Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Men finnes det ikke en kiropraktor eller noe i den duren som kan sponse en behandling....det er jo synd at nakken er såpass svak at hodet faller til siden HELE tiden ( ref. snapper) 😉

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Justlooking skrev:

Da har hun fått billetter av noen. Eller pizzaboy. Det er ikke et evenement man kan kjøpe billetter til. Men alle som danser får en del billetter de kan gi til venner hver uke. Kanskje også de i produksjonen kan gi ut noen. 

Tipper de har fått billetter av TV2 siden AB (og Erik og barna) er med i Bloggerne.

2 timer siden, Diamant skrev:

Mange Snap'er fra "Skal vi Danse" nå. Hun er nok kjempestolt. De har vært "backstage" og greier :biggrin:

Tydelig at dette var stas for mor sjøl ja #putekleint.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg har lest gjennom de siste innleggene til Anne-Brith og må innrømme at jeg blir fascinert. Lyver hun eller snakker hun sant? Det er ikke måte på hvor i vinden hun er. Jeg ble faktisk så interessert at jeg noterte ned alle de flotte påstandene hennes slik at de kan ettergåes de neste månedene. Men noen av dem kan jo sjekkes ut her og nå. 

Påstand 1: Hun har investert i et selskap der designeren er kjempeflink. Hun er medeier i et annet selskap med 4 ekstremt sultne mennesker. 

Påstand 2: Hun har 13 ulike prosjekter som inkluderer 6 ulike AS

Jeg sjekker proff.no. Der har AB 3 roller i to firmaer. 

Firma 1: AnneBrith AS, to roller: daglig leder og styrets leder

Firma 2: Bake AS, en rolle: styremedlem. 

Så veldig imponerende er ikke dette, men i kjent stil blåses det skikkelig opp. Her er jo bare et firma utenom hennes eget, så det er jo noe rart med beskrivelsen av møter med to firmaer. Pussig nok skriver hun ikke navnene på firmaene, litt rart at hun ikke vil profilere disse sultne/dyktige menneskene via sin hotte blogg! Forøvrig kom jeg på et samarbeid med en regnskapsdame som hun skulle samarbeide med, hva skjedde egentlig der? 

Videre

Påstand 3: Hun har en liste over 12 merkevarenavn hun vil samarbeide med, hvor noen ikke har kontor i Norge. Foreløpig har hun ikke gjort fremstøt men om noen uker skal hun kanskje reise utenlands, eller noen komme hit for noe stort. 

Jeg registrerer at det siste store samarbeidet hennes er med (trommevirvel) Spraytanhuset! 

Påstand 4: Leserne har kommet med massevis av ønsker om det de vil lese om. 

Jeg ser at pussig nok er det i kanaler der det ikke er så synlig for oss andre: FaceTime og videoer på Snap. Hun ber om flere spørsmål i innlegget, og det er hele to mennesker som spør: En vil vite hvor hun har kjøpt perleøredobbene sine og den andre vil vite hva slags utdannelse hun har. 

Hvor jeg vil med dette innlegget? 

Jo jeg blir betenkt over mangelen på samsvar mellom den AnneBrith presenterer seg som på bloggen og det dom er fakta. Det kan se ut som hun nitidig prøver å bygge opp en merkevare og et omdømme som baserer seg på et omtrentlig forhold til sannheten. 

Ser du på det som er dokumenterbart, så finnes det ikke bevis for alt det hun skryter på seg, verken engasjement eller samarbeid. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 2.00, Korpsnerden skrev:

Var det ikke helt_ekte som fikk Lene Orvik m/venner og familie til å gå skaftet også? 

Ja, samme bruker som ble kalt nettrotte av bestevenninna til LO. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ABD (AS?) er muligens en av de bloggerne som jeg oppfatter  som mest kynisk innenfor denne bransjen også med bakgrunn i alderen hennes. Merkevaren ABD viser oss sider som ville diskreditert andre seriøse firmaer i dette landet. Forretningsstrategisk er dette en bedrift som ønsker å kontrollere markedet de agerer i, samt de som er konsumere. Dette ser man, gjennom ulike hersketeknikker og fordreining  av sannheten bloggeier driver med. i tillegg kommer en selvforherligelse som Donald Trump ville appaludert. Og i kjent Trump stil, så er alt som ikke passer inn i narrative til bloggeier hets og sjikane, ifølge fruen til Trump er hun verdens største mobbeoffer. Hun bør stille seg i kø sammen med bloggere i Norge som kjemper om samme tittel. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har AB i månedsvis lagt ut om elleville prosjekter , møter , samarbeidspartnere og unik etterspørsel etter henne selv utover Norges grenser , det er jo nesten så den selvopptatte dama letter over sin egen etterspørsel . Bare synd for henne at det forblir med drømmer og luftslott , alt hun engasjerer seg i blir fiasko .

