Nobile Skrevet 28. juni 2018 #12101 Skrevet 28. juni 2018 Hun tegner jo et bilde Bærum som glorifiserer alt og alle som bor der ved å prøve å “hype” opp stedet. Bare hun flytter dit så ordner alt seg liksom... 14
Hummingbird2 Skrevet 28. juni 2018 #12102 Skrevet 28. juni 2018 (endret) Vi skjønner jo hva fellesnevneren i alle disse konfliktene er... Så det eneste som oppnås ved flytting er å dra problemene med seg. Hva med å kanskje jobbe litt med seg selv? «Hva er det med MEG som gjør at jeg havner i så mange konflikter»? Hun har jo skrytt veldig av denne coachen hun har hyrt inn, kanskje jobbe litt med dette temaet der?! Endret 28. juni 2018 av Hummingbird2 30
Moi04 Skrevet 28. juni 2018 #12103 Skrevet 28. juni 2018 8 timer siden, Ellapropella skrev: Jeg tenker at bloggeren på flere måter kan gjøre seg litt upopulær med ting hun publiserer, mener, osv. Men i denne saken er det ungene jeg tenker på. Uansett hva mora gjør, bør de andre foreldrene tenke på at de fryser ut ungene når de velger å utelate mora.. Jeg vil også si at AB selv, ved å gjøre dette til en offentlig skittentøysvask istedet for å ta det på "privaten", bidrar til utfrysningen. 25
lisse Skrevet 28. juni 2018 #12104 Skrevet 28. juni 2018 1 hour ago, Moi04 said: Jeg vil også si at AB selv, ved å gjøre dette til en offentlig skittentøysvask istedet for å ta det på "privaten", bidrar til utfrysningen. Jeg har barn selv i skole - og om man deltar på foreldremøter (både felles og for hvert enkelt barn), snakker med foreldre på privaten (feks i garderoben på skolen, parkeringsplass ved henting og levering etc.) så vil man kunne raskt fiske opp slike ting naturlig. Jeg tviler sterkt på at hun har opplevd at foreldre med vilje har holdt henne ute av grupper ved 4 (?) ulike tilfeller. Fedrene var vel inkludert i en av gruppene også? I våre klasser er det såpass mye dialog utenom Sosiale medier at det er umulig å unngå å få med seg hva som skjer i klassen, det seg være bursdager, dugnader, felles møter etc. Selv ungene er jo flinke til å få med seg ting når de snakker seg i mellom i klasse og friminutt. føler ikke våre klasser er noe over snittet på det sosiale , men er man litt våken finner man jo fort ut av om man er « med eller ikke». Er vel det de fleste regner med, og at man gir beskjed raskt om man er utelatt ved et uhell. Og det er uhell jeg tror det er, og jeg er ikke så sikker på at det har skjedd ved flere tilfeller og hvertfall ikke fordi alle foreldre i en hel klasse skal holde henne utenfor. vil også tillegge at HVIS det faktisk er tilfellet (mobbing av en full klasse med voksne ved flere anledninger) så er det skammelig og bør håndteres privat før man slenger disse makronene ut i en offentlig skittentøyvask hvor man peker finger. 27
Love2017juni Skrevet 28. juni 2018 #12105 Skrevet 28. juni 2018 Snappen viser filming til bloggerene på båt i fart uten redingsvest; Synes virkelig ikke denne båten til pizzaboyen ser stor nok ut til at man har lov og kjøre uten vest?🧐 Igjen AB; Gratulerer som beste eksempel for makronene😉 20
Gjest bue Skrevet 28. juni 2018 #12106 Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Love2017juni skrev: Snappen viser filming til bloggerene på båt i fart uten redingsvest; Synes virkelig ikke denne båten til pizzaboyen ser stor nok ut til at man har lov og kjøre uten vest?🧐 Igjen AB; Gratulerer som beste eksempel for makronene😉 Hun er jo svømmetrener, da trenger man ikke vest! 🙄
Moi04 Skrevet 28. juni 2018 #12107 Skrevet 28. juni 2018 6 timer siden, lisse skrev: Jeg har barn selv i skole - og om man deltar på foreldremøter (både felles og for hvert enkelt barn), snakker med foreldre på privaten (feks i garderoben på skolen, parkeringsplass ved henting og levering etc.) så vil man kunne raskt fiske opp slike ting naturlig. Jeg tviler sterkt på at hun har opplevd at foreldre med vilje har holdt henne ute av grupper ved 4 (?) ulike tilfeller. Fedrene var vel inkludert i en av gruppene også? I våre klasser er det såpass mye dialog utenom Sosiale medier at det er umulig å unngå å få med seg hva som skjer i klassen, det seg være bursdager, dugnader, felles møter etc. Selv ungene er jo flinke til å få med seg ting når de snakker seg i mellom i klasse og friminutt. føler ikke våre klasser er noe over snittet på det sosiale , men er man litt våken finner man jo fort ut av om man er « med eller ikke». Er vel det de fleste regner med, og at man gir beskjed raskt om man er utelatt ved et uhell. Og det er uhell jeg tror det er, og jeg er ikke så sikker på at det har skjedd ved flere tilfeller og hvertfall ikke fordi alle foreldre i en hel klasse skal holde henne utenfor. vil også tillegge at HVIS det faktisk er tilfellet (mobbing av en full klasse med voksne ved flere anledninger) så er det skammelig og bør håndteres privat før man slenger disse makronene ut i en offentlig skittentøyvask hvor man peker finger. Vet ikke helt hvorfor du har sitert meg her, da jeg kan lese ut fra ditt siste avsnitt at vi er enige...? Jeg svarte på en som mente at det var de andre foreldrene som holdt barna utenfor.
