Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Valetta skrev:

Hun skriver at hun ikke blogger for "meg" eller for leserne sine. Hvem faen blogger hun for da?? Hvis det er jo viktig å få nedskrevet tanker og meninger så skriv en jævla dagbok!!

Ikke er hun et forbilde for noen, ikke har hennes stemme noe å tilføre "samfunnsdebatten" annet en skvalder og vås. Hadde du ikke hatt lesere AB så hadde du ikke hatt noe inntekt heller. Så slutt å lat som du ikke bryr deg!!!

Hun må jo skrive ned og dele med almuen, for hun er jo en Influencer må vite 

:edie::fnise:

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Glorious skrev:

Reagerte på det samme! Pluss at logoen på firmaet som leverer apparatet står plastret over hele matten og hun har minst et produkt derfra fra før. Hvem tror hun at hun lurer? Verste er vel at det fungerer... 

Nice try :ball:

• Liker 4
Skrevet (endret)
12 timer siden, Chrisssi skrev:

Hun må jo skrive ned og dele med almuen, for hun er jo en Influencer må vite 

:edie::fnise:

*kjennesegpåvirket* :hoho: 

(løpe å kjøpe trampolineturnstativ, ASP!) :yvonne::mynona:

Endret av Perle
  • Liker 5
Skrevet

Disse overskriftene på bloggen hennes irriterer meg.

I dag står det " triste nyheter:fotballskoene på hylla"

Sønnen måtte ikke legge skoa bort for alltid,men hadde hatt en del vondt og derfor litt treningsfri😈😈

Og dette med reklame for veninne er det lov og skrive slik? 

• Liker 15
Skrevet

Ja, dette var hjerteskjærende nyheter gitt.

• Liker 4
Skrevet

Satte nesten rosinbollen i halsen, her! :sjokk: Gnagsår i fotballsko er ikke til å kimse av, det er nå sikkert!  :cry3:

• Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, Lapper skrev:

Disse overskriftene på bloggen hennes irriterer meg.

I dag står det " triste nyheter:fotballskoene på hylla"

Sønnen måtte ikke legge skoa bort for alltid,men hadde hatt en del vondt og derfor litt treningsfri😈😈

Og dette med reklame for veninne er det lov og skrive slik? 

Enda en ulempe med sosiale medier, alt må skrives offentlig. Hvorfor ikke bare informere fotballtreneren og sørge for at den håpefulle kan bli smertefri? Hvorfor skal alle vite om dette?

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Satte nesten rosinbollen i halsen, her! :sjokk: Gnagsår i fotballsko er ikke til å kimse av, det er nå sikkert!  :cry3:

Seriøst? :rulle: 

Du Anne Brith, du Anne Brith. :Knegg: 

• Liker 8
Skrevet

Utfra siste innlegget så burde jo overskriften vært: gladnyhet - fotballskoene i bruk igjen. Eller noe slikt.....  

Det overskriften indikerer er jo ikke tilfelle. Dramaqueen...  :frkk:

Skrevet

Jeg gidder rett og slett ikke følge med på bloggen hennes lenger. Hun skriver feks: "PS. Kommer flere innlegg her i dag så stikk innom senere." Også kommer det ikke flere innlegg? Er ikke det å lure leserene sine og lure til seg klikk på bloggen? Nei,fremstår fullstendig useriøs for meg,så hun gidder jeg ikke lenger. Følger henne ikke på snap heller. Hvis hun har gjort noe helt spesielt så får jeg jo vite det her inne:nori: 😊

Skrevet

Det er derfor jeg er singel og😂😆

• Liker 11
Skrevet

men herregud dama har jo til og med vært i forhold allerede i 2017.. 

• Liker 20
Skrevet

Hun sa i ett innlegg at hun nå stengte kommentarfeltet. De som hadde noe og si eller spørre om fikk gjøre dette under navn på facebook.

Ser nå at noen gjør dette,fordi de mener overskriften på innlegget om sønn og fotball blir feil. Men hun gidder ikke svare.

• Liker 15
Skrevet

Kan nesten virke som at hun er sponset av Tinder.

Hva jeg har hørt om den sjekke appén  så er det ikke der man går for å finne Mr Right for seriøst forhold.. eller tar jeg feil?

At det  finnes leger, advokater etc.. er vel for å få flere damer til å signe seg opp.. 

• Liker 12
Gjest Hummel34
Skrevet (endret)

Hun gikk inn ett forhold 24.12.16. Nå vet ikke jeg når i 2017 det ble slutt, men 30-40 dager bør det vel ha vart og da syns jeg vel det er mer "imponerende" at hun alt er i gang med dating igjen. 

Endret av Hummel34
Skrivefeil
Skrevet (endret)
11 timer siden, xinnia skrev:

Hva jeg har hørt om den sjekke appén  så er det ikke der man går for å finne Mr Right for seriøst forhold.. eller tar jeg feil?

At det  finnes leger, advokater etc.. er vel for å få flere damer til å signe seg opp.. 

Helt riktig..

Er man ute etter ett ligg,er Tinder rette plassen.

Noe mer seriøst enn det,bør man signe seg opp en annen plass,feks den virkelige verden.

Endret av J..
  • Liker 19
Skrevet
2 timer siden, xinnia skrev:

Det jeg også tenker, virker VELDIG Sponset.........

• Liker 7
Skrevet

SKREMMENDE med tanke på økning i voldtekter etter TINDER-dating!!! Dama må dra hue ut av ræva! 

• Liker 12
Gjest Galaxy X
Skrevet

Har hun en egen facebookside for bloggen? Jeg finner bare hennes egen profil, og der er det ikke noe innlegg til bloggen. 

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn

- Pavilion, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...