Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Cookie123 skrev:

Hva skrev hun?

Ett innlegg om hvem som burde betale på en date.😊 Hun mente helt klart at mannen burde alltid betale når de skulle ut og spise eller ta en kaffe. Om ikke han betalte ved 1 date,ja da ble det ikke noe møte på nytt. Da kuttet hun de ut

Var 170 svar i går og 165 stk mente hun hadde glemt alt av likestilling og levde på 1950 tallet. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intet nytt der. Hentet fra et gammelt innlegg "Hvorfor svarer du ikke leserne..." i sommer. 

Gjesp, Anne B. Bilder går i loop, nå innhold. Har du ikke mer å komme ned?

• Liker 8
Skrevet

Det må være fælt å leve av å blogge for å gå tom for ideer og være drit lei leserne sine. 

• Liker 14
Skrevet

Dagens i kommentarfeltet, eller jeg mener en LKE i kom.feltet.

En fyr kommenterer at hun ser gammel ut, hvorpå hun påpeker at en på 32 kom bort til henne på gata og fortalte at hun så ut som 35 - for så å invitere henne på date!

Hvem gjør slik? annet enn for å vinne diskusjonen?!?!

Hun takket forresten ja, så da vet han i alle fall hvem som må betale for datene.

• Liker 26
Skrevet
53 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Intet nytt der. Hentet fra et gammelt innlegg "Hvorfor svarer du ikke leserne..." i sommer. 

Gjesp, Anne B. Bilder går i loop, nå innhold. Har du ikke mer å komme ned?

Det står vel ikke noe om dette i det innlegget du siterer til?

Skrevet
18 minutter siden, Lapper skrev:

Det står vel ikke noe om dette i det innlegget du siterer til?

Joda

• Liker 2
Skrevet

Og jeg som var sikker på at det var en trener/far hun siklet etter på cheer.... 🙄😌

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, LilleSnupp said:

Dagens i kommentarfeltet, eller jeg mener en LKE i kom.feltet.

En fyr kommenterer at hun ser gammel ut, hvorpå hun påpeker at en på 32 kom bort til henne på gata og fortalte at hun så ut som 35 - for så å invitere henne på date!

Hvem gjør slik? annet enn for å vinne diskusjonen?!?!

Hun takket forresten ja, så da vet han i alle fall hvem som må betale for datene.

Finns det menn som går bort til damer og gjetter på alderen deres? Er det ett sjekketriks på østlandet?

• Liker 27
Skrevet

Den dama der lyver så hu tror det selv!🙈

• Liker 23
Skrevet
7 minutter siden, fjær skrev:

Finns det menn som går bort til damer og gjetter på alderen deres? Er det ett sjekketriks på østlandet?

Altså. Det er absolutt ingen som ikke har glemt brillene hjemme som tipper på at hun er 35 år! Ikke slemt ment, men hun ser ikke yngre ut enn hun er. 

Skrevet

Hun påstår at alle venninnene hennes har samme holdning som  seg selv angående hvem som skal betale regningen.

Jeg tipper ihvertfall at det er et par "venninner" av henne som i dag går rundt å tverrnekter på at de har hatt en slik samtale med henne.

Det må jo være dritflaut for venninnene å bli dradd inn i hennes dinosaur-holdninger og klikk-horeri.

• Liker 14
Skrevet
42 minutter siden, Infinity skrev:

Hun påstår at alle venninnene hennes har samme holdning som  seg selv angående hvem som skal betale regningen.

Jeg tipper ihvertfall at det er et par "venninner" av henne som i dag går rundt å tverrnekter på at de har hatt en slik samtale med henne.

Det må jo være dritflaut for venninnene å bli dradd inn i hennes dinosaur-holdninger og klikk-horeri.

Hahaha.. hun og LKE er like elendig i kommentarfeltet!

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, fjær skrev:

"Hei! Du ser ut som du er 35 år gammel. Være med på kaffe - som jeg betaler?"

Håper hun sa ja, høres ut som drømmemannen hennes :)

• Liker 23
Skrevet

Tragedie, er et dekkende ord for hele bloggen!

• Liker 11
Skrevet

Huff.. kunne ønske hun ikke fikk noe oppmerksomhet..

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, B.S skrev:

Tragedie, er et dekkende ord for hele bloggen!

Synes det er rart at hun tydeligvis har et management som lønner henne og vil ha en som henne i "stallen" sin. Skjønner det ikke.

• Liker 13
Skrevet
36 minutter siden, Maskopi skrev:

Synes det er rart at hun tydeligvis har et management som lønner henne og vil ha en som henne i "stallen" sin. Skjønner det ikke.

Enig! Men så er vel ikke Nettavisen den mest troverdige her i verden når det gjelder å fronte seriøse saker, og personer. Der går det meste på klikk.

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, LilleSnupp skrev:

Joda

Jeg må spørre en gang til. Var inne og tittet på det innlegget du mente det var veldig likt. Men er du sikker på at det er riktig innlegg du refererer til? Det står jo ikke noe som ligner på d i går

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Manor skrev:

Så det hun mener er at hun bestemte seg for å gå konkurs for noen år siden? Og at hun bestemte seg for å ikke gå helt til topps på Hele Norge Baker? Hun bestemte seg også for å leve med dårlige kår i perioden hun hadde det trangt økonomisk med fire barn på slep? For i hennes hus gjør de det de bestemmer seg for. Dersom hun ville at konditoriet skulle gjøre det bra, vinne Hele Norge Baker eller ha det godt økonomisk kunne hun jo bare ha bestemt seg for det og gjort det. 

Hun bestemte seg for å gå konkurs 3 ganger. 

Hilleborgs hushttp://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2006/01/11-x-konkurs

https://www.helg.no/kultur/slutt-pa-festen-for-festkaker-as/s/1-63-4686178

https://www.dn.no/etterBors/2016/02/12/1425/Blogg/kakeblogger-sltt-konkurs

Endret av Vipser
La til dokumentasjon.
  • Liker 29
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...