Søgni Skrevet 12. mars 2017 #2581 Del Skrevet 12. mars 2017 4 timer siden, xinnia skrev: Kan nesten virke som at hun er sponset av Tinder. Hva jeg har hørt om den sjekke appén så er det ikke der man går for å finne Mr Right for seriøst forhold.. eller tar jeg feil? At det finnes leger, advokater etc.. er vel for å få flere damer til å signe seg opp.. Joda, man kan helt klart finne noen som vil ha seriøse forhold på Tinder. Flere enn jeg trodde, i hvert fall. I mitt område brukte flere Tinder for å komme i kontakt med en seriøs partner. Men man må være kritisk, for å si det sånn. Hadde noen begynt å introdusere seg selv med typiske klisje-høystatustitler, -jobber, og -utdannelser, og ikke hatt så mye annet å fortelle, og dette på veldig kort tid, så hadde varsellampene mine blinka. Men det finnes selvsagt all slags folk på Tinder altså, inkludert folk med god og solid karriere og utdannelse. Men man utvikler fort en radar for å plukke opp hvem som lyver. Det er tusen småting som avslører dette, og en overdreven vektlegging av slike "statusting" i begynnelsen, er tegn nummer en, mener jeg. Nå høres jeg jo ut som DEN sjekkedronninga, men men 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 12. mars 2017 #2582 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, Galaxy X skrev: Har hun en egen facebookside for bloggen? Jeg finner bare hennes egen profil, og der er det ikke noe innlegg til bloggen. Annebrith.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 12. mars 2017 #2583 Del Skrevet 12. mars 2017 51 minutter siden, Lapper skrev: Annebrith.no Jo takk, men jeg tenker på facebook. Har hun en egen side for bloggen på facebook, siden du tidligere sa at hun oppfordret folk til å komme med kritiske kommentarer der under fullt navn i stedet - og at de deretter gjorde det? For jeg finner bare hennes personlige profil, og jeg ser ikke mye linking til bloggen der. Men jeg er så klart ikke venn med henne der, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 12. mars 2017 #2584 Del Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, Galaxy X skrev: Jo takk, men jeg tenker på facebook. Har hun en egen side for bloggen på facebook, siden du tidligere sa at hun oppfordret folk til å komme med kritiske kommentarer der under fullt navn i stedet - og at de deretter gjorde det? For jeg finner bare hennes personlige profil, og jeg ser ikke mye linking til bloggen der. Men jeg er så klart ikke venn med henne der, da. Facebook-siden heter annebrith.no 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 12. mars 2017 #2585 Del Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, Femilie skrev: Facebook-siden heter annebrith.no Åja! Så merkelig, for jeg finner den ikke... Og har da aldri vært inne, så kan ikke ha blitt blokkert heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 12. mars 2017 #2586 Del Skrevet 12. mars 2017 18 minutter siden, Galaxy X skrev: Åja! Så merkelig, for jeg finner den ikke... Og har da aldri vært inne, så kan ikke ha blitt blokkert heller det et link på siden hennes det det står at hun driver annebrith.no. Klikk på linken så kommer du til fbsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 12. mars 2017 #2587 Del Skrevet 12. mars 2017 46 minutter siden, Galaxy X skrev: Åja! Så merkelig, for jeg finner den ikke... Og har da aldri vært inne, så kan ikke ha blitt blokkert heller Så rart.. Her er link https://m.facebook.com/annebrith.no/?locale2=nb_NO Men du går ikke glipp av så mye altså 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 12. mars 2017 #2588 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, Søgni skrev: Joda, man kan helt klart finne noen som vil ha seriøse forhold på Tinder. Flere enn jeg trodde, i hvert fall. I mitt område brukte flere Tinder for å komme i kontakt med en seriøs partner. Men man må være kritisk, for å si det sånn. Hadde noen begynt å introdusere seg selv med typiske klisje-høystatustitler, -jobber, og -utdannelser, og ikke hatt så mye annet å fortelle, og dette på veldig kort tid, så hadde varsellampene mine blinka. Men det finnes selvsagt all slags folk på Tinder altså, inkludert folk med god og solid karriere og utdannelse. Men man utvikler fort en radar for å plukke opp hvem som lyver. Det er tusen småting som avslører dette, og en overdreven vektlegging av slike "statusting" i begynnelsen, er tegn nummer en, mener jeg. Nå høres jeg jo ut som DEN sjekkedronninga, men men Jeg og samboer fant hverandre på tinder for 3 år siden På en helt vanlig måte. Ikke på den måten tinder har ryktet på seg til å være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 13. mars 2017 #2589 Del Skrevet 13. mars 2017 50 minutter siden, smartbimbo skrev: Jeg og samboer fant hverandre på tinder for 3 år siden På en helt vanlig måte. Ikke på den måten tinder har ryktet på seg til å være. Jeg og sambo også. Men det stemmer som Søgni sier, man må være kritisk. Jeg bor på en relativt liten plass da, er vel lettere å "gjennomskue" tinderprofiler da i forhold til større områder som AB kanskje benytter seg av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 13. mars 2017 #2590 Del Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, Galaxy X skrev: Jeg og sambo også. Men det stemmer som Søgni sier, man må være kritisk. Jeg bor på en relativt liten plass da, er vel lettere å "gjennomskue" tinderprofiler da i forhold til større områder som AB kanskje benytter seg av... Så koselig Jeg bor i en av Norges største byer, men var ikke vanskelig å se hvem man burde holde seg borte fra... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 13. mars 2017 #2591 Del Skrevet 13. mars 2017 Her er et blogginnlegg skrevet av Carina Carlsen, hun som Anne Brith kritiserte etter en burlesque-framføring på norske talenter: http://caventina.wixsite.com/kroppspositivisme/single-post/2017/03/12/Er-det-ikke-greit-å-være-sexy-nå Jeg synes at hun hadde noen fine poeng. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 13. mars 2017 #2592 Del Skrevet 13. mars 2017 26 minutter siden, Hjarte skrev: Her er et blogginnlegg skrevet av Carina Carlsen, hun som Anne Brith kritiserte etter en burlesque-framføring på norske talenter: http://caventina.wixsite.com/kroppspositivisme/single-post/2017/03/12/Er-det-ikke-greit-å-være-sexy-nå Jeg synes at hun hadde noen fine poeng. Takk for at du deler. Godt innlegg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 13. mars 2017 #2593 Del Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, Hjarte skrev: Her er et blogginnlegg skrevet av Carina Carlsen, hun som Anne Brith kritiserte etter en burlesque-framføring på norske talenter: http://caventina.wixsite.com/kroppspositivisme/single-post/2017/03/12/Er-det-ikke-greit-å-være-sexy-nå Jeg synes at hun hadde noen fine poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 13. mars 2017 #2594 Del Skrevet 13. mars 2017 5 timer siden, Hjarte skrev: Her er et blogginnlegg skrevet av Carina Carlsen, hun som Anne Brith kritiserte etter en burlesque-framføring på norske talenter: http://caventina.wixsite.com/kroppspositivisme/single-post/2017/03/12/Er-det-ikke-greit-å-være-sexy-nå Jeg synes at hun hadde noen fine poeng. Veldig bra! Har hun ikke åpent kommentarfelt? Jeg hadde lyst til å presisere at hun la ut en video og ikke bare bilde..synes det gir et verre inntrykk mtp gni seg rundt, bunny-tegn og "gjett hvem jeg sov med i natt"-kommentaren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 13. mars 2017 #2595 Del Skrevet 13. mars 2017 6 timer siden, Hjarte skrev: Her er et blogginnlegg skrevet av Carina Carlsen, hun som Anne Brith kritiserte etter en burlesque-framføring på norske talenter: http://caventina.wixsite.com/kroppspositivisme/single-post/2017/03/12/Er-det-ikke-greit-å-være-sexy-nå Jeg synes at hun hadde noen fine poeng. Et veldig reflektert innlegg! Håper AB leser det! Men hun tar nok ikke selvkritikk. Jeg har hørt om folk som har skiftet personlighet etter at de har slanket seg masse... kan det ha skjedd med AB? At hun har blitt overflatisk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 13. mars 2017 #2596 Del Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, Vipser skrev: Veldig bra! Har hun ikke åpent kommentarfelt? Jeg hadde lyst til å presisere at hun la ut en video og ikke bare bilde..synes det gir et verre inntrykk mtp gni seg rundt, bunny-tegn og "gjett hvem jeg sov med i natt"-kommentaren. Hun åpner kun kommentarfeltet på de innlegg som har med kaker å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 13. mars 2017 #2597 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) 20 minutter siden, Lapper skrev: Hun åpner kun kommentarfeltet på de innlegg som har med kaker å gjøre Her siktet jeg til Caventina altså. Med mindre hun også baker kaker.. Endret 13. mars 2017 av Vipser Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 13. mars 2017 #2598 Del Skrevet 13. mars 2017 2 timer siden, Vipser skrev: Veldig bra! Har hun ikke åpent kommentarfelt? Jeg hadde lyst til å presisere at hun la ut en video og ikke bare bilde..synes det gir et verre inntrykk mtp gni seg rundt, bunny-tegn og "gjett hvem jeg sov med i natt"-kommentaren. Du kan jo kanskje sende henne en mld på Instagram - fetmenfattet finner du henne under der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 13. mars 2017 #2599 Del Skrevet 13. mars 2017 8 timer siden, Femilie skrev: Takk for at du deler. Godt innlegg Itj no problem 3 timer siden, Vipser skrev: Veldig bra! Har hun ikke åpent kommentarfelt? Jeg hadde lyst til å presisere at hun la ut en video og ikke bare bilde..synes det gir et verre inntrykk mtp gni seg rundt, bunny-tegn og "gjett hvem jeg sov med i natt"-kommentaren. Det kommer opp et kommentarfelt helt nederst i bloggen, men jeg har ikke prøvd å skrive noe der. Hun går også under "Fet, men fattet" på facebook, og instagram om du vil skrive en kommentar til henne der 2 timer siden, Iguana skrev: Et veldig reflektert innlegg! Håper AB leser det! Men hun tar nok ikke selvkritikk. Jeg har hørt om folk som har skiftet personlighet etter at de har slanket seg masse... kan det ha skjedd med AB? At hun har blitt overflatisk? Hun har ikke tatt noe særlig selvkritikk tidligere, men kanskje andre som leser bloggen hennes til vanlig får opp øynene for hvor dobbeltmoralsk hun kan være. Det er jo litt kostelig at hun gikk ut i media som en sjokkert mamma som måtte forklare ungene hvorfor noen folk velger å kle av seg på tv i 2015, men nå i 2017 så kringkaster hun halvnakne kropp på snap til alle som vil se 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marloussie Skrevet 13. mars 2017 #2600 Del Skrevet 13. mars 2017 Egentlig ganske bra innlegg på bloggen i dag, men jeg husker fortsatt det innlegget hun skrev om tapere for noen måneder siden. Så det hun da egentlig mener er vel at disse reservejenter ikke har trent nok og ikke har vinnermentaliteten? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg