Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Tror aldri jeg har sett så mye innestengt aggresjon og raseri i et blogginnlegg. Og at lokalavisa sprer dette videre er ganske utrolig. Språkbruken er direkte hårreisende:

"Men gjør det meg til en syk faen? Jævlig dårlig mor? Fitte som bare tenker på seg selv. Jævla hurpe? Nei!"

https://www.rb.no/blogg/sorum/barn/kvalm-og-syk-alenemor-som-er-javlig-med-barna-sine/o/5-43-387726

Men herrefred!!! Er dette et leserbrev i lokalavisen? Så forferdelig flaut for henne. 

Dette blir jo verre og verre. Ille. 

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Men herrefred!!! Er dette et leserbrev i lokalavisen? Så forferdelig flaut for henne. 

Dette blir jo verre og verre. Ille. 

Så utrolig flaut å ha en lokalavis som publiserer den søpla der!

• Liker 33
Skrevet

Ryddet for persondebatt og spekulasjoner samt svar til dette.

Edie, adm.

Gjest formula
Skrevet
24 minutter siden, idave skrev:

Så utrolig flaut å ha en lokalavis som publiserer den søpla der!

Veldig spesielt at lokalavisa lar seg bruke som talerør for den lokale bloggeren, og er med på å spre Anne Briths eder og galle helt ukritisk. 

Skrevet

Avisen har vel skjønt at alt av svada hun poster gir klikk. Ergo de har latt henne slippe til slik at de også får flere klikk. Money, money, money..

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, Chrisssi skrev:

Det var nesten verdt et klikk å lese ABs ny jobb innlegg, makan til selvskryt skal man lete lenge etter. Hun har stort potensiale for å lede en bedrift med flere mennesker påstår hun. Og til høsten leier hun seg selv ut som markedssjef for å hjelpe bedrifter å vokse. Bloggen skal bestå og det antydes 60-70 timers jobbuke. Og Nils Erik, 32 år fra Bærum er selvfølgelig involvert.

Det er liksom ikke grenser for hvor mye tro man har på seg selv. Tiden vil vise hvordan dette går, samarbeid er vel ikke ABs sterkeste side. Men hun skal premiere seg selv selvfølgelig, Louis Vuitton (eller kanskje det var en kopi, navnet var i alle fall feilskrevet).

Premie før hun har begynt?? 

Vi så jo alle hvordan det gikk med den berømte proviantkassen og de stakkars alenemødrene... 

Fiasko Anne Brith. 

Hadde jeg hatt barn i samme klasse som henne så hadde jeg skydd henne. 

• Liker 20
Skrevet
2 timer siden, formula skrev:

Tror aldri jeg har sett så mye innestengt aggresjon og raseri i et blogginnlegg. Og at lokalavisa sprer dette videre er ganske utrolig. Språkbruken er direkte hårreisende:

"Men gjør det meg til en syk faen? Jævlig dårlig mor? Fitte som bare tenker på seg selv. Jævla hurpe? Nei!"

https://www.rb.no/blogg/sorum/barn/kvalm-og-syk-alenemor-som-er-javlig-med-barna-sine/o/5-43-387726

Ikke bare det... 
"Så kall meg det dere vil kalle meg. Jeg har vært gjennom så steike mange tøffe ting i livet at ingenting kan måle seg med usaklige uttalelser på nett. Jeg tåler det. Men ta meg. Ta ikke barna mine. "

Ehh? -det er jo det hun klager over nå, er det ikke? 
Nå blir hun jo "tatt" fordi hun koker suppe på en spiker, kommer med løgner, unnskyldninger og direkte svada. Tåler hun det?
I think not!

• Liker 28
Gjest SelinaKyle
Skrevet

Når jeg leser om Anne Brith og alle som er slemme mot henne, tenker jeg alltid på denne opplevelsen jeg hadde: En venninne av meg har kommet opp i konflikter med alle sjefene hun har hatt, alle steder hun har vært ansatt. Det er snakk om rundt 10 ulike arbeidsplasser/sjefer. Alltid er det noe galt, hun blir behandlet dårlig osv osv. En gang hun satt og klagde over dette. kommenterte faren hennes tørt ‘hva er fellesnevneren for alle disse arbeidsplassene og sjefene? Deg’.

Skrevet

Hva med alle disse bloggerne hun blir «bestis» med, stylist-venninna som hun mistet den dyre merkeveska til osv. Hun har snart gått runden nå. Ser aldri bilder av henne sammen med Espen Hilton lengre. Ikke Marna. Nå henger hun med ListeStina som er 24(?)! år. De bloggerne hun er med sammen i sesongen som kommer har hun jo null kontakt med, annet enn hun bakte kjeks til Pilotfruas boklansering. Som hun også gjorde til Espen, SE og Anna Rasmussen når de ga ut bøker. Ser ingen kontakt med de utenom. Av det vi så sammen med Espen så oppførte hun seg veldig vimsete og fjollete som en tenåringsjente. Ser for meg at hun blir slitsom i lengden. 

• Liker 28
Skrevet

Så hun skal leie seg ut som markedssjef, ja. Akkurat. Ikke helt med på hvordan arbeidsmarkedet fungerer, virker det som. Hadde hun i det minste skrevet at hun skulle leie seg ut som konsulent innen markedsføring, hadde det faktisk vært noe hold i det. At markedet er mettet med folk med høyere utdanning innen markedsføring, er kå en annen sak. Hun kommer neppe til å ha magemål når hun setter timepris, og da håper jeg virkelig at aktuelle bedrifter er smarte nok til heller å velge noen med master innen faget. Det vil neppe koste mer enn hva hun kommer til å ta betalt.

