Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Viking-girl skrev:

Her hører vi at hun hopper men ingen knirking! Jenta er 15, og elsker det! Får smøre da om det begynner å knirke... 

Er slik hos oss også. Den vi hadde før knirket slik AB sin gjør men vi kjøpte ny siden vår datter bruker sin veldig mye til trening. 

Og da er det null knirking. Kanskje hun håper og bli sponset med ny😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste at flere roper copycat ang innlegget om alkohol. Jon Lundemoen hadde et innlegg om dette et par dager tidligere. Noen som har imgur av innlegget hennes? 

• Liker 5
Skrevet (endret)
53 minutter siden, Pittelille skrev:

Leste at flere roper copycat ang innlegget om alkohol. Jon Lundemoen hadde et innlegg om dette et par dager tidligere. Noen som har imgur av innlegget hennes? 

Jeg synes ikke det var så likt.. Begge skriver om alkohol og ferie men jeg synes ikke det er mye likhet. 

Endret av Lapper
Skrevet

-men skulle hun ikke vært i Tromsø i helga?

Skrevet
1 time siden, BlomsterMaja skrev:

-men skulle hun ikke vært i Tromsø i helga?

Drar hun ikke i dag eller morgen.. Mener det sto det på en snap for ett par dager siden

Skrevet

Er det en ny flamme som bor i Tromsø?

Skrevet
3 minutter siden, Basilen skrev:

Er det en ny flamme som bor i Tromsø?

Hun skrev jo i ett svar på bloggen at hun har en mann/kjæreste og klarte seg med han

• Liker 1
Skrevet

Hun snapper at jentemakronen skal på hyttetur, og at hun selv skal til Tromsø. 

Forøvrig burde supermamma informere om at hjelm skal på hodet, og ikke henge på sekken, når man sitter på sykkelen.

Og jada, hjelmen er sikkert ikke på hodet, siden det vil se mindre delikat ut på snap. (Som gjerne er unnskyldningen når bloggere lemper litt på sikkerhet i sosiale medier)

• Liker 12
Skrevet

Samme regla som sist. Masse kjas og mas om denne hemmeligheten hennes, folk spekulerte i både graviditet og om de hadde kjøpt nytt hus eller skulle få hund.

Så var det jo bare det at de skulle til Syden, da.

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Flisespikker skrev:

Samme regla som sist. Masse kjas og mas om denne hemmeligheten hennes, folk spekulerte i både graviditet og om de hadde kjøpt nytt hus eller skulle få hund.

Så var det jo bare det at de skulle til Syden, da.

Jeg hadde vel forventet at det var noe om hvorfor hun er så mange turer til Tromsø. Men det innlegget er ingen hensikt og lese for dere som ikke har gjort dette

• Liker 1
Skrevet

Altså - hver gang jeg ser en tittel fra AB's blogg som inneholder ordet "hemmelighet", så vet jeg at dama er tom for ting å skrive om og derfor igjen poster noe nonsens om tanker og følerier. 

Jeg tror hun sliter litt om dagen med å finne noe å skrive om. Både innlegget om SFO og feriekabalen, drikking med barn tilstede og div annet - har jeg lest opp og i mente om fra linker og delinger på Facebook i forkant av hennes innlegg. Om hun ikke direkte plagierer - er det åpenlyst at hun ser an hva som har engasjer på andre fora og låner derfra. 

• Liker 23
Skrevet

En ting er hva de gjør privat, noe annet er å publisere dette. Det siste er helt galt. 

• Liker 16
Gjest Topptur
Skrevet

Ja, så klarte hun å vri ut enda et innlegg som sjokkerer og provoserer. Sånt blir det penger av. 

For et usselt liv hun lever. 

Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Minner om regelen:

Sitat

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Edie, mod.

Skrevet (endret)

Dagens forklaring på "Ikke skriv innlegg i affekt"- innlegget holder ikke helt. Det så nemlig ut til å være signert av Anti-jentene.

Endret av MissMaya
  • Liker 9
Skrevet

Ryddet for kommentarer til moderering og persondebatt.

Minner igjen om regelen:

Sitat

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Sitat

Omtale av barn:
Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont.

Edie, mod.

Skrevet (endret)

Det var helt tilfeldig at jeg kom over denne bloggen i dag, og jeg fant ut at jeg ville linke til den her, fordi flere i tråden har snakket om en motvekt til AB, og også postet linker til andre blogger (som jeg ikke syntes var så gode). Dette er en underholdende blogg, og bloggeren kan gå foran som et godt eksempel på en som har forstått hvordan man unlater å eksponere mindreårig tredjeperson: http://konatil.blogg.no/

Endret av Stinkerbell
tastfeil
  • Liker 7
Gjest TomineB
Skrevet
2 timer siden, Stinkerbell skrev:

Det var helt tilfeldig at jeg kom over denne bloggen i dag, og jeg fant ut at jeg ville linke til den her, fordi flere i tråden har snakket om en motvekt til AB, og også postet linker til andre blogger (som jeg ikke syntes var så gode). Dette er en underholdende blogg, og bloggeren kan gå foran som et godt eksempel på en som har forstått hvordan man unlater å eksponere mindreårig tredjeperson: http://konatil.blogg.no/

Den kan være morsom, men det er faktisk skuespill også, akkurat som hennes mann holder på med. Han har bloggen Pappahjerte. Skuespillerfamilie som finner ut interessante ting som vi tror har skjedd

Skrevet
25 minutter siden, TomineB skrev:

Den kan være morsom, men det er faktisk skuespill også, akkurat som hennes mann holder på med. Han har bloggen Pappahjerte. Skuespillerfamilie som finner ut interessante ting som vi tror har skjedd

Hvordan vet du at det liksom er skuespill ?

Gjest Galaxy X
Skrevet
32 minutter siden, TomineB skrev:

Vel, jeg tar heller "skuespill" enn overdreven eksponering i form av bilder og tekst om barna. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...