Korsihalsen Skrevet 4. mai 2018 #10281 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) . Endret 4. mai 2018 av Korsihalsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilmom Skrevet 4. mai 2018 #10282 Del Skrevet 4. mai 2018 Håper hun holder seg til kaker og baking på den nye bloggen,det er hun virkelig dyktig påLa de uten talerett ha oppveksten sin i fred,resten av verden har ikke noe med hvordan de bruker tia si 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 4. mai 2018 #10283 Del Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, Asti skrev: AB (og noen bloggkollegaer) prøvde å få endret innloggingen på Rampelyset, men da hun ikke fikk viljen sin, så klarte hun ikke å være en del av Egmont (siden de eier både blogg.no og Kvinneguiden): Dokumentasjon: https://imgur.com/a/tVIop https://imgur.com/a/NpcLLqx Det er hennes versjon, ja... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. mai 2018 #10284 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) 1 time siden, Monky skrev: Det er hennes versjon, ja... Vurderte faktisk å tilføye "sier AB", siden ingen her kjenner til den andre siden..... Det hadde vært veldig artig å visst hva Egmont hadde å si, men det får vi vel aldri vite. Endret 4. mai 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 4. mai 2018 #10285 Del Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, Asti skrev: Vurderte faktisk å tilføye "sier AB", siden ingen her kjenner til den andre siden..... Det hadde vært veldig artig å visst hva Egmont hadde å si, men det får vi vel aldri vite. Det er akkurat det jeg tenker! Troverdighet har ikke hu mye av i mine øyne, så!😜 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xinnia Skrevet 5. mai 2018 #10286 Del Skrevet 5. mai 2018 15 minutter siden, terteskjell skrev: så hun var registrert men sto ikke noe antall lesere på bloggen. Skulle hun ikke stå på egne ben? Bloggen ligger under plattformen til United Influencer 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 5. mai 2018 #10287 Del Skrevet 5. mai 2018 14 timer siden, Emmelise skrev: Da vil jeg ta et øyeblikk for å påpeke to ting. Den ene er at designet er nesten identisk med samtlige andre "influencer" blogger som ligger på samme plattform som hun har flyttet til. F. eks. Moseplassen har samme design. Og jeg liker Moseplassen, spesielt hennes info om fugler og mating. Og menyen fungerer ikke i Chrome om man har Adblocker Ahhh, så det er DERFOR jeg ikke får opp menyen i bloggen hennes. Skjønner! Det sier meg hennes nye hjertebarn kommer til å være mer fylt med reklame, enn en pause på TV3. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 5. mai 2018 #10288 Del Skrevet 5. mai 2018 Er hun fortsatt sammen med han pizzafyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. mai 2018 #10289 Del Skrevet 5. mai 2018 43 minutter siden, jentekvinne skrev: Er hun fortsatt sammen med han pizzafyren? Jada. Og han er utpreget romantisk : "Når jeg er usikker på klær, frisyre eller sminke. Så sier han alltid: Det er jo ikke utseendet ditt jeg har falt for." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 5. mai 2018 #10290 Del Skrevet 5. mai 2018 9 minutter siden, formula skrev: Jada. Og han er utpreget romantisk : "Når jeg er usikker på klær, frisyre eller sminke. Så sier han alltid: Det er jo ikke utseendet ditt jeg har falt for." HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH, jeg tror jeg hadde drept en eventuell kjæreste hvis han sa det. Men hvis det ikke var utseendet han falt for, hva faen var det da? Personligheten? Han om det. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førtifeitogferdig Skrevet 5. mai 2018 #10291 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) 27 minutter siden, formula skrev: Jada. Og han er utpreget romantisk : "Når jeg er usikker på klær, frisyre eller sminke. Så sier han alltid: Det er jo ikke utseendet ditt jeg har falt Endret 5. mai 2018 av Førtifeitogferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pod Carsten Skrevet 5. mai 2018 #10292 Del Skrevet 5. mai 2018 43 minutter siden, formula skrev: "Når jeg er usikker på klær, frisyre eller sminke. Så sier han alltid: Det er jo ikke utseendet ditt jeg har falt for." Haha, hun har vel ikke publisert dette noe sted? Har hun det får hun pluss i boka av meg for humoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. mai 2018 #10293 Del Skrevet 5. mai 2018 5 minutter siden, Pod Carsten skrev: Haha, hun har vel ikke publisert dette noe sted? Har hun det får hun pluss i boka av meg for humoren Det er publisert i innlegget med den noe misvisende tittelen "Kill them with kindness". Har forøvrig ikke inntrykk av at det er humoristisk ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pod Carsten Skrevet 5. mai 2018 #10294 Del Skrevet 5. mai 2018 1 minutt siden, formula skrev: Det er publisert i innlegget med den noe misvisende tittelen "Kill them with kindness". Har forøvrig ikke inntrykk av at det er humoristisk ment. Fantastisk. Uansett hvordan det var ment er det jo stor humor da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 5. mai 2018 #10295 Del Skrevet 5. mai 2018 Hun er definitivt under United Influencers. Ligger under kategorien Lifestyle & Travel, på A. http://unitedbloggers.no/vaare-bloggere/ Så jeg kjenner vel at jeg er litt forvirret? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 5. mai 2018 #10296 Del Skrevet 5. mai 2018 18 minutter siden, EllaSays said: Hun er definitivt under United Influencers. Ligger under kategorien Lifestyle & Travel, på A. http://unitedbloggers.no/vaare-bloggere/ Så jeg kjenner vel at jeg er litt forvirret? Det stemmer nok, annebrith.unitedbloggers.no fører til bloggen/annebrith.no 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. mai 2018 #10297 Del Skrevet 5. mai 2018 Ser Anne fra Moseplassen kommenterer med: "Så ble jeg faktisk litt overrasket over å se deg tilbake igjen på UI, men det er jo ikke så mange nettverk å velge i så jeg burde jo ikke blitt overrasket." Og AB svarer: " Jeg elsker den tekniske løsningen… og tror jeg vil trives her" Så at hun skriver: "At jeg står uten økonomisk trygghet, uten bolig fra høsten, på eget domene, hos det ferskeste managementet i bransjen og kun ansvarlig for egen lykke" er jo litt spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. mai 2018 #10298 Del Skrevet 5. mai 2018 Løgn, altså. Så overraskende. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 5. mai 2018 #10299 Del Skrevet 5. mai 2018 4 timer siden, formula skrev: Jada. Og han er utpreget romantisk : "Når jeg er usikker på klær, frisyre eller sminke. Så sier han alltid: Det er jo ikke utseendet ditt jeg har falt for." "Du ser ut som ett takras, men jeg er glad i deg for det. Det er det indre som teller!" Hadde jeg tolket det som. Takk skal du fa... meg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. mai 2018 #10300 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Blir litt merkelig at det Anne Brith beskriver som å stå "helt alene i bloggverdenen", i realiteten er at hun går tilbake til den arbeidsplassen hun hadde for et par år siden? Nå har jeg lest innlegget "Hvorfor gjør du det, Anne Brith?" Underlig lesning. Bloggingen er tydeligvis noe hun MÅ gjøre, selv om det betyr en daglig kamp mot hat og motstand. Det er en stemme inni henne som sier at hun er på rett vei, og skal følge hjertet sitt. Hun skal gå denne smale stien, mens alle andre står på sidelinjen og roper. Og dette er hennes liv, vi andre aldri vil kunne forstå denne lidelseshistorien. Illustrert med et bilde av henne, sammenkrøpet, gråtende(?), med ansiktet skjult i hendene. Det som slår meg er at AB ikke ser på bloggingen som en jobb, men et KALL. Endret 5. mai 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg