Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de kritiske til bloggeren. Jeg har hatt dialog med henne på snap ved flere anledninger hvor jeg (og flere med meg) har reagert på ting. Er ikke fra meg av begeistring over svarene, eller enig, men ok jeg fikk fram budskapet mitt. 

Slettet henne fra snap for en liten stund siden da jeg ikke ville delta på "Sirkus Anne Brith og makronene" noe mer. 

Jeg har ikke tatt av meg "kritikkbrillene", men kaaaaanskje hun faktisk mener det hun skriver denne gangen? 
Skal vi ikke gi henne en sjanse? For tenk om det er sant da? Det hadde jo vært supert. 

Jeg krysser fingrene, men holder slettes ikke pusten. 

• Liker 13
Skrevet

Det er veldig smart, det at hun stadig nevner dette med at noen snakker om utseendet hennes. Til og med her, hvor hun liksom sier hun skal tåle kritikk klarer hun å fremstille det litt som at det er veldig mye utseendekommentarer. Får det litt til å se ut som at det er derfor hun har blokkert folk.

• Liker 17
Gjest ricecrispies
Skrevet
22 minutter siden, neiognei skrev:

Det er veldig smart, det at hun stadig nevner dette med at noen snakker om utseendet hennes. Til og med her, hvor hun liksom sier hun skal tåle kritikk klarer hun å fremstille det litt som at det er veldig mye utseendekommentarer. Får det litt til å se ut som at det er derfor hun har blokkert folk.

Hun har blokkert meg både her og der,men jeg har aldri sagt noe om utseendet hennes 🙄🙄

Gjest jentekvinne
Skrevet
1 time siden, Viking-girl skrev:

Hva med alle hun har blokkert fra Snap og svarene på Facebook som er slettet ?? 

Plutselig tåler hun å høre at folk er uenige med henne?? Hun tåler jo ikke "kritikk" som hun skriver i hermetegn, ergo konstruktiv kritikk er fortsatt hat og misunnelse? Bare lurer... 

Jeg er ikke fast leser av Anne-Brith sin blogg, men jeg skjønner godt at hun har blokkert personer som har kommentert og kritisert utseendet hennes. Det tror jeg det har vært mye av. Jeg hadde iallfall blitt helt knust hvis folk sa hvor stygg jeg var eller hvor mye eldre jeg ser ut enn den egentlig alderen osv. Når kritikk om andre ting kommer på toppen av utseendet-kritikken orker hun sikkert ikke ta innover seg disse i tillegg og velger å slette/blokkere. 

Skrevet

Tror nix og nada på noen endring. Hun har ansatt noen til å lese kommentarene, skrev hun for litt siden. Er bare å la være å publisere - som før. 

• Liker 11
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Sinnatagg skrev:

Jeg er en av de kritiske til bloggeren. Jeg har hatt dialog med henne på snap ved flere anledninger hvor jeg (og flere med meg) har reagert på ting. Er ikke fra meg av begeistring over svarene, eller enig, men ok jeg fikk fram budskapet mitt. 

Slettet henne fra snap for en liten stund siden da jeg ikke ville delta på "Sirkus Anne Brith og makronene" noe mer. 

Jeg har ikke tatt av meg "kritikkbrillene", men kaaaaanskje hun faktisk mener det hun skriver denne gangen? 
Skal vi ikke gi henne en sjanse? For tenk om det er sant da? Det hadde jo vært supert. 

Jeg krysser fingrene, men holder slettes ikke pusten. 

At AnneBrith nå liksom skal begynne å ta til seg kritikk er jo like troverdig som at Trump plutselig skal stå på grensa og ønske folk fra Mexico velkommen. 

Dette er sympatisanking og jeg håper folk ikke er så naive at de går på. 

Endret av CecilieX
Skrevet
7 minutter siden, jentekvinne skrev:

Jeg er ikke fast leser av Anne-Brith sin blogg, men jeg skjønner godt at hun har blokkert personer som har kommentert og kritisert utseendet hennes. Det tror jeg det har vært mye av. Jeg hadde iallfall blitt helt knust hvis folk sa hvor stygg jeg var eller hvor mye eldre jeg ser ut enn den egentlig alderen osv. Når kritikk om andre ting kommer på toppen av utseendet-kritikken orker hun sikkert ikke ta innover seg disse i tillegg og velger å slette/blokkere. 

Det er jeg enig med deg i.. Jeg har aldri kommentert hennes utseende men sjelden mine kommentarer blir publisert.

å kritisere utseende er stygt og de burde faktisk bli blokkert

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, CecilieX skrev:

At AnneBrith nå liksom skal begynne å ta til seg kritikk er jo like troverdig som at Trump plutselig skal stå på grensa og ønske folk fra Mexico velkommen. 

