Gjest Hold the door Skrevet 14. september 2017 #4401 Skrevet 14. september 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door
Gjest Asti Skrevet 14. september 2017 #4402 Skrevet 14. september 2017 18 minutter siden, visningsnamn skrev: Jeg trodde først det var noen som hadde tatt screenshot av et screenshot og så skrevet det selv på snap, fordi jeg synes det var rart at God kveld Norge/Tv2 skulle skrive noe sånt. Med kun skjermbilde - https://imgur.com/V7CxyxS , dvs. uten lyd så får man ikke med seg alt. På meg virker det som TV2 tuller med AnneBrith vedr. "aldersreachen". Dvs. hun som snakker retter på AB, når hun sier 33-45 år, og spør om det ikke er 23 år. Derfor skriver de nok "hevder .... ". Enten vet de noe om en "23-åring", eller så er det bare tull og tøys (intern spøk) e.l.
Gjest CecilieX Skrevet 14. september 2017 #4403 Skrevet 14. september 2017 3 minutter siden, Asti skrev: Med kun skjermbilde - https://imgur.com/V7CxyxS , dvs. uten lyd så får man ikke med seg alt. På meg virker det som TV2 tuller med AnneBrith vedr. "aldersreachen". Dvs. hun som snakker retter på AB, når hun sier 33-45 år, og spør om det ikke er 23 år. Derfor skriver de nok "hevder .... ". Enten vet de noe om en "23-åring", eller så er det bare tull og tøys (intern spøk) e.l. Jeg henger ikke med. Er dette skjermbilde av en filmsnutt? Skal det tolkes som om de gir henne et kompliment og at AB sitt spenn burde begynne på 23?
LilleSnupp Skrevet 14. september 2017 #4404 Skrevet 14. september 2017 (endret) 8 minutter siden, Asti skrev: Med kun skjermbilde - https://imgur.com/V7CxyxS , dvs. uten lyd så får man ikke med seg alt. På meg virker det som TV2 tuller med AnneBrith vedr. "aldersreachen". Dvs. hun som snakker retter på AB, når hun sier 33-45 år, og spør om det ikke er 23 år. Derfor skriver de nok "hevder .... ". Enten vet de noe om en "23-åring", eller så er det bare tull og tøys (intern spøk) e.l. AB har vel selv skrytt skrevet om et forhold til en 23åring som hun avsluttet.. Tilføyelse: Ser ut som det var en 24åring http://annebrith.blogg.no/1479020683_41_r_og_forelsket_i_e.html Endret 14. september 2017 av LilleSnupp 2
Gjest Asti Skrevet 14. september 2017 #4405 Skrevet 14. september 2017 (endret) 2 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg henger ikke med. Er dette skjermbilde av en filmsnutt? Skal det tolkes som om de gir henne et kompliment og at AB sitt spenn burde begynne på 23? Ja, det er skjermbilde av en snap. Nei, jeg tolker det ikke som kompliment (eller fornærmelse som teksten på skjermbildet kunne se ut som). Mer som en spøk. Endret 14. september 2017 av Asti
Gjest Hold the door Skrevet 14. september 2017 #4406 Skrevet 14. september 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door
Gjest Asti Skrevet 14. september 2017 #4407 Skrevet 14. september 2017 1 minutt siden, visningsnamn skrev: Ja, dette blir jo litt annerledes enn det fremsto for meg i stad. Jeg fikk visst ikke med meg at det var fra en filmsnutt eller at de lå mer bak. Takk! :-)
Gjest Manor Skrevet 14. september 2017 #4408 Skrevet 14. september 2017 Uansett virker God Kveld Norge fryktelig fjollete på sosiale medier.
Gjest Hold the door Skrevet 14. september 2017 #4409 Skrevet 14. september 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door
Viking-girl Skrevet 15. september 2017 #4410 Skrevet 15. september 2017 10 timer siden, visningsnamn skrev: Ok! Men gjør de narr av henne, eller er det bare morsomt? De gjør ikke narr av henne. Hun sa selv hvilket segment hun peilet seg inn på og fniste og lo. 1
Lapper Skrevet 15. september 2017 #4411 Skrevet 15. september 2017 Har ett spørsmål om spons.. Om en blogger blir sponset med f.eks klær og har da ett eget innlegg om dette så skal det jo så klart merkes spons. Men om bloggeren da bruker disse bildene i ett annet innlegg på ett senere tidspunkt,må da også innlegget merkes som spons? dette ble kanskje dumt forklart men håper noen skjønte😀 1
Viking-girl Skrevet 15. september 2017 #4412 Skrevet 15. september 2017 12 minutter siden, Lapper skrev: Har ett spørsmål om spons.. Om en blogger blir sponset med f.eks klær og har da ett eget innlegg om dette så skal det jo så klart merkes spons. Men om bloggeren da bruker disse bildene i ett annet innlegg på ett senere tidspunkt,må da også innlegget merkes som spons? dette ble kanskje dumt forklart men håper noen skjønte😀 Ja, det skal merkes. 3
Gjest Asti Skrevet 15. september 2017 #4413 Skrevet 15. september 2017 57 minutter siden, Lapper skrev: Har ett spørsmål om spons.. Om en blogger blir sponset med f.eks klær og har da ett eget innlegg om dette så skal det jo så klart merkes spons. Men om bloggeren da bruker disse bildene i ett annet innlegg på ett senere tidspunkt,må da også innlegget merkes som spons? dette ble kanskje dumt forklart men håper noen skjønte😀 Fra https://forbrukerombudet.no/sos-reklame-some "Hvor lenge etter at jeg har hatt en avtale om å eksponere et produkt må jeg fortsette å merke dette som reklame i nye innlegg? Du må merke nye innlegg som reklame så lenge det har markedsføringsverdi for annonsøren. Det er flere ting som spiller inn på om noe du legger ut har markedsføringsverdi. Jo sterkere produktet er eksponert i innlegget, jo høyere markedsføringsverdi har det. Hvis produktet er helt i bakgrunnen og eksponeringen av det ikke vil fremme salg av produktet, har det antakelig så lav markedsføringsverdi at du ikke trenger å merke. Men terskelen her er lav. Merk heller en gang for mye enn en gang for lite."
