfølgelig. 19
Tinnitus Skrevet 21. februar 2018 #6969 Skrevet 21. februar 2018 Jeg tenker som så at hvis hun vil være «bloggmor» til disse yngre bloggerne, kan hun jo kanskje være det for dem, og gi makronene litt fri 🧐 10
Kollontaj Skrevet 21. februar 2018 #6970 Skrevet 21. februar 2018 Skjønner ikke at AB som har arbeidsdager på 12 timer eller hva hun hevder, har tid til å ringe disse unge bloggerne flere ganger om dagen? Sofie ringer hun flere ganger pr dag. ☺️ Kanskje hun kunne jobbet 8 timer om hun kuttet litt ned på «personlige gjøremål» i løpet av dagen. Bare et tips. Eller kanskje hun egentlig kjeder seg på jobb og det ikke stemmer at hun nedlegger 12 t hver eneste dag, også lørdager og søndager... 29
Oktnxbye Skrevet 21. februar 2018 #6971 Skrevet 21. februar 2018 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Skjønner ikke at AB som har arbeidsdager på 12 timer eller hva hun hevder, har tid til å ringe disse unge bloggerne flere ganger om dagen? Sofie ringer hun flere ganger pr dag. ☺️ Kanskje hun kunne jobbet 8 timer om hun kuttet litt ned på «personlige gjøremål» i løpet av dagen. Bare et tips. Eller kanskje hun egentlig kjeder seg på jobb og det ikke stemmer at hun nedlegger 12 t hver eneste dag, også lørdager og søndager... Nå blir hun helt sikkert "tilfeldigvis" å skrive om hvordan telefonsamtalene med "bestevennene" inngår som en del av jobben 😅 19
BeverTramp Skrevet 21. februar 2018 #6972 Skrevet 21. februar 2018 44 minutter siden, Tinnitus skrev: Jeg tenker som så at hvis hun vil være «bloggmor» til disse yngre bloggerne, kan hun jo kanskje være det for dem, og gi makronene litt fri 🧐 Hun har altså overtatt rollen til den tidligere selvutnevnte "bloggmammaen" Trine Grung 18
Gjest Asti Skrevet 21. februar 2018 #6973 Skrevet 21. februar 2018 BOTB skriver om Anne Brith i kveld: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/02/21/mor-sjol/ ----------------- Om Anne Brith: https://imgur.com/a/C4yla
EllaSays Skrevet 21. februar 2018 #6974 Skrevet 21. februar 2018 AB sitt syn på seg selv er grandiost, altså. Hun har så høye tanker om seg selv. Det står virkelig ingenting i den bloggen, den handler ikke om noe. Hun snakker og skryter, og av og til blir hun enten offer eller rasende furie. Noen påvirker er hun ikke. Slettet henne på snap for noen uker siden etter å ha fulgt et par mnd, det var ikke noe tap. Det er trist at noen har henne som forbilde. 34
Gjest orfeus Skrevet 21. februar 2018 #6975 Skrevet 21. februar 2018 22 minutter siden, EllaSays skrev: AB sitt syn på seg selv er grandiost, altså. Hun har så høye tanker om seg selv. Det står virkelig ingenting i den bloggen, den handler ikke om noe. Hun snakker og skryter, og av og til blir hun enten offer eller rasende furie. Noen påvirker er hun ikke. Slettet henne på snap for noen uker siden etter å ha fulgt et par mnd, det var ikke noe tap. Det er trist at noen har henne som forbilde. https://sml.snl.no/megalomani Noe som rammer toppbloggere ...🙄
Stjernekikkeren Skrevet 22. februar 2018 #6976 Skrevet 22. februar 2018 (endret) 12 timer siden, Asti skrev: BOTB skriver om Anne Brith i kveld: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/02/21/mor-sjol/ ----------------- Om Anne Brith: https://imgur.com/a/C4yla Må smile litt av måten AB resonerer på, så i følge henne er hun så stor at bedriften som ba henne om kake burde betalt henne for kaken og tiden hun hadde brukt på den, men AB selv har vel aaaaaldri mottatt ting gratis mot å skryte av produktet på nettet, eller? Hun skjønner ikke hvordan en klatrer opp og frem? Hun snakker om utnytting av bloggere og at noen må passe på dem, når har vel det aldri vært en problemstilling at det er bloggere som blir utnyttet til noe som helst her, tvert om er de i en situasjon hvor de i årevis har tjent jævlig store summer på at instanser og regelverk ikke har hatt evne til å hode følge. Bloggere tjener på at fansen tilber dem, og de bruker alle midler for å få det til, AB selger jo til og med ungenes innerste privatliv og utnytter dermed også sine egne barn. Endret 22. februar 2018 av Stjernekikkeren 26
steinbukk00 Skrevet 22. februar 2018 #6977 Skrevet 22. februar 2018 Nå reiser hele familien på tur til fjellet. Å jeg unner faktisk de små en slik tur. Men så er det ett men her. Jeg håper deres kjære mor kan legge bort mobil å ikke dele hele helgen på Snap og blogg.. Ikke starte filming fra de står opp,spiser frokost,kos og aktivitet ute. Tenk om de små kunne fått en helg hvor alt er privat. Men det går vel ikke på grunn av Pengene 28
monkey business Skrevet 22. februar 2018 #6978 Skrevet 22. februar 2018 De fortjener for en gangs skyld en helg som er privat, så privat at deres eksistens ikke engang nevnes her. 13
decker Skrevet 22. februar 2018 #6979 Skrevet 22. februar 2018 (endret) 19 minutter siden, steinbukk00 skrev: Nå reiser hele familien på tur til fjellet. Å jeg unner faktisk de små en slik tur. Men så er det ett men her. Jeg håper deres kjære mor kan legge bort mobil å ikke dele hele helgen på Snap og blogg.. Ikke starte filming fra de står opp,spiser frokost,kos og aktivitet ute. Tenk om de små kunne fått en helg hvor alt er privat. Men det går vel ikke på grunn av Pengene Turen er sikkert sponsa, kan eg tenka meg, så det vert nok dokumentert opp i mente. Endret 22. februar 2018 av mordi 15
steinbukk00 Skrevet 22. februar 2018 #6980 Skrevet 22. februar 2018 (endret) Jeg satt og så på Dagsrevyen i kveld å der kom Nettvett opp som tema. Overskriften var.. Nå må foreldre begynne å lære sine barn/ungdom om Nettvett. I noen tilfeller burde det vært motsatt. Er sikker på at mange unge skjønner mer enn de voksne. Endret 22. februar 2018 av Mynona Fjernet slettet sitat 44
Fremhevede innlegg