• Liker 26
Skrevet
Sitat

Når jeg skriver så skriver jeg ikke for å få klikk. Hadde jeg gjort det ville jeg ligget på topp på blogglisten hver uke, noe jeg ikke gjør. Jeg skriver om det som engasjerer meg og barna.

Fra samme leserinnlegg som over. 

Jaha... Skriver ikke for klikk nei? Er det noe som har kommet i ettertid det da? 

• Liker 24
Skrevet

Lurer på om hun ikke forstår at disse utrolig aggressive innleggene både på blogg og i avisen OVERHODET ikke lar seg forene med fin frue-imaget hun tydelig ønsker seg... fine fruer  fra Bærum tar vel sånne ting internt og ikke for et helt publikum?

• Liker 23
Skrevet
35 minutter siden, Pås skrev:

Lurer på om hun ikke forstår at disse utrolig aggressive innleggene både på blogg og i avisen OVERHODET ikke lar seg forene med fin frue-imaget hun tydelig ønsker seg... fine fruer  fra Bærum tar vel sånne ting internt og ikke for et helt publikum?

De fleste normale folk lar ikke galskapen sin få utløp på nettet.. Anne Brith trenger hjelp, det mener jeg helt seriøst, og jeg synes han typen hennes er skikkelig tafatt som bare står og ser på at alt spinner ut av kontroll. 

• Liker 27
Skrevet (endret)
6 timer siden, formula skrev:

Jeg blir så flau. Sånn skikkelig flau på egne vegne, for jeg kjenner meg igjen i det hun skriver der. Akkurat slik proklamerte jeg høyt og tydelig foran mamma og alle som ønsket(?) å høre på i mine yngre dager. Jeg var bestandig uskyldig i alt som hendte meg. Alle de andre hadde feil, og gudbedre den som påpekte noe annet. Og slik en verdensmester jeg var da! Jeg hadde jo knekt selve koden over hvordan en skulle leve livet og oppføre seg. At jeg havnet i konflikter og krangler med venner og arbeidskamerater var selvsagt ikke min feil det heller. Jeg visste best, og mine behov gikk foran ALT! At bestevenninna mi ble såret var hennes problem. 

Og fy søren som jeg skammer meg. Den dag i dag. 20 år etter senere og uten pubertetsopprøret hengende over meg.  

Nå er jeg voksen og vet heldigvis bedre. Takk og pris. 

Endret av Sinnatagg
  • Liker 39
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Pås skrev:

Jeg gjentar det en annen bruker (fra Bærum) allerede har nevnt her: fine fruer representerer ikke gjennomsnittet i Bærum.  Bærumfolk er forskjellige, som befolkningen ellers her i landet. Men sånn generelt tar vel den normalt oppegående gjennomsnittsnordmannen sånt internt, framfor å skrike skingrende i media, tenker jeg.

Endret av Malum
Skrivefeil
  • Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Malum skrev:

Jeg gjentar det en annen bruker (fra Bærum) allerede har nevnt her: fine fruer representerer ikke gjennomsnittet i Bærum.  Bærumfolk er forskjellige, som befolkiningen ellers her i landet. Men sånn generelt tar vel den normalt oppegående gjennomsnittsnordmannen sånt internt, framfor å skrike skingrende i media, tenker jeg.

Jeg tullet egentlig bare med det med Bærum, mente bare at hun ønsker å fremstå litt classy og da blir det krasj!

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Pås skrev:

Jeg tullet egentlig bare med det med Bærum, mente bare at hun ønsker å fremstå litt classy og da blir det krasj!

Ja, det kan jeg godt være enig i.:)

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor forsvant det innlegget fra den andre foresatte som motsa det AB skriver ang utfrysingen på Facebook?
Jeg så ikke noe feil med det hun skrev🤔   Det må da være lov å si imot når det blir en slik påstand mot noen på nett? Hvor ellers skal man få den andre siden av saken frem? 
AB hadde garantert ikke godtatt den på sin side

• Liker 23
Gjest Tull_a
Skrevet
2 minutter siden, Haeley skrev:

Men hvorfor forsvant det innlegget fra den andre foresatte som motsa det AB skriver ang utfrysingen på Facebook?
Jeg så ikke noe feil med det hun skrev🤔   Det må da være lov å si imot når det blir en slik påstand mot noen på nett? Hvor ellers skal man få den andre siden av saken frem? 
AB hadde garantert ikke godtatt den på sin side

Mener du kanskje innlegget mitt, eller innlegget før mitt, der en av admin i facebookgruppa uttalte seg? Det er vel ikke lov til å diskutere modereringen, men jeg kan vel gjenta det jeg skrev i korte trekk, hvis mine kommentarer er udokumenterte påstander er vel andres uttalelser også det, også ABs. 

Jeg bekreftet enkelt og greit at foreldregruppa på Sørumsand er en hyggelig og inkluderende gjeng, og jeg sa jeg var usikker på om noen kom til å gå videre med påstandene hennes, - det er mulig det beste er at noen bare får fortsette å grave sin egen grav. 

Skrevet

Generelt kan vi si det sånn at bloggere kan lyve, mens vanlige folk (som utsettes for bloggernes løgn), skal holde kjeft. 

• Liker 30
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...