Iguana Skrevet 14. mars 2017 #2621 Del Skrevet 14. mars 2017 I mange yrker finnes det kursing i hvordan man kan få en bedre arbeidshverdag, hvordan takle kritikk, hvordan svare profesjonellt osv. Finnes det noe slikt for bloggere? Hvis ikke, så burde det absolutt finnes. I tillegg bør man ha en sterk psyke og være villig til å takle kritikk om man legger ut om sitt personlige liv. Jeg vet jeg selv ikke tåler så godt å få kritikk rettet rett mot meg, derfor har jeg valgt å ikke ha en slik personlig blogg om meg og mitt, og i alle fall ikke å levere ut barna mine. Ikke orker jeg å være kjendis heller, med alt som følger med. Hurra for de som orker å være i rampelyset, men da må de være såpass sterke psykisk at de takler motgang og at ikke alle liker det de driver med. Sånn er kjendistilværelsen, dessverre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. mars 2017 #2622 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) 1 time siden, pøbelsara skrev: Hjelp - så ekkelt. Jeg tror ikke hun (AB) har så veldig godt av alt som følger med bloggingen. Det der er jo helt ufint og veldig slemt. Hun lever av den bloggingen, men er ikke særlig profesjonell overfor leserne sine. Men samtidig - hun knebler jo all kritikk på den måten - jeg synes ikke innlegget hun svarer på akkurat er så ille - og jeg synes det er Zpezielt - for å si det mildt - at AB hevder at Hege driver stalking og skriver fæle ting hele tiden. Hvis hun ønsker å svare på fæle, slemme ting, så er det jo et eventuelt slikt innlegg hun må svare på da - ikke det spørsmålet hun faktisk valgte ut. Det er så jeg får litt vondt av å lese det. Det er jo en skikkelig overreaksjon på det innlegget hun faktisk svarer på. Hvis man er SÅ sår og sart for kritikk, burde man jo heller være litt mindre provoserende i det man skriver. Tenkte det samme som deg; effektiv måte å kneble kritikken på. Hun ber leserne svare under FB innlegg med eget navn, de gjør det, og så sletter hun det og man stiller naturlig nok spørsmål ved dette, også hugger hun til en som spørr, med masse tilleggsinformasjon som vi ikke kan vite er sant! Jeg stoler ikke på henne i det hele tatt. Og etter svar-innlegget lurer jeg virkelig på om det er det hun beskriver som hat, det mange av oss andre kaller kritikk? Jeg tror det... Endret 14. mars 2017 av Jobbermedbarn 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xinnia Skrevet 14. mars 2017 #2623 Del Skrevet 14. mars 2017 35 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Tenkte det samme som deg; effektiv måte å kneble kritikken på. Hun ber leserne svare under FB innlegg med eget navn, de gjør det, og så sletter hun det og man stiller naturlig nok spørsmål ved dette, også hugger hun til en som spørr, med masse tilleggsinformasjon som vi ikke kan vite er sant! Jeg stoler ikke på henne i det hele tatt. Og etter Hege-innlegget lurer jeg virkelig på om det er det hun beskriver som hat, det mange av oss andre kaller kritikk? Jeg tror det... Kan jo tenke deg stormen om det var en bedrift som svarte en kunde slik på facebook? Men en får vel mer sympati om en har mange hatere?Damen har ingen skrupler what so ever.. en annen ville hatt litt mer selvinnsikt enn å selge seg ( til høystbydende) slik hun gjør.. men hey- what ever brings the money.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 14. mars 2017 #2624 Del Skrevet 14. mars 2017 53 minutter siden, xinnia skrev: Kan jo tenke deg stormen om det var en bedrift som svarte en kunde slik på facebook? Men en får vel mer sympati om en har mange hatere?Damen har ingen skrupler what so ever.. en annen ville hatt litt mer selvinnsikt enn å selge seg ( til høystbydende) slik hun gjør.. men hey- what ever brings the money.. Som blogger bør hun anse seg som profesjonell og dermed svare som en bedrift ville svart, da hun selv er bedriftens ansikt utad og burde vært ute etter et godt rykte for sin bedrift, som jo er annebrith.no. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. mars 2017 #2625 Del Skrevet 14. mars 2017 Akkurat som om hun får inn så mye spørsmål at hun ikke har tid til å svare på alt. Hvor mange lesere tror hun at hun har? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. mars 2017 #2626 Del Skrevet 14. mars 2017 4 timer siden, neiognei skrev: Akkurat som om hun får inn så mye spørsmål at hun ikke har tid til å svare på alt. Hvor mange lesere tror hun at hun har? Ja, er rart med det. Ikke lenge siden hun jo fant ut at det var bare 23 bitre kjerringer på KG som stod bak allt, og at det fantes titusner av fans.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 14. mars 2017 #2627 Del Skrevet 14. mars 2017 5 timer siden, Iguana skrev: Som blogger bør hun anse seg som profesjonell og dermed svare som en bedrift ville svart, da hun selv er bedriftens ansikt utad og burde vært ute etter et godt rykte for sin bedrift, som jo er annebrith.no. Hun viser seg bare oftere og oftere TOTALT uprofesjonell ! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. mars 2017 #2628 Del Skrevet 14. mars 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, krenkende utsagn, innlegg som omhandler barn og innlegg som omhandler tredjepart - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 14. mars 2017 #2629 Del Skrevet 14. mars 2017 Mener dere virkelig at Hege er en " helt" her? Når man leser svaret fra Anne Brith så forstår ihverfall jeg, at hun svarer slik hun svarer. Hvis et menneske dag ut og dag inn legger inn kommentarer på bloggen av negativ art og kritisk til det meste av det hun gjør, så klart at bloggeren ønsker å si hva hun føler om det og svare på tiltale. Man kan ikke kalle det konstruktiv, hvis man blir bombadert at negativtitet hver dag. Selv om dette er jobben til Anne Brith så skal hun på ingen måte godta hva som helst. Det gjør ikke jeg i jobben min heller. Nei, mange av dere må skjerpe seg her inne. Mange av dere er nedlatende og sarkastiske. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 14. mars 2017 #2630 Del Skrevet 14. mars 2017 36 minutter siden, Lin10 skrev: Mener dere virkelig at Hege er en " helt" her? Når man leser svaret fra Anne Brith så forstår ihverfall jeg, at hun svarer slik hun svarer. Hvis et menneske dag ut og dag inn legger inn kommentarer på bloggen av negativ art og kritisk til det meste av det hun gjør, så klart at bloggeren ønsker å si hva hun føler om det og svare på tiltale. Man kan ikke kalle det konstruktiv, hvis man blir bombadert at negativtitet hver dag. Selv om dette er jobben til Anne Brith så skal hun på ingen måte godta hva som helst. Det gjør ikke jeg i jobben min heller. Nei, mange av dere må skjerpe seg her inne. Mange av dere er nedlatende og sarkastiske. Ingen andre vet hva "Hege" har skrevet før, og troverdigheten til Anne Brith er etterhvert ganske tynnslitt, så hvordan stole på det hun skriver der? Vi vet at AB sletter kritikk på facebook (skjermbilder tidligere i tråden) og kan utelate kommentarer på bloggen. "Hege" har dermed ingen reell mulighet til å forsvare seg mot disse anklagene. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 15. mars 2017 #2631 Del Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, Femilie skrev: Ingen andre vet hva "Hege" har skrevet før, og troverdigheten til Anne Brith er etterhvert ganske tynnslitt, så hvordan stole på det hun skriver der? Vi vet at AB sletter kritikk på facebook (skjermbilder tidligere i tråden) og kan utelate kommentarer på bloggen. "Hege" har dermed ingen reell mulighet til å forsvare seg mot disse anklagene. Litt vanskelig å se hva "Hege" har skrevet tidligere når alle kommentarene hun har skrevet, sikkert er slettet. Men mulig Anne B sitter med screenshot av alle, og smeller de ut på blogg en dag. You never know. Om ikke, så har Anne B dårlig med bevis på stalkingen til denne "Hege". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 15. mars 2017 #2632 Del Skrevet 15. mars 2017 7 timer siden, Lin10 skrev: Mener dere virkelig at Hege er en " helt" her? Når man leser svaret fra Anne Brith så forstår ihverfall jeg, at hun svarer slik hun svarer. Hvis et menneske dag ut og dag inn legger inn kommentarer på bloggen av negativ art og kritisk til det meste av det hun gjør, så klart at bloggeren ønsker å si hva hun føler om det og svare på tiltale. Man kan ikke kalle det konstruktiv, hvis man blir bombadert at negativtitet hver dag. Selv om dette er jobben til Anne Brith så skal hun på ingen måte godta hva som helst. Det gjør ikke jeg i jobben min heller. Nei, mange av dere må skjerpe seg her inne. Mange av dere er nedlatende og sarkastiske. Men kan vi som lesere stole på at det AB skriver i det innlegget er riktig? . Vi vet jo ikke om hun har lagt inn en haug med spørsmål hver eneste dag. AB har sagt ting før som ikke stemmer med virkeligheten så hvorfor stole på at det hun skriver på det innlegget er sant? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 15. mars 2017 #2633 Del Skrevet 15. mars 2017 7 timer siden, Lin10 skrev: Mener dere virkelig at Hege er en " helt" her? Når man leser svaret fra Anne Brith så forstår ihverfall jeg, at hun svarer slik hun svarer. Hvis et menneske dag ut og dag inn legger inn kommentarer på bloggen av negativ art og kritisk til det meste av det hun gjør, så klart at bloggeren ønsker å si hva hun føler om det og svare på tiltale. Man kan ikke kalle det konstruktiv, hvis man blir bombadert at negativtitet hver dag. Selv om dette er jobben til Anne Brith så skal hun på ingen måte godta hva som helst. Det gjør ikke jeg i jobben min heller. Nei, mange av dere må skjerpe seg her inne. Mange av dere er nedlatende og sarkastiske. Nei, jeg forstår ikke hvorfor DET svaret blir gitt til disse (screenshot) kommentarene, som vedkommende må etterlyse svar på, siden AB glatt overser og sletter kritikk. Ser du her, så er det ikke kun Hege som kommenterte på nettopp det samme, og det blir feil å angripe vedkommende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mars 2017 #2634 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) 11 timer siden, Lin10 skrev: Mener dere virkelig at Hege er en " helt" her? Når man leser svaret fra Anne Brith så forstår ihverfall jeg, at hun svarer slik hun svarer. Hvis et menneske dag ut og dag inn legger inn kommentarer på bloggen av negativ art og kritisk til det meste av det hun gjør, så klart at bloggeren ønsker å si hva hun føler om det og svare på tiltale. Man kan ikke kalle det konstruktiv, hvis man blir bombadert at negativtitet hver dag. Selv om dette er jobben til Anne Brith så skal hun på ingen måte godta hva som helst. Det gjør ikke jeg i jobben min heller. Nei, mange av dere må skjerpe seg her inne. Mange av dere er nedlatende og sarkastiske. Poenget er at AB hevder at Hege stalker og skriver fæle innlegg hele tiden. Innlegget fra Hege som ble publisert var ikke grusomt og slemt. Kritisk, ja. Usaklig og lsemt? nei. Vi har bare ABs ord for at det andre Hege har skrevet har vært mye verre. Jeg mener heller absolutt ikke at hun skal godta hva som helst. men jeg mener 1) at hun burde være proff nok til å bare la de mest dustete og slemme kommentarene være ubesvart, og 2) være høflig mot de som kommer med saklig kritikk - eller stiller spørsmål. Jeg har ved minst to anledninger stilt henne spørsmål om hva hun tenker om barnekonvensjonens paragraf om barns rett til privatliv i forhold til hennes egne barn. Hun