Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jammen dere, angående denne tusenlappen i uka.. Det er sikkert bare til barna, AB går nok bare på date for å få spist litt? Da faller jo hun ut av budsjettet, for mannebeinet betaler jo!

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Liselotte skrev:

Jeg er ganske sikker på kappahl sponser henne igjen.. Syns jeg har sett sett det på snap.

I såfall er det FULL boikott igjen!! 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Infinity skrev:

Hun vrir og vrenger på alt hun skriver.

Nå er hun oppgitt over at folk blir så forbanna over en kopp kaffe. 50 kr. lissom... Hun betaler jo for andre ting ..

Da må jeg minne AB på at det hun skrev i tekste var at mannen skulle betale 1,2 og 3. gangen ellers var det turn off.

Hun kan faktisk indignert i dag over ting hun faktisk ikke skrev i det opprinnelige innlegget.  Vi har lest hva du skrev. Ikke hva du tenker oppi hodet ditt.  Viktig å tenke på som blogger.

Vel. Dette var altså i kjent AB stil en ny vellykket kontakt annonse, og i kjent AB stil så har det strømmet på med invitasjoner fra unge vellykkede menn som selvfølgelig vil betale for henne. 

Så også inne på bloggen hennes at noen spurte om hvordan hun klarte å leve for 1000 kr. i uken.

Hun presterer å svare at det er bare å bestemme seg, og de som sa at det ikke går, er de samme som sier at det ikke alltid er mulig å få sekser på skolen med hard jobbing. WTF..

Hele Anne Brith sirkuset er turn Off! Og ikke minst består bloggen av mye bløff! 

• Liker 11
Skrevet
3 timer siden, Viernes skrev:

Jammen dere, angående denne tusenlappen i uka.. Det er sikkert bare til barna, AB går nok bare på date for å få spist litt? Da faller jo hun ut av budsjettet, for mannebeinet betaler jo!

Godt poeng! Det er så og si veldedighet å be henne på date, for da blir det mer mat på barna! 

Når det er sagt; selvfølgelig (og heldigvis) lyver hun om matbudsjettet. Noe annet ville vært vanskjøtsel.

• Liker 11
Gjest Minesveiper
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er rart at hun skriver om samme temaer og slikt som jentebloggerne på 20-23 år? Penis i ryggen osv. Tenker at hun er en voksen dame som burde ha andre prioriteringer.

Skrevet
7 timer siden, Viking-girl skrev:

I såfall er det FULL boikott igjen!! 

De sponser henne. 

Skrevet
8 minutter siden, Lapper skrev:

De sponser henne. 

Da vet jeg hvor jeg ikke skal handle i fremtiden. Er ikke interessert i å støtte en bedrift som legger til rette for uhemmet eksponering av barn. 

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

De sponser henne. 

FATTER ikke at de har inngått et nytt samarbeid med hun derre der!!! 🙄🙄

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, Viking-girl skrev:

FATTER ikke at de har inngått et nytt samarbeid med hun derre der!!! 🙄🙄

Hun sendte en snap for en stund siden hvor hun reklamerte for "Nyfødt"serien til kapahl. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Lapper skrev:

Hun sendte en snap for en stund siden hvor hun reklamerte for "Nyfødt"serien til kapahl. 

Det sier mye om KappAhl dersom de velger AB til å fronte en nyfødt-kolleksjon. 

Det blir litt som å be Sophie Elise reklamere for mindre bruk av flyreiser. Eller Isabell Raad om å fronte gjenbruk av klær.

• Liker 18
Skrevet (endret)
1 time siden, Lapper skrev:

Nyfødt klær er jo ikke relevant for AB 🙄 Men når nøden er størst spiser fanden fluer. Lurer på hvorfor de har tatt henne "under vingen" igjen. Greit å vite hvor man ikke skal handle 👍🏼

Endret av Viking-girl
  • Liker 13
Skrevet

Dere som skal boikotte kappahl, dere sender vel en mail og forklarer hvorfor og hva dere mener om den saken og? 

• Liker 12
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
13 minutter siden, Marimba skrev:

Dere som skal boikotte kappahl, dere sender vel en mail og forklarer hvorfor og hva dere mener om den saken og? 

De bryr seg sikkert veldig i at 10 KG- damer boikotter. 

Skrevet
16 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

De bryr seg sikkert veldig i at 10 KG- damer boikotter. 

De merker det hvertfall ikke om man ikke sier ifra. Også er det jo lov å håpe at det sitter noen med litt vett oppi toppen der som faktisk tar til seg det som står i en saklig, velformulert mail. Kan gjerne skrive på Facebooksiden deres også, kanskje flere som ser det der. 

• Liker 18
Skrevet
47 minutter siden, Marimba skrev:

De merker det hvertfall ikke om man ikke sier ifra. Også er det jo lov å håpe at det sitter noen med litt vett oppi toppen der som faktisk tar til seg det som står i en saklig, velformulert mail. Kan gjerne skrive på Facebooksiden deres også, kanskje flere som ser det der. 

Vi må være flere som skriver. I'm in! 

• Liker 9
Skrevet
14 minutter siden, Viking-girl skrev:

Vi må være flere som skriver. I'm in! 

Jeg sendte messenger til kappahl nå og fikk svar tilbake om at de ikke sponser AB.. Men er så sikker på at ab la ut en snap om den nye nyfødt serien til kappahl.. Men jeg kan for all del ta feil.

Kappahl sa de samarbeidet med silje pedersen

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg sendte messenger til kappahl nå og fikk svar tilbake om at de ikke sponser AB.. Men er så sikker på at ab la ut en snap om den nye nyfødt serien til kappahl.. Men jeg kan for all del ta feil.

Kappahl sa de samarbeidet med silje pedersen

Jeg følger ikke AB på Snap eller blogg. Om hun legger ut noe fra KappAhl igjen, kan noen ta screenshot ?

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg følger ikke AB på Snap eller blogg. Om hun legger ut noe fra KappAhl igjen, kan noen ta screenshot ?

Jeg følger på snap så skal gjøre d om hun legger ut😊

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Minesveiper skrev:

Er det bare jeg som synes det er rart at hun skriver om samme temaer og slikt som jentebloggerne på 20-23 år? Penis i ryggen osv. Tenker at hun er en voksen dame som burde ha andre prioriteringer.

Hun strever VELDIG med å være på nivå med ungdommene. Uten tvil. Det var bla derfor jeg slettet henne fra snap (voksen dame med kaninfilter, forvrengt stemme og pekefinge, eksponering av mindreårige i hytt og pine, mest pine.... så tilgjort og falskt) samt all den forvirrende bloggingen. En salig blanding av barn, trening, dating, Tinder, personlige tanker ala Callender girl bøkene, utlevering av dater, boller og makroner og den kjeftinga, moraliseringa og dobbeltmoralen. For ikke å snakke om alle husoppgaver som blir fordelt for å oppnå "drømmehuset". Som nå er lagt på is ? 

• Liker 16
Skrevet

Hun ligger på 2. plass på Blogg.no idag med nesten 62.000 klikk i går :overrasket:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...