Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, filifjonka skrev:

Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta.

Jeg har lest mye sludder, men dette var noe av det mest nedlatende vrøvlet jeg har sett.

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, kvinneguide skrev:

Ja, men hun har faktisk takket nei til både nakenshoot og tattis, kan hun meddele i siste oppdateringer. 

Altså, er det virkelig mulig!?! Mine barn synes det er flaut nok at jeg legger ut link til en viktig nyhetsartikkel på FB to ganger årlig. Hadde jeg holdt på sånn hadde de dødd av skam 😱

Jeg lurer på om det er verdt det? Leke «sexy» milf på blogg og i sosiale medier, eksponere barn, privatliv og alle mannfolk som går ut og inn av deres liv. Det må jo ødelegge mer enn det gir. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
48 minutter siden, neiognei said:

Gratulerer med årets mest sneversynte🙈

Omtrent like sneversynt som AB selv og alle som "heier på henne".

Endret av filifjonka
  • Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, mikrobe said:

Du skulle bare visst hva vi innenfor Ring 3 tenker. :ler: 

Ring 2.

Skrevet (endret)
1 time siden, filifjonka skrev:

Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta.

Vel, jeg er bonde, og heier såvist ikke på henne! Lavmål!

Endret av Joesi
  • Liker 12
Skrevet

Hva skjer på bloggen nå? Ser hun får massiv støtte under et innlegg på Facebook, men mitt klikk på bloggen får hun absolutt ikke!

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Joesi said:

Vel, jeg er bonde, og heier såvist ikke på henne! Lavmål!

Jeg sier jo ikke at alle på bygda støtter AB, jeg sier at det er på bygda AB finner sine viktigste støttespillere.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Trollmora skrev:

Hva skjer på bloggen nå? Ser hun får massiv støtte under et innlegg på Facebook, men mitt klikk på bloggen får hun absolutt ikke!

Hun forteller at mange ikke ønsker henne å være lykkelig. At hun og E får masse hatmeldinget på sms. Hadde hun visst at dette ble ett slik problem ville hun ikke gått ut med dette på bloggen.

Folk sier han er en enkel person(tatt fra kg tror jeg). Pizzaboy har gått inn med ett betalt samarbeid med AB mener mange.

Dette er noe.. 

• Liker 8
Skrevet

Det hun nevner i innlegget er hentet fra kg. Hvorfor kan ikke bloggerne bare innrømme det, i stedet for å påstå at de får meldinger om det? Gaaad.

• Liker 24
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, hets og spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Lapper skrev:

Hun forteller at mange ikke ønsker henne å være lykkelig. At hun og E får masse hatmeldinget på sms. Hadde hun visst at dette ble ett slik problem ville hun ikke gått ut med dette på bloggen.

Folk sier han er en enkel person(tatt fra kg tror jeg). Pizzaboy har gått inn med ett betalt samarbeid med AB mener mange.

Dette er noe.. 

Ante meg at det kom ja.....

Endret av Trollmora
Skrivefeil
  • Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, Lapper skrev:

Dette er noe.. 

Eksemplene hennes er hentet herfra, men muligens de som har postet her har sendt kopi til AB på sms? Jeg støtter AB i at noen går for langt i personangrep. Når AB bretter ut privatlivet på den måten hun gjør, er det en utfordring å skille sak og person. Hvis hun fortsatte å holde seg til kakene ville disse blitt diskutert. Men AB ville nok ikke blitt så provosert om noen syntes kaken var for søt, eller at oppskriften manglet egg og falt sammen osv.

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, Trollmora skrev:

Ante meg at det kom ja.....

Jeg synes det er helt ok at hun forteller at hun har fått kjæreste. Men hvorfor legge ut alt det som er blitt gjort? Går d ikke Ann å holde litt lav profil?

• Liker 12
Skrevet

Cringe! :rodme: Den samtalen mellom pizzabakeren og makroene som mor har lagt ut på snap... Unaturlig og iscenesatt! Ingen virker komfortable i det hele tatt.

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Jeg synes det er helt ok at hun forteller at hun har fått kjæreste. Men hvorfor legge ut alt det som er blitt gjort? Går d ikke Ann å holde litt lav profil?

Hun forventer å legge ut alle detaljer om sitt privatliv og baserer seg på å ha dette som inntektskilde. At hun får motstand for denne bedriften synes jeg er et sunnhetstegn. Selv om jeg på ingen måte støtter hets.

• Liker 17
Skrevet
3 hours ago, Infinity said:

Kanskje det er på tide med litt kunnskapsløft, eller har du muligens noe kilder til koblingen mellom bakstedamer og innlevelsesevne .  Jeg er fra byen, men her mangler jeg fullstendig referanserammer.. 🤔🤔

AB appelerer til det rotnorske, hun er "ekte, ujålete, direkte, varm og god, modig og sterk, og snakker rett fra levra", alt ifølge hennes støttespillere. Klart at dette går rett hjem i Distrikts-Norge.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg synes også at det er Ok at hun har fått seg kjæreste, - hun virket rimelig desperat etter en.... Men de øyeblikkene hun deler er så - i mine øyne- private og skjøre egentlig st jeg tviler på ekteheten hun hele tiden påberoper seg. Aldri i livet om jeg skulle ha introdusert en kjæreste for mine barn med et filmcrew på slep. Skulle hun da også vist det hvis det ikke var så vellykket? 

• Liker 30
Skrevet
47 minutter siden, Lapper skrev:

Dette er noe.. 

"Hadde hun visst dette ble et problem hadde hun ikke gått ut med det på bloggen..."

Ehm hello, det BLE problemer fordi hun mante de frem slik at hun kan sitte og sutre om det etterpå og samle flere klikk. Dama lager problemer for å ha noe å blogge om, enten det er puppeglipper eller tvinnspilling når barna møter den nye typen.

Lurer på hva tv2 betalte for de scenene, tipper det var en del. Dramakjerring, er det hun er.

• Liker 21
Skrevet
13 minutter siden, filifjonka skrev:

ekte, ujålete, direkte, varm og god, modig og sterk

Sier fansen det? De gjentar altså bare det AB selv har sagt? 

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...