Morgan Le Fay Skrevet 15. september 2017 #4414 Skrevet 15. september 2017 20 timer siden, Lapper skrev: Fikk nesten samme svar fra interoptik.. " Vi synes Anne Britt har en kjempefin profil og vi står 100% bak samarbeidet. Å fremme fokus på barns øyne er viktig" Her burde man egentlig svare tilbake: "Hva er det konkret med Anne Briths profil Interoptik-kjeden synes er kjempefint?" Jeg har sagt i fra til min optiker som har en Interoptik.butikk, og han sa at det var markedsfolkene på hovedkontoret som bestemte dette, og at han og mange andre optikere var helt oppgitt over det. Jeg synes vi skal skrive til disse leverandørene alle sammen, og ikke ta svadasvaret for god fisk, men gå inn i en dialog med dem og utfordre det de sier. Så blir det kanskje litt for mye jobb etterhvert å ha dialog gående med kunder om kontroversielle sponseobjekter. 12
Lapper Skrevet 15. september 2017 #4415 Skrevet 15. september 2017 1 minutt siden, Asti skrev: Fra https://forbrukerombudet.no/sos-reklame-some "Hvor lenge etter at jeg har hatt en avtale om å eksponere et produkt må jeg fortsette å merke dette som reklame i nye innlegg? Du må merke nye innlegg som reklame så lenge det har markedsføringsverdi for annonsøren. Det er flere ting som spiller inn på om noe du legger ut har markedsføringsverdi. Jo sterkere produktet er eksponert i innlegget, jo høyere markedsføringsverdi har det. Hvis produktet er helt i bakgrunnen og eksponeringen av det ikke vil fremme salg av produktet, har det antakelig så lav markedsføringsverdi at du ikke trenger å merke. Men terskelen her er lav. Merk heller en gang for mye enn en gang for lite." Jeg ser jo at AB bruker mye bildene av disse jakkene som hun annonserte for i våres. I dag spurte vel også noen hvor de var fra. Lurte derfor på om det da skulle merkes 1
Gjest Asti Skrevet 15. september 2017 #4416 Skrevet 15. september 2017 (endret) 1 time siden, Lapper skrev: Jeg ser jo at AB bruker mye bildene av disse jakkene som hun annonserte for i våres. I dag spurte vel også noen hvor de var fra. Lurte derfor på om det da skulle merkes Hvis AB svarer hvor de er fra, bør hun vel ettermerke ut fra det FO skriver over. Tilføyelse: Nå har jeg ikke sett blogginnlegget. Men om jakkene er veldig i fokus (les teksten over) burde det ha vært merket fra starten av. Det er en vurdering ut fra eksponering og om det har markedsføringsveri, så slik jeg forstår FO kommer det an på. Endret 15. september 2017 av Asti
Lapper Skrevet 15. september 2017 #4417 Skrevet 15. september 2017 11 timer siden, Morgan Le Fay skrev: Her burde man egentlig svare tilbake: "Hva er det konkret med Anne Briths profil Interoptik-kjeden synes er kjempefint?" Jeg har sagt i fra til min optiker som har en Interoptik.butikk, og han sa at det var markedsfolkene på hovedkontoret som bestemte dette, og at han og mange andre optikere var helt oppgitt over det. Jeg synes vi skal skrive til disse leverandørene alle sammen, og ikke ta svadasvaret for god fisk, men gå inn i en dialog med dem og utfordre det de sier. Så blir det kanskje litt for mye jobb etterhvert å ha dialog gående med kunder om kontroversielle sponseobjekter. Jeg har skrevet mitt siste spørsmål til ab og andre bloggere sine samarbeidspartnere😯 kommer heller ikke til og spørre noen bloggere om innlegg er riktig merket😯
Kollontaj Skrevet 15. september 2017 #4418 Skrevet 15. september 2017 12 timer siden, Morgan Le Fay skrev: Her burde man egentlig svare tilbake: "Hva er det konkret med Anne Briths profil Interoptik-kjeden synes er kjempefint?" Jeg har sagt i fra til min optiker som har en Interoptik.butikk, og han sa at det var markedsfolkene på hovedkontoret som bestemte dette, og at han og mange andre optikere var helt oppgitt over det. Jeg synes vi skal skrive til disse leverandørene alle sammen, og ikke ta svadasvaret for god fisk, men gå inn i en dialog med dem og utfordre det de sier. Så blir det kanskje litt for mye jobb etterhvert å ha dialog gående med kunder om kontroversielle sponseobjekter. Jeg har fått samme svar. Har svart igjen og satt adm dir på kopilista. 8
Lapper Skrevet 15. september 2017 #4419 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Jeg har fått samme svar. Har svart igjen og satt adm dir på kopilista. Å det tørr du uten og vite hva bloggeren finner på å gjøre tilbake??
Kollontaj Skrevet 15. september 2017 #4420 Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, Lapper skrev: Å det tørr du uten og vite hva bloggeren finner på å gjøre tilbake?? Ja. 6
Fremhevede innlegg