Gjest pelikanen Skrevet 15. januar 2018 #5401 Skrevet 15. januar 2018 8 minutter siden, Vitting skrev: Den nye typen hennes trener, ref internettaktivteten hans. Så da må jo hun og. Forøvrig er det kommet fram fra kvinneguidens kontrollorgan at han ikke skal omtales da han ikke er en offentlig nok person. All debatt om den nye kjæresten til Anne Brith er å anse som persondebatt på kvinneguiden, og vil bli slettet. Hun begynner nok med trening. Hvordan hun skal få tid? Jobber 12 t...barn...mat...baking og alt annet. Heldigvis har døgnet 24 t
lillevennen Skrevet 15. januar 2018 #5402 Skrevet 15. januar 2018 Så igjen dette med de stakkars bloggerne og tidsskjemaet deres.. tenker de aldri på at det finnes andre yrkesgrupper hvor arbeidstakerne er så engasjert i jobben sin at de tenker på den og jobber med den utover ordinær arbeidstid, men på ingen måte påstår de alltid jobber 8
Papirfly Skrevet 15. januar 2018 #5403 Skrevet 15. januar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
princesse Skrevet 15. januar 2018 #5404 Skrevet 15. januar 2018 6 timer siden, Trollmora skrev: Da har hun selv svart meg - og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte....diskuterer med hrnnecer hvertfall dødfødt Det er en ting jeg ikke skjønner. Hvor får hunder med vrengt rumpehull fra? Hvor i den tråden på Facebook skrev du det. Eller er det noe jeg ikke skjønner? 2
Solivagant Skrevet 15. januar 2018 #5405 Skrevet 15. januar 2018 Jeg har lest stygge og unødvendige kommentarer om AB's utseende, men ALDRI om barna. Kun diskusjoner angående eksponering og antall timer trening. Aldri noe stygt, og her har jeg lest mye. Både før og etter moderering. 24
mikrobe Skrevet 16. januar 2018 #5406 Skrevet 16. januar 2018 31 minutter siden, jentekvinne skrev: Tror ikke KG-brukere skal sitte på sin høye hest og si si at all kritikk som har kommet herfra har vært konstruktiv. Å be deg dokumentere påstandene betyr ikke at jeg mener alt her er konstruktivt. AB påstod selv (i følge skjermdump fra FB-dialog tidligere i tråden) "... når du sier jeg ser ut som et forvrengt rumpehull". Det er ikke en ok beskrivelse å bruke uansett, men det er nå en vesentlig forskjell på å si at hun ser sånn ut versus at kyssemunnen ser sånn ut. Historien forandrer seg jo etter hvem som gjenforteller dette, det er derfor bevis i form av skjermdump er en lur ide. 14
Gjest Sorbus Skrevet 16. januar 2018 #5407 Skrevet 16. januar 2018 46 minutter siden, mikrobe skrev: Å be deg dokumentere påstandene betyr ikke at jeg mener alt her er konstruktivt. AB påstod selv (i følge skjermdump fra FB-dialog tidligere i tråden) "... når du sier jeg ser ut som et forvrengt rumpehull". Det er ikke en ok beskrivelse å bruke uansett, men det er nå en vesentlig forskjell på å si at hun ser sånn ut versus at kyssemunnen ser sånn ut. Historien forandrer seg jo etter hvem som gjenforteller dette, det er derfor bevis i form av skjermdump er en lur ide. Det har vel ikke så mye å si om det er kyssemunnen eller hele dama som har blitt omtalt slik. Ordet rumpehull skal ikke brukes når man beskriver noens utseende. Jeg kan ikke se at ordet har noen naturlig plass på tråden om Anne Brith. Men dette illustrerer veldig godt hvordan ting utvikler seg hos Anne Brith. I følge @jentekvinne har Anne Brith rett i at noen liret ut av seg ordet rumpehull og hun griper sjansen og spinner videre på dette. Plutselig er rumpehullet forvrengt og damen er utsatt for hat, hets og sjikane. Om hun mener at truslene mot henne og familien har kommet i sammenheng med dette, skjønner jeg ikke ut ifra teksten. Men hun slenger det med for å få frem poenget sitt. Det er mye fjær og høns med den damen.
Papirfly Skrevet 16. januar 2018 #5408 Skrevet 16. januar 2018 Tråden er ryddet for gjenfortelling av hetsende, slettede innlegg og svar til dette. Papirfly, mod.
SKE87 Skrevet 16. januar 2018 #5409 Skrevet 16. januar 2018 Kan noen bare si kjapt hva dette med matbudsjettet er for noe? Har det vært skyhøyt eller hva? 1
i så fall Skrevet 16. januar 2018 #5410 Skrevet 16. januar 2018 2 minutter siden, SKE87 skrev: Kan noen bare si kjapt hva dette med matbudsjettet er for noe? Har det vært skyhøyt eller hva? Heller skylavt, og noe med gratis blåbær i fryseren. 5
mikrobe Skrevet 16. januar 2018 #5411 Skrevet 16. januar 2018 (endret) 5 minutter siden, SKE87 skrev: Kan noen bare si kjapt hva dette med matbudsjettet er for noe? Har det vært skyhøyt eller hva? Hun har påstått at hun har matbudsjett på 1000,- pr uke til seg + tre ungdommer. Hun sper på budsjettet med matvarer hun allerede har i skap og fryser, for det er jo gratis. Endret 16. januar 2018 av mikrobe slettet noe 15
Oppland Skrevet 16. januar 2018 #5412 Skrevet 16. januar 2018 Mine matvarer i skap og fryser er ikke gratisvarer dessverre, bortsett fra selvplukka multer. 😐 7
SKE87 Skrevet 16. januar 2018 #5413 Skrevet 16. januar 2018 2 timer siden, mikrobe skrev: Hun har påstått at hun har matbudsjett på 1000,- pr uke til seg + tre ungdommer. Hun sper på budsjettet med matvarer hun allerede har i skap og fryser, for det er jo gratis. Haha! Ja logisk😂 1
gjestgitt Skrevet 16. januar 2018 #5414 Skrevet 16. januar 2018 (endret) 21 timer siden, Sorbus skrev: Det har vel ikke så mye å si om det er kyssemunnen eller hele dama som har blitt omtalt slik. Ordet rumpehull skal ikke brukes når man beskriver noens utseende. Jeg kan ikke se at ordet har noen naturlig plass på tråden om Anne Brith. Men dette illustrerer veldig godt hvordan ting utvikler seg hos Anne Brith. I følge @jentekvinne har Anne Brith rett i at noen liret ut av seg ordet rumpehull og hun griper sjansen og spinner videre på dette. Plutselig er rumpehullet forvrengt og damen er utsatt for hat, hets og sjikane. Om hun mener at truslene mot henne og familien har kommet i sammenheng med dette, skjønner jeg ikke ut ifra teksten. Men hun slenger det med for å få frem poenget sitt. Det er mye fjær og høns med den damen. Det er absolutt ikke greit å bruke ordet rumpehull når man snakker om en persons utseendet, men det gjør meg så innmari irritert måten AB spinner videre på dette. Et annet eksempel på hennes måte å redigere sannheten er at hun skriver at barna blir hetset på forum. Det er løgn og en en feig måte å sette kritikerene i dårlig lys. Jeg har vært aktiv i trådene om AB lenge og aldri har jeg sett hets om barna, dog er det mye kritikk omkring hennes eksponering men det er så absolutt på sin rette plass. Hun lyver så mye at hun til slutt tror på det selv Endret 16. januar 2018 av gjestgitt 24
Stjernekikkeren Skrevet 16. januar 2018 #5415 Skrevet 16. januar 2018 Hvis AB har funnet er budsjett på 1000kr uka til seg selv og ungdommene, så vil jeg veldig gjerne se handlelisten. Det er jo tre unge mennesker i vekst og opptatt med trening, og er ikke denne Ab kjent for å bake og sånn? Har hun sluttet med kaker og sånn da, eller? 8
SjokoLine Skrevet 16. januar 2018 #5416 Skrevet 16. januar 2018 1 minutt siden, gjestgitt skrev: Det er absolutt ikke greit å bruke ordet rumpehull når man snakker om en persons utseendet, men det gjør meg så innmari irritert måten AB spinner videre på dette. Hun skriver at barna blir hetset på forum, det er løgn og en en feig måte å sette kritikerene i dårlig lys. Jeg har vært aktiv i trådene om AB lenge og aldri har jeg sett hets om barna, dog er det mye kritikk omkring hennes eksponering men det er så absolutt på sin rette plass. Hun lyver så mye at hun til slutt tror på det selv Helt enig! Jeg har også fulgt med i trådene om AB lenge, og ALDRI har jeg sett noe til hets av barna. Det er eksponeringen av dem, som AB er ansvarlig for, som kritiseres og diskuteres. AB er jammen drøy som serverer de løgnene hun gjør, både rundt dette og veldig mye annet - og det verste er at hun fremdeles har en stor tilhengerskare. Og akkurat det er helt uforståelig for meg, slik som hun oppfører seg. 15
Ultiva Skrevet 17. januar 2018 #5417 Skrevet 17. januar 2018 (endret) 6 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Hvis AB har funnet er budsjett på 1000kr uka til seg selv og ungdommene, så vil jeg veldig gjerne se handlelisten. Det er jo tre unge mennesker i vekst og opptatt med trening, og er ikke denne Ab kjent for å bake og sånn? Har hun sluttet med kaker og sånn da, eller? Sist gang matbudsjettet var på 1000 kr så inkluderte handlelisten blant annet blomkålsuppe til middag, laget av 1 stk blomkålhode + 2 dl melk. Da blir jo 5 pers gode og mette. Det var også havregrøt til frokost for alle mann hele uken; laget av 1 stor pakke havregryn og vann. Noe som tilsvarer ca 30 gram havregryn per hode per dag. Frokost på 80-90 kcal per hode høres jo fornuftig ut De mindreårige ser forøvrig ikke ut til å sulte, så regner med at AB sper rikelig på hver eneste dag med gratisvarer fra fryseren i tillegg til sponsede bakeprodukter. Endret 17. januar 2018 av Ultiva 32
LadyBlaBla Skrevet 17. januar 2018 #5418 Skrevet 17. januar 2018 (endret) Jeg leste siste innlegget hennes, og kan ikke for mitt bare liv fatte hvordan blogging kan innebære at man må «jobbe mer enn dobbelt så mye som i en helt vanlig jobb.» som hun skriver. Mener hun alvor? Opplever hun virkelig at hun jobber 11 timer i døgnet, 365 dager i året? Det høres ut som om hun i dette regnestykket inkluderer en del ting som vi «vanlige» folk gjør i tillegg til vår «vanlige jobb», som feks betale regninger, følge barn på trening, vaske hus, bake osv. For ellers så bruker hun jo uforholdsmessig lang tid på å produsere det lille innholdet hun publiserer. Hvordan kan hun, uten skam, insistere på at hun har så stor abeidsbelastning? Det må jo være blank løgn, og alle som kjenner henne må jo vite at det er løgn? Endret 17. januar 2018 av LadyBlaBla 25
Gjest marie_82 Skrevet 17. januar 2018 #5419 Skrevet 17. januar 2018 53 minutter siden, LadyBlaBla skrev: Jeg leste siste innlegget hennes, og kan ikke for mitt bare liv fatte hvordan blogging kan innebære at man må «jobbe mer enn dobbelt så mye som i en helt vanlig jobb.» som hun skriver. Mener hun alvor? Opplever hun virkelig at hun jobber 11 timer i døgnet, 365 dager i året? Det høres ut som om hun i dette regnestykket inkluderer en del ting som vi «vanlige» folk gjør i tillegg til vår «vanlige jobb», som feks betale regninger, følge barn på trening, vaske hus, bake osv. For ellers så bruker hun jo uforholdsmessig lang tid på å produsere det lille innholdet hun publiserer. Hvordan kan hun, uten skam, insistere på at hun har så stor abeidsbelastning? Det må jo være blank løgn, og alle som kjenner henne må jo vite at det er løgn? Dette er et kjent fenomen blant bloggere. Det er jobb å gå til frisøren, få ordner negler og vipper, til og med å vaske hus og å klippe roser.. Phew.. Ble utslitt bare av å skrive om det!
Stjernekikkeren Skrevet 17. januar 2018 #5420 Skrevet 17. januar 2018 6 timer siden, Ultiva skrev: Sist gang matbudsjettet var på 1000 kr så inkluderte handlelisten blant annet blomkålsuppe til middag, laget av 1 stk blomkålhode + 2 dl melk. Da blir jo 5 pers gode og mette. Det var også havregrøt til frokost for alle mann hele uken; laget av 1 stor pakke havregryn og vann. Noe som tilsvarer ca 30 gram havregryn per hode per dag. Frokost på 80-90 kcal per hode høres jo fornuftig ut De mindreårige ser forøvrig ikke ut til å sulte, så regner med at AB sper rikelig på hver eneste dag med gratisvarer fra fryseren i tillegg til sponsede bakeprodukter. Håhå, dette må jo bli som en sånn luksusfellengreie hvor økonomene spør hvor mye man tror man bruker på mat, og så kommer de eksakte tall. Eller så får hun sponset en god del, det og "gratisvarene" fra fryseren. 10
Fremhevede innlegg