ESFP Skrevet 21. september 2018 #13961 Skrevet 21. september 2018 48 minutter siden, Lkk skrev: Haha 😊 nå letter AB snart , tror aldri jeg har hørt om noen som er så høy på seg selv (helt uten grunn) nå trår hun til med tekster av Bjørn Eidsvåg og føler seg helt på samme nivå som de beste i ett og alt . Økonomi har hun blitt ekspert på i følge henne selv og gir mange råd 😂😂 har hun glemt at hun som middelaldrende aldri har eid egen bolig og i tillegg har X antall konkurser bak seg . Snakk om å ha et oppblåst syn på seg selv i det siste innlegget. Hun tror hun er en ekstremt viktig person og har funnet løsningen for suksess. Forstår hun virkelig ikke hvordan hun oppfattes av andre? I dag skal de visst feire denne suksessen hennes med champagnebrus og godteri: AB: "Og barna er en stor del av min suksess. De gir meg energi, utfordrer meg og hjelper meg masse i hverdagen. De vasker hus, rydder, lager mat og sørger for at Familien AS går i pluss. Så det skåler vi for i kveld." Det handler ikke om hva hun kan gjøre for ungene, men hva de kan gjøre for henne slik at hun kan fokusere max på karriere og kjærligheten. 43
Christiane_W Skrevet 21. september 2018 #13962 Skrevet 21. september 2018 Når jeg ikke trodde hun kunne bli mer uspiselig så overgår hun jammen meg seg selv nok en gang. At det er mulig å være så høy på seg sjæl er faktisk bare kvalmt...🤢 Og nok en gang stemmer ikke kart og terreng overens. I det nyeste innlegget skriver hun følgende: Sitat Da jeg valgte å gå ut av Egmont holdt jeg på å «drite i buksa» av nervøsitet. Jeg var livredd for at både plattformskifte og «salgsskifte» ville ta knekken på meg. Jeg var så nervøs og redd. men jeg bestemte meg. Har jobbet døgnet rundt siden, og nå, nå etter 3-4 måneder løsner det. Eh, jobbet døgnet rundt de siste 3-4 månedene? Har hun glemt sommerferien som ble tilbrakt på Oustøen og på sjøen med Erik (32) fra Bærum? Har vært lite som vitner om jobbing døgnet rundt de siste månedene på Snap for å si det sånn... 40
kvinneguide Skrevet 21. september 2018 #13963 Skrevet 21. september 2018 2 minutter siden, Christiane_W skrev: Når jeg ikke trodde hun kunne bli mer uspiselig så overgår hun jammen meg seg selv nok en gang. At det er mulig å være så høy på seg sjæl er faktisk bare kvalmt...🤢 Og nok en gang stemmer ikke kart og terreng overens. I det nyeste innlegget skriver hun følgende: Eh, jobbet døgnet rundt de siste 3-4 månedene? Har hun glemt sommerferien som ble tilbrakt på Oustøen og på sjøen med Erik (32) fra Bærum? Har vært lite som vitner om jobbing døgnet rundt de siste månedene på Snap for å si det sånn... Er ikke snap en del av jobben? 4
Marimba Skrevet 21. september 2018 #13964 Skrevet 21. september 2018 Jeg har noen spørsmål om reklame i innlegg. I komf-pc innlegget får hun det til å virke som de har brukt lang tid på å bestemme seg for hvilke produkter de skulle velge ut i fra deres behov. Er det ikke da utrolig flaks at det er akkurat de produktene har de fått sponset . Hvis det ikke er sånn, og hun heller har måtte formulere innlegget etter produktene hun har fått utdelt, er ikke det da litt villedende for oss som leser bloggen? Eller har hun fått lov til å velge hva hun vil i nettbutikken? Burde ikke dette da opplyses om? Eller har hun funnet produkter hun ønsket seg og så spurt nettbutikken om de kan sponse disse? Er litt forvirra jeg.. liker ikke helt innlegg som er formet som hverdagstips selv om det helt tydelig er sponsing og reklame... føler jeg blir lurt. 32
Gjest formula Skrevet 21. september 2018 #13965 Skrevet 21. september 2018 Ærlig talt - er det normalt å sende skjermbilde for å skryte av månedslønnen - til pappa på 70 år, når man selv er 43? Hva er poenget liksom? Er man ikke ferdig med å fiske etter skryt fra pappa for mange år siden?
