Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Det er vel hardt, den bloggingen..

"Mamma må jobbe så vi kan kjøpe alt vi ønsker oss, så dere må være stille/dra alene/sette egne behov til side." Så går hun og setter seg med Macen og skriver noe intetsigende om hvor fantastisk den nye kjæresten er eller dine innerste tanker og drømmer.  

(Alt dette er veldokumentert på bloggen). 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Christiane_W skrev:

Det er ikke noe galt i å være stolt av designervesken sin, det er lov det. Men hvorfor det ekstreme behovet for å vise den frem? For meg blir det bare kleint når hun er så stolt av den at den er med på bilde etter bilde, med antrekk som spenner fra jeans til spesialsydd gallakjole, med logoen godt synlig. Da blir det litt sånn "Jada, Anne Brith. Jeg har fått med meg at du har en YSL clutch nå."

Joda, det er sant. Men den passer sikkert fint til alt da. Det er jo en fin veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
39 minutter siden, Lovelulu skrev:

Joda, det er sant. Men den passer sikkert fint til alt da. Det er jo en fin veske.

Det er bra vi fokuserer på de viktige tingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, lamorte skrev:

Det er bra vi fokuserer på de viktige tingene. 

Må alt være så viktig da? ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder disse 2 foreldremøtene hun ikke hadde tid til å dra på, så er ikke sikkert det handlet om feil prioriteringer. Muligens AB synes det er en smule kleint å møte på slike arrangementer mtp damas eskapader på Snap og blogg. Dette vil hun selvsagt aldri innrømme, men hadde det vært meg hadde jeg skammet meg herfra og til månen. Og det siste jeg hadde ønsket var å skulle stå ansikt til ansikt med foreldre til klassekameratene til barna mine ihvertfall!

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Agurk skrev:

Når det gjelder disse 2 foreldremøtene hun ikke hadde tid til å dra på, så er ikke sikkert det handlet om feil prioriteringer. Muligens AB synes det er en smule kleint å møte på slike arrangementer mtp damas eskapader på Snap og blogg. Dette vil hun selvsagt aldri innrømme, men hadde det vært meg hadde jeg skammet meg herfra og til månen. Og det siste jeg hadde ønsket var å skulle stå ansikt til ansikt med foreldre til klassekameratene til barna mine ihvertfall!

Så hun skulker foreldremøter fordi hun skjems? Hvordan tror hun ungene da har det ofte pga hennes eskapader?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rosalie skrev:

Så hun skulker foreldremøter fordi hun skjems? Hvordan tror hun ungene da har det ofte pga hennes eskapader?

Det tror jeg ikke hun tenker på.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok første (og siste) gang jeg kommer til å «forsvare» AB. Men å gå glipp av noen foreldremøter er virkelig ikke verdens undergang. Med tre barn fulltid, og en deltid, er det nok litt av en logistikk som skal gå opp. Er selv alene med barn, og man kan dessverre ikke dele seg i to. Hun virker jo veldig involvert i barna ellers, med deres aktiviteter etc. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Dette er nok første (og siste) gang jeg kommer til å «forsvare» AB. Men å gå glipp av noen foreldremøter er virkelig ikke verdens undergang. Med tre barn fulltid, og en deltid, er det nok litt av en logistikk som skal gå opp. Er selv alene med barn, og man kan dessverre ikke dele seg i to. Hun virker jo veldig involvert i barna ellers, med deres aktiviteter etc. 

Enig. Jeg har bortprioritert noen foreldremøter opp igjennom årene selv. Og jeg er ikke alene engang. Man får gjerne en saksliste på forhånd, og ikke alle foreldremøter er like viktige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Malum skrev:

Enig. Jeg har bortprioritert noen foreldremøter opp igjennom årene selv. Og jeg er ikke alene engang. Man får gjerne en saksliste på forhånd, og ikke alle foreldremøter er like viktige.

