Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anne Brith er Jesus. 🙏 (Og alle som er blitt blokkert av henne på sosiale medier havner i helvete).

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Gjest pelikanen
Skrevet

Helsedirektoratet anbefaler  500 GR pr dag i frukt, bær, grønnsaker . Halvparten bør være grønnsaker. 

Tror de skal finne noen med kunnskap om ernæring til å sette sammen kassene deres.

Skrevet
9 minutter siden, monkey business said:

Anne Brith er Jesus. 🙏 (Og alle som er blitt blokkert av henne på sosiale medier havner i helvete).

Amen! :fnise:

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Oppland skrev:

Jeg forstår ikke helt dette. 1/2 brokkoli på 2 personer, hva med de 2 andre? Skal de være uten grønnsaker, kassa er beregnet til 4.

I kassa for 1-2 personer  er det med 1 brokkoli og da bruker du en halv i 2 forskjellige retter. I kassa for 4 personer er det også med 1 brokkoli men skal kun brukes til 1 middagsrett 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Ostepooopp skrev:

Jeg likte en kritisk kommentar på Instagram. Nå er jeg blokkert 😂😂😂

Det samme skjedde hos meg. Bli voksen ab  

Du må tåle både gode og dårlige kommentarer 

Endret av steinbukk00
  • Liker 14
Skrevet
59 minutter siden, pelikanen skrev:

Smak og matopplevelse, er en del av hverdagen til folk. Her er det å rive opp en pose...klippe opp noen andre poser.  Hive i gryten...ferdig. carbonara laget med rømme? Den var ny for meg. 

Hva med en god salat? En dessert i helgen?  Vi vanlige pleier å gjøre noe ekstra ut av helgene...nei her skal det klippes poser.

Så en annen blogger reklamere for denne kassen. En blogger med 170 lesere . HURRA de fikk en blogger på kroken. 

Hun skriver attpåtil hun var så fornøyd. Nå slapp hun å gå på butikken😂😂😂Så jeg lurer på hvor lenge de har holdt på med dette?

Hadde jeg giddet,  skulle jeg satt opp meny og pris på billige middager, med fisk min 2 g i uken, og rent kjøtt. Salater osv.

Det er pinlig og flaut hele konseptet. Oppskrifter, maten og mengden

Om vi snakker om samme blogger så slapp ikke hun å  gå i butikken.. Hun sa jo til en leser at hun kjøpte frukt,melk og brød utenom 

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, Ostepooopp skrev:

Jeg likte en kritisk kommentar på Instagram. Nå er jeg blokkert 😂😂😂

Min kommentar der er fjernet 🤔

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, steinbukk00 skrev:

Det samme skjedde hos meg. Bli voksen ab  

Du må tåle både gode og dårlige kommentarer 

Måtte inn å sjekke - og det gjelder nok meg å....hvor mange år var hun igjen? :fnise:

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, Asti skrev:

Har du direktelenke? (Finner den ved å trykke på "x timer" under navnet, rett etter "liker" og "svar"). 

Det står wok i teksten: https://imgur.com/a/ynYTT . Pastaretten inneholdt heller ikke brokkoli: https://proviant.no/oppskrift/3766/Pasta-carbonara?parentMenuId=aa862d41-da56-47f6-99a9-9cfe62cdeff7&date=Tue Mar 06 2018 21%3A27%3A44 GMT%2B0100 (Vest-Europa (normaltid)) . 

Får ikke frem lenken fra mobil men tok screenshot 😁 ( står i kommentarfeltet under det første innlegget om kassen )    «vi er 4 og har hatt mat til overs. I går var vi 6, 2 voksne og 4 barn IG pasta carbonara var nok til oss 6❤️ » 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, steinbukk00 skrev:

I kassa for 1-2 personer  er det med 1 brokkoli og da bruker du en halv i 2 forskjellige retter. I kassa for 4 personer er det også med 1 brokkoli men skal kun brukes til 1 middagsrett 

OK. Takk for svaret, nå forstår   jeg.😀

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, FruJohansen skrev:

Jeg gjorde også et eksperiment i dag, (lenke til egen blogg, du trenger ikke klikke på den..) og gikk på Kiwi for å bruke opp 1000 kr på mat for resten av uka. Klarte det ikke, og jeg syns jeg fikk MYE mer ut av de drøye 800 kr i handlet for. Svinefilet, laks, hjemmelaget pizza og brød står bl.a på menyen hjemme hos oss de kommende dagene. Økologisk ris som vil vare langt mer enn en uke fikk jeg også med, og nok melk til både drikke og matlaging, til og med epler og juice. 

Proviant.no er muligens den mest katastrofale lanseringen jeg har sett siden Pretty Flower Box. Nok en gang tror en tjenestetilbyder at det er nok å koble seg på publikummet til en blogger, så får de solgt hva som helst. Pinlig. 

Ikke sant! Jeg er ikke verdens beste på å handle eller planlegge middager, men selv jeg skulle klart å få en sunnere og bedre meny ut av de pengene hvis jeg måtte, og jeg kan ikke fatte at "fagfolk" ikke greier å få orden på dette når de liksom skal være seriøse og sette opp en bedrift!

Apropo Pretty flowerbox, jeg ble skikkelig skuffet da jeg satt og så på God Morgen Norge rundt Valentines og så at hun moteekspert damen, er det Marianne Jemtegård hun heter? Vel uansett, hun hadde med pretty flowerbox i studio og anbefalte det som både morsdag og valentin gave. Kjente at jeg ble skikkelig skuffet over tv2, de tar vare på sine egne, det er det de bryr seg om. 

• Liker 15
Skrevet

Jeg skrev en kritisk kommentar under AB sin Instagrampost i går, våkner i dag tidlig og den er slettet. konfronterer henne med dette, og hun sletter kommentar nummer to. Spør så igjen hvorfor hun sletter mine kommentarer isteden for å komme med saklig svar - blir blokkert. 

Dokumenterer det hele og spør proviant.no om de mener det er en OK måte å markedsføre et produkt ved sletting av kritiske, dog saklige kommentarer. Nå kan jeg verken kommentere oppslag eller skrive på veggen deres. Er jeg blokkert fra facebooksiden eller er det flere som opplever at de ikke kan kommentere eller lese tidligere spørsmål fra kunder?

• Liker 47
Skrevet
4 minutter siden, Moi04 skrev:

Jeg skrev en kritisk kommentar under AB sin Instagrampost i går, våkner i dag tidlig og den er slettet. konfronterer henne med dette, og hun sletter kommentar nummer to. Spør så igjen hvorfor hun sletter mine kommentarer isteden for å komme med saklig svar - blir blokkert. 

Dokumenterer det hele og spør proviant.no om de mener det er en OK måte å markedsføre et produkt ved sletting av kritiske, dog saklige kommentarer. Nå kan jeg verken kommentere oppslag eller skrive på veggen deres. Er jeg blokkert fra facebooksiden eller er det flere som opplever at de ikke kan kommentere eller lese tidligere spørsmål fra kunder?

Jeg ser kommentarer på Facebook-siden, men kun positive. Alle kritiske kommentarer er slettet. Jeg skrev også en kritisk (og etter min mening saklig) kommentar under AB sin Instagrampost...ble slettet den også, samt at jeg ble blokkert. Makan til oppførsel, både fra AB og Proviant.no....man skulle ikke tro det var mulig.

Jeg har rapportert markedsføringen både til TV2 hjelper deg og Forbrukertilsynet. Har også tipset VG om denne matkassen. Det ser dessverre ikke ut til å at det har skjedd noe ennå, men om vi er flere som tipser, så kanskje? Jeg kjenner jeg blir mektig irritert over dette opplegget her - en ting er at AB ljuger så hun tror det selv på sin egen blogg (og i sin egen boble), men at hun fronter denne matkassen, sletter kritiske spørsmål og rett og slett prøver å lure folk...DET irriterer meg. Både AB og Proviant.no fortjener en ordentlig smekk.

• Liker 34
Gjest Loffeliten
Skrevet

Regner med du er blokkert da, ja @Moi04 - jeg kan ikke lenger kommentere eller skrive hos Villa Paprika, ettersom jeg kom til å stille et kritisk spørsmål om noen akryltepper hun prøver å selge til blodpris. :dry: 

Proviant.no framstår helt aldeles utrolig uprofesjonelle på absolutt alle områder, fra sletting av saklige innspill og blokkering av potensielle kunder til en hjemmeside og kundeservicemedarbeidere uten tilstrekkelig informasjon om produktet de skal selge. For ikke å snakke om samarbeidet med "matbloggeren" AB, og en matkasse som definitivt ikke holder mål i forhold til løftene AB og Proviant gir. Latterlig. Jeg gleder meg til å se dette opplegget gå grundig på trynet. 

Skrevet
13 minutter siden, Moi04 skrev:

Alle kommentarer og innlegg er borte fra Instagram 

• Liker 5
Skrevet

Angående Instagram, syntes jeg det er helt utrolig at hun blokkerer i vilden sky! En ting hadde vært om folk skrev stygge kommentarer (feks "du er så stygg" eller "barna dine er så stygge"). Men her er det snakk om at folk stiller spørsmål til et produkt hun reklamerer for. De lurer på innhold, noe som er vanlig før man kjøper noe. Men istedenfor å svare blokkerer hun. Og hun blokkerer også oss som klikket "hjerte" på kommentar :fnise:
Det er så barnslig som det kan få blitt! 

Det som er fint, er at gjennom alle år når jeg har lurt på noe, har min venn Google ledet meg inn på Kvinneguiden. Der er det alltid svar på det jeg lurer på. Så det er nok mange potensielle Proviantkunder som kommer inn hit.

Og forresten: man kan jo fortsatt se instagram via nettleser (jeg gikk inn for å se om det var kommet noen fler kommentarer). Må bare bite meg merke i hva hun har skrevet om seg selv: cakediva :fnise:

• Liker 30
Skrevet

Samme opptreden som villapaprika dette. De har hatt fulltidsjobb med sletting på SOME det siste døgnet.  Når skal folk forstå at de kun elsker alle produkter for å tjene raske penger?

Skrevet (endret)

Tusen takk for oppklaring @Dompapp @Loffeliten Og @SjokoLine - så får Forbrukertilsynet en Mail fra meg også. Forstår ikke hvordan noen som ønsker å bli tatt seriøst avviser og blokkerer potensielle kunder på den måten. En ting er AB, jeg har forstått hvordan hun holder på for lenge siden, men at proviant, som ønsker å fremstå som et seriøst firma, arbeider på samme måte sjokkerer meg. I mine øyne er det som å innrømme at matkassen er en fiasko, siden de er livredde kritiske røster.

edit: forøvrig er jeg veldig nysgjerrig på om denne "markedsføringen" er lovlig. 

Endret av Moi04
  • Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Angående Instagram, syntes jeg det er helt utrolig at hun blokkerer i vilden sky! En ting hadde vært om folk skrev stygge kommentarer (feks "du er så stygg" eller "barna dine er så stygge"). Men her er det snakk om at folk stiller spørsmål til et produkt hun reklamerer for. De lurer på innhold, noe som er vanlig før man kjøper noe. Men istedenfor å svare blokkerer hun. Og hun blokkerer også oss som klikket "hjerte" på kommentar :fnise:
Det er så barnslig som det kan få blitt! 

Det som er fint, er at gjennom alle år når jeg har lurt på noe, har min venn Google ledet meg inn på Kvinneguiden. Der er det alltid svar på det jeg lurer på. Så det er nok mange potensielle Proviantkunder som kommer inn hit.

Og forresten: man kan jo fortsatt se instagram via nettleser (jeg gikk inn for å se om det var kommet noen fler kommentarer). Må bare bite meg merke i hva hun har skrevet om seg selv: cakediva :fnise:

Gikk inn på hennes IG via en annen konto å må si ett av svarene til en leser er merkelig.. Leseren er noe kritisk men ikke ufin så svaret er: da er kanskje ikke dette produktet noe for din familie da?det passer ikke alle 😠 vi har seriøst nok mat med dette. Jeg baker brød ved siden av og handler litt melk,frukt og tok gjett en dag i uka"

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Gikk inn på hennes IG via en annen konto å må si ett av svarene til en leser er merkelig.. Leseren er noe kritisk men ikke ufin så svaret er: da er kanskje ikke dette produktet noe for din familie da?det passer ikke alle 😠 vi har seriøst nok mat med dette. Jeg baker brød ved siden av og handler litt melk,frukt og tok gjett en dag i uka"

Jeg så det (via nettleser). Men hun forstår ikke at hun på en side reklamerer for en matkasse som skal inneholde alt du trenger slik at du skal slippe å gå på butikken. Dette har hun vel sagt selv flere ganger også. Men plutselig så baker hun brød og kjøper litt diverse på butikken. Hun snakker jo mot seg selv, og forstår ikke at hun er skrekkelig villedende! :angry:

• Liker 20
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...