Gjest spaniasol Skrevet 30. juni 2018 #12161 Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: Grupper over 20 personer er offentlige. (Man må regne med at info man gir i grupper på FB kan distribueres utenfor gruppa.) Det er ikke korrekt at grupper med over 20 personer er offentlige. Det som er korrekt er at den som ytrer seg i en gruppe med mer enn 20 medlemmer står offentlig ansvarlig for sine ytringer. https://www.nrk.no/ostfold/nett-troll-kan-ikke-gjemme-seg-i-lukkede-facebook-grupper-1.12506846 Bare så det er presisert.
Malum Skrevet 30. juni 2018 #12162 Skrevet 30. juni 2018 2 timer siden, Tull_a skrev: Fikset, takk for at du så det Kan dere ta bort siteringen av imguren som ble feil, @Fantasticaog @Malum ? Denne er riktig: https://imgur.com/a/ll7rXDC (endret igjen...) Gjort! 2
Kollontaj Skrevet 30. juni 2018 #12163 Skrevet 30. juni 2018 44 minutter siden, spaniasol skrev: Det er ikke korrekt at grupper med over 20 personer er offentlige. Det som er korrekt er at den som ytrer seg i en gruppe med mer enn 20 medlemmer står offentlig ansvarlig for sine ytringer. https://www.nrk.no/ostfold/nett-troll-kan-ikke-gjemme-seg-i-lukkede-facebook-grupper-1.12506846 Bare så det er presisert. Riktig. Det du skriver der, er regnet som offentlig. 6
halvehimmelen Skrevet 30. juni 2018 #12164 Skrevet 30. juni 2018 Hun er eier og daglig leder av sitt eget AS, registrert med 3 ansatte, samtinvolvert i Bake AS med noen andre. 2
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 30. juni 2018 Populært innlegg #12165 Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, halvehimmelen skrev: Hun er eier og daglig leder av sitt eget AS, registrert med 3 ansatte, samtinvolvert i Bake AS med noen andre. 3 ansatte? Jeg trodde hun hadde 4 barn, jeg? 🤔 80
Supah Skrevet 30. juni 2018 #12166 Skrevet 30. juni 2018 5 minutter siden, FotbaIlflua skrev: 3 ansatte? Jeg trodde hun hadde 4 barn, jeg? 🤔 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂 13
Supermammsen75 Skrevet 1. juli 2018 #12167 Skrevet 1. juli 2018 På 29.6.2018 den 23.28, Haeley skrev: Men hvorfor forsvant det innlegget fra den andre foresatte som motsa det AB skriver ang utfrysingen på Facebook? Jeg så ikke noe feil med det hun skrev🤔 Det må da være lov å si imot når det blir en slik påstand mot noen på nett? Hvor ellers skal man få den andre siden av saken frem? AB hadde garantert ikke godtatt den på sin side Tok de bort innlegget mitt? Men kan bekrefte at jeg skrev på siden hennes og hun tok det med. Her Bekrefter hun også at det ikke gjaldt vårt trinn. Det var set jeg ville ha fram. Synes jeg må få lov å si fra når man leser navnet sitt mellom linjene og ser at verden biter på. Den første som ble lagt til på vår side var bloggeren selv. Jeg skal fortsette å ikke lese bloggen, men når man får høre om slikt blir man frustrert. Rett og slett! Fortsatt god sommer. Bruk tiden fornuftig. 37
Gjest Rosemoren Skrevet 1. juli 2018 #12168 Skrevet 1. juli 2018 32 minutter siden, Supermammsen75 skrev: Tok de bort innlegget mitt? Men kan bekrefte at jeg skrev på siden hennes og hun tok det med. Her Bekrefter hun også at det ikke gjaldt vårt trinn. Det var set jeg ville ha fram. Dette er ikke ditt innlegg, men i denne imguren kommer det frem at det ikke gjaldt ett trinn, men 3 andre. 14 timer siden, Vipser skrev: Er dette samme person som har skrevet dette i kommentarfeltet på bloggen? http://imgur.com/a/Px3anrR
Supermammsen75 Skrevet 1. juli 2018 #12169 Skrevet 1. juli 2018 59 minutter siden, Rosemoren skrev: Dette er ikke ditt innlegg, men i denne imguren kommer det frem at det ikke gjaldt ett trinn, men 3 andre. Ja. Det er det.
