calium Skrevet 13. november 2017 #4941 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, elisaday skrev: Hva er terminologien for når mor selger barn for egen vinning (og i dette tilfellet, eget hus)? Bordellmamma? 11
princesse Skrevet 14. november 2017 #4942 Skrevet 14. november 2017 (endret) Feil Endret 14. november 2017 av princesse Stor feil😁 1
Gjest pelikanen Skrevet 14. november 2017 #4943 Skrevet 14. november 2017 Hvorfor gir du henne klikk?
princesse Skrevet 14. november 2017 #4944 Skrevet 14. november 2017 (endret) 14 minutter siden, pelikanen skrev: Hvorfor gir du henne klikk Endret 14. november 2017 av princesse
princesse Skrevet 14. november 2017 #4945 Skrevet 14. november 2017 15 minutter siden, pelikanen skrev: Hvorfor gir du henne klikk? Var ikke klar over at jeg måtte spørre om lov først før jeg leser de få bloggene som jeg gjør. Men da har jeg skjønt at jeg må det og håper du sier det til de 8000 andre som også gir klikk. Ha en super duper dag👑👑 5
Gjest pelikanen Skrevet 14. november 2017 #4946 Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, princesse skrev: Var ikke klar over at jeg måtte spørre om lov først før jeg leser de få bloggene som jeg gjør. Men da har jeg skjønt at jeg må det og håper du sier det til de 8000 andre som også gir klikk. Ha en super duper dag👑👑 Du skjønte vel hva jeg mente. Det er sånne som deg hun elsker. Som må inn på bloggen. Som gir henne klikk. For så å kritisere det du ser. Hadde folk sluttet å klikke pga det de er irritert på, så har hun måtte lagt om bloggen. Skjønner dere ikke at det er dere hun " treffer" med idiotinnleggene? Bloggere elsker dere...dere sørger for at de kan sitte der å geipe tunge til dere. Og det er " dere" som betaler lønnen. Verden vil bedras
Gjest Newroz Skrevet 14. november 2017 #4947 Skrevet 14. november 2017 Tror bloggen har diskvalifisert seg selv fra noen priser i år i hvert fall. Hadde vært hårreisende om blogg som utleverer og bruker barna sine på denne måten skal nomineres til noe som helst.
princesse Skrevet 14. november 2017 #4949 Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, pelikanen skrev: Du skjønte vel hva jeg mente. Det er sånne som deg hun elsker. Som må inn på bloggen. Som gir henne klikk. For så å kritisere det du ser. Hadde folk sluttet å klikke pga det de er irritert på, så har hun måtte lagt om bloggen. Skjønner dere ikke at det er dere hun " treffer" med idiotinnleggene? Bloggere elsker dere...dere sørger for at de kan sitte der å geipe tunge til dere. Og det er " dere" som betaler lønnen. Verden vil bedras Takk for opplysningen 😆😆 klart jeg skal slutte og lese bloggen. Jeg er kanskje den eneste av de som er i dette forumet som gjør det.. 1
Elefantenirommet Skrevet 22. november 2017 #4950 Skrevet 22. november 2017 Jeg har ikke lest innlegget, bare sett teaser på Snap. Og jeg må bare si at jeg finner det merkelig at en voksen dame trenger å spørre bloggleserne sine om det er innafor å kysse på første date. 🙄 For det første bestemmer voksne det selv, for det andre synes jeg det er rart av en voksen dame som er ute etter noe seriøst å gå rett på klining på første kaffekoppen, liksom. 😆 16
Gjest ti10 Skrevet 22. november 2017 #4951 Skrevet 22. november 2017 På 14.11.2017 den 18.57, princesse skrev: Takk for opplysningen 😆😆 klart jeg skal slutte og lese bloggen. Jeg er kanskje den eneste av de som er i dette forumet som gjør det.. Man kan mene hva man vil om både AB og andre, men det virker ikke som at folk skjønner at disse trådene og innleggene her (det ene mer indignert og harmdirrende enn det andre) utgjør en betydelig del av folks motivasjon for å klikke seg inn på blogger og holde oppmerksomheten (og virksomheten) oppe. Og det gjelder ikke bare blogger, det er vel også en tråd for å klage over at Marie Simonsen ikke vil la folk glemme Søviknes-saken. Joda, å lage en egen diskusjonstråd om det i et nettforum bidrar nok til ro om saken
Gulleplutt Skrevet 22. november 2017 #4952 Skrevet 22. november 2017 16 minutter siden, ti10 skrev: Man kan mene hva man vil om både AB og andre, men det virker ikke som at folk skjønner at disse trådene og innleggene her (det ene mer indignert og harmdirrende enn det andre) utgjør en betydelig del av folks motivasjon for å klikke seg inn på blogger og holde oppmerksomheten (og virksomheten) oppe. Og det gjelder ikke bare blogger, det er vel også en tråd for å klage over at Marie Simonsen ikke vil la folk glemme Søviknes-saken. Joda, å lage en egen diskusjonstråd om det i et nettforum bidrar nok til ro om saken Meget godt poeng.
Bambi1995 Skrevet 22. november 2017 #4953 Skrevet 22. november 2017 På 11/5/2017 den 15.28, calium skrev: Bladde meg gjennom bloggen hennes nå. For noen dager siden publiserte hun et innlegg om en slik GPS-klokke til barn. Fortalte om hvor trygt det er, at det er greit å kunne følge med på barna, osv. Vedlagt i blogginnlegget er også en skjermdump fra hennes egen mobil, med en pin på et kart som viser hvor de bor! Som om ikke de barna er nok eksponert på nettet så kan man nå stikke innom bloggen for å få nøyaktige koordinater til hvor alle bor. Hvilken gate ungene leker i. Se hvor nærmeste lekeplass ligger. Er det MULIG? Skjønner ikke at det ikke følger mer konsekvenser for denne stadige utleveringen av mindreåriges privatliv. Jeg vet mer om de 4 makronene enn jeg vet om alle mine venninners barn. Det er skremmende! Altså... Søk henne opp på 1881 så har du adressa likevel.
Cookie123 Skrevet 22. november 2017 #4954 Skrevet 22. november 2017 6 timer siden, ti10 skrev: Man kan mene hva man vil om både AB og andre, men det virker ikke som at folk skjønner at disse trådene og innleggene her (det ene mer indignert og harmdirrende enn det andre) utgjør en betydelig del av folks motivasjon for å klikke seg inn på blogger og holde oppmerksomheten (og virksomheten) oppe. Og det gjelder ikke bare blogger, det er vel også en tråd for å klage over at Marie Simonsen ikke vil la folk glemme Søviknes-saken. Joda, å lage en egen diskusjonstråd om det i et nettforum bidrar nok til ro om saken Tja.... Jeg følger med på denne tråden for da trenger jeg IKKE å gå inn på bloggen for å få med meg hva som skjer... 10
Gjest pelikanen Skrevet 22. november 2017 #4955 Skrevet 22. november 2017 Jeg går ikke inn på alle. Følger kun trines kjøkken. Har bloggombloggere...de oppdaterer meg på det meste.
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #4956 Skrevet 22. november 2017 Jeg digger den bloggern der og elsker humoren hennes. Hun tar seg ikke selv høytidelig.
Glorious Skrevet 23. november 2017 #4957 Skrevet 23. november 2017 10 timer siden, Carina Maria skrev: Jeg digger den bloggern der og elsker humoren hennes. Hun tar seg ikke selv høytidelig. Hun tar ikke familien sin så selvhøytidelig heller dessverre... hva er det å digge. 36
Gjest Carina Maria Skrevet 23. november 2017 #4958 Skrevet 23. november 2017 7 timer siden, Glorious skrev: Hun tar ikke familien sin så selvhøytidelig heller dessverre... hva er det å digge. Det er min mening om henne og jeg digger den dama der ass.
Papirfly Skrevet 2. desember 2017 #4959 Skrevet 2. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Papirfly, mod.
Kollontaj Skrevet 2. desember 2017 #4960 Skrevet 2. desember 2017 Narrativet skifter ut fra hva som selges. Trener ofte i svømmehall? Trener sjelden i svømmehall? Det varierer. https://imgur.com/a/yORNm 22
Fremhevede innlegg