Dette er sumpatisanking og jeg håper folk ikke er så naive at de går på. 

Plutselig en dag så står han der med flosshatt og ett stort glis :P 

Naiv er jeg ikke, men det koster meg så lite å la være å sable ned det hun skriver akkurat der. 

Jeg håper som sagt at hun mener det hun skriver, men å holde pusten er for risikabelt. 

Jeg tror det er den eneste gangen jeg er positiv til noe hun har skrevet, så jeg holder litt på den jeg. 

(Jeg har hatt en skikkelig bra dag på jobb, så det kan være derfor jeg er litt mer positiv enn normalt.) 

• Liker 7
Gjest CecilieX
Skrevet
1 minutt siden, Sinnatagg skrev:

Plutselig en dag så står han der med flosshatt og ett stort glis :P 

Naiv er jeg ikke, men det koster meg så lite å la være å sable ned det hun skriver akkurat der. 

Jeg håper som sagt at hun mener det hun skriver, men å holde pusten er for risikabelt. 

Jeg tror det er den eneste gangen jeg er positiv til noe hun har skrevet, så jeg holder litt på den jeg. 

(Jeg har hatt en skikkelig bra dag på jobb, så det kan være derfor jeg er litt mer positiv enn normalt.) 

Hurra, for å ha en bra dag på jobb! DET kan vi like😀

Gjest Sugemerke
Skrevet

Hvordan er oppskriftene hennes? Jeg baker mye, men har aldri benyttet meg av oppskriftene hennes, jeg holder meg ofte til anerkjente bakebloggere eller oppskrifter fra fagfolk. Er det noen som har forsøkt noen med hell?

Skrevet
1 time siden, Sugemerke skrev:

Hvordan er oppskriftene hennes? Jeg baker mye, men har aldri benyttet meg av oppskriftene hennes, jeg holder meg ofte til anerkjente bakebloggere eller oppskrifter fra fagfolk. Er det noen som har forsøkt noen med hell?

Jeg lagde en Oreo brownie for noen år siden, som hun lå ut oppskrift på, og den var dritgod😍

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke imponert over gjærbaksten hennes. Masse gjær og utseende betyr mer enn smaken føler jeg. Men jeg er generelt lite tilhenger av masse gjær, varm væske og kort hevetid. Saftig, smakfullt og god gjærbakst er viktigere for meg enn at det kan flettes og ser fint ut i fine former. 🙈😄

• Liker 16
Gjest Galaxy X
Skrevet

Hun driver jo ikke akkurat med tryllekunst-baking da, så; så fremst man vet opp og ned på en bakebolle skal det litt til for å ikke få noe vellykket ut av oppskriftene hennes :P 

Skrevet

Sitter og ser på brukte bunader på Finn og ser at AB selger bunaden sin.

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, Ella1 skrev:

Det er vel en ny, sponset, på gang da... :fnise:

• Liker 13
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, pøbelsara skrev:

Det er nesten så man lurer på om dette er et gigantisk performance art-prosjekt - et apropos til SoMe-verden og hvordan den er blitt - at AB er en oppdiktet skikkelse som etter tur gjør ting som er kontroversielle i SoMe. Det er jo ingen konsistens i det hun gjør - den ene dagen advarer hun mot å legge bilder på nett man kan angre på - den neste poserer hun provokativt uten klær. Hun skriver om slanking for å hevde at hun alltid har vært tynn. Samtaler med barna om nettvett for så å filme en av dem sovende og legge ut på SoMe. Skrive lidenskapelig om at alle skal med den ene dagen, for så å hevde at foreldre lar ungene slippe unna med å være middelhavsfarere i det neste. 

Det må jo være tull? Eller SoMe-performancekunst? :Knegg:

• Liker 5
Skrevet

Har lurt på det samme, er ingenting som henger på greip. 

• Liker 9
Skrevet

Det er hevet over enhver tvil at AB motsier og gjør stikk motsatt av det hun mener ANDRE ikke bør gjøre. Hun selv derimot gjør som hun vil og ber andre "ta seg ei bolle" om hun blir motsagt! 

Hvordan ser det ut i kommentarfeltet nå, for de som fortsatt gir dama klikk? Noe bedring i takt og tone? 

• Liker 9
Gjest Sorbus
Skrevet
På 20. mai 2017 den 13.23, Ella1 skrev:

Hun klippet i stykker brudekjolen, blant annet fordi hun ikke ville selge den på Finn, siden hun var "berømt" (husker ikke ordlyden nøyaktig). Det er en trøst at hun  hever seg over kjendisstatusen og selger den flotte bunaden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...