Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er ordentlig synd at AB i større og større grad baker privatliv, inkludert barn inn i bloggen sin. Både blogg og Snap er jo for det meste kun fjas. Hun er jo dødsflink på baking, men hva hjelper det når bakverkene drukner i mannfolkprat, dyneløfting med naken kropp, kjefting på kritiske røster og en eksponering av barn som går over alle støvelskaft? Det er jo helt sykt! Jeg synes det er gøy å se bake-snapper, men jeg orker jo ikke, for det drukner i ting som er totalt irrelevant for det man burde forvente å få se der!

Jeg tror kanskje man lett kommer inn i et negativt spor i bloggverdenen? Beklageligvis er det slik at man oppnår en hel masse klikk av å legge ut om privatlivet sitt, og det har sikkert lett for å ta av litt. Men jeg lurer på om hun har tenkt over hvor langt hun skal være nødt til å gå for å fortsette å være interessant? Dvs, interessant for dem som er interessert i alt annet enn baking. Kanskje er det ikke marked nok for bakeblogging til at man kan leve greit av det, men hadde jeg hatt valget mellom å få meg en jobb utenfor hjemmet og å selge sjelen og barna mine, så er jeg ikke veldig i tvil om hva jeg ville valgt. 

• Liker 18
Skrevet

Tydelig ikke noe sensur på bloggen nå, fikk tilsendt dette av en venninne som sjekket ut kommentarfeltet. 

20170518_001033.png

• Liker 19
Skrevet

Har aldri sett så mange mannfolk legge igjen kommentarer på bloggen hennes som i innlegget om single damer. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Har aldri sett så mange mannfolk legge igjen kommentarer på bloggen hennes som i innlegget om single damer. 

Sikker fake, nekter å tro at menn leser hennes blogg. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
53 minutter siden, Karmaisabitch skrev:

Dette er noe jeg stusser på. Det finnes jo flere rosabloggere enn Anne Brith der ute som liker å vise frem "godsakene" innimellom. Da tenker jeg på f eks Helene Drage og Caroline Berg Eriksen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at det finnes gutter/menn som leser disse bloggene. Så hvem gjør de det for? Hvor mange kvinnelige lesere syns egentlig det er hyggelig å overraskes med cleavage, dyneløft og gravid dame i undertøyet på ei blomsterhuske når de går gjennom bloggene for dagen?

(Når det gjelder de yngre og mer ekstreme bloggerne som Isabel Raad og Sophie Elise, hvor rumpe- og puppebilder florerer, så tviler jeg imidlertid ikke på at gutter klikker seg inn for runkemateriale. Men det er jo langt mer seksualiserte blogger som sjelden omhandler hverdagslivet).

Endret av Ultiva
  • Liker 25
Skrevet

1 plass på blogg.no nå

Skrevet
39 minutter siden, Ultiva skrev:

Dette er noe jeg stusser på. Det finnes jo flere rosabloggere enn Anne Brith der ute som liker å vise frem "godsakene" innimellom. Da tenker jeg på f eks Helene Drage og Caroline Berg Eriksen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at det finnes gutter/menn som leser disse bloggene. Så hvem gjør de det for? Hvor mange kvinnelige lesere syns egentlig det er hyggelig å overraskes med cleavage, dyneløft og gravid dame i undertøyet på ei blomsterhuske når de går gjennom bloggene for dagen?

(Når det gjelder de yngre og mer ekstreme bloggerne som Isabel Raad og Sophie Elise, hvor rumpe- og puppebilder florerer, så tviler jeg imidlertid ikke på at gutter klikker seg inn for runkemateriale. Men det er jo langt mer seksualiserte blogger som sjelden omhandler hverdagslivet).

Er 10 forskjellige menn som har svart på innlegget om single kvinner

Skrevet
41 minutter siden, LeilaS skrev:

1 plass på blogg.no nå

Er det blogg. No eller blogglisten man bør se på?

Eller blir dette det samme

Skrevet
9 minutter siden, Lapper skrev:

Er det blogg. No eller blogglisten man bør se på?

Eller blir dette det samme

Hun er på 1 plass på blogg.no., men ikke på blogglisten. Blogglisten er for alle bloggplattformer. 

Skrevet
2 timer siden, Karmaisabitch skrev:

De leser nok ikke bloggen hennes, men dette innlegget lå/ligger på forsiden av Nettavisen.

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Llise skrev:

De leser nok ikke bloggen hennes, men dette innlegget lå/ligger på forsiden av Nettavisen.

Ok, det forklarer det 😊

Gjest Loffeliten
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Er 10 forskjellige menn som har svart på innlegget om single kvinner

Ti forskjellige nick, i hvertfall. :) 

Skrevet (endret)

😁

Endret av miagunda
  • Liker 2
Skrevet

Hva handler innlegget om da?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle har feil om man leter etter feil . Vi også som sitter her å skriver/leser

Endret av Strikkemamsen
  • Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, TomineB skrev:

Hurra!! 

IMG_3914.PNG

Jeg håper hun tar kritikken til seg og gjør noen nødvendige endringer. Sånn som det er nå, er dette en blogg jeg av prinsipp ikke klikker meg inn på, fordi det er et sammensurium av brød og sirkus som jeg ikke orker å forholde meg til. Det er så synd at så mange bloggere mener de må gjøre bloggen så personlig at det blir rene realityserien ut av det. Jeg vil ha bakeoppskrifter og baketips som få andre kan stille opp med, jeg vil ikke involveres i makroner, ekser, husdrømmer eller tinder-snakk. Antagelig mener AB at hun må eksponere alt dette for å få nok klikk til å leve godt, men hun ofrer makronenes rett til privatliv og sin egen integritet, og det forstår jeg ikke at hun kan være seg bekjent av.

• Liker 17
Skrevet
12 minutter siden, Strikkemamsen skrev:

Alle har feil om man leter etter feil . Vi også som sitter her å skriver/leser

Ja, selvsagt. Jeg har massevis av feil, jeg, men jeg har heldigvis ikke valgt å være en offentlig person, og kan således holde min feil og mangler for meg selv og mine nærmeste. :) Jeg er heller ikke ute etter å kritisere AB for alt mellom himmel og jord, men det hun selv velger å legge ut om på bloggen sin, det må hun også tåle å få kritikk for, om noen synes det er på sin plass. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
1 time siden, TomineB skrev:

Hurra!! 

IMG_3914.PNG

Hva med alle hun har blokkert fra Snap og svarene på Facebook som er slettet ?? 

Plutselig tåler hun å høre at folk er uenige med henne?? Hun tåler jo ikke "kritikk" som hun skriver i hermetegn, ergo konstruktiv kritikk er fortsatt hat og misunnelse? Bare lurer... 

Endret av Viking-girl
  • Liker 9
Skrevet
54 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hva med alle hun har blokkert fra Snap og svarene på Facebook som er slettet ?? 

Plutselig tåler hun å høre at folk er uenige med henne?? Hun tåler jo ikke "kritikk" som hun skriver i hermetegn, ergo konstruktiv kritikk er fortsatt hat og misunnelse? Bare lurer... 

Ser hun skriver på blogg at hun vil slette kommentarer på facebook som er kritiske men de kommentarene hun har slettet på facebook var ikke kritiske.

Om hun ikke tåler og få vanlige spørsmål om ting så må hun heller stenge alle kommentarfelt og legge ned facebooksiden

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...