Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Diamant skrev:

Hun ligger på 2. plass på Blogg.no idag med nesten 62.000 klikk i går :overrasket:

Men det er kun de type innlegg som hun hadde i helgen som gir klikk.. De vanlig bake og hverdags innlegg gir lite lesere

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok ikke sponset av KappAhl. Men det kan jo hende hun håper på ny spons ved å reklamere for ny baby-kolleksjon, eller så er hun veldig baby-syk! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lapper skrev:

Jeg sendte messenger til kappahl nå og fikk svar tilbake om at de ikke sponser AB.. Men er så sikker på at ab la ut en snap om den nye nyfødt serien til kappahl.. Men jeg kan for all del ta feil.

Kappahl sa de samarbeidet med silje pedersen

Er så sikker på jeg så en "sponset" snap jeg også! Hun kan ikke late som vel😅😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det var en invitasjon til en event. Lansering av den nye neewbie kolleksjonen. Betyr ikke at de sponser henne. alle bloggere jeg følger fikk denne invitasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kalini skrev:

nei det var en invitasjon til en event. Lansering av den nye neewbie kolleksjonen. Betyr ikke at de sponser henne. alle bloggere jeg følger fikk denne invitasjonen.

Da er det jo greit.. Jeg synes det så ut som at hun ble sponset men jeg tok feil. Beklager for det😯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Men hun har nå nylig skrevet #reklame etter noe om KappAhl. Og tar jeg ikke feil må det ha vært på snap.🤔

De må merke med reklame når de blir invitert på eventer, tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at noen leser bloggen hennes, synes hun er helt uinteressant på alle områder. Beklager, men hun virker rett og slett veldig merkelig. Men fint med litt mangfold hos bloggere da vel.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går stod det om sekseren på skole.

 

Hun skriver også at hun pakket inn 96 små kalendergaver hvert eneste år. I Dette innlegget (fra 2016) derimot, skriver hun at de skal ha kalender fra forskerfabrikken, noe den ene makronen også hadde året før. Det er altså forskerfabrikken, og ikke mor som har pakket inn adventskalendere to år på rad. Hun skriver i samme innlegget at det bare skal være en (kanskje flere) kalendere i år. Hun viser til at det har vært en pakke, og stor ståhei hver dag i tidligere år, men at fokus nå skal endres.

Det samme året (2016) skriver hun i Dette innlegget at kalendere for barn har tatt helt av. I år skal hun droppe 96 gaver pg heller ha kalender fra snøfall.

Begge innleggene er annonse.

Det er sikkert flisespikkeri, og jeg er helt for å kunne skryte av seg selv. MEN, når det gjøres kan det være lurt å være såpass ærlig, at du slipper å bli tatt i løgn av din egen dokumentasjon.

Endret av BeverTramp
Endret link
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, BeverTramp skrev:

I går stod det om sekseren på skole.

 

Hun skriver også at hun pakket inn 96 små kalendergaver hvert eneste år. I Dette innlegget (fra 2016) derimot, skriver hun at de skal ha kalender fra forskerfabrikken, noe den ene makronen også hadde året før. Det er altså forskerfabrikken, og ikke mor som har pakket inn adventskalendere to år på rad. Hun skriver i samme innlegget at det bare skal være en (kanskje flere) kalendere i år. Hun viser til at det har vært en pakke, og stor ståhei hver dag i tidligere år, men at fokus nå skal endres.

Det samme året (2016) skriver hun i Dette innlegget at kalendere for barn har tatt helt av. I år skal hun droppe 96 gaver pg heller ha kalender fra snøfall.

Begge innleggene er annonse.

Det er sikkert flisespikkeri, og jeg er helt for å kunne skryte av seg selv. MEN, når det gjøres kan det være lurt å være såpass ærlig, at du slipper å bli tatt i løgn av din egen dokumentasjon.

😂😂 herlighet altså. Hun gjør jo ikke annet enn å lyve. Finner nok løgn i annenhvert innlegg der.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde jo også ELSKET Daniel Wellington sine klokker siden hun var ung og lovende flyvertinne også. Det er bare det at DW startet opp for mindre enn 10 år siden.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Rosalie skrev:

?

Noen her sa at de må merke,det reklame om de blir invitert til eventer! Og kappahl sa i mail at de ikke hadde noe sponsing til AB men det hendte at de ble invitert på utsillinger,event

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...