lisse Skrevet 29. juni 2018 #12108 Skrevet 29. juni 2018 10 hours ago, Moi04 said: Vet ikke helt hvorfor du har sitert meg her, da jeg kan lese ut fra ditt siste avsnitt at vi er enige...? Jeg svarte på en som mente at det var de andre foreldrene som holdt barna utenfor. Ja, vi er enige. Prøvde å sitere en historikk for å bygge videre på dialogen ...gikk dårlig ser jeg 6
Korpsnerden Skrevet 29. juni 2018 #12109 Skrevet 29. juni 2018 Kjører hun nå taktikken "få ut masse innlegg så de flaue stakkars meg innleggene som kan skade barna sosialt forsvinner bakover"? 17
EllaSays Skrevet 29. juni 2018 #12110 Skrevet 29. juni 2018 Noterer meg at det er veldig lite negative kommentarer i kommentarfeltene hennes ang utfrysning osv. Observerer at ingen heller har tatt til motmæle ifht påstader i blogginnlegg. Usikker på hva dette betyr. 2
Døgnvill Skrevet 29. juni 2018 #12111 Skrevet 29. juni 2018 17 minutter siden, EllaSays said: Noterer meg at det er veldig lite negative kommentarer i kommentarfeltene hennes ang utfrysning osv. Observerer at ingen heller har tatt til motmæle ifht påstader i blogginnlegg. Usikker på hva dette betyr. Sletteknappen er hun særdeles godt kjent med 😛 17
Malum Skrevet 29. juni 2018 #12112 Skrevet 29. juni 2018 (endret) 7 timer siden, EllaSays skrev: Noterer meg at det er veldig lite negative kommentarer i kommentarfeltene hennes ang utfrysning osv. Observerer at ingen heller har tatt til motmæle ifht påstader i blogginnlegg. Usikker på hva dette betyr. Jeg forstår veldig godt at disse foreldrene hun sverter ikke er villige til å ta til motmæle på blogg eller Facebook-siden. For det første: skal man synke ned på AB sitt nivå og starte en skittentøyvask i full offentlighet, liksom? Og for det andre: hun sletter uansett det meste som er negativt for henne, så den kampen er jo tapt før man begynner. Nå er det jo en bruker fra Sørumsand som har tatt til motmæle her inne, i hvert fall (innlegg #10288). Jeg ville nok også foretrukket anonymitet for å gjøre det, mtp hvordan AB reagerer på å bli kritisert eller motsagt. Edit: og der ble nevnte innlegg moderert bort, gitt... Synd! Endret 29. juni 2018 av Malum 21
Flettfrid Skrevet 29. juni 2018 #12113 Skrevet 29. juni 2018 21 minutter siden, EllaSays skrev: Noterer meg at det er veldig lite negative kommentarer i kommentarfeltene hennes ang utfrysning osv. Observerer at ingen heller har tatt til motmæle ifht påstader i blogginnlegg. Usikker på hva dette betyr. Tror ganske enkelt ingen gidder å "kaste seg til ulvene", verken følgere som er uenig eller folk dette handler om. Tror generellt folk er for smarte til å legge seg på huggstabben når det kommer til AB og følgerskaren hennes. Hadde noen tatt til motmæle av de det innlegget omhandlet, så hadde de fått så mye dritt mot seg at de aldri fikk fred igjen. Hun hadde brukt det mot de på alle tenkelige vis. De tenker nok at det er bedre å overse og heller vente til "de med hvitfrakkene" tok seg av henne i stede. Ser også for meg at AB faktisk er litt skuffet over at hun ikke fikk noen respons fra det, noe hun kunne spilt videre på og laget en ny mengde innlegg med. 16
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. juni 2018 #12114 Skrevet 29. juni 2018 49 minutter siden, EllaSays skrev: Noterer meg at det er veldig lite negative kommentarer i kommentarfeltene hennes ang utfrysning osv. Observerer at ingen heller har tatt til motmæle ifht påstader i blogginnlegg. Usikker på hva dette betyr. Hun sletter og blokkerer alle negative kommentarer på Facebook,også de som kun trykker likes på kommentarer som ikke hyller henne. Jeg ble blokkert etter jeg trykket liker på en kommentar som var litt kritisk. På bloggen publiseres nesten bare positive kommentarer. Noen ganger får en kritisk kommentar komme frem,så slipper hun hylekoret,unnskyld,fanklubben til så de kan kjefte og slakte vedkommende. Dette har Anne Brith gjort i mange år.
