Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Marimba skrev:

Dette er jeg overbevist om at vi kommer til å se mer av i fremtiden. Og bloggere kan påstå så mye de bare orker, at tredjeperson har samtykket til bildene, men en mindreårig tredjeperson kan virkelig ikke forventes å forstå eventuelle konsekvenser av eksponeringen, eller sette seg inn i hvordan de vil se på dette når de blir voksne.

• Liker 18
Skrevet

Ref snap i dag så har hun funnet en kul nettbutikk med salg som hun tipser om.

Lukter spons og ikke "funnet" spør du meg.

• Liker 9
Gjest Heeipådeg
Skrevet
11 minutter siden, Maskopi skrev:

Ref snap i dag så har hun funnet en kul nettbutikk med salg som hun tipser om.

Lukter spons og ikke "funnet" spør du meg.

For å ikke glemme at det var  MERKE KLÆR!! *ELSK*

trist at det er så viktig i den alderen..😟.

Skrevet
1 time siden, Heeipådeg skrev:

Det blir viktig når mamma pusher på 😎

• Liker 16
Skrevet
13 timer siden, Heeipådeg skrev:

Hvilken butikkvar det?

• Liker 2
Skrevet

Det er så DEILIG å ikke følge henne hverken på Snap, blogg, insta eller Facebook. En befrielse rett og slett! 🙌🏼 

• Liker 19
Skrevet
4 timer siden, Viking-girl skrev:

Det er så DEILIG å ikke følge henne hverken på Snap, blogg, insta eller Facebook. En befrielse rett og slett! 🙌🏼 

Men du følger med her inne? Why?

• Liker 6
Skrevet

Snapper fra ungdomsskole idag. Jeg hadde ikke likt at min 15-åring sin snapchat-bruker ble lagt ut til alle Anne-Briths følgere. 

• Liker 14
Skrevet

Hun avslutter dagen med foredrag på en ungdomsskole med en snap med rosa prinsessekrone-filter og kyssemunn. Hjelpes.

Er det noen som vet hva hun har holdt foredrag om?

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Hun avslutter dagen med foredrag på en ungdomsskole med en snap med rosa prinsessekrone-filter og kyssemunn. Hjelpes.

Tipper det ikke er om nettvett! :fnise:

• Liker 22
Skrevet (endret)
58 minutter siden, Femilie skrev:

Snapper fra ungdomsskole idag. Jeg hadde ikke likt at min 15-åring sin snapchat-bruker ble lagt ut til alle Anne-Briths følgere. 

Ser vel heller ut som at de har gjort det selv, da det var snap-takeOver.. Evt at de har godkjent det! 

Det var forresten instabrukernavn!

Endret av Elisiaflisa
La til info
  • Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, Femilie skrev:

Får jo håpe at de hun filmer har sagt ok til dette.. Man pleier jo og fylle ut ett skjema ved skolestart hvor man sier ja eller nei til filming/bilder av barna

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Elisiaflisa skrev:

Ser vel heller ut som at de har gjort det selv, da det var snap-takeOver.. Evt at de har godkjent det! 

Selvfølgelig har de gjort det selv 😂 Stakkars gutter, nå får de en haug halvgamle kjerringer som følgere 😂

• Liker 6
Skrevet
På 28.5.2017 den 21.14, Heeipådeg skrev:

Hvorfor er det trist at man liker merkeklær når man er over 40?

Skrevet
1 minutt siden, Majott skrev:

Hvorfor er det trist at man liker merkeklær når man er over 40?

Det er helt ok at de over 40 bruker merkeklær men er ikke noe for at du må kjøpe gant tøy til makronene fra 6-14 år

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Det er helt ok at de over 40 bruker merkeklær men er ikke noe for at du må kjøpe gant tøy til makronene fra 6-14 år

Det er jeg helt enig i! Da misforsto jeg deg :)

Skrevet
43 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Det var forresten instabrukernavn!

Jeg vet det var "snap-takeover". Jeg som forelder hadde ikke godkjent det. Hvor gammel må man være for å ta slike beslutninger selv? Er det 18 år eller tidligere?

• Liker 7
Skrevet
57 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Ser det står om arbeidsmengde på ene sliden. 14 timer jobb 7 dager i uken i 52 uker :fnise:

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Femilie skrev:

Ser det står om arbeidsmengde på ene sliden. 14 timer jobb 7 dager i uken i 52 uker :fnise:

Livet er hardt! :ler: 

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...