Veslefrikk Skrevet 21. september 2018 #13966 Skrevet 21. september 2018 2 minutter siden, formula skrev: Ærlig talt - er det normalt å sende skjermbilde for å skryte av månedslønnen - til pappa på 70 år, når man selv er 43? Hva er poenget liksom? Er man ikke ferdig med å fiske etter skryt fra pappa for mange år siden? Burde i hvertfall være ferdig med det for lenge siden. Foreldrene mine hadde trodd det var noe galt med meg hvis jeg hadde gjort det samme. 16
ESFP Skrevet 21. september 2018 #13967 Skrevet 21. september 2018 12 minutter siden, formula skrev: Ærlig talt - er det normalt å sende skjermbilde for å skryte av månedslønnen - til pappa på 70 år, når man selv er 43? Hva er poenget liksom? Er man ikke ferdig med å fiske etter skryt fra pappa for mange år siden? Det gjør det enda mindre normalt å opplyse om dette til titalls tusen mennesker på snap. Jeg tror det er bare tull/løgn. Hun måtte bare finne en "naturlig" måte å få dette frem på bloggen. Kle det i en historie fremfor å bare skrive rett frem hva hun tjente. 27
Lkk Skrevet 21. september 2018 #13968 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, SjokoLine skrev: Jøss. Ja, det får’n si. Når man trodde dama ikke kunne bli mer uspiselig. Men jeg innser at hun mest sannsynlig har mer «å by på» i så henseende. Hun må jo ha blitt dement i tidlig alder? Hun husker jo ikke fra en dag til neste, verken hva hun har sagt eller skrevet. 🙄 Ikke lett å huske når man aldri holder seg til sannheten . 11
Helado Skrevet 21. september 2018 #13969 Skrevet 21. september 2018 Altså...hvis hun tjener så utrolig godt.....hvorfor bor hun da fortsatt i en leid leilighet, og det har vært superkrise at pizzagutt ikke vil investere sin egenkapital med henne? ......og et hus til 12 mill, ja det skal hun ha. Skal du kjøpe et hus til 12 mill, så må man jo ha min. 1.8 mill i egenkapital ( 15% )🙄 35
Lilla-damen Skrevet 21. september 2018 #13970 Skrevet 21. september 2018 «Du må tørre å la andre få før du får. Jeg har snakket om akkurat det før: Du må tørre å la andre skinne, foran å fremheve deg selv. Det er en tid for å stå i rampelyset å skinne og det er en tid for å være i skyggen av andre.» Å skrive om det på bloggen er en ting, men å leve etter sine egne «leveregle» er kanskje ikke like lett? 36
ESFP Skrevet 21. september 2018 #13971 Skrevet 21. september 2018 43 minutter siden, Helado skrev: Altså...hvis hun tjener så utrolig godt.....hvorfor bor hun da fortsatt i en leid leilighet, og det har vært superkrise at pizzagutt ikke vil investere sin egenkapital med henne? ......og et hus til 12 mill, ja det skal hun ha. Skal du kjøpe et hus til 12 mill, så må man jo ha min. 1.8 mill i egenkapital ( 15% )🙄 Så enkelt er det ikke... Er hun over 40 år, skal hun lete lenge før hun finner en bank som aksepterer mindre enn 25 % i egenkapital. Hun må også kunne vise til stabil inntekt og hun får ikke låne mer enn 5 ganger årsinntekt. Hun må da ha 3 millioner i egenkapital og hatt minimum 2 millioner i inntekt de siste årene. 21
ESFP Skrevet 21. september 2018 #13972 Skrevet 21. september 2018 47 minutter siden, Lilla-damen skrev: «Du må tørre å la andre få før du får. Jeg har snakket om akkurat det før: Du må tørre å la andre skinne, foran å fremheve deg selv. Det er en tid for å stå i rampelyset å skinne og det er en tid for å være i skyggen av andre.» Å skrive om det på bloggen er en ting, men å leve etter sine egne «leveregle» er kanskje ikke like lett? Skjønner ikke at hun gidder å skrive noe sånt når hun vet at det ligger ute en video av henne der hun tydelig viser noe annet. Anne Brith i "Hele Norge baker": https://m.youtube.com/watch?v=ArcbEwK74rw 36
Gjest bue Skrevet 21. september 2018 #13973 Skrevet 21. september 2018 (endret) 3 timer siden, Lkk skrev: Haha 😊 nå letter AB snart , tror aldri jeg har hørt om noen som er så høy på seg selv (helt uten grunn) nå trår hun til med tekster av Bjørn Eidsvåg og føler seg helt på samme nivå som de beste i ett og alt . Økonomi har hun blitt ekspert på i følge henne selv og gir mange råd 😂😂 har hun glemt at hun som middelaldrende aldri har eid egen bolig og i tillegg har X antall konkurser bak seg . Vi skal bare en drøy uke tilbake, da var hun deprimert og bitter og leverte det ene dystre (og uforståelige) innlegget etter det andre. I de nyeste innleggene er både livet livet ,og Anne Brith selv, fantastiske! Ikke bare har hun en elendig hukommelse, hun veksler mellom ekstreme ytterpunkter i humøret. Endret 21. september 2018 av bue
Gjest Nina1975 Skrevet 21. september 2018 #13974 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, formula skrev: Ærlig talt - er det normalt å sende skjermbilde for å skryte av månedslønnen - til pappa på 70 år, når man selv er 43? Hva er poenget liksom? Er man ikke ferdig med å fiske etter skryt fra pappa for mange år siden? Jeg spurte min sønn på 17 om han kunne sende meg skjermbilde av hans første lønn (kry mamma) "nei herregud, hvorfor skal jeg gjøre det??!!" sa han, synest visst jeg var dritteit. Og han er 17 liksom.. Hun er 43.
