Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har hun tydeligvis bestemt seg for at det huset hun elsker ikke er det hun har tegnet og drømt om. 🙄 (Jf. snap)

Kanskje på tide å våkne opp og innse at hun kan ikke lure banken, de som gir henne lån, i motsetning til hvordan hun lurer leserne sine med "det er ikke noe problem bare du bestemmer deg". 🤦🏼‍♀️

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Lapper skrev:

Jeg må spørre en gang til. Var inne og tittet på det innlegget du mente det var veldig likt. Men er du sikker på at det er riktig innlegg du refererer til? Det står jo ikke noe som ligner på d i går

Punkt 9

Skrevet

Hun sitter i sitt eget kommentarfelt og ler av leserne sine 🙄

"Haha noen ble forbannet bare av å lese overskriften" 

Gratulerer med god jul! 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Karmaisabitch skrev:

Hun sitter i sitt eget kommentarfelt og ler av leserne sine 🙄

"Haha noen ble forbannet bare av å lese overskriften" 

Gratulerer med god jul! 

Er måten hun kritiserer leseren på som er ille. Hun svarer kun de få som er enige med henne og man ser jo via blogglisten at det kun er disse innleggene som trekker lesere. Er jo ille at man må provosere for å dra lesere

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Mynona, mod.

Skrevet

Hun vrir og vrenger på alt hun skriver.

Nå er hun oppgitt over at folk blir så forbanna over en kopp kaffe. 50 kr. lissom... Hun betaler jo for andre ting ..

Da må jeg minne AB på at det hun skrev i tekste var at mannen skulle betale 1,2 og 3. gangen ellers var det turn off.

Hun kan faktisk indignert i dag over ting hun faktisk ikke skrev i det opprinnelige innlegget.  Vi har lest hva du skrev. Ikke hva du tenker oppi hodet ditt.  Viktig å tenke på som blogger.

Vel. Dette var altså i kjent AB stil en ny vellykket kontakt annonse, og i kjent AB stil så har det strømmet på med invitasjoner fra unge vellykkede menn som selvfølgelig vil betale for henne. 

Så også inne på bloggen hennes at noen spurte om hvordan hun klarte å leve for 1000 kr. i uken.

Hun presterer å svare at det er bare å bestemme seg, og de som sa at det ikke går, er de samme som sier at det ikke alltid er mulig å få sekser på skolen med hard jobbing. WTF..

• Liker 13
Skrevet
48 minutter siden, Infinity skrev:

Hun vrir og vrenger på alt hun skriver.

Nå er hun oppgitt over at folk blir så forbanna over en kopp kaffe. 50 kr. lissom... Hun betaler jo for andre ting ..

Da må jeg minne AB på at det hun skrev i tekste var at mannen skulle betale 1,2 og 3. gangen ellers var det turn off.

Hun kan faktisk indignert i dag over ting hun faktisk ikke skrev i det opprinnelige innlegget.  Vi har lest hva du skrev. Ikke hva du tenker oppi hodet ditt.  Viktig å tenke på som blogger.

Vel. Dette var altså i kjent AB stil en ny vellykket kontakt annonse, og i kjent AB stil så har det strømmet på med invitasjoner fra unge vellykkede menn som selvfølgelig vil betale for henne. 

Så også inne på bloggen hennes at noen spurte om hvordan hun klarte å leve for 1000 kr. i uken.

Hun presterer å svare at det er bare å bestemme seg, og de som sa at det ikke går, er de samme som sier at det ikke alltid er mulig å få sekser på skolen med hard jobbing. WTF..

Leste dette innlegget hvor hun skriver om mat til 5 for 1000 kr.. Der har ab skrevet hva hun handler inn.. Men skal de 5 hvorav 3 er veldig aktiv i idrett kun ha ost,leverpostei og makrell i tomat som pålegg?

Kanskje dette er vanlig i de fleste hjem men jeg synes det virker så lite til frokost,matpakker til 3,kveldsmat

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Leste dette innlegget hvor hun skriver om mat til 5 for 1000 kr.. Der har ab skrevet hva hun handler inn.. Men skal de 5 hvorav 3 er veldig aktiv i idrett kun ha ost,leverpostei og makrell i tomat som pålegg?

Kanskje dette er vanlig i de fleste hjem men jeg synes det virker så lite til frokost,matpakker til 3,kveldsmat

Dette har vi vel slått fast for lenge siden at er reinspikka tull og tøys. En boks leverpostei på deling på fem liksom. Er bare tull og bedrag.

• Liker 25
Skrevet
16 minutter siden, neiognei skrev:

Dette har vi vel slått fast for lenge siden at er reinspikka tull og tøys. En boks leverpostei på deling på fem liksom. Er bare tull og bedrag.

Det kan være det er kjøpt inn 2 bokser av hver😊 men med 3 avkom i den alderen og den ene trener 20 timer i uka så må det da gå mere mat enn d som står på den lista? Synes min spiser mye fordi hun trener x-antall timer i uka

• Liker 2
Skrevet

Tror hu har lært seg et nytt uttrykk, jeg: "turn off" 😝

• Liker 7
Skrevet

Det tror jeg rett og slett ikke noe på.  Mat for 28,50 om dagen pr person kan ikke mette eller gi et fullverdig kosthold for aktive barn og ungdom i vekst. Ikke for noen andre heller. 

• Liker 13
Skrevet
20 minutter siden, Lopploella skrev:

Det tror jeg rett og slett ikke noe på.  Mat for 28,50 om dagen pr person kan ikke mette eller gi et fullverdig kosthold for aktive barn og ungdom i vekst. Ikke for noen andre heller. 

Synes det er annet som skurrer med den handlelista. Hun har kjøpt frokostblanding men er ikke 2 l melk lite for 5 pers i 1 uke? Om det skal brukes på frokostblandingen og til hvit saus (middag)

• Liker 6
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

For å få råd til det "jet-set" livet hun vil leve, så ja, da må 5 personer klare seg på 2 l melk. 

Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Synes det er annet som skurrer med den handlelista. Hun har kjøpt frokostblanding men er ikke 2 l melk lite for 5 pers i 1 uke? Om det skal brukes på frokostblandingen og til hvit saus (middag)

Vi er for tiden 9 personer (7 barn) og bruker til sammenligning ca 25 liter i uka. Det inkluderer både til drikke, musli og matlaging. 

• Liker 15
Skrevet
41 minutter siden, Lapper skrev:

Det kan være det er kjøpt inn 2 bokser av hver😊 men med 3 avkom i den alderen og den ene trener 20 timer i uka så må det da gå mere mat enn d som står på den lista? Synes min spiser mye fordi hun trener x-antall timer i uka

Nei, det var bare en boks av hver. Hun hadde også mat i både fryser og skap, som hun kunne ta av.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, neiognei skrev:

Hun hadde også mat i både fryser og skap, som hun kunne ta av.

Var den maten stjålet da, eller? Dumpster diving, kanskje? :klo: 

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, mikrobe skrev:

Var den maten stjålet da, eller? Dumpster diving, kanskje? :klo: 

Nei, den var kjøpt inn tidligere.:p 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, neiognei skrev:

For da er den nemlig gratis :mynona:

• Liker 14
Skrevet

mat skal det ikke være mye av, avkommet må virkelig jobbe for ukelønn eller andre ting de vil ha. Men hoteller til flere tusen og pulsklokke til 4000 er greit å bruke på elskeren. AB i et nøtteskall. 

• Liker 18
Skrevet
10 minutter siden, neiognei skrev:

6 minutter siden, Inocybe skrev:

For da er den nemlig gratis :mynona:

Notert! :Knegg:

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...