Lapper Skrevet 22. juli 2017 #4101 Skrevet 22. juli 2017 8 minutter siden, Viking-girl skrev: Her hører vi at hun hopper men ingen knirking! Jenta er 15, og elsker det! Får smøre da om det begynner å knirke... Er slik hos oss også. Den vi hadde før knirket slik AB sin gjør men vi kjøpte ny siden vår datter bruker sin veldig mye til trening. Og da er det null knirking. Kanskje hun håper og bli sponset med ny😊 1
Pittelille Skrevet 22. juli 2017 #4102 Skrevet 22. juli 2017 Leste at flere roper copycat ang innlegget om alkohol. Jon Lundemoen hadde et innlegg om dette et par dager tidligere. Noen som har imgur av innlegget hennes? 5
Lapper Skrevet 22. juli 2017 #4103 Skrevet 22. juli 2017 (endret) 53 minutter siden, Pittelille skrev: Leste at flere roper copycat ang innlegget om alkohol. Jon Lundemoen hadde et innlegg om dette et par dager tidligere. Noen som har imgur av innlegget hennes? Jeg synes ikke det var så likt.. Begge skriver om alkohol og ferie men jeg synes ikke det er mye likhet. Endret 22. juli 2017 av Lapper
BlomsterMaja Skrevet 23. juli 2017 #4104 Skrevet 23. juli 2017 -men skulle hun ikke vært i Tromsø i helga?
Lapper Skrevet 23. juli 2017 #4105 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, BlomsterMaja skrev: -men skulle hun ikke vært i Tromsø i helga? Drar hun ikke i dag eller morgen.. Mener det sto det på en snap for ett par dager siden
Lapper Skrevet 23. juli 2017 #4107 Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Basilen skrev: Er det en ny flamme som bor i Tromsø? Hun skrev jo i ett svar på bloggen at hun har en mann/kjæreste og klarte seg med han 1
BeverTramp Skrevet 23. juli 2017 #4108 Skrevet 23. juli 2017 Hun snapper at jentemakronen skal på hyttetur, og at hun selv skal til Tromsø. Forøvrig burde supermamma informere om at hjelm skal på hodet, og ikke henge på sekken, når man sitter på sykkelen. Og jada, hjelmen er sikkert ikke på hodet, siden det vil se mindre delikat ut på snap. (Som gjerne er unnskyldningen når bloggere lemper litt på sikkerhet i sosiale medier) 12
Flisespikker Skrevet 25. juli 2017 #4109 Skrevet 25. juli 2017 Samme regla som sist. Masse kjas og mas om denne hemmeligheten hennes, folk spekulerte i både graviditet og om de hadde kjøpt nytt hus eller skulle få hund. Så var det jo bare det at de skulle til Syden, da. 13
Lapper Skrevet 25. juli 2017 #4110 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Flisespikker skrev: Samme regla som sist. Masse kjas og mas om denne hemmeligheten hennes, folk spekulerte i både graviditet og om de hadde kjøpt nytt hus eller skulle få hund. Så var det jo bare det at de skulle til Syden, da. Jeg hadde vel forventet at det var noe om hvorfor hun er så mange turer til Tromsø. Men det innlegget er ingen hensikt og lese for dere som ikke har gjort dette 1
Illusen Skrevet 26. juli 2017 #4111 Skrevet 26. juli 2017 Altså - hver gang jeg ser en tittel fra AB's blogg som inneholder ordet "hemmelighet", så vet jeg at dama er tom for ting å skrive om og derfor igjen poster noe nonsens om tanker og følerier. Jeg tror hun sliter litt om dagen med å finne noe å skrive om. Både innlegget om SFO og feriekabalen, drikking med barn tilstede og div annet - har jeg lest opp og i mente om fra linker og delinger på Facebook i forkant av hennes innlegg. Om hun ikke direkte plagierer - er det åpenlyst at hun ser an hva som har engasjer på andre fora og låner derfra. 23
Kollontaj Skrevet 28. juli 2017 #4112 Skrevet 28. juli 2017 En ting er hva de gjør privat, noe annet er å publisere dette. Det siste er helt galt. 16
Gjest Topptur Skrevet 28. juli 2017 #4113 Skrevet 28. juli 2017 Ja, så klarte hun å vri ut enda et innlegg som sjokkerer og provoserer. Sånt blir det penger av. For et usselt liv hun lever.
Edie Skrevet 29. juli 2017 #4114 Skrevet 29. juli 2017 Ryddet for persondebatt. Minner om regelen: Sitat * Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen. Edie, mod.
MissMaya Skrevet 29. juli 2017 #4115 Skrevet 29. juli 2017 (endret) Dagens forklaring på "Ikke skriv innlegg i affekt"- innlegget holder ikke helt. Det så nemlig ut til å være signert av Anti-jentene. Endret 29. juli 2017 av MissMaya 9
Edie Skrevet 30. juli 2017 #4116 Skrevet 30. juli 2017 Ryddet for kommentarer til moderering og persondebatt. Minner igjen om regelen: Sitat * Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen. Sitat Omtale av barn:Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont. Edie, mod.
Stinkerbell Skrevet 30. juli 2017 #4117 Skrevet 30. juli 2017 (endret) Det var helt tilfeldig at jeg kom over denne bloggen i dag, og jeg fant ut at jeg ville linke til den her, fordi flere i tråden har snakket om en motvekt til AB, og også postet linker til andre blogger (som jeg ikke syntes var så gode). Dette er en underholdende blogg, og bloggeren kan gå foran som et godt eksempel på en som har forstått hvordan man unlater å eksponere mindreårig tredjeperson: http://konatil.blogg.no/ Endret 30. juli 2017 av Stinkerbell tastfeil 7
Gjest TomineB Skrevet 30. juli 2017 #4118 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, Stinkerbell skrev: Det var helt tilfeldig at jeg kom over denne bloggen i dag, og jeg fant ut at jeg ville linke til den her, fordi flere i tråden har snakket om en motvekt til AB, og også postet linker til andre blogger (som jeg ikke syntes var så gode). Dette er en underholdende blogg, og bloggeren kan gå foran som et godt eksempel på en som har forstått hvordan man unlater å eksponere mindreårig tredjeperson: http://konatil.blogg.no/ Den kan være morsom, men det er faktisk skuespill også, akkurat som hennes mann holder på med. Han har bloggen Pappahjerte. Skuespillerfamilie som finner ut interessante ting som vi tror har skjedd
Vinglass Skrevet 30. juli 2017 #4119 Skrevet 30. juli 2017 25 minutter siden, TomineB skrev: Den kan være morsom, men det er faktisk skuespill også, akkurat som hennes mann holder på med. Han har bloggen Pappahjerte. Skuespillerfamilie som finner ut interessante ting som vi tror har skjedd Hvordan vet du at det liksom er skuespill ?
Gjest Galaxy X Skrevet 30. juli 2017 #4120 Skrevet 30. juli 2017 32 minutter siden, TomineB skrev: Den kan være morsom, men det er faktisk skuespill også, akkurat som hennes mann holder på med. Han har bloggen Pappahjerte. Skuespillerfamilie som finner ut interessante ting som vi tror har skjedd Vel, jeg tar heller "skuespill" enn overdreven eksponering i form av bilder og tekst om barna.
Fremhevede innlegg