Cookie123 Skrevet 7. april 2018 #9061 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Ulykke? Uten hjelm, da ... 6
Pæddan Skrevet 7. april 2018 #9062 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Ulykke? Uten hjelm, da ... TOGKRASJ uten sidestykke! 4
terteskjell Skrevet 7. april 2018 #9063 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, Tiramy skrev: Er det bare jeg som reagerer på måten hun merker reklame på Snapchat? Idag er Coolstuff blir plassert synlig mens Reklame blir plassert så langt ned eller opp at halve teksten forsvinner… Blogginnlegget 4 april skulle vel vært merket reklame eller tar jeg feil? Det antrekket hun har på det bilde er jo blitt merket som reklame før 5
Viking-girl Skrevet 7. april 2018 #9064 Skrevet 7. april 2018 Ble ille berørt av det hun klarte å lire ut av seg på God kveld Norge i kveld. Kanskje noen har skrevet én stygg ting engang, som hun virkelig husker og som har bitt seg fast. Men innerst inne går jeg ikke på at folk daglig skriver sånne stygge ting til en firebarnsmor, blogger eller ei! Anne Brith slår til i media igjen... 13
EllaSays Skrevet 7. april 2018 #9065 Skrevet 7. april 2018 Når vi vet hvor lite som skal til for at hun blokkerer folk på FB/Insta så tviler jeg på at kommentarfeltet ble stengt fordi hun daglig mottar meldinger fra folk som ønsker henne død. (intervju GKN på TV2). 10
terteskjell Skrevet 7. april 2018 #9066 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, EllaSays skrev: Når vi vet hvor lite som skal til for at hun blokkerer folk på FB/Insta så tviler jeg på at kommentarfeltet ble stengt fordi hun daglig mottar meldinger fra folk som ønsker henne død. (intervju GKN på TV2). Det tror ikke jeg heller.. Hun vil jo at folk skal skrive det de mener på Facebook men det går jo ikke når hun blokkerer alle som er uenige med henne. 16
Kollontaj Skrevet 7. april 2018 #9067 Skrevet 7. april 2018 Står influencer ved navnet til kjæresten i intervjuet. Trodde han solgte pizza? Ser aldri på Dorthe, blir så flau av det programmet, men kikket på sekvensen med AB og influenceren hennes nå. Tror hun overdriver litt, for å si det sånn. 19
Miss.Wildfox Skrevet 7. april 2018 #9068 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, orfeus skrev: Ulykke? Uten hjelm, da ... Du vet hva de sier om å bruke hjelm? Det er bedre å se ut som en idiot enn å bli en. 8
Gjest Bøff Eløff Skrevet 8. april 2018 #9069 Skrevet 8. april 2018 Egmont tjener penger på at disse barna ikke har privatliv. Pengene rår.
Aricia Skrevet 8. april 2018 #9070 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Egmont tjener penger på at disse barna ikke har privatliv. Pengene rår. Jeg elsker det faktum at disse synspunktene fremmes på KG, eid av Egmont. 25
terteskjell Skrevet 8. april 2018 #9071 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Egmont tjener penger på at disse barna ikke har privatliv. Pengene rår. Er jo så fryktelig synd at penger betyr mer enn ett barns privatliv 10
Gjest Bøff Eløff Skrevet 8. april 2018 #9072 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, Aricia skrev: Jeg elsker det faktum at disse synspunktene fremmes på KG, eid av Egmont. Egmont tjener penger på at vi er i mot eksponeringen av barn, som de igjen tjener gode penger på. The circle of life.
Aricia Skrevet 8. april 2018 #9073 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, Bøff Eløff skrev: Egmont tjener penger på at vi er i mot eksponeringen av barn, som de igjen tjener gode penger på. The circle of life. Sant. Men vi får i hvert fall spredt budskapet om dette kretsløpet i en kanal de eier og drifter - det er en deilig ironi i det også. 14
Gjest Bøff Eløff Skrevet 8. april 2018 #9074 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, Aricia skrev: Sant. Men vi får i hvert fall spredt budskapet om dette kretsløpet i en kanal de eier og drifter - det er en deilig ironi i det også. Sant.
Rosalie Skrevet 8. april 2018 #9075 Skrevet 8. april 2018 Jej, jeg er en influencer! Ja, jeg må jo være det siden jeg har fler følgere enn pizzabudet..? 17
terteskjell Skrevet 8. april 2018 #9076 Skrevet 8. april 2018 siste blogginnlegg... Mor selv er så fryktelig sliten om dagen. Å hennes nye kjæreste har startet med å fakturere mor for å ta video og bilder av henne. 6
Gjest Sorbus Skrevet 8. april 2018 #9077 Skrevet 8. april 2018 (endret) Fjernet Endret 8. april 2018 av Sorbus
Viking-girl Skrevet 8. april 2018 #9078 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, Sorbus skrev: Det tenkte jeg også. Kanskje han er lei av å løpe opp og ned røde løpere og et liv i rampelyset, og har sett seg ut sommeren som nødutgang. Rart at han ikke har fått flere følgere på sin Influencer-Instagram konto... At det er AB som står bak tittelen hans «Influencer» er jeg overbevist om. 8
Mrs O'Donell Skrevet 8. april 2018 #9079 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, Sorbus skrev: Det tenkte jeg også. Kanskje han er lei av å løpe opp og ned røde løpere og et liv i rampelyset, og har sett seg ut sommeren som nødutgang. Dette blir litt for dumt, altså. Jeg er absolutt ingen fan av dette sirkuset, men at han skal trenge en nødutgang for å komme ut av et forhold som har vart noen få måneder er bare tull. Han er en voksen mann som selvsagt bryter opp om han ønsker det. Spekulasjoner som dette er med på å trekke diskusjonen ned til et nivå som ab ønsker. 13
Gjest Sorbus Skrevet 8. april 2018 #9080 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Dette blir litt for dumt, altså. Jeg er absolutt ingen fan av dette sirkuset, men at han skal trenge en nødutgang for å komme ut av et forhold som har vart noen få måneder er bare tull. Han er en voksen mann som selvsagt bryter opp om han ønsker det. Spekulasjoner som dette er med på å trekke diskusjonen ned til et nivå som ab ønsker. Ja du har rett og jeg fjernet det nå Forholdet mellom Anne Brith og Pizzaboy er egentlig ikke interessant å diskutere, det er kun en kuriositet. Anne Briths grenseløse utlevering av forholdet mellom Pizzaboy og makronene er derimot veldig interessant å diskutere.
Fremhevede innlegg