Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å tro at det bare er et PR-stunt. Men... Ja....:bond:

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Scorpion57 skrev:

Kan man "jukse" med klikk tro?  Når en så lite populær blogger har så store klikktall, kan man da undres over om det er litt juks med tallene?  Hvis det er hvert klikk som teller, kan man da bruke familie og venner til å klikke inn mange ganger om dagen?   Har man fått samlet inn et visst antall klikk, vips så er man kjendis uten de rette forutsetninger. Bare nysgjerrig.

Er nok ikke så enkelt. IP addr styrer dette.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ca. 3 1/2 døgn siden Anne Brith la ut innlegget "Disse sjekket skatten min", jr. https://imgur.com/a/YqlM6 . Hun skrev samme dag "Noen ganger er det vanskelig å finne de riktige ordene for å uttrykke seg her på bloggen. Det stokker seg liksom litt. Jeg har en del ting på hjertet og ser at dere spør i kommentarfeltet om ting, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for at ting skal bli riktig. Så gi meg noen dager så skal jeg dele mine tanker rundt det å legge igjen spor på internett med dere", jfr. https://imgur.com/a/BvzVU

Har hun skrevet noe om det?

Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Nå er det ca. 3 1/2 døgn siden Anne Brith la ut innlegget "Disse sjekket skatten min", jr. https://imgur.com/a/YqlM6 . Hun skrev samme dag "Noen ganger er det vanskelig å finne de riktige ordene for å uttrykke seg her på bloggen. Det stokker seg liksom litt. Jeg har en del ting på hjertet og ser at dere spør i kommentarfeltet om ting, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for at ting skal bli riktig. Så gi meg noen dager så skal jeg dele mine tanker rundt det å legge igjen spor på internett med dere", jfr. https://imgur.com/a/BvzVU

Har hun skrevet noe om det?

NEI......kommer nok heller ikke

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Tålmodig, det tar tid å skrive gjennomtenkt og velskrevet. 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Hun håper nok på at det fungerer med «Ute av øye, ute av sinn» og at folk glemmer dette etter at hun slettet innlegget. 

Tviler på at dette blir glemt så fort. 

• Liker 12
Gjest MrsAvenger
Skrevet

Har ikke helt skjønt hvilken målgruppe bloggen hennes prøver å nå.

Selv blir jeg 40 i løpet av året, har barn og et A-4 liv, og føler ikke at noe av det hun blogger om treffer meg.....og jeg tviler kanskje på at hun klarer å nå de i 20-årene? Veldig "kjære dagbok" tendenser i alle fall.

Leser generelt ikke blogger, bare hennes, fordi jeg kjenner til henne.......men er som sagt forvirret. Burde kanskje slutte å lese den, så sparer jeg meg selv for forvirring.

Skrevet
På 18.2.2018 den 21.16, MrsAvenger skrev:

Har ikke helt skjønt hvilken målgruppe bloggen hennes prøver å nå.

Selv blir jeg 40 i løpet av året, har barn og et A-4 liv, og føler ikke at noe av det hun blogger om treffer meg.....og jeg tviler kanskje på at hun klarer å nå de i 20-årene? Veldig "kjære dagbok" tendenser i alle fall.

Leser generelt ikke blogger, bare hennes, fordi jeg kjenner til henne.......men er som sagt forvirret. Burde kanskje slutte å lese den, så sparer jeg meg selv for forvirring.

Sitter med en Brigdet Jones følelse her, ang "dagboken".( Dear Diary) Jeg er like gammel som deg og hadde satt mer pris på bakeblogg enn tenåringsdagbok med utbretting av barn og salg av sjelen!

• Liker 21
Skrevet

Alle dere som skriver her inne er jo inne på bloggen hennes og leser og sørger for at hun får flere klikk😂😂😂 er det mulig... dere elsker jo tydeligvis å bli underholdt av denne dama😂👍🏻

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Alle dere som skriver her inne er jo inne på bloggen hennes og leser og sørger for at hun får flere klikk😂😂😂 er det mulig... dere elsker jo tydeligvis å bli underholdt av denne dama😂👍🏻

Jeg er aldri inne på bloggen hennes. Leser kun overskriftene og innledende tekst når jeg scroller nedover bloglovin. Det holder i massevis, i tillegg til alle medieoppslag og tråden her. 

• Liker 29
Skrevet (endret)

17 timer siden, ordinarygirl skrev:

Niks. Har aldri vært på bloggen hennes. Aldri fulgt på snap. Får det jeg trenger å vite via skjermdump/imgur og KG. 

Endret av lillesky
  • Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Det er ikke nødvendig å oppsøke bloggen når all info ligger her :blink:

Skrevet
12 minutter siden, orfeus skrev:

Det er ikke nødvendig å oppsøke bloggen når all info ligger her :blink:

Så dere vet alt om henne ut i fra denne tråden? Er det noen av dere som virkelig kjenner denne dama på ordentlig? 

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
3 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Så dere vet alt om henne ut i fra denne tråden? Er det noen av dere som virkelig kjenner denne dama på ordentlig? 

Nei, men så diskuteres heller ikke Anne B privatperson, men Anne B blogger. 

Skrevet
1 minutt siden, Bøff Eløff skrev:

Nei, men så diskuteres heller ikke Anne B privatperson, men Anne B blogger. 

Hahaha, ja du mener at det dere skriver her inne ikke ville såret Anne B som privatperson? Wow... så korttenkt man kan bli...

• Liker 2
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Det er jo så enkelt at man ikke kan diskutere noe man ikke vet noe om. 

Hun deler jo villt på bloggen, så da regner jeg med st det er fritt fram å diskutere det og.

Skrevet
2 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Det er jo så enkelt at man ikke kan diskutere noe man ikke vet noe om. 

Hun deler jo villt på bloggen, så da regner jeg med st det er fritt fram å diskutere det og.

Hun legger opp til diskusjoner om noe man ikke vet noe om heller når hun kommer med de hemmelighetsfulle utsagnene om at vi snart og om ikke så lenge eller kanskje i kveld skal få vite noe veldig spennende.

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Du vet at du nå er en av de du omtaler som «dere» - i og med at du er en som har skrevet i denne tråden? Fordi du omtaler debattantene som en enhet. 

Gjest MrsAvenger
Skrevet (endret)
57 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Ja!.....og AB er fake news! Sånn er det bare. 

Endret av MrsAvenger
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...