Kollontaj Skrevet 24. mai 2017 #3741 Skrevet 24. mai 2017 I 2011 flyttet hun til Sørumsand etter tre år i Mosjøen. (Fra intervju https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535) 6
Gjest CecilieX Skrevet 24. mai 2017 #3742 Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, Vipser skrev: Anne Brith vurderer å slutte å skrive om vekt, og signere vær varsom-plakaten, hva synes vi lesere om det? Jeg har vært stor fan av Solvår og hennes form for bryntatovering, og har tenkt å dra dit om jeg skal ta steget og tatovere mine bryn. Nå er jeg mer usikker, for brynene de har gitt AB ser akkurat så fake ut som før-bildene Solvår bruker når hun omtaler bryn de har reddet. Lashbar får heller ikke mine penger. Hvorfor vil noen se ut som om de har 4 cm hard, svart øyenskygge? Den der "hva synes vi lesere om det" er en måte å sørge for at leseren er oppholder seg lenge på bloggen. Kan bloggeren vise til at lesere bruker tid på bloggen, så er det en stor verdi for annonsører og hun kan selge seg inn som et godt sted å annonsere. I tillegg skaper det jo en illusjon om at leserens mening er viktig. To fluer i en smekk. Må nok innrømme at jeg er skeptisk til den nye hyggelige versjonen av AnneBrith. Hun har jo lang historikk for det motsatte, så jeg tar meg i å lure på hva det er som ligger bak personlighetstransplantasjonen. En agenda har alltid vært tydelig, og det er å få mest mulig klikk, så når provoserende innlegg og kjeftesmelle blogging ser ut til å ha sendt henne nedover på listene, så antar jeg dette er hennes måte å snu skuta på. Jeg er ikke overbevist for å si de forsiktig, egentlig finner jeg det bare falskt.
Gjest Asti Skrevet 24. mai 2017 #3743 Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, Maxemamma skrev: Til dere som er god på å lete opp dokumentasjon så opplyser hun idag om at hun elsker Daniel Wellington klokkene og kjøpte sin første da hun bodde i Nederland som flyvertinne. Såvidt meg bekjent var DW foretaksregistrert første gang i 2011. Stusser litt på tidslinjen her? Dokumentasjon Her står det at Daniel Wellington AB ble etablert i 2011: https://no.wikipedia.org/wiki/Daniel_Wellington / skjermbilde: https://imgur.com/a/Nx5U5
KaraThrace Skrevet 24. mai 2017 #3744 Skrevet 24. mai 2017 (endret) 1 time siden, Asti skrev: Dokumentasjon Her står det at Daniel Wellington AB ble etablert i 2011: https://no.wikipedia.org/wiki/Daniel_Wellington / skjermbilde: https://imgur.com/a/Nx5U5 Jepp. Og her (link nedenfor) kan man klart lese fra intervjuet at det er minst 12 år siden hun var flyvertinne. (Hun flyttet til Mosjøen og fikk tre makroner. Eldste er minst 12 år nå). Kanskje du skal endre den teksten din, Anne Brith. Det henger ikke på greip... https://m.imgur.com/a/J5mme Edit: her er forøvrig artikkelen som screenshot er hentet fra. Intet nytt. https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Endret 24. mai 2017 av KaraThrace La til Edit 18
Musaleem Skrevet 25. mai 2017 #3745 Skrevet 25. mai 2017 Jeg vet ikke hvorvidt teksten har blitt endret, men hun skriver jo ikke at DW-klokken ble kjøpt i Nederland mens hun bodde der? Hun skriver at den første DW-klokken sin ble kjøpt i Nederland. Så kommer det tilleggsinformasjon om at hun begynte å interessere seg for klokker da hun bodde i Nederland, og arbeidet som flyvertinne. Noen år senere, under en ferietur til Nederland, kjøpte hun sin første DW-klokke. 2
neiognei Skrevet 25. mai 2017 #3746 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, Musaleem skrev: Jeg vet ikke hvorvidt teksten har blitt endret, men hun skriver jo ikke at DW-klokken ble kjøpt i Nederland mens hun bodde der? Hun skriver at den første DW-klokken sin ble kjøpt i Nederland. Så kommer det tilleggsinformasjon om at hun begynte å interessere seg for klokker da hun bodde i Nederland, og arbeidet som flyvertinne. Noen år senere, under en ferietur til Nederland, kjøpte hun sin første DW-klokke. Det har blitt endret ja. Sto at hun hadde elsket/hatt (noe sånt) disse klokkene i mange mange år. Kjøpte sin første (DW) da hun jobbet som flyvertinne. 13
Stinkerbell Skrevet 25. mai 2017 #3748 Skrevet 25. mai 2017 Det er fortsatt lassevis av makroner på Snap, så jeg er redd det ikke er store endringer på den fronten når det gjelder bloggen heller? Jeg gidder ikke gi henne klikk der før jeg vet at det er et bloggkonsept jeg kan stå for å sponse, men andre kan sikkert opplyse meg? Det kan godt hende at AB ikke er noen tryllekunstner når det gjelder baking, men hun er da såpass god at hun kom til finalen i Hele Norge baker, så noe må det jo være. Jeg har sett hun på Snap innimellom har noen gode praktiske baketips, og jeg er ingen god baker, så sånt er gull verd for meg. Dog drukner slike tips og råd i makroner, og jeg kjenner jeg får slik motstand. Jeg driter i at hun skal selge bunaden sin, og spekulasjoner rundt hvorfor hun skal det. Det at folk giodder å engasjere seg i slikt bidrar sikkert til at hun fortsetter å skrive om slike private ting også, tror jeg, og da blir det enda mer ikke bake-relatert å lese. Jeg driter derimot ikke i at hun stadig fortsetter å eksponere makroner, og jeg synes det er viktig at hun får kritikk for det, og at det utøves press for å få bukt med slik blogging. Jeg synes det er viktig å holde rett fokus i ktritikken av henne i tråden her, ellers drukner også den alt som er irrelevant. 13
Minipilla Skrevet 25. mai 2017 #3749 Skrevet 25. mai 2017 Pinlig. Bare pinlig. Og kan hun ikke slutte med "elsk på denne"... Elsk på?? 18
Elisiaflisa Skrevet 25. mai 2017 #3750 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, Minipilla skrev: Pinlig. Bare pinlig. Og kan hun ikke slutte med "elsk på denne"... Elsk på?? Det er jo det som ungdommen sir, vettu 14
Veslefrikk Skrevet 25. mai 2017 #3751 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, Elisiaflisa skrev: Det er jo det som ungdommen sir, vettu Men hun er jo ingen ungdom, selv om hun gjerne vil fremstå som det. Hun er jo faktisk middelaldrene. 15
Karmaisabitch Skrevet 26. mai 2017 #3752 Skrevet 26. mai 2017 Jeg vet dette er lavmål å skrive, men den posituren med en arm i været når hun skal trene..... den er langt forbi oppbrukt. Og kunstig. Og pinlig. Og "se på meg så sprek jeg er" Hadde hun variert litt og brukt mer naturlige måter å stå på i disse bildene hadde hun vært så mye mer likandes 😊 For ordens skyld syns jeg de siste bildene med den nye olabuksa var fine 👍🏼 12
Valetta Skrevet 26. mai 2017 #3753 Skrevet 26. mai 2017 5 minutter siden, Karmaisabitch skrev: Jeg vet dette er lavmål å skrive, men den posituren med en arm i været når hun skal trene..... den er langt forbi oppbrukt. Og kunstig. Og pinlig. Eniiiiig 😳 *pute* 9
Gjest CecilieX Skrevet 26. mai 2017 #3754 Skrevet 26. mai 2017 (endret) 19 timer siden, RompeRusk skrev: Auch. Jeg fatter ikke hvorfor orden bloggere våger å drive på med så åpenbar løgn. Er det et personlighetstrekk som fører dem til å blogge, eller er det bloggingen som gjør dem slik? Det er bloggingen som gjør dem sånn. Skal du bedrive historiefortelling for å smyge produkter inn i blogginnleggene dine, så må du jo rett og slett pynte litt på sannheten evt bedrive reinspikka løgn. Edit: Det sagt så skal AnneBrith ha ros for dialogen hun hadde med leseren i kommentarfeltet. Hun kunne jo bare latt være å poste kommentaren. Endret 26. mai 2017 av CecilieX
Isabella82 Skrevet 26. mai 2017 #3755 Skrevet 26. mai 2017 Kjapt spørsmål. Hva er forskjellen på Anne Brith sin markedsføring av produkter hvor barn er inkludert sammenlignet med Fru Mæla? Hun bruker jo også sine egne til å fremme produkter, da spesielt produkter rettet mot barn. Ja- jeg må ha det inn med teskje 2
neiognei Skrevet 26. mai 2017 #3756 Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, Isabella82 skrev: Kjapt spørsmål. Hva er forskjellen på Anne Brith sin markedsføring av produkter hvor barn er inkludert sammenlignet med Fru Mæla? Hun bruker jo også sine egne til å fremme produkter, da spesielt produkter rettet mot barn. Ja- jeg må ha det inn med teskje At denne tråden handler om Anne Brith, ikke Fru Mæla? Den fruen har også blitt omtalt pga hårreisende eksponering av barn i alle mulige situasjoner. Har sin egen tråd til og med. 21
Viking-girl Skrevet 26. mai 2017 #3757 Skrevet 26. mai 2017 29 minutter siden, neiognei skrev: At denne tråden handler om Anne Brith, ikke Fru Mæla? Den fruen har også blitt omtalt pga hårreisende eksponering av barn i alle mulige situasjoner. Har sin egen tråd til og med. Hvem er fru Mæla? Hvilken blogg? 2
Isabella82 Skrevet 26. mai 2017 #3758 Skrevet 26. mai 2017 37 minutter siden, neiognei skrev: At denne tråden handler om Anne Brith, ikke Fru Mæla? Den fruen har også blitt omtalt pga hårreisende eksponering av barn i alle mulige situasjoner. Har sin egen tråd til og med. Forstår det. Prøvde å søke etter egen tråd for henne, men kom opp med null resultat
Gjest Chloe Skrevet 26. mai 2017 #3759 Skrevet 26. mai 2017 3 timer siden, Isabella82 skrev: Forstår det. Prøvde å søke etter egen tråd for henne, men kom opp med null resultat Mener nok frumaela. Dæven tror nesten at hu slår de mest diskuterte bloggerskrullene på KG i å eksponere avkom!!
neiognei Skrevet 26. mai 2017 #3760 Skrevet 26. mai 2017 35 minutter siden, Chloe skrev: Mener nok frumaela. Dæven tror nesten at hu slår de mest diskuterte bloggerskrullene på KG i å eksponere avkom!! Ja, hun er ekstrem og helt uten skam. Tråden om henne er nok blitt helt sanert for den kritikken, for i den perioden ble det rydda noe voldsomt her. 9
Fremhevede innlegg