Ibsensrips Skrevet 21. september 2018 #13975 Skrevet 21. september 2018 De som ofte må påpeke hvor godhjertede eller prososiale de er, framstår - i mine øyne, som det motsatte. Tror det betyr noe sånt som at man gjør noe fint for andre uten å få noe tilbake for det. Legger man det ut på SoMe er det for å få skryt, og ergo kan man ikke kalle seg selv godhjertet eller prososial. Fordi man gjør det FOR å få noe tilbake for det, nemlig skryt. Da er det for egen vinning, og for dem finnes det helt andre ord som passer bedre. 32
pøbelsara Skrevet 21. september 2018 #13976 Skrevet 21. september 2018 Hun er jo heilt henført og vilt begeistret for seg selv, i hvertfall. Det er jo hyggelig for henne at hun er så fornøyd med seg selv og alt hun får til. Sett utenfra, kunne hun vel kanskje dempet bittelitt på det hemningsløse selvskrytet - eventuelt kunne hun kanskje ventet med å glede seg over suksessen til den faktisk var en realitet? 37
Raven Emerald Skrevet 21. september 2018 #13977 Skrevet 21. september 2018 Ryddet for brudd på opphavsretten, latterliggjøring, og svar til dette. Raven Emerald, mod. 1
Rev. Revenge Skrevet 21. september 2018 #13978 Skrevet 21. september 2018 (endret) Anne Brith minner meg om en perifer venninne i 40-åra på Facebook, som alltid legger ut nytt profilterbilde (gjett hva slags) hver uke, som i det siste har vært så vennlig å dele offentlig tre detaljerte avhandlinger om hvordan hun de siste ukene har kommet en rusmisbruker, en eldre som falt, og en utenfor-butikken tigger til unnsetning. Dette med et stikk av moralsk pekefinger til alle andre som ikke er like hjertegode som henne. Hjertene og rosen florerer, men jeg tenker: Hva er greia med å offentlig dele i detalj hvordan du har hjulpet noen, hvis det ikke er for å fremstille deg på en viss måte og samtidig motta masse bekreftelser på at, joda - du er verdens snilleste kvinne? Heretter skal jeg kalle det "å ta en Anne Brith" Det fins andre måter å moralisere over folks hverdagskynisme på, uten å forherlige seg selv samtidig. Endret 21. september 2018 av Revenge of Cthulhu fjernet et ord 35
Populært innlegg Zenhouse Skrevet 21. september 2018 Populært innlegg #13979 Skrevet 21. september 2018 En mor skriver i kommentar feltet at det er ikke bare å bestemme seg for alt man vil oppnå. Hennes datter er ung ufør og har derfor begrensninger. AB svarer at hun er uenig, mener datteren hennes kan oppnå alt hun drømmer om. Jeg blir målløs.... i bunn og i grunn mener AB at det er latskap som gjør at ikke alle oppnår sine drømmer? Sånn oppfatter jeg det. Jeg synes AB har noen poeng innimellom og forstår at hun godt kan inspirere noen med sine mantraer om mål, visjoner og pengesummer her og der. Men likevel er hun uspiselig, av den grunn at hun virker totalt blottet for innsikt i at vi er alle forskjellige. Det er som om det finnes bare én oppskrift på suksess i hennes hode. 65
enkefru Skrevet 21. september 2018 #13980 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, ESFP skrev: Så enkelt er det ikke... Er hun over 40 år, skal hun lete lenge før hun finner en bank som aksepterer mindre enn 25 % i egenkapital. Hun må også kunne vise til stabil inntekt og hun får ikke låne mer enn 5 ganger årsinntekt. Hun må da ha 3 millioner i egenkapital og hatt minimum 2 millioner i inntekt de siste årene. Hvor lite realitetsbevisst er det mulig å bli? 🙈🙈 For noen dager siden utbasunerte hun har bestemt seg for å kjøpe hus i Sandvika 😳 Da må en minst ut med 10 mill, noe mindre om en klarer seg med rekkehus.... 12
Fremhevede innlegg