Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har stått en trussel her inne som hun har levert til politiet, skriver hun. Vel, verken det første eller det andre tror jeg på. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det har stått en trussel her inne som hun har levert til politiet, skriver hun. Vel, verken det første eller det andre tror jeg på. 

Hun svarte jo en leser forrige uke at hun ikke hadde lest på kvinneguiden på over 1 uke... å hun kom ikke til og gå inn her mer.

Hun klarer vel ikke å holde seg unna

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at hun i innlegget "Jippi, ny blogg" skriver at hun har signert en avtale som sikrer henne en fast inntekt i 2018, mens hun i innlegget "Hvorfor gjør du det, Anne Brith" noen få dager senere nok en gang skriver om sin nye tilværelse uten økonomisk trygghet....

Oi, oi...det er jammen ikke lett å være blogger....så innmari mange løgner å holde styr på....

For et stusselig vesen.

Endret av SjokoLine
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
38 minutter siden, Kollontaj skrev:

Skulle det stått en trussel mot henne her inne? Noe så latterlig:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, formula skrev:

Skulle det stått en trussel mot henne her inne? Noe så latterlig:fnise:

Om det skulle være tilfelle - er Anne Brith den som nevner det nærmest i en bisetning i kommentarfeltet? Tror ikke det. Hun har fått trusselen tilsendt i form av et skjermbilde påstår hun. Vel, tradisjonen tro ville det nok vært mer i hennes ånd å la leserne få se dette. Kanskje til og med vie et eget blogginnlegg til saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Kollontaj skrev:

En trussel? Da må hun (eller hvem det nå er) ha fulgt godt med. Jeg er veldig ofte på Rampelys og ikke sett noen trussel. For så vidt har jeg heller ikke sett noe til all denne hetsen bloggerbarn angivelig får inne her heller så...

Kanskje AB legger sammen denne anmeldelsen med de som søkte henne på skattelistene og "stalker" henne på hennes åpne Instagram :rolleyes:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi altså.....første gang jeg ikke har ord! Eller jeg har ord, men det kommer til å bli moderert vekk. 

Dette er bare pinlig, kleint og gudene vite hva. Hva med å få seg normal jobb uten så mange stalkere og haters,  AB?

Et lite tips bare. Men du tar ikke imot siden du alltid vet best.🙄😖

Endret av Pæddan
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Hun kan da ikke ha så mye og gjøre at hun ikke kan svare sine foreldre? Jeg blir litt skremt av å lese siste blogginnlegg i dag. Hva skjer med henne om dagen?

Alle har tid for en sms til de man er kjempeglad i. Dette er mer som en markedsføring av egen person. Veldig overfladisk men ikke uvanlig i sosiale medier.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere stalkere får ikke spalteplass. I mitt kommentarfelt er det ikke ytringsfrihet!"

Wow, bare wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til å være en person som ikke vil gi spalteplass så snakker hun sykt mye om "the haters"... Herregud... 

Endret av Døgnvill
Ref snap.
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aricia said:

Det er jo tydelig for alle at bloggere generelt, og Anne Brith i særdeleshet, praktiserer en kommunikasjonsstrategi vi først og fremst forbinder med totalitære regimer. Det er sensur over en lav sko, blokkering og forfølgelse på FB av folk som flagger feil sympatier og manglende hengivenhet, politianmeldelser av påståtte stalkers og haters, forsøk på utpressing av tidligere arbeidsgiver Egmont for å innskrenke ytringsfrihet i offentligheten...

Og selvsagt en total asymmetri mht hva bloggeren anser som akseptable ytringer fra selg selv og fra meningsmotstandere. Andres kritikk er hets, stalking og mobbing, egen offentlig uthenging av navngitte personer er ærlig og klar tale fra en modig kvinne som ikke lar seg pille på nesen. George Orwellsk "nytale" av beste sort, med andre ord.

Demokrati er ikke noe som bare har oppstått av seg selv en gang for alle i vår del av verden. Det er en hardt tilkjempet styringsform som hele tiden må holdes i tømme på ulikt vis for å bestå. En av de viktigste mekanismene som holder demokratiet friskt er nettopp ytringsfriheten. Jeg vil gjerne minne Anne Brith om at de landene i verden hun deler kommunikasjonsstrategier med også regulerer nettet temmelig intensivt. I land som deler hennes syn på regulering av det offentlige ordskiftet kunne hun ironisk nok neppe hatt det levebrødet hun har. SoMe-revolusjonen kan eksistere nettopp takket være ytringsfriheten i den demokratiske verden, og det kan være lurt å ikke sage av grenen en sitter på i ren ego-rus.

Så absolutt enig med deg. Godt skrevet!

Det er jo en strategi som hun har holdt på med lenge. men den videosnappen der var jo bare helt fjern.. Selv til å være den bloggeren... 

Jeg har ei venninne som er psykologistudent og hun koser seg masse når hun ser snappene der :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snappen var bare helt bak mål. At en middelaldrende 4-barns mor opptrer slik i det offentlige rom er bare trist.

Etter å ha lest blogg, fulgt henne på Snap og sett Bloggerne virker hun å ha et vanvittig selvbilde som helt bikker over og blir ganske uspiselig. Det finnes vel ord for dette som jeg velger å ikke nevne her.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om denne kontoen er hennes? Den er ikke oppdatert på over et år, men er jo litt morsomt at hun her skriver at de skal lage all mat fra bunnen av nå som hun har torokassen:fnise:

20180503_115012.png

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisssi skrev:

Den snappen var bare helt bak mål. At en middelaldrende 4-barns mor opptrer slik i det offentlige rom er bare trist.

Ble litt inspirert av dette...

At en mor til 4 barn i skolealder iferd med å skape sine egne liv og identiteter, kan tillate seg å opptre så selvforherligende rabiat i SoMe vitner om en egoisme hinsides hva jeg trodde var mulig. Og det i tillegg offentlig. 

Minner om Barnekonvensjonen, artikkel 3: Barnets beste - er en materiell og prosessuell rettighet.

Minner også om Barnekomiteens generelle kommentar nummer 14.

Endret av Cavatina
Grammatikk
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og latterliggjøring, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det hun har gjort på snap?har verken snap,Ig eller Fb,så får kun med meg galskapen her inne:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Devilmom skrev:

Hva er det hun har gjort på snap?har verken snap,Ig eller Fb,så får kun med meg galskapen her inne:P

Først kom en tirade om at det ikke var ytringsfrihet i kommentarfeltet hennes og ba folk som skulle skrive drit om å gå andre steder og at alle som fortsatte å legge igjen kommentarer ville bli slettet og blokkert. Og noe med "dere kommer ikke til å få spalteplass". Med filter på selvsagt.

Etterfølgende, igjen med filter, synger hun "Fuck you" med Maria Menas låt spillende i bakgrunnen (samme navn) mens hun viser fingeren til kamera.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
25 minutter siden, Puffin skrev:

Jeg lurer på hva barnas lærere tenker om denne eksponeringen og omtalen de får. Jeg er lærer og har faktisk ringt til en mor for å ta opp at barnet hennes (u.trinnselev) var lei seg og ble ertet på skolen pga eksponeringen hen fikk i hennes sosiale media (ukritiske bilder og kommentarer, utlevering). Hun reagerte ikke med å skjelle meg ut eller kalle meg hater, men ble fryktelig lei seg fordi hun hadde satt barnet i denne situasjonen. Hun endret seg. Ryddet opp og så kom det ikke flere. Det syns jeg er en mer rasjonell og voksen reaksonsmåte når noen påpeker at "du, dette er faktisk ikke bra for barnet ditt".

Så bra du tar tak i det! Hadde selv en episode her hvor et barn i tidlig barneskolealder ble terget fordi klassekammerater hadde sett en litt vell privat snapchat av hen sol moren delte. Moren tok null selvkritikk fordi snappen var jo ikke ment for barna, men foreldrene🙄🙄🙄 er fort gjort at barna ser kjapt på når man sitter med mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...