Safiye Skrevet 15. juli 2017 #4041 Skrevet 15. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod
Viking-girl Skrevet 15. juli 2017 #4042 Skrevet 15. juli 2017 8 timer siden, Observer skrev: Jeg er på samme alder som AB, og singel. Etter å ha lest det siste blogginnlegget hennes om snap og menn må jeg si at hvis en mann på vår alder ikke hadde hatt noe bedre å ta seg til enn å sende meg snap'er døgnet rundt, hadde jeg begynt å lure. Samme her!! ✌🏼 2
Strikkeberta Skrevet 15. juli 2017 #4043 Skrevet 15. juli 2017 AB er en forvokst fjortis når det gjelder snap 12
Hummingbird2 Skrevet 16. juli 2017 #4044 Skrevet 16. juli 2017 (endret) Ref. siste blogginnlegg: Jo, Anne-Brith! Norske menn oppfører seg også slik! Du trenger ikke se langt heller! Du har jo en kollega gjennom "Bloggerne" som oppfører seg sånn! Og han legger det ut på Snapchat som "humor" i tillegg 😡 https://imgur.com/a/QmxvD Hva med å ta opp seksuell trakassering på generelt grunnlag? Istedenfor å komme med bombastiske uttalelser om at "norske menn gjør ikke sånt"! Jo, de gjør det! Og det er like ille om de heter f.eks. Ørjan eller Ahmed! Endret 16. juli 2017 av Hummingbird2 45
Gjest Asti Skrevet 16. juli 2017 #4045 Skrevet 16. juli 2017 Anne Brith skriver i blogginnlegget http://annebrith.blogg.no/1500193656_nei_du_kan_ikke_ta_p_meg.html#comment: "Heldigvis hadde jeg drukket såpass lite at jeg fikk med meg alt som skjedde med meg. Men at det er kvinner som ble antastet på det dansegulvet i går, det er helt sikkert. Jeg tenker på hvordan de må føle seg i dag jeg. Noen kan rett og slett ikke ha det bra. " Og: "Jeg angrer at jeg ikke gikk og sa ifra til vaktene som var der. Det var definitivt noe jeg skulle gjort, men man må da kunne forvente at voksne menn klarer å oppføre seg på et utested? Hadde ikke AB en (moralsk) plikt til å forsøke å stoppe det som skjedde med de andre kvinnene når hun er sikker på at det er kvinner som ble antastet?
Hummingbird2 Skrevet 16. juli 2017 #4046 Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, Asti skrev: Anne Brith skriver i blogginnlegget http://annebrith.blogg.no/1500193656_nei_du_kan_ikke_ta_p_meg.html#comment: "Heldigvis hadde jeg drukket såpass lite at jeg fikk med meg alt som skjedde med meg. Men at det er kvinner som ble antastet på det dansegulvet i går, det er helt sikkert. Jeg tenker på hvordan de må føle seg i dag jeg. Noen kan rett og slett ikke ha det bra. " Og: "Jeg angrer at jeg ikke gikk og sa ifra til vaktene som var der. Det var definitivt noe jeg skulle gjort, men man må da kunne forvente at voksne menn klarer å oppføre seg på et utested? Hadde ikke AB en (moralsk) plikt til å forsøke å stoppe det som skjedde med de andre kvinnene når hun er sikker på at det er kvinner som ble antastet? Er det meg du spør? ALLE har plikt til å si i fra når menn trakasserer kvinner! Det er vel ingen som er uenige i det?? Det jeg reagerer på er at hun hevder dette er KUN noe utenlandske menn driver med, og det stemmer IKKE! Hun vinkler innlegget fremmedfiendtlig. Og det blir helt feil i mine øyne. 21
Rivjernet Skrevet 16. juli 2017 #4047 Skrevet 16. juli 2017 Jeg tror hun skriver disse innleggene for å provoserer, og dermed få mange klikk på bloggen sin. Etter å ha snoket litt her inne ,har jeg lest litt på bloggen hennes. Hun blir stadig mer krass og svart/hvitt i innleggene sine, dette er nok en bevisst strategi for å få mer oppmerksomhet i media. 29
Søtefløte Skrevet 16. juli 2017 #4048 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, Rivjernet skrev: Jeg tror hun skriver disse innleggene for å provoserer, og dermed få mange klikk på bloggen sin. Etter å ha snoket litt her inne ,har jeg lest litt på bloggen hennes. Hun blir stadig mer krass og svart/hvitt i innleggene sine, dette er nok en bevisst strategi for å få mer oppmerksomhet i media. Er nok dette hun snakker om med advokaten Hun sier at hun har "fått sin dose av kulturer". Hvor sneversynt og fordømmende er ikke det? Hun som snakker om å gi barna sine så gode verdier?!?! Jeg er helt enig med henne at det er ingen menns rett til å klå uten lov, men dette er da uavhengig av kultur, land og hudfarge. Og hun KAN ikke være så dum at hun ikke tror at det finnes norske menn som gjør det samme? 21
Gjest Asti Skrevet 16. juli 2017 #4049 Skrevet 16. juli 2017 16 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Er det meg du spør? ALLE har plikt til å si i fra når menn trakasserer kvinner! Det er vel ingen som er uenige i det?? Det jeg reagerer på er at hun hevder dette er KUN noe utenlandske menn driver med, og det stemmer IKKE! Hun vinkler innlegget fremmedfiendtlig. Og det blir helt feil i mine øyne. Nei, spørsmålet var ikke direkte til deg. Da hadde jeg tagget eller sitert deg.
Veslefrikk Skrevet 16. juli 2017 #4050 Skrevet 16. juli 2017 (endret) 21 minutter siden, Asti skrev: Anne Brith skriver i blogginnlegget http://annebrith.blogg.no/1500193656_nei_du_kan_ikke_ta_p_meg.html#comment: "Heldigvis hadde jeg drukket såpass lite at jeg fikk med meg alt som skjedde med meg. Men at det er kvinner som ble antastet på det dansegulvet i går, det er helt sikkert. Jeg tenker på hvordan de må føle seg i dag jeg. Noen kan rett og slett ikke ha det bra. " Og: "Jeg angrer at jeg ikke gikk og sa ifra til vaktene som var der. Det var definitivt noe jeg skulle gjort, men man må da kunne forvente at voksne menn klarer å oppføre seg på et utested? Hadde ikke AB en (moralsk) plikt til å forsøke å stoppe det som skjedde med de andre kvinnene når hun er sikker på at det er kvinner som ble antastet? Det rare er jo at vi nylig hadde en tråd her inne om nettopp det hun skriver om. Sitter på mobil og på jobb, så jeg orker ikke å lete den frem akkurat nå. Men jeg er ganske sikker på at hun henter inspirsjon til mange av de provoserende innleggene sine her inne. Og jeg syns absolutt hun har plikt til å si i fra hvis hun var sikker på at kvinner ble antastet. Hvis ikke så er hun jo nesten, satt veldig på spissen, en medvirkende faktor til at det skjedde. Hvis hun så noe og unnlot å stoppe det. Endret 16. juli 2017 av Veslefrikk 13
Rivjernet Skrevet 16. juli 2017 #4051 Skrevet 16. juli 2017 2 minutter siden, Søtefløte skrev: Er nok dette hun snakker om med advokaten Hun sier at hun har "fått sin dose av kulturer". Hvor sneversynt og fordømmende er ikke det? Hun som snakker om å gi barna sine så gode verdier?!?! Jeg er helt enig med henne at det er ingen menns rett til å klå uten lov, men dette er da uavhengig av kultur, land og hudfarge. Og hun KAN ikke være så dum at hun ikke tror at det finnes norske menn som gjør det samme? Det er jo det jeg mener, hun skriver dette kun og blått for å provosere. Hun har også et helt avsnitt om hvor verdensvant hun er, for hun har bodd i Nederland osv. Jeg skal vedde høyrehånden min på at hun får mye inspirasjon fra denne tråden her. 16
Hege899 Skrevet 16. juli 2017 #4053 Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, Hummingbird2 skrev: Ref. siste blogginnlegg: Jo, Anne-Brith! Norske menn oppfører seg også slik! Du trenger ikke se langt heller! Du har jo en kollega gjennom "Bloggerne" som oppfører seg sånn! Og han legger det ut på Snapchat som "humor" i tillegg 😡 https://imgur.com/a/QmxvD Hva med å ta opp seksuell trakassering på generelt grunnlag? Istedenfor å komme med bombastiske uttalelser om at "norske menn gjør ikke sånt"! Jo, de gjør det! Og det er like ille om de heter f.eks. Ørjan eller Ahmed! 9
Lapper Skrevet 16. juli 2017 #4054 Skrevet 16. juli 2017 Det er klart at det er ikke greit at mannfolk holder på slik på ett utested. Uansett hvordan du går kledd. Men det jeg ikke skjønner er at AB ikke varslet utested og vakter om hendelsen? Er du en oppegående person så lar du ikke 12 mannfolk holde på slik. Hun burde jo få stoppet de 16
Veslefrikk Skrevet 16. juli 2017 #4055 Skrevet 16. juli 2017 (endret) 5 minutter siden, Lapper skrev: Det er klart at det er ikke greit at mannfolk holder på slik på ett utested. Uansett hvordan du går kledd. Men det jeg ikke skjønner er at AB ikke varslet utested og vakter om hendelsen? Er du en oppegående person så lar du ikke 12 mannfolk holde på slik. Hun burde jo få stoppet de Kanskje fordi det hun "opplevde" ikke er en virkelig hendelse, men en situasjon hun har lest om her inne på kg og ønsker å dra noen klikk på. Da kan hun jo heller ikke varsle eller stoppe noen. Endret 16. juli 2017 av Veslefrikk 39
Stinkerbell Skrevet 16. juli 2017 #4056 Skrevet 16. juli 2017 (endret) På 14.7.2017 den 8.40, Karmaisabitch skrev: Nå har ikke den nye utkårede svart på en snap, så da er han ute av bildet 😂 Hilsen AB 13 år, eller? Hvis hun snapper like ofte, og om like mye totalt uinteressant og umodent til sin utlårede som det hun legger ut på storyen sin, så forstår jeg godt at han fikk kalde føtter. Jeg fulgte henne ikke veldig lenge før jeg ikke orket mer. Det ble nokså raskt bare irriterende å åpne storyen hennes. På 14.7.2017 den 12.31, FrkHumle skrev: Avsporing, men dette klarer jeg ikke la være å kommentere. Gikk inn på den nå, og etter bare å ha lest førstesiden er jeg skremt over mengde utlevering av ungdommene der i huset! Hjelper ikke å droppe bilder når man kommer med så mye info. Synes ikke man skal anbefale bloggere som tramper over barnas privatliv, samme hvor morsomme de er. Jeg er veldig enig med deg. Den eneste forskjellen var at tredjeperson var eldre, og at bloggeier ikke er kjent. Omfanget av utlevering var jo det samme, og for meg spiller det liten rolle om noen forteller meg at tredjeperson godkjenner innleggene, for de vil ofte gi uttrykk for at de godtar mer fra foreldre enn de egentlig er komfortable med. Dessuten kan det være at de vil ha et annet syn på saken når de er eldre og reflekterer mer ut ifra eget perspektiv. Da er det for sent, for barndommen ligger allerede på internett. Endret 16. juli 2017 av Stinkerbell Endret ordlyd litt for å unngå sletting 5
Outlander Skrevet 16. juli 2017 #4057 Skrevet 16. juli 2017 Den dame der gjør alt hun kan for å få klikk....så ta det hun sier med et klype salt. Ble tatt på rompe av en etnisk norsk man noen år siden og sparket han i ballene. Falt aldri i meg å skrive det på facebook eller blogg noen dager etter- herregud. 15
Rosalie Skrevet 16. juli 2017 #4059 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Dama skylder troverdighet. Tror det er en del av dealen når man blir toppblogger... 8
~Mocca~ Skrevet 16. juli 2017 #4060 Skrevet 16. juli 2017 Kjenner at det var godt når makronene var vekke, for nå er det haugevis med snap'er av makronen på den rosa matten. 🙄 17
Fremhevede innlegg