Sol79 Skrevet 1. juli 2018 #12170 Skrevet 1. juli 2018 Og hun jobber 15 timers dager? Merkelig definisjon av hva som er jobb i likhet med masse andre bloggere.. 17
Ingrid555 Skrevet 2. juli 2018 #12171 Skrevet 2. juli 2018 La oss gå sammen om å jobbe FOR det motsatte av mobbing, FOR et inkluderende, varmt, raust og menneskevennlig samfunn! La oss bidra til at de oppbyggende kreftene kan ta opp kampen mot de destruktive. At vi møter andre mennesker med positiv nysgjerrighet, ser på annerledeshet som en gevinst og at vi verdsetter at vi alle har styrker og svakheter. Jeg skammer meg når jeg leser historier hva dere skriver her. Mange om ikke alle av dere er selv en foreldre og skal være forbilder for deres barn, hvordan forventer dere at barna skal bli inkluderende, gode, trygge mennesker når dere som voksne er totalt blottet for raushet og inkludering!? Måten dere skriver og ordlegger dere på gjør meg fysisk uvel! Man kan være uenig, eller synes ting er usaklig- men man kan allikevel skrive det på en konstruktiv og ok måte som gjør at man faktisk lytter. Når man gjemmer seg bak tastaturet på denne måten og skriver så mye dritt lurer jeg på hva det får dere til å føle? Glede? Raushet? Ta dere sammen, voksne mennesker!!!!!!!! 2
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 2. juli 2018 Populært innlegg #12172 Skrevet 2. juli 2018 4 minutter siden, Ingrid555 skrev: La oss gå sammen om å jobbe FOR det motsatte av mobbing, FOR et inkluderende, varmt, raust og menneskevennlig samfunn! La oss bidra til at de oppbyggende kreftene kan ta opp kampen mot de destruktive. At vi møter andre mennesker med positiv nysgjerrighet, ser på annerledeshet som en gevinst og at vi verdsetter at vi alle har styrker og svakheter. Jeg skammer meg når jeg leser historier hva dere skriver her. Mange om ikke alle av dere er selv en foreldre og skal være forbilder for deres barn, hvordan forventer dere at barna skal bli inkluderende, gode, trygge mennesker når dere som voksne er totalt blottet for raushet og inkludering!? Måten dere skriver og ordlegger dere på gjør meg fysisk uvel! Man kan være uenig, eller synes ting er usaklig- men man kan allikevel skrive det på en konstruktiv og ok måte som gjør at man faktisk lytter. Når man gjemmer seg bak tastaturet på denne måten og skriver så mye dritt lurer jeg på hva det får dere til å føle? Glede? Raushet? Ta dere sammen, voksne mennesker!!!!!!!! Du må være i feil tråd. 53
Gjest bue Skrevet 2. juli 2018 #12173 Skrevet 2. juli 2018 8 minutter siden, Ingrid555 skrev: La oss gå sammen om å jobbe FOR det motsatte av mobbing, FOR et inkluderende, varmt, raust og menneskevennlig samfunn! La oss bidra til at de oppbyggende kreftene kan ta opp kampen mot de destruktive. At vi møter andre mennesker med positiv nysgjerrighet, ser på annerledeshet som en gevinst og at vi verdsetter at vi alle har styrker og svakheter. Jeg skammer meg når jeg leser historier hva dere skriver her. Mange om ikke alle av dere er selv en foreldre og skal være forbilder for deres barn, hvordan forventer dere at barna skal bli inkluderende, gode, trygge mennesker når dere som voksne er totalt blottet for raushet og inkludering!? Måten dere skriver og ordlegger dere på gjør meg fysisk uvel! Man kan være uenig, eller synes ting er usaklig- men man kan allikevel skrive det på en konstruktiv og ok måte som gjør at man faktisk lytter. Når man gjemmer seg bak tastaturet på denne måten og skriver så mye dritt lurer jeg på hva det får dere til å føle? Glede? Raushet? Ta dere sammen, voksne mennesker!!!!!!!! Jeg er tilbøyelig til å tro du er i feil tråd, i likhet med @Stjernekikkeren Men sett at du er på rett plass, kan du komme med noen eksempler?
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. juli 2018 Populært innlegg #12174 Skrevet 2. juli 2018 Ja, la oss alle bidra til at bloggere kan fortsette med utlevering av barn, løgnaktige historier om andre og sensurering av konstruktive motrøster. Klart samfunnet blir bedre av det. 63
Ingrid555 Skrevet 2. juli 2018 #12175 Skrevet 2. juli 2018 Feil tråd? Hvilken tråd er dette? Vi som skal snakke mest mulig negativt om et annet menneske? Hvis du trenger eksempler- så får du dette i bøtter og spann ved å lese de 518 sidene som er skrevet her! Men mulig man er så vant til å skrive dritt om andre at man ikke ser det. Trist!
Kollontaj Skrevet 2. juli 2018 #12176 Skrevet 2. juli 2018 (endret) ... Endret 2. juli 2018 av Kollontaj Gidder ikke 15
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 2. juli 2018 Populært innlegg #12177 Skrevet 2. juli 2018 (endret) 1 time siden, Ingrid555 skrev: La oss gå sammen om å jobbe FOR det motsatte av mobbing, FOR et inkluderende, varmt, raust og menneskevennlig samfunn! La oss bidra til at de oppbyggende kreftene kan ta opp kampen mot de destruktive. At vi møter andre mennesker med positiv nysgjerrighet, ser på annerledeshet som en gevinst og at vi verdsetter at vi alle har styrker og svakheter. Jeg skammer meg når jeg leser historier hva dere skriver her. Mange om ikke alle av dere er selv en foreldre og skal være forbilder for deres barn, hvordan forventer dere at barna skal bli inkluderende, gode, trygge mennesker når dere som voksne er totalt blottet for raushet og inkludering!? Måten dere skriver og ordlegger dere på gjør meg fysisk uvel! Man kan være uenig, eller synes ting er usaklig- men man kan allikevel skrive det på en konstruktiv og ok måte som gjør at man faktisk lytter. Når man gjemmer seg bak tastaturet på denne måten og skriver så mye dritt lurer jeg på hva det får dere til å føle? Glede? Raushet? Ta dere sammen, voksne mennesker!!!!!!!! Les innlegget ditt på nytt, og kjenn etter om du selv utviser inkluderende, varme, rause, menneskevennlige egenskaper. Om du møter medlemmene på KG med positiv nysgjerrighet. Om innlegget ditt er skrevet på en saklig og konstruktiv måte. Ta deg sammen selv, og kom gjerne med gode argumenter for hvordan bedriften annebrith.no bidrar til et positivt, inkluderende og lyttende samfunn. Endret 2. juli 2018 av FruJohansen Skrivefeil 88
Mrs O'Donell Skrevet 2. juli 2018 #12178 Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, Ingrid555 skrev: La oss gå sammen om å jobbe FOR det motsatte av mobbing, FOR et inkluderende, varmt, raust og menneskevennlig samfunn! La oss bidra til at de oppbyggende kreftene kan ta opp kampen mot de destruktive. At vi møter andre mennesker med positiv nysgjerrighet, ser på annerledeshet som en gevinst og at vi verdsetter at vi alle har styrker og svakheter. Jeg skammer meg når jeg leser historier hva dere skriver her. Mange om ikke alle av dere er selv en foreldre og skal være forbilder for deres barn, hvordan forventer dere at barna skal bli inkluderende, gode, trygge mennesker når dere som voksne er totalt blottet for raushet og inkludering!? Måten dere skriver og ordlegger dere på gjør meg fysisk uvel! Man kan være uenig, eller synes ting er usaklig- men man kan allikevel skrive det på en konstruktiv og ok måte som gjør at man faktisk lytter. Når man gjemmer seg bak tastaturet på denne måten og skriver så mye dritt lurer jeg på hva det får dere til å føle? Glede? Raushet? Ta dere sammen, voksne mennesker!!!!!!!! Hvis du blir uvel foreslår jeg at du slutter å lese her inne, for oppfordringen din blir nok ikke tatt til etterretning. Jeg syns ellers at de fleste ordlegger seg helt greit. Dette er en diskusjon om en blogger som selger både sin egen sjel og ungenes, og da må man tåler reaksjoner, og ikke bare de positive 'søte, sterke, vakre deg' Jeg anser ikke bloggeren Anne Brith til å være noen av de tingene og så lenge hun selv eksponerer seg og ønsker oppmerksomhet har jeg ingen problemer med å uttrykke det. 26
Ingrid555 Skrevet 2. juli 2018 #12179 Skrevet 2. juli 2018 30 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Hvis du blir uvel foreslår jeg at du slutter å lese her inne, for oppfordringen din blir nok ikke tatt til etterretning. Jeg syns ellers at de fleste ordlegger seg helt greit. Dette er en diskusjon om en blogger som selger både sin egen sjel og ungenes, og da må man tåler reaksjoner, og ikke bare de positive 'søte, sterke, vakre deg' Jeg anser ikke bloggeren Anne Brith til å være noen av de tingene og så lenge hun selv eksponerer seg og ønsker oppmerksomhet har jeg ingen problemer med å uttrykke det. Synes du virkelig det? At man ordlegger seg greit? Hun skriver minimalt om barna sine, til tross for at de er en stor del av hverdagen.
LilleSnupp Skrevet 2. juli 2018 #12180 Skrevet 2. juli 2018 For å ikke glemme blotting av bryst, @fotballjenta 8
Fremhevede innlegg