har verken publisert det i bloggen eller svart på annen måte. Jeg stiller ikke sprøsmålet for å stille henne til veggs, men fordi jeg lurer på hvilke vurderinger hun baserer avgjørelsen sin på - det er interessant utfra både barnerettslige prinsipper og i forhold til de redaksjonelle forhold i bloggen hennes. Endret 15. mars 2017 av pøbelsara 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 15. mars 2017 #2635 Del Skrevet 15. mars 2017 @pøbelsara har du prøvd å skrive det på Facebook? Det blir helt sikkert sletta rimelig kjapt eller så får du så øra flagrer🙄 Men det hadde vært ålreit å høre hva samtlige bloggere tenker om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 15. mars 2017 #2636 Del Skrevet 15. mars 2017 Var denn bloggen mer populær før? Er nede på 25. plass på bloggelisten nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 15. mars 2017 #2637 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) 1 time siden, slabbedask skrev: Var denn bloggen mer populær før? Er nede på 25. plass på bloggelisten nå. Bloggen spretter litt opp og ned som en jo-jo, basert på når hun kommet med provoserende innlegg. Hun har en veldig liten fast leserskare og er avhengig av drama for at mer folk skal klikke seg inn. Når dramaet er over så forsvinner disse flyktige leserne til neste click-bait-blogger. Hun klarer rett og slett ikke å fenge lesere over tid, bloggen i seg selv er jo også veldig forvirrende mtp hva slags lesere hun faktisk ønsker. Endret 15. mars 2017 av Ultiva 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 15. mars 2017 #2638 Del Skrevet 15. mars 2017 22 minutter siden, slabbedask skrev: Var denn bloggen mer populær før? Er nede på 25. plass på bloggelisten nå. Som Ultiva sier over meg her; hun mangler en stor, fast leserskare. Inntrykket jeg har av bloggen før var at mange klikket seg inn for å lese om baking og baketips, noe Anne Brith er veldig god på. Nå er det dessverre bare clickbait og drama hun skriver om, og hun har jo ikke et interessant liv i det hele tatt, selv om hun prøver iherdig å få oss til å tro det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mars 2017 #2639 Del Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, NumberSix skrev: Som Ultiva sier over meg her; hun mangler en stor, fast leserskare. Inntrykket jeg har av bloggen før var at mange klikket seg inn for å lese om baking og baketips, noe Anne Brith er veldig god på. Nå er det dessverre bare clickbait og drama hun skriver om, og hun har jo ikke et interessant liv i det hele tatt, selv om hun prøver iherdig å få oss til å tro det. Jepp. Gutta som klikket seg inn når det var provoserende nestennakenbilder, er nok ikke samme kjernepublikumet som liker en god oppskrift på kanelboller - selv om det sikkert finnes noen få som synes begge deler er topp. Og når hun den ene måneden hudfletter folk for at de ikke stiller strenge nok krav til ungene sine og refser folk som oppdrar tapere, for så neste måned å skrive tåredryppende innlegg om reservene som aldri blir flinke nok til å få være med, blir det rett og slett litt vanskelig å få tak på hvem hun er - ergo bytter hun nok lesergruppe i større grad enn andre som kanskje erlitt mer konsistente i sine budskap til folket. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. mars 2017 #2640 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Nytt innlegg på bloggen. Nå skal de stramme mer inn på matbudsjettet og ikke bruke mer enn 2,-kr på frokost! En leser spør om ikke denne frokosten blir dyrere enn to kroner, da den jo er toppet med bær? Satan, jeg tror jeg dævver! Hun dyrker tydligvis bær i fryseren! Ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Endret 16. mars 2017 av Pavilion Skriveleifer 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg