Trollmora Skrevet 18. januar 2018 #5461 Skrevet 18. januar 2018 8 timer siden, skyflakes skrev: En ting er hva hun gjør, og en annen ting er hva hun hevder.. Det fins bloggere som tjener mer enn 100 000 i mnd, men disse har jo gjerne andre prosjekter ved siden av bloggen, feks fotballfrue og Sophie Elise. Aner ikke hva AB tar for annonseinnlegg da hun ikke har så altfor mange lesere. Kanskje Bloggerne ga henne et skikkelig lønnshopp? Synes det er ALT for lite når man jobber 23,5 timer I døgnet jeg da..... Men fra spøk til alvor, hva ER det egentlig disse bloggerne tjener penger på? Og særlig da bloggere som AB? (Jeg tenker ikke på de som gjør foredrag, skriver bøker, gir ut musikk etc etc for det skjønner jeg gir inntekt I større eller mindre grad) 9
Lapper Skrevet 18. januar 2018 #5462 Skrevet 18. januar 2018 8 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Det er fader meg nesten synd at jeg ikke har et sinnsykt eksponeringsbehov og noen unger liggende..... Mine barn er ikke verdt 100 000 kr pr mnd.. aldri i verden 11
Lapper Skrevet 18. januar 2018 #5463 Skrevet 18. januar 2018 (endret) 5 timer siden, Senil skrev: Barn i tennårene setter pris på at mor ikke eksponerer seg mye også. 15 åringen ba meg pent om å slutte å ha morsomme juleprofilbilder på fb for 2 år siden. Så lenge barnas venner legger til meg på some, hører jeg faktisk på hva de vil. Slik er det hos oss også.. Jeg har måtte gått inn og slettet alt som er på Facebook og Instagram. Eller det ligger igjen ca 5 bilder som de har godkjent😀 Endret 18. januar 2018 av Lapper 1
Sol79 Skrevet 18. januar 2018 #5464 Skrevet 18. januar 2018 8 timer siden, Stupine skrev: Skattelistene for 2016. http://www.tv2.no/a/9448859/ Hvordan kan hun tjene så mye og ikke ha formue? Hun leier vel bolig? Hun må ha noe slags gjeld et eller annet sted da som gjør at hun ikke får realisert boligdrømmen. 11
Oktnxbye Skrevet 18. januar 2018 #5465 Skrevet 18. januar 2018 Reklame både for restauranten "Kullt" OG boken til Treningsfrue - i ett og samme innlegg - uten noe som helst form for merking 👌 Godt jobba! 15
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #5466 Skrevet 18. januar 2018 50 minutter siden, Trollmora skrev: Synes det er ALT for lite når man jobber 23,5 timer I døgnet jeg da..... Men fra spøk til alvor, hva ER det egentlig disse bloggerne tjener penger på? Og særlig da bloggere som AB? (Jeg tenker ikke på de som gjør foredrag, skriver bøker, gir ut musikk etc etc for det skjønner jeg gir inntekt I større eller mindre grad) Det lurer jeg også på. Her må det dreie seg om skjult reklame i lassevis, for de få innleggene som er tydelig merket burde ikke tilsi 100.000,- per måned. Hmmm ...
Trollmora Skrevet 18. januar 2018 #5467 Skrevet 18. januar 2018 12 minutter siden, orfeus skrev: Det lurer jeg også på. Her må det dreie seg om skjult reklame i lassevis, for de få innleggene som er tydelig merket burde ikke tilsi 100.000,- per måned. Hmmm ... Og regnes da sponsa klær, mat, klokker, weekendturer etc som en del av inntekten summasumarum liksom? 2
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #5468 Skrevet 18. januar 2018 13 minutter siden, Trollmora skrev: Og regnes da sponsa klær, mat, klokker, weekendturer etc som en del av inntekten summasumarum liksom? Sånt skal vel merkes tydelig?
