Christiane_W Skrevet 24. oktober 2018 #15101 Del Skrevet 24. oktober 2018 Apropos dette med verdiløse følgere som ikke engasjerer seg (ja, jeg vet det er en avsporing). En bekjent av meg laget seg Instagramkonto for et par måneder siden og det er helt tydelig at agendaen hennes fra første stund har vært at hun vil være en "influencer" for allerede da kontoen var nyopprettet og bare hun hadde noen få følgere (typ venner og bekjente) hadde hun følgende tekst i profilen sin: "For collabs contact me at epost@epost". Det hun har hatt flest innlegg om har vært å pushe forskjellige "follow-loops", som såvidt jeg har forstått går ut på at folk følger hverandre, follow for follow. Ellers går det i noen selfies, bilder av barna hennes og noen (udelikate) matbilder. Ikke en spesielt spennende og inspirerende Instagram konto for andre enn folk som kjenner henne med andre ord. Takket være follow-loopene har hun klart å karre seg til drøyt 6000 følgere på relativt kort tid. Hun følger ca 5800. Innleggene hennes får stort sett mellom 10 og 100 likes, de fleste ligger på under 50 likes. Kommentarer får hun sjelden og det er maks 2-3 stykker på de innleggene som har fått kommentarer. Altså er engasjementet fra følgerne lavt. Utrolig nok (i mine øyne) har hun faktisk fått til et par samarbeidsavtaler. Vel og merke ikke med norske firmaer, men et par utenlandske. Hun reklamerer for produktene deres med rabattkode. Vil tro disse firmaene bare har sett at hun har mange følgere? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 24. oktober 2018 #15102 Del Skrevet 24. oktober 2018 Så utrolig kleine de snappene med filter er. Og en smule hyklersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 24. oktober 2018 #15103 Del Skrevet 24. oktober 2018 Scrollet kjapt nedover instagramen hennes nå, og du verden for et pastellbonansa! Ser jo ut som en enhjørning har kastet opp over hele linja! Har det alltid vært så råååsa, lyseblått og mint? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 24. oktober 2018 #15104 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ærlig talt. Kan ikke snakke med de nærmeste om det, men å publisere for hele Norge er greit? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 24. oktober 2018 #15105 Del Skrevet 24. oktober 2018 5 timer siden, Christiane_W skrev: Apropos dette med verdiløse følgere som ikke engasjerer seg (ja, jeg vet det er en avsporing). En bekjent av meg laget seg Instagramkonto for et par måneder siden og det er helt tydelig at agendaen hennes fra første stund har vært at hun vil være en "influencer" for allerede da kontoen var nyopprettet og bare hun hadde noen få følgere (typ venner og bekjente) hadde hun følgende tekst i profilen sin: "For collabs contact me at epost@epost". Det hun har hatt flest innlegg om har vært å pushe forskjellige "follow-loops", som såvidt jeg har forstått går ut på at folk følger hverandre, follow for follow. Ellers går det i noen selfies, bilder av barna hennes og noen (udelikate) matbilder. Ikke en spesielt spennende og inspirerende Instagram konto for andre enn folk som kjenner henne med andre ord. Takket være follow-loopene har hun klart å karre seg til drøyt 6000 følgere på relativt kort tid. Hun følger ca 5800. Innleggene hennes får stort sett mellom 10 og 100 likes, de fleste ligger på under 50 likes. Kommentarer får hun sjelden og det er maks 2-3 stykker på de innleggene som har fått kommentarer. Altså er engasjementet fra følgerne lavt. Utrolig nok (i mine øyne) har hun faktisk fått til et par samarbeidsavtaler. Vel og merke ikke med norske firmaer, men et par utenlandske. Hun reklamerer for produktene deres med rabattkode. Vil tro disse firmaene bare har sett at hun har mange følgere? Fortsetter off topic. Når hun følger så mange så bruker det være temmelig uinteressant for bedrifter med avtaler. Når det er sagt, det er en del bedrifter som gir ut "personlig kode" , selv om det ikke gis noe ekstra til den som deler denne koden. Har en sånn venninne. Hun driver med trening, helt normal trening. Hun har en kode med navn2018, innså kjapt at veldig mange har en sånn kode. Uten at de selv får mer enn den rabatten som andre også får. Men ser fancy ut! Og lønnsomt for bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. oktober 2018 #15106 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ros til AnneBrith for instagraminnlegg om alkohol og barn! Viktig sak å fronte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. oktober 2018 #15107 Del Skrevet 24. oktober 2018 Innlegg på BOTB nå. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 24. oktober 2018 #15108 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 24. oktober 2018 #15109 Del Skrevet 24. oktober 2018 41 minutter siden, Kollontaj skrev: Innlegg på BOTB nå. Fantastisk bra innlegg 😱👏 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. oktober 2018 #15110 Del Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: Innlegg på BOTB nå. Hjelpes! Snakk om å bli tatt med buksene nede.. Hun er ikke den eneste bloggeren som driver dirty business, det er nok bare å gå de enkelte nærmere i sømmene for å finne ut det. Men hun har gått høyt ut med alt dette helt av seg selv og nå slår det tilbake.. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 24. oktober 2018 #15111 Del Skrevet 24. oktober 2018 Fantastisk innlegg på BOTB! 😍 Snakk om å gi svar på tiltale... hurra! 👌👏👏 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. oktober 2018 #15112 Del Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, Fjugur skrev: Fantastisk innlegg på BOTB! 😍 Snakk om å gi svar på tiltale... hurra! 👌👏👏 Enig. Og @fru Johansen: Jeg tror jeg elsker deg bittelitt 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 25. oktober 2018 #15113 Del Skrevet 25. oktober 2018 5 timer siden, Rosalie skrev: Enig. Og @fru Johansen: Jeg tror jeg elsker deg bittelitt Enig 😍 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 25. oktober 2018 Populært innlegg #15114 Del Skrevet 25. oktober 2018 Så denne mailen fra "Brita" var bare nøktern og saklig og ikke full av hverken hets, mobbing og ulovligheter slik AB antyder? Nei jeg er selvfølgelig ikke overrasket over det. Jeg har lest nok av ABs skriblerier til å være ekstremt skeptisk til alt hun sier. Denne saken stiller ikke akkurat AB i noe fordelaktig lys. Over for samarbeidspartneren har AB vist seg som ukontrollerbar furie med sinneproblemer. Over for leserne som utroverdig hissig dramaqueen. Hvor lenge tror AB hun kan holde på slik før alt hun jobber for ligger i grus? Hun bør tenke seg godt om før hun setter i gang neste rant. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 25. oktober 2018 #15115 Del Skrevet 25. oktober 2018 7 timer siden, Rosalie skrev: Enig. Og @fru Johansen: Jeg tror jeg elsker deg bittelitt Jaa! 👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 25. oktober 2018 #15116 Del Skrevet 25. oktober 2018 Heretter tror jeg det er mange som kommer til å sende epost til eventuelle samarbeidspartnere Anne Brith måtte komme til å få - med link til blogginnlegget på BOTB. Godt jobbet, fru Johansen! Jeg tenker at det vil være merkelig om AdSales fortsetter å selge inn AB til annonsører - det slår selvsagt tilbake på formidleren også når "influenceren" de anbefaler oppfører seg som et rabiat nettroll fullstendig uten impulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 25. oktober 2018 #15117 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hva skal Anne Brith blogge om nå? Hvordan hun har blitt utsatt for hat, hets og sjikane har vært en stor del av bloggen de siste åra. Hun har faktisk levd av det hatet hun har løyet om.Kan ikke se annet enn at dette faller bort etter disse avsløringene, i hvert fall må hun dokumentere... Utgangspunktet i innleggene på BOTB har vært eksponering av barn, noe som var hovedårsaken til kommunikasjonen mellom "haterne" og AB. Så der bør hun også gå en runde med seg selv. Så hva står igjen? Kakene. Huset. Kjæresten. Egen suksess. Og selvfølgelig - Anne Brith skal jo til New York med familien før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 25. oktober 2018 #15118 Del Skrevet 25. oktober 2018 14 minutter siden, formula skrev: Hva skal Anne Brith blogge om nå? Hvordan hun har blitt utsatt for hat, hets og sjikane har vært en stor del av bloggen de siste åra. Hun har faktisk levd av det hatet hun har løyet om.Kan ikke se annet enn at dette faller bort etter disse avsløringene, i hvert fall må hun dokumentere... Utgangspunktet i innleggene på BOTB har vært eksponering av barn, noe som var hovedårsaken til kommunikasjonen mellom "haterne" og AB. Så der bør hun også gå en runde med seg selv. Så hva står igjen? Kakene. Huset. Kjæresten. Egen suksess. Og selvfølgelig - Anne Brith skal jo til New York med familien før jul. Du glemte de utrolige matbudsjettene og alle bærene som vokser i fryseren. @FruJohansen, jeg elsker deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 25. oktober 2018 #15119 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) 40 minutter siden, Loffeliten skrev: Heretter tror jeg det er mange som kommer til å sende epost til eventuelle samarbeidspartnere Anne Brith måtte komme til å få - med link til blogginnlegget på BOTB. Godt jobbet, fru Johansen! Jeg tenker at det vil være merkelig om AdSales fortsetter å selge inn AB til annonsører - det slår selvsagt tilbake på formidleren også når "influenceren" de anbefaler oppfører seg som et rabiat nettroll fullstendig uten impulskontroll. Stakkars AdSales, tenker jeg. Endret 25. oktober 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 25. oktober 2018 Populært innlegg #15120 Del Skrevet 25. oktober 2018 Tusen takk alle for de fine tilbakemeldingene! Jeg er glad for at poenget mitt ser ut til å komme fram, at det må være rom for saklig kritikk også i influencer - land! Tusen takk også til alle de flinke debattantene her på KG, sammen har vi øyne og ører alle steder! Det var utrolig modig av de som har tatt kontakt med meg, og Adina, og for å fortelle historiene sine, særlig de som har vært i direkte kontakt med bloggerne det gjelder. Frykten for represalier gjør at mange ikke tør å gå ut med sin side, og da funker jo det terrorlignende regimet enkelte av bloggerne kjører. Det kan ikke fortsette! 135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg