Norabora Skrevet 5. mars 2018 #7921 Del Skrevet 5. mars 2018 Pussig at alle hun snakker med, starter hver setning med «Anne Brith» 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. mars 2018 #7922 Del Skrevet 5. mars 2018 5 timer siden, MrsAvenger skrev: Enig, blir 40 år i år jeg. Gleder meg, mye tryggere nå enn da jeg var 20 år. Mer trygg i kropp og hode. Samme her. Eneste jeg kan føle tristhet ved er at jeg syns de siste 15 årene, som er tiden etter at jeg var ferdig med studiene og begynte i jobb, har gått fryktelig fort. Det virker på meg som om AB har en ekstremvariant av 40-årskrisa. Da sikter jeg til det barnlige språket bloggen har fått de siste månedene, behovet for å henge med Pærra-deltakere, den ekstreme kroppsfokuseringen, «dum og deilig»-selfies og behovet for å bruke «pene»-filteret på Snap. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 5. mars 2018 #7923 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) 32 minutter siden, Rosalie skrev: Samme her. Eneste jeg kan føle tristhet ved er at jeg syns de siste 15 årene, som er tiden etter at jeg var ferdig med studiene og begynte i jobb, har gått fryktelig fort. Det virker på meg som om AB har en ekstremvariant av 40-årskrisa. Da sikter jeg til det barnlige språket bloggen har fått de siste månedene, behovet for å henge med Pærra-deltakere, den ekstreme kroppsfokuseringen, «dum og deilig»-selfies og behovet for å bruke «pene»-filteret på Snap. Sitter igjen med samme oppfatningen og tenker over hvilken blogg hun kunne ha hatt! Det er fullt mulig å ha voksne følgere og henge med VOKSNE damer/ jenter / gutter i hennes alder, men er kanskje ikke helt hennes sjanger siden hun til stadig befinner seg i utallige drama av ymse slag. Voksne kjerringa! Endret 5. mars 2018 av Pæddan 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 5. mars 2018 #7924 Del Skrevet 5. mars 2018 Hva skjedde egentlig med villa perlesukker? Var ikke det en stor og god blogg? En så stor blogg at hun kunne leve av den? Eller tar jeg helt feil? Siste jeg husker å ha lest, utenom makroner, er sirkuset rundt kakebildet, og flere bedrifter stjal bilde av en lekker kake hun hadde laget? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 5. mars 2018 #7925 Del Skrevet 5. mars 2018 3 timer siden, Norabora skrev: Pussig at alle hun snakker med, starter hver setning med «Anne Brith» Norabora, er det sånn at du ikke tror noe på det? Norabora, snakker ikke folk sånn til deg? Norabora, nå tror jeg du tuller fælt 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 5. mars 2018 #7926 Del Skrevet 5. mars 2018 2 timer siden, Pæddan skrev: Sitter igjen med samme oppfatningen og tenker over hvilken blogg hun kunne ha hatt! Det er fullt mulig å ha voksne følgere og henge med VOKSNE damer/ jenter / gutter i hennes alder, men er kanskje ikke helt hennes sjanger siden hun til stadig befinner seg i utallige drama av ymse slag. Voksne kjerringa! Den målgruppen du beskriver er kresne. Bloggen må ha relevant innhold, gjerne humor og være godt formulert. Det er bred enighet om at bloggen til AB tar for seg mange temaer, men utrolig nok er ikke ett av dem relevant for voksne, normale mennesker. Og hvis ikke oppførselen hennes den siste tiden er en grusom spøk, så tror jeg vi kan utelukke humor. Da gjenstår bare språket og AB er ikke Shakespeare akkurat. Hun har, tross alder, begrenset erfaring med ting som engasjerer. Ja, hun er alene med 4 barn, men det alene er ikke så spesielt. Hun har gått konkurs noen ganger, du trenger ikke spesielle kunnskaper for å få til det. Hun har bodd i "utlandet" og vært flyvertinne. For hundre år siden. Jeg ser faktisk ikke hva denne damen sitter inne med som kunne gitt en verdifull røst i dagens samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norabora Skrevet 5. mars 2018 #7927 Del Skrevet 5. mars 2018 2 timer siden, Viernes skrev: Norabora, er det sånn at du ikke tror noe på det? Norabora, snakker ikke folk sånn til deg? Norabora, nå tror jeg du tuller fælt 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 5. mars 2018 #7928 Del Skrevet 5. mars 2018 AB: "Hva med om vi rett og slett begynte å bedømme mennesker vi møter ut fra hva de gjør, sier og er som personer, istedenfor hvordan vi ser ut". Game on! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 5. mars 2018 #7929 Del Skrevet 5. mars 2018 1 time siden, ESFP skrev: AB: "Hva med om vi rett og slett begynte å bedømme mennesker vi møter ut fra hva de gjør, sier og er som personer, istedenfor hvordan vi ser ut". Game on! Hva mener hun egentlig med det? Mener hun at hun ser så «dum og deilig» ut? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nettroll Skrevet 5. mars 2018 Populært innlegg #7930 Del Skrevet 5. mars 2018 «hvordan i helvete klarer du å kombinere fire barn, hus og hjem, og så mye jobb? Men noen må jo være de som jobber mye også», sier Anne Brith i den nye traileren til bloggerne, og peker på seg selv, som om hun er wonderwoman. Jeg skal fortelle deg en ting Anne Brith. Du er IKKE en av de som som kan beskrives som hardtarbeidende. De menneskene som drar på jobb, er borte fra hus og hjem, og utfører mange og KREVENDE oppgaver. I tillegg til å ha flere barn. Det er de som kan kalle seg som hardtarbeidende. Folk som har arbeid der andre er avhengig av kompetansen de har. Folk som redder liv. folk som bidrar til ett godt arbeidsmiljø. Og de menneskene som faktisk sliter med økonomien og som jobber mange timer overtid for å få endene til å møtes. Det er er slike type folk som bør få skryt, og som er hardtarbeidende. Du derimot, Anne Brith. Du lever av å utlevere ditt eget, og barna dine sitt liv. Arbeidet du gjør skaper ingen verdi for noen andre i hele Norge, utenom for familien din. Du kaller det en slitsom uke når dagene består av å fikse neglene, ta selfies i speilet, og kanskje bake noen makroner. Folk som har ekte arbeid, har slitsome uker når de må ta med seg arbeid hjem for å forberede møter til neste dag. Eller når de må jobbe overtid på sykehuset for de er midt i en viktig operasjon. Du Anne Brith. Du er hjemme hele dagen, og kaller det slitsomt. Jeg blir så PROVOSERT og sint over at du kan kalle de få og enkele oppgavene du utfører i løpet av en dag for arbeid. Og nei Anne Brith. Jeg er ikke sjalu eller misunnelig på deg og alle pengene du tjener. Jeg er heller ikke en hater som mener du ikke burde kle deg i hullete bukser. Men jeg synest det er en skam at du kaller det du gjør for arbeid. Du tjener penger på å provosere, og skrive om barna dine. Gratulerer med det. Lol. 124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5. mars 2018 #7931 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) 15 timer siden, Ostepooopp skrev: Hva mener hun egentlig med det? Mener hun at hun ser så «dum og deilig» ut? Ingen idé, men hun hadde et innlegg 17. februar i fjor med tittelen; "Vi HYLLER de stygge og HATER de fine!", hvor hun utrykker sin frustrasjon over at det ikke er "lov" å være sexy, ledsaget av et bilde av seg selv naken i seng med en kjempesmily-pappfigur... http://annebrith.blogg.no/1487365041_vi_hyller_de_stygge_og_hater_de_fine.html EDIT: Relevant å påpeke at nakenbildet i utgangspunktet var en snap sendt nattesrid, og at den kjapt ble slettet fra mystory. Da hun forstod hun hadde driti seg ut, fant hun så på en historie, at det hele hadde vært et PR-stunt, nøye avtalt med barna. (Sic!) Endret 6. mars 2018 av Perle 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 5. mars 2018 #7932 Del Skrevet 5. mars 2018 6 minutter siden, Perle skrev: Ingen idé, men hun hadde et innlegg 17. februar i fjor med tittelen "Vi HYLLER de stygge og HATER de fine!", hvor hun utrykker sin frustrasjon over at det ikke er "lov" å være sexy ledsaget av et bilde sv seg selv naken med en kjempesmily-pappfigur... http://annebrith.blogg.no/1487365041_vi_hyller_de_stygge_og_hater_de_fine.html Javel ja. Noen har litt for høye tanker om seg selv. Vel, skulle jeg fulgt rådet til AB’s bestevenninne Stina, hadde jeg ikke spurt AB om råd til noe.. (for de som ikke tok den, les her https://bloggomtoppbloggere.com/2018/03/05/ukas-sett-og-hort-for-uke-9/ ) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 6. mars 2018 #7933 Del Skrevet 6. mars 2018 Ryddet for spekulasjoner. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 6. mars 2018 #7934 Del Skrevet 6. mars 2018 Ser at kommentarer nok en gang har blitt moderert som spekulasjon. Hvis noen vil gjøre ett forsøk på å dokumentere så er en beskrivelse her: https://www.tek.no/artikler/snapchat-sletter-ikke-br-bildene-dine/133343 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 6. mars 2018 #7935 Del Skrevet 6. mars 2018 Det anmeldesepratet hennes er en av de tingene som havner i kategorien ulv ulv. Sorry mac, men har ingen troverdighet i det tatt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norabora Skrevet 6. mars 2018 #7936 Del Skrevet 6. mars 2018 Ser det er ei som har kommentert bildene AB legger ut av seg selv hvor hun ser på telefonen. Er så enig med henne at det ser forferdelig rart ut. Og hva er greia med de «historiene fra virkeligheten» hun kommer med? Hun møtte på en elg som fireåring og den dag i dag er hun preget av det🙄 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 6. mars 2018 #7937 Del Skrevet 6. mars 2018 Møtet med elgen var jo ingenting i forhold til det som skulle komme.... Altså...er det virkelig mulig??????? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 6. mars 2018 #7938 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 6. mars 2018 #7939 Del Skrevet 6. mars 2018 16 minutter siden, SjokoLine skrev: Møtet med elgen var jo ingenting i forhold til det som skulle komme.... Altså...er det virkelig mulig??????? Ahahahaaaa fantastisk 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 6. mars 2018 #7940 Del Skrevet 6. mars 2018 Da jeg var 8 ble jeg nesten DREPT av en hissig hoggorm. Det forberedte meg på alle vanskelighetene jeg skulle møte på senere i livet. Det var SÅ dramatisk altså! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg