Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, terteskjell skrev:

Er jo dette jeg setter ett spørsmålstegn ved..Hvorfor står hun oppført på denne lista med antall lesere om hun kun bruker de til det tekniske? Her er det noe som skurrer

Det kommer vi ALDRI til å få svar på.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Trollmora skrev:

Det kommer vi ALDRI til å få svar på.

Men går det ikke ann å få noe svar fra UI eller vil ikke de svare på dette? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Men går det ikke ann å få noe svar fra UI eller vil ikke de svare på dette? 

@orfeus skriver lengre opp I tråden at de gjensidig benekter at hun er I deres stall.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Trollmora skrev:

@orfeus skriver lengre opp I tråden at de gjensidig benekter at hun er I deres stall.

Da har jeg ikke fått med meg det.. Men hun står jo oppført som blogger i deres stall på hjemmesiden til UI. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Da har jeg ikke fått med meg det.. Men hun står jo oppført som blogger i deres stall på hjemmesiden til UI. 

Det er noe muffens her - og jeg venter egentlig bare på syt og klag så vanskelig det var å stå på egne ben men heldigvis for UI ble hun ønsket velkommen tilbake hos dem. Da slipper hun hvertfall å være hos grusomme Egmont sammen med oss på KG.

• Liker 11
Gjest orfeus
Skrevet
1 minutt siden, Trollmora skrev:

Det er noe muffens her - og jeg venter egentlig bare på syt og klag så vanskelig det var å stå på egne ben men heldigvis for UI ble hun ønsket velkommen tilbake hos dem. Da slipper hun hvertfall å være hos grusomme Egmont sammen med oss på KG.

Jeg tror kanskje svaret er at AB bruker plattformen til UI, men ikke resten av «apparatet». Da blir hun jo litt både-og; både selvstendig med egen annonseformidler, og tilknyttet UI.

Skrevet
10 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg tror kanskje svaret er at AB bruker plattformen til UI, men ikke resten av «apparatet». Da blir hun jo litt både-og; både selvstendig med egen annonseformidler, og tilknyttet UI.

Trodde ikke de da sto oppført i stallen og i tillegg er på bloggglisten

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet
På 6.5.2018 den 14.44, Oktnxbye skrev:

På 6.5.2018 den 14.35, formula skrev:

Hun blir spurt : "Står du fremdeles helt alene selv om du er under United Influencers?"

Og svarer: "Ja, jeg «leier» bare teknisk løsning for å si det sånn."

Hva det vil si aner jeg ikke...

I kommentarfeltet sitt svarer hun

"Hei, Jeg skjønner at det kan virke noe forvirrende. Men jeg har bloggen min på den tekniske løsningen til UI fordi det er den aller beste i bransjen slik jeg ser det. Men jeg er ikke knyttet videre til UI enn det  Ergo står jeg alene når det kommer til salg, markedsføring, valg av samarbeidspartnere og ellers alt som omhandler daglig drift av mitt AS. Håper dette var oppklarende" 

PS Jeg klarte ikke å finne innlegget hvor det sto at UI benekter at de har samarbeid med AB, men hvis AB ordner all reklame o.l. selv, så stemmer det jo. Så får vi se hvor lenge det varer. 

Skrevet
39 minutter siden, orfeus skrev:

PS Jeg klarte ikke å finne innlegget hvor det sto at UI benekter at de har samarbeid med AB, men hvis AB ordner all reklame o.l. selv, så stemmer det jo. Så får vi se hvor lenge det varer. 

sto dette innlegget her inne?

Gjest orfeus
Skrevet
29 minutter siden, terteskjell skrev:

sto dette innlegget her inne?

Jeg mener det, men det kan jo hende jeg er helt ute å kjører her ...

Skrevet

ifølge siste blogginnlegg falt hun om på badet i dag tidlig pga lavt blodtrykk .Hva med å snart lytte til kroppen å ikke hige etter å må ha hus til 13 millioner.. 

• Liker 6
Skrevet

Anne Brith: ta det litt med ro, Anne Brith! 😉

• Liker 7
Gjest formula
Skrevet
45 minutter siden, terteskjell skrev:

ifølge siste blogginnlegg falt hun om på badet i dag tidlig pga lavt blodtrykk .Hva med å snart lytte til kroppen å ikke hige etter å må ha hus til 13 millioner.. 

Har ikke lest innlegget, men synes det er latterlig av en godt voksen dame å skaffe seg oppmerksomhet ved å offentliggjøre helsetilstanden sin på denne måten.

Hva vil hun oppnå? Bekymrede lesere som øser kjærlighet og god bedring over henne? Da tenker jeg det er noe vesentlig som mangler i livet, om man må skaffe seg omtanke og sympati via et kommentarfelt på blogg. Minner litt om da hun sto med dystre tanker på en bro. Hvor i all verden blir stoltheten av oppi dette?

Om det er sånn at hun driver rovdrift på kroppen med mye jobb og dette er resultatet, så forstår jeg ikke den bekymringen hun følte ift hvordan det skulle gå med barna om noe skjedde med henne. Hvis hun ikke tåler dette livet - ja, hva med å finne en annen jobb? Hun faktisk ikke blogge for å overleve. 

Gjest Vitting
Skrevet
1 time siden, terteskjell skrev:

Hun har jo "gnagd" om en infeksjon i kroppen i et par blogginnlegg ("hvorfor gløder du sånn, er du gravid anne brith? nei, jeg bare tar antibiotika pga infeksjon i kroppen). Tipper det er denne berømte infeksjonen som gjør henne litt uggen + antibiotika som uansett gjør det gørrsjuk, som gjorde henne dårlig. Men flott å kunne gjøre det til clickbait.

Gjest Sorbus
Skrevet
3 minutter siden, formula skrev:

Hun faktisk ikke blogge for å overleve. 

Der tror jeg du tar feil. Hva skulle hun liksom jobbet med? Hun bør ikke starte egen bedrift (ut over bloggingen), ref konkursene. Og hvem vil ansette henne? I følge informasjon man finner om henne på nett er hun lett krenkbar, hevngjerrig, løgnaktig, selvopptatt, hun mobber, hun har et lettvint forhold til norske lover og enda lettere til normer, hun roter med penger, hun tar ikke vare på egen helse, hun gjør tvilsomme valg når det kommer til mennesker hun omgir seg med. Alt er informasjon som er lagt ut av henne selv. What's not to like...?

Gjest orfeus
Skrevet
2 timer siden, Sorbus skrev:

Der tror jeg du tar feil. Hva skulle hun liksom jobbet med? Hun bør ikke starte egen bedrift (ut over bloggingen), ref konkursene. Og hvem vil ansette henne? I følge informasjon man finner om henne på nett er hun lett krenkbar, hevngjerrig, løgnaktig, selvopptatt, hun mobber, hun har et lettvint forhold til norske lover og enda lettere til normer, hun roter med penger, hun tar ikke vare på egen helse, hun gjør tvilsomme valg når det kommer til mennesker hun omgir seg med. Alt er informasjon som er lagt ut av henne selv. What's not to like...?

Ingen referanse i verden overgår informasjon man legger ut på nettet. Verdt å tenke på for både bloggere og andre.

Skrevet

Kanskje hun finner ut at det å forlate blogg.no ikke var det smarteste. Nå er jo all sikker inntekt blitt borte,å skal hun ha hus til 13 millioner,stor BMW,merkeklær osv osv så må hun jobbe for å få en bra inntekt. Om hun begynner å besvime og klage på at hun er overarbeidet etter en uke på egne ben,så kan da ikke dette gå bra fremover

• Liker 11
Skrevet

Nå må jeg virkelig få spørre her ¨.. Hvorfor i all verden er plutselig Anne Brith nå inne på blogglisten igjen? 18 plass og ca 10 tusen lesere. 7 mai er første dagen hun er på listen md den nye bloggadressen.

Lurer hun leserene sine eller er det normalt at bloggere uten bloggplatform står på lista?

Skrevet
10 timer siden, Sorbus skrev:

Jeg snakket med ei som jobber med rekruttering om akkurat dette og faktisk om en googler henne så tror jeg en vil tro hun kan digital markedsføring og dermed ganske lett kunne fått seg en jobb innen dette. Hun forstår mekanismene selvom hun bruker seg selv som utgangspunkt. 

En ting er å forstå det tekniske rundt digital markedsføring, noe annet er det å treffe nerven i markedsføringen som trigger folk. Der mener jeg bestemt at mange bloggere/influencere sitter med bra kompetanse. Alt må ikke svartmales. AB er et rivjern, uansett hva en måtte mene om fremgangsmåten. Hun får det til og noen ganger bør en faktisk gi kred for det. Synes jeg. 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...