Jepp, sant. Samtidig blir det litt rart liste opp det hektiske alenemorlivet fullt av forsakelser for så å illustrere innlegget med en rekke bilder av seg selv og Aperol spritz på hytta.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
1 time siden, Malum skrev:

Problemet er ikke at man bortprioriterer, problemet er at man drar Tårnfrid-kortet mens man lever alenemorlivet uten barn på hytta med en aperol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket nettopp hun er vekke fra topplisten gjort som anna rasmussen gjorde en periode og skjulte seg fra listen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jepp, sant. Samtidig blir det litt rart liste opp det hektiske alenemorlivet fullt av forsakelser for så å illustrere innlegget med en rekke bilder av seg selv og Aperol spritz på hytta.

1 time siden, margrit skrev:

Problemet er ikke at man bortprioriterer, problemet er at man drar Tårnfrid-kortet mens man lever alenemorlivet uten barn på hytta med en aperol.

Ja, akkurat den er jeg ikke uenig i, men jeg tipper det - som vanlig - er noe hun regisserer for å skape oppmerksomhet. Og for den damen der tror jeg jaggu det er om å gjøre at oppmerksomheten hun får for det meste er negativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Story of Telling er en nokså anerkjent bedrift innen merkevarestrategi, og eieren har en utrolig god blogg med korte, konsise innlegg om nettopp kommunikasjon mellom merkevare og kunder. Det er god lesing, og det er ingen tvil om at flere bloggere bommer helt når det kommer til strategien de har valgt seg. Anne Brith og Anna Rasmussen er vel gjerne de beste eksemplene her, selv om det er en gjenganger i hele bransjen. To gode innlegg som bloggerne bør lese, er blant annet: 

The Business of Trust
(...) The first and last goal of every business is to make promises and then to keep them. What are you promising your customers? And how are you ensuring those promises are kept?
http://thestoryoftelling.com/business-of-trust/

Who Trusts You?
You don’t become trusted by being more successful. You become successful by being more trusted. Start there.

http://thestoryoftelling.com/who-trusts-you/

Tror slike poenger som dette har gått helt over hodet på dem. Allikevel hadde dette vært et fint sted å starte for å bygge seg opp en god merkevare, ikke bare en som drar inn penger uansett kostnad. 

Endret av halvehimmelen
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk hvordan hjemmet deres ville blitt, hvis de flyttet sammen. ABs pastellfarger og Pizzanissas grelle ledlys i alle verdens sterke farger. Interiørblogg next. 

Jeg er imponert over hvor fort hun har adoptert de materielle godene han bidrar med, tok ikke mange minutt hyttebesøk før hun hadde et temmelig uttalt eierskap til den. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge  Norges største mediebyråer er gullalderen forbi for ekstreme såkalte toppbloggere som AB og MTM og andre.  Det er slått bloggalarm om hårreisende priser og verdiløse følgere for annonsører.

Annonsører har sett seg blind på antall klikk og følgere.  Ikke om hvor godt likt eller hvor populær/upopulær den aktuelle influenceren er.  Dette er nå satt under lupen.  Innen kort tid.. snakk om måneder, vil ingen, absolutt ingen seriøs bedrift-merkevare "klistre" sin logo til bloggere som uhemmet eksponerer barn på en tragisk og ødeleggende måte, for barnet.  Det er jo veldig så innlysende.

Det har vært alt for lite fokus på problemstillingen rundt markedsføringen mot barn all den tid det er erfart at følgerskaren til mange såkalte influencere er tenåringer, sågar mange under 13 år.

Mye takket være BOT, denne nettsiden og deres veldig oppegående skribenter må de ovennevnte bloggere innse at selgerens tid er over, men epoken  for gode seriøse rådgivere står for tur.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
20 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Av alle foreldremøter man velger å droppe, var dette det verste. Vi snakker ikke om et standard møte som varer en evighet og er totalt intetsigende. Foreldrene ved et årstrinn ved skolen fikk hasteinnkalling fordi det har kommet frem flere svært alvorlige ting. Det har ikke skjedd før, det sier vel sitt. Innholdet i møtet skal jeg ikke avsløre her, Anne Brith får ta den skammen det er å måtte spørre noen av foreldrene som møtte opp. Tipper nesten hvert barn på det kullet var representert av minst én forelder den kvelden. Men noen prioriterte altså annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...