Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Rubella skrev:

Kattene mine har 2k følgere på insta! Influencerkatter! 

 

Jeg har de ikke bare for å utnytte kjendisstatusen deres,  altså...

Kan jeg også følge kattene? Er allerede fan av Jesper og Benben 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, orfeus skrev:

Kan jeg også følge kattene? Er allerede fan av Jesper og Benben 😊

Sendte PM! Føler presset nå, har vært lite aktiv på instagram i det siste! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterte inne på FB'en til AB, og da svarte en av hennes følgere med applaus for at jeg var den eneste fra KG som hadde kommentert noe der inne. Var ikke her inne da, men vips så hadde jeg profil her.... Siden AB ikke forteller hele sannheten om denne tråden til sine følgere - men hauser opp at hun blir kritisert og stalket - så får ikke hennes følgerskare noe innblikk I hvorfor hun kritiseres. Jeg oppfordret til å lese denne tråden til tross for at det er moderert kraftig.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Trollmora skrev:

Jeg kommenterte inne på FB'en til AB, og da svarte en av hennes følgere med applaus for at jeg var den eneste fra KG som hadde kommentert noe der inne. Var ikke her inne da, men vips så hadde jeg profil her.... Siden AB ikke forteller hele sannheten om denne tråden til sine følgere - men hauser opp at hun blir kritisert og stalket - så får ikke hennes følgerskare noe innblikk I hvorfor hun kritiseres. Jeg oppfordret til å lese denne tråden til tross for at det er moderert kraftig.

 

Da har hun selv svart meg - og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte....diskuterer med hrnnecer hvertfall dødfødt 

6248186C-871E-4F4F-91A0-C7D026FDFED1.png

7C0E8B12-3379-4DEF-BFE9-D39199183E5A.jpeg

43FA3053-9564-40E9-9488-9F5BED49A7A9.jpeg

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Trollmora skrev:

Da har hun selv svart meg - og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte....diskuterer med hrnnecer hvertfall dødfødt 

Nå følger ikke jeg denne tråden slavisk og jeg har i lange perioder vært borte. Jeg synes kommentarer som går på utseendet hennes er unødvendig, jeg driter personlig i om hun har øyebryn, botox, rynker og jeg synes generelt hun er fin på håret. Når hun blogger om vekt er jeg mer engasjert, fordi måten hun omtaler dette på er lite heldig. Men er det virkelig noen her inne som har sammenlignet henne med et forvrengt rumpehull?

Når det gjelder resten av familien, så har jeg til gode å se negative kommentarer om disse, inkludert nedsettende kommentarer om utseende. Og direkte trusler mot henne og barna? Hjelpes, jeg får følge bedre med, for dette var helt nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært stygge og unødvendige beskrivelser av Anne Briths utseende i denne tråden. Jeg rapporterte en stund mange innlegg her på det grunnlaget, men har kun lest tråden i perioder.

Stygge beskrivelser av BARNA hennes har jeg imidlertid aldri lest her. Kun svært kritiske og utilslørte meninger om hennes eksponering av dem - stor forskjell. Så akkurat den må hun lenger ut på landet med. Men den typen sammenblandinger av sanne og usanne påstander, samt utelatelser av vesentlig informasjon når det passer henne best, er jo typisk for Anne Briths kommunikasjon på bloggen, og grunnlaget for mye av kritikken mot henne. Hun er postfaktuell, og sånn sett helt i tråd med tidsånden.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Hun skriver hva som helst for klikk. Ikke skriver hun sant heller. Skriver det som passer i hennes virkelighet. Og i rosadagbokboblen er det lite oksygen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser denne tråden ofte og har aldri lest noe stygt om ungene. Håper hun klarer å vise frem til noe skjermta eller noe.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Før helgen sto det: redd noen skal ta bilde av oss. Da forstår jeg det slik at hun ikke vil ha han off.

I dag står det: her er første bilde av oss.

Trodde hun at noen ville løpe etter de på IKEA med kamera? Derfor de gikk der?

At se og hør ville luske i buskene? Papparazzi som rosadagbokskrivere kaller de. Vi andre sier fotografer.

Helt bak mål. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, pelikanen skrev:

Før helgen sto det: redd noen skal ta bilde av oss. Da forstår jeg det slik at hun ikke vil ha han off.

I dag står det: her er første bilde av oss.

Trodde hun at noen ville løpe etter de på IKEA med kamera? Derfor de gikk der?

At se og hør ville luske i buskene? Papparazzi som rosadagbokskrivere kaller de. Vi andre sier fotografer.

Helt bak mål. 

 

For ett romantisk første bilde ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
2 minutter siden, Minipilla skrev:

Blogging tar 12 timer om dagen. Hver dag. Hele året. Helt alvorlig.....😂

12 t? Hun? Har hun ikke tre barn? Følge opp lekser? Trening? Frisør? Baking? Hun har nok forlest seg på en annen blogger.😉så har hun kjæresten.  Så er hun her og der i følge bloggen. Bak en bolle...så kan du ta seg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vitting
1 minutt siden, Pås skrev:

Driver hun treningsblogg? Har ikke fått med meg at hun trener?

Den nye typen hennes trener, ref internettaktivteten hans. Så da må jo hun og.

Forøvrig er det kommet fram fra kvinneguidens kontrollorgan at han ikke skal omtales da han ikke er en offentlig nok person. All debatt om den nye kjæresten til Anne Brith er å anse som persondebatt på kvinneguiden, og vil bli slettet. :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vitting skrev:

Den nye typen hennes trener, ref internettaktivteten hans. Så da må jo hun og.

Forøvrig er det kommet fram fra kvinneguidens kontrollorgan at han ikke skal omtales da han ikke er en offentlig nok person. All debatt om den nye kjæresten til Anne Brith er å anse som persondebatt på kvinneguiden, og vil bli slettet. :a034:

Jeg bryr meg ikke så mye om ham, men ser i den nye posten hennes at trening står som punkt 2 hun blogger om... kan ikke huske at hun har skrevet om det overhodet? Er det barnas trening hun mener kanskje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...