Endret av Lkk
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun vært på 4 stjernes middag enda? Det har vel blitt spilt inn, men lurer på om det har blitt vist på TV enda?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Diamant skrev:

Har hun vært på 4 stjernes middag enda? Det har vel blitt spilt inn, men lurer på om det har blitt vist på TV enda?

Blir vist våren 2019

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Diamant skrev:

Mon tro om Proviantkassa kommer frem da?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg har lest gjennom de siste innleggene til Anne-Brith og må innrømme at jeg blir fascinert. Lyver hun eller snakker hun sant? Det er ikke måte på hvor i vinden hun er. Jeg ble faktisk så interessert at jeg noterte ned alle de flotte påstandene hennes slik at de kan ettergåes de neste månedene. Men noen av dem kan jo sjekkes ut her og nå. 

Påstand 1: Hun har investert i et selskap der designeren er kjempeflink. Hun er medeier i et annet selskap med 4 ekstremt sultne mennesker. 

Påstand 2: Hun har 13 ulike prosjekter som inkluderer 6 ulike AS

Jeg sjekker proff.no. Der har AB 3 roller i to firmaer. 

Firma 1: AnneBrith AS, to roller: daglig leder og styrets leder

Firma 2: Bake AS, en rolle: styremedlem. 

Så veldig imponerende er ikke dette, men i kjent stil blåses det skikkelig opp. Her er jo bare et firma utenom hennes eget, så det er jo noe rart med beskrivelsen av møter med to firmaer. Pussig nok skriver hun ikke navnene på firmaene, litt rart at hun ikke vil profilere disse sultne/dyktige menneskene via sin hotte blogg! Forøvrig kom jeg på et samarbeid med en regnskapsdame som hun skulle samarbeide med, hva skjedde egentlig der? 

Videre

Påstand 3: Hun har en liste over 12 merkevarenavn hun vil samarbeide med, hvor noen ikke har kontor i Norge. Foreløpig har hun ikke gjort fremstøt men om noen uker skal hun kanskje reise utenlands, eller noen komme hit for noe stort. 

Jeg registrerer at det siste store samarbeidet hennes er med (trommevirvel) Spraytanhuset! 

Påstand 4: Leserne har kommet med massevis av ønsker om det de vil lese om. 

Jeg ser at pussig nok er det i kanaler der det ikke er så synlig for oss andre: FaceTime og videoer på Snap. Hun ber om flere spørsmål i innlegget, og det er hele to mennesker som spør: En vil vite hvor hun har kjøpt perleøredobbene sine og den andre vil vite hva slags utdannelse hun har. 

Hvor jeg vil med dette innlegget? 

Jo jeg blir betenkt over mangelen på samsvar mellom den AnneBrith presenterer seg som på bloggen og det dom er fakta. Det kan se ut som hun nitidig prøver å bygge opp en merkevare og et omdømme som baserer seg på et omtrentlig forhold til sannheten. 

Ser du på det som er dokumenterbart, så finnes det ikke bevis for alt det hun skryter på seg, verken engasjement eller samarbeid. 

Var det ikke slik at hun tidligere i år fortalte at hun skulle «leie seg ut» som markedssjef til noen bedrifter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tull_a skrev:

Var det ikke slik at hun tidligere i år fortalte at hun skulle «leie seg ut» som markedssjef til noen bedrifter også?

👍

Endret av Lkk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Pittelille skrev:

For noen år siden reklamerte hun for selvbruningskrem og sa noe sånt som «Jeg blir aldri brun på sommeren så for meg er dette den beste/eneste måten å bli brun på» I fjor (eller var det i år?) var det Betakaroten som var det fantastiske og gjorde huden hennes så gyllen og fin. Mens nå kom det jammen frem at hemmeligheten hennes for en fin brunfarge hele året er spraytan. Det snur jammen fort i bloggerverdenen😅🙃

Stemmer. Hun reklamerte for Vita Liberata i den korte perioden hun var «venninne» med Treningsfrue i UI. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Her gjelder kunsten å begrense seg. Det kan fort bli litt vel mye med nøttebrun hudfarge, bleket hår og kritthvite tenner. Særlig når vi går høst og vinter i møte. Og har passert 40 med god margin.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at AB var kjempefornøyd med (proviantkassen) eller Toro kassen , i heimen hos henne var de overbegeistret over hvor nydelig og variert den maten var . I vår/sommer klagde hun ofte på maten som ble servert henne , Erik og barna på utesteder , hun er nemlig meget kresen når det gjelder mat og godtar bare det beste . Erik og barna ble ofte flaue på hennes vegne skriver hun . 

Er hun ikke smart nok til å huske hva hun skriver ? Eller tror hun ikke leserne er smarte nok til å få med seg all løgnen hun serverer ? Er alle bloggere så selvmotsigende som AB tro ? Kanskje hun kan skylde på alderen 😊

Endret av Lkk
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...