Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hu mor er på fylla i kveld og snakker om barbert høne jf snap :vin:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Kollontaj skrev:

Ja. 

Lykke til😀 men pass deg litt... Det har jeg fått erfare

Skrevet

Har aldri vært inne på bloggen, ikke skal jeg heller, men hvorfor kaller hun barna sine makroner? Så urteit! Hadde mamma kalt meg en makron hadde jeg begynt å lure på om jeg var feit eller noe. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Har aldri vært inne på bloggen, ikke skal jeg heller, men hvorfor kaller hun barna sine makroner? Så urteit! Hadde mamma kalt meg en makron hadde jeg begynt å lure på om jeg var feit eller noe. :fnise: 

Hun har ikke kalt dem det.

men å reklamere for o'boy som en del av hverdagen, spesielt etter trening for barna blir for dumt 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

men å reklamere for o'boy som en del av hverdagen, spesielt etter trening for barna blir for dumt 

Å, er det bare folk her i tråden som kaller dem det da? Men hvorfor blir de kalt det? Godt det ikke er hun som kaller dem det da  

Enig at det er teit å reklamere for oboy som en del av hverdagen, det er jo ikke noe man bør drikke hver dag akkurat. Ikke visste jeg at hun hadde reklamert for det heller, jeg vet egentlig ikke hvem dama er en gang utover det jeg har lest i denne tråden. :) 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

Å, er det bare folk her i tråden som kaller dem det da? Men hvorfor blir de kalt det? Godt det ikke er hun som kaller dem det da  

Enig at det er teit å reklamere for oboy som en del av hverdagen, det er jo ikke noe man bør drikke hver dag akkurat. Ikke visste jeg at hun hadde reklamert for det heller, jeg vet egentlig ikke hvem dama er en gang utover det jeg har lest i denne tråden. :) 

Tror bare det er her i tråden. Siden hun er en slags bakeblogger :)

Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

Tror bare det er her i tråden. Siden hun er en slags bakeblogger :)

Å, er hun det, da gir det jo mening. :) Jeg har som sagt ikke vært på bloggen hennes og har ikke lyst til å gi henne klikk heller, men leser denne tråden innimellom da. Liker å lese om alt det teite bloggerne gjør uten å gi dem klikk, hehe. :) 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, minister-mio skrev:

Her er det snakk om penger. Å jeg gir ikke min oboy etter trening 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Salka skrev:

Vi sier makroner fordi vi ikke får lov til og nevne navn

• Liker 13
Skrevet

Nå slipper jeg og være på alle disse datingsidene fordi jeg er gift men om du vil prøve og finne lykken på tinder skriver du virkelig da " jeg har barbert høna mi i dag?"

Er det slik man som 42 åring prøver og sjekke opp en mann? 

• Liker 15
Skrevet
39 minutter siden, Lapper skrev:

Nå slipper jeg og være på alle disse datingsidene fordi jeg er gift men om du vil prøve og finne lykken på tinder skriver du virkelig da " jeg har barbert høna mi i dag?"

Jeg er singel og samme alder , er ikke på tinder men lurer på om  dette er dagens  sjekketriks?

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Lapper skrev:

Her er det snakk om penger. Å jeg gir ikke min oboy etter trening 

Er du Anne Brith? Jeg sa ikke at du gjorde det :klo:

Skrevet (endret)
17 minutter siden, minister-mio skrev:

Er du Anne Brith? Jeg sa ikke at du gjorde det :klo:

Nei nei😊😊 jeg er langt fra og være ab😊

Ordla meg feil. Mente at siden jeg selv har barn på samme nivå som ab sine avkom så får ikke min oboy etter trening... De får brød,pålegg og melk som kveldsmat

Endret av Lapper
  • Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Lapper skrev:

Dette var noe hun skrev for kusina si, på hennes Tinder, for å være "morsom".

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, neiognei skrev:

Ja ja... Den humoren har ikke jeg om jeg hadfe øndket meg en kjæreste. Men hver sin smak

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, neiognei skrev:

Spørs om kusina syns det er like morsomt "dagen derpå" :fnise:.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Spørs om kusina syns det er like morsomt "dagen derpå" :fnise:.

Jeg er ikke prippen eller gammeldags av meg men synes det ville vært flaut og gå ut på byen og hører folk snakker i krokene " der kommer dama med nybarbert høne"

• Liker 12
Skrevet

Tror hun mangler noen sosiale antenner..

• Liker 13
Skrevet
10 timer siden, minister-mio skrev:

Jeg var en gang på "matkurs" ifm toppidrett, og der ble sjokolademelk frontet som positivt ifm restitusjon. Det er fordi de som driver med TOPPidrett har et høyt kaloriforbruk og for å få ungdommen til å drikke mer melk. 

De som driver barneidrett trenger nok ikke tenke på å holde oppe kaloriinntaket sitt, så det blir bare fjas å bruke AB i denne reklamen! Barn bør heller oppfordres til å drikke ren melk :) 

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...