Chrisssi Skrevet 29. juni 2018 #12115 Skrevet 29. juni 2018 Det var nesten verdt et klikk å lese ABs ny jobb innlegg, makan til selvskryt skal man lete lenge etter. Hun har stort potensiale for å lede en bedrift med flere mennesker påstår hun. Og til høsten leier hun seg selv ut som markedssjef for å hjelpe bedrifter å vokse. Bloggen skal bestå og det antydes 60-70 timers jobbuke. Og Nils Erik, 32 år fra Bærum er selvfølgelig involvert. Det er liksom ikke grenser for hvor mye tro man har på seg selv. Tiden vil vise hvordan dette går, samarbeid er vel ikke ABs sterkeste side. Men hun skal premiere seg selv selvfølgelig, Louis Vuitton (eller kanskje det var en kopi, navnet var i alle fall feilskrevet). 32
Gjest formula Skrevet 29. juni 2018 #12116 Skrevet 29. juni 2018 Tror aldri jeg har sett så mye innestengt aggresjon og raseri i et blogginnlegg. Og at lokalavisa sprer dette videre er ganske utrolig. Språkbruken er direkte hårreisende: "Men gjør det meg til en syk faen? Jævlig dårlig mor? Fitte som bare tenker på seg selv. Jævla hurpe? Nei!" https://www.rb.no/blogg/sorum/barn/kvalm-og-syk-alenemor-som-er-javlig-med-barna-sine/o/5-43-387726
Marimekkoen Skrevet 29. juni 2018 #12117 Skrevet 29. juni 2018 4 minutter siden, formula skrev: Tror aldri jeg har sett så mye innestengt aggresjon og raseri i et blogginnlegg. Og at lokalavisa sprer dette videre er ganske utrolig. Språkbruken er direkte hårreisende: "Men gjør det meg til en syk faen? Jævlig dårlig mor? Fitte som bare tenker på seg selv. Jævla hurpe? Nei!" https://www.rb.no/blogg/sorum/barn/kvalm-og-syk-alenemor-som-er-javlig-med-barna-sine/o/5-43-387726 I alle dager... 😳 11
Khloe P.T Skrevet 29. juni 2018 #12118 Skrevet 29. juni 2018 26 minutter siden, formula skrev: Tror aldri jeg har sett så mye innestengt aggresjon og raseri i et blogginnlegg. Og at lokalavisa sprer dette videre er ganske utrolig. Språkbruken er direkte hårreisende: "Men gjør det meg til en syk faen? Jævlig dårlig mor? Fitte som bare tenker på seg selv. Jævla hurpe? Nei!" https://www.rb.no/blogg/sorum/barn/kvalm-og-syk-alenemor-som-er-javlig-med-barna-sine/o/5-43-387726 Det er jo flere år gammelt? 2
Inocybe Skrevet 29. juni 2018 #12119 Skrevet 29. juni 2018 17 minutter siden, Khloe P.T skrev: Det er jo flere år gammelt? Det må det være for her skriver hun hun drar på foreldremøter og 17. mai-dugnad. 15
Gjest formula Skrevet 29. juni 2018 #12120 Skrevet 29. juni 2018 10 minutter siden, Khloe P.T skrev: Det er jo flere år gammelt? Nei. Det er fra 02. november 2016, halvannet år siden altså. Synes vi her får et blikk inn i en hverdag på Sørumsand som tydelig er fylt med konflikter som er "de andres" feil. At noen av samarbeidsproblemene kan være hennes feil er ikke tema, da som nå.
Fremhevede innlegg