Trollmora Skrevet 18. januar 2018 #5469 Skrevet 18. januar 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: Sånt skal vel merkes tydelig? Jeg lurte på hva bloggerne tjente penger på og om verdien av sponsede varer skulle inn I "regnskapet". Men jo all spons skal være tydelig merket. (Men det kommer aldri til å skje hvis ikke feil/glemsel av det aldri får en konsekvens bortsett fra en advarsel fra fo) 5
Lapper Skrevet 18. januar 2018 #5470 Skrevet 18. januar 2018 51 minutter siden, Oktnxbye skrev: Reklame både for restauranten "Kullt" OG boken til Treningsfrue - i ett og samme innlegg - uten noe som helst form for merking 👌 Godt jobba! Men restaurantbesøket var jo privat og sikkert betalt av kjæresten😀 trenger ingen merking da må vi jo skjønne
Lapper Skrevet 18. januar 2018 #5471 Skrevet 18. januar 2018 Leste siste innlegg nå å at ikke det er merket med reklame er jo helt utrolig. Hele innlegget skriker jo reklame. 3
Oktnxbye Skrevet 18. januar 2018 #5472 Skrevet 18. januar 2018 4 minutter siden, Lapper skrev: Leste siste innlegg nå å at ikke det er merket med reklame er jo helt utrolig. Hele innlegget skriker jo reklame. Jeg greide ikke å skjønne hvor i innlegget hun nevnte det som liksom var så oppsiktsvekkende og som hun aldri hadde forventa (ref. snap)? 4
Gjest Sorbus Skrevet 18. januar 2018 #5473 Skrevet 18. januar 2018 10 timer siden, Stupine skrev: Skattelistene for 2016. http://www.tv2.no/a/9448859/ Det reelle inntekten er nok større, for jeg tviler på at hun oppgir all spons, som sydentur, klokker, klær osv. Hun slipper jo å betale dette av egen lommer, dermed kan de pengene gå til bolig. Hun har et matbudsjett på 4000 kr måneden og hun tar seg ikke råd til å kjøpe et headset til makronen engang, så man kan lure på hvorfor hun verken har formue eller egen bolig. Men som @Max Potente skriver, så har hun ingen problemer med å bruke penger på seg selv eller potensielle eksmenn. Hun har tidligere gått konkurs en eller to (?) ganger. Det hele tyder på elendig økonomisk sans, Luksusfellen kunne sprengt seertallene med en opprydding hos henne. Kanskje hun burde få en økonomisk verge?
Stupine Skrevet 18. januar 2018 #5474 Skrevet 18. januar 2018 (endret) 35 minutter siden, Oktnxbye skrev: Jeg greide ikke å skjønne hvor i innlegget hun nevnte det som liksom var så oppsiktsvekkende og som hun aldri hadde forventa (ref. snap)? Tuller du? 2. avsnitt. Om hun virkelig mener at det er sjokkerende og uventet at en mann er interessert og engasjert i livet hennes, så står det verre til med selvtilliten enn jeg trodde.. Da skjønner jeg også hvorfor hun er et så lett offer for den typen menn.. Endret 18. januar 2018 av Stupine 7
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #5475 Skrevet 18. januar 2018 46 minutter siden, Lapper skrev: Leste siste innlegg nå å at ikke det er merket med reklame er jo helt utrolig. Hele innlegget skriker jo reklame. Jepp! Det er et typisk eksempel på hvordan hun jukser og bevisst lar være å merke. Det er nesten så jeg begynner å tro hun har leid inn kavaler for å kunne få en ny vinkling på bloggen. 🤔
Den røde fare Skrevet 18. januar 2018 #5476 Skrevet 18. januar 2018 44 minutter siden, Oktnxbye skrev: Jeg greide ikke å skjønne hvor i innlegget hun nevnte det som liksom var så oppsiktsvekkende og som hun aldri hadde forventa (ref. snap)? Hva er snappen hennes igjen?🙈
Stupine Skrevet 18. januar 2018 #5477 Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Det er nesten så jeg begynner å tro hun har leid inn kavaler for å kunne få en ny vinkling på bloggen. 🤔 Wow! Der har vi det! Ting henger nemlig ikke helt på greip! 😄 9
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #5478 Skrevet 18. januar 2018 6 minutter siden, Den røde fare skrev: Hva er snappen hennes igjen?🙈 Annebrith.no
Trollmora Skrevet 18. januar 2018 #5479 Skrevet 18. januar 2018 Men vedr det med manglende merking - kan man på noen måte - ,uten å gi AB klikk på bloggen, melde dette videre? Jeg nekter å gi henne den fortjenesten ved at jeg klikker meg mer inn på innlegg som ikke har noe som helst med teaseren på snap / facebook å gjøre.
Gjest ricecrispies Skrevet 18. januar 2018 #5480 Skrevet 18. januar 2018 Du er litt av en stjerne,du AB. Skinner i Rampelyset. ☀️
Fremhevede innlegg