TøffeSnåkus Skrevet 31. oktober 2017 #4841 Skrevet 31. oktober 2017 5 timer siden, deuces skrev: Hæ, vil hun ha sponsorer for å anskaffe makroner, og ha dress og konfettikanon sponset? Altså, hun tjener jo masse penger - kan hun ikke kjøpe det selv, eller er det sånn de blir rike ved å tigge om donerte varer så de slipper å bruke egne penger?? Opplever det som helt ok å spørre om råd fra følgere da de ofte gir bedre råd enn Google hvor mange kjøper annonseplass og en ikke vet om det en kjøper er bra. Så egentlig litt merkelig å henge seg opp i. 2
Gjest pelikanen Skrevet 31. oktober 2017 #4842 Skrevet 31. oktober 2017 23 timer siden, Rosalie skrev: SE har et AS hun tar ut utbytte av. Sophie Elise AS betalte 857 K i skatt og det ble tatt ut 2 067 K i utbytte i 2016. LAR tror jeg faktisk ikke har hatt noen inntekt i det hele tatt 2016, da hun ikke har firma registrert på seg i enhetsregisteret. Om jeg betalte 0 i skatt, så hadde jeg hatt veldig mye penger til overs. Tror ikke jeg hadde kjøpt dyr veske og vist frem på instagram. Hadde betalt ned boliglån.
Mammabamma Skrevet 31. oktober 2017 #4843 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg regner med at hun fordeler inntektene på de alle sammen for ungene jobber nesten like mye som henne så de burde jo få sin del av kaka. Uten ungene så hadde det jo bare vært makroer og rundstykker og det vanskelige livet med tight gap. 25
Dollyådi Skrevet 31. oktober 2017 #4844 Skrevet 31. oktober 2017 Mulig jeg som kompliserer her men... Anne Brith har ropt om sparing i flere år nå. Hvordan er det mulig st hun ikke har noe formue? Dama leier jo huset, så den kostnaden er jo ikke belånt. Om hun har masse gjeld så syns jeg hun burde forklart dette til ungene sånn at de forstår at hun først må nedbetale gammel moro før hun kan spare opp egenkapital til bolig. Hun formaner så mye om dette i alle medier at for meg virker dette bare tragisk. 21
ashera Skrevet 31. oktober 2017 #4845 Skrevet 31. oktober 2017 58 minutter siden, Dollyådi skrev: Mulig jeg som kompliserer her men... Anne Brith har ropt om sparing i flere år nå. Hvordan er det mulig st hun ikke har noe formue? Dama leier jo huset, så den kostnaden er jo ikke belånt. Om hun har masse gjeld så syns jeg hun burde forklart dette til ungene sånn at de forstår at hun først må nedbetale gammel moro før hun kan spare opp egenkapital til bolig. Hun formaner så mye om dette i alle medier at for meg virker dette bare tragisk. Antakelig holdt hun fortsatt på innberetningstidspunktet på med å betale ned på gjeld etter den siste konkursen hun var involvert i. https://www.dn.no/etterBors/2016/02/12/1425/Blogg/kakeblogger-sltt-konkurs 10
Mynona Skrevet 1. november 2017 #4846 Skrevet 1. november 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod.
Norgesglasset Skrevet 4. november 2017 #4847 Skrevet 4. november 2017 Jeg kjenner jeg blir litt flau på hennes vegne jeg, når hun er ute og tigger... 12
Viernes Skrevet 4. november 2017 #4848 Skrevet 4. november 2017 (endret) 51 minutter siden, Norgesglasset skrev: Jeg kjenner jeg blir litt flau på hennes vegne jeg, når hun er ute og tigger... Hva tigger hun etter nå da? Regner med at det er under "noen som vet hvor jeg kan få tak i...?" FLAUT! er det. Endret 4. november 2017 av Viernes 11
calium Skrevet 5. november 2017 #4849 Skrevet 5. november 2017 Bladde meg gjennom bloggen hennes nå. For noen dager siden publiserte hun et innlegg om en slik GPS-klokke til barn. Fortalte om hvor trygt det er, at det er greit å kunne følge med på barna, osv. Vedlagt i blogginnlegget er også en skjermdump fra hennes egen mobil, med en pin på et kart som viser hvor de bor! Som om ikke de barna er nok eksponert på nettet så kan man nå stikke innom bloggen for å få nøyaktige koordinater til hvor alle bor. Hvilken gate ungene leker i. Se hvor nærmeste lekeplass ligger. Er det MULIG? Skjønner ikke at det ikke følger mer konsekvenser for denne stadige utleveringen av mindreåriges privatliv. Jeg vet mer om de 4 makronene enn jeg vet om alle mine venninners barn. Det er skremmende! 40
Mme Blavatsky Skrevet 5. november 2017 #4850 Skrevet 5. november 2017 14 minutes ago, calium said: Bladde meg gjennom bloggen hennes nå. For noen dager siden publiserte hun et innlegg om en slik GPS-klokke til barn. Fortalte om hvor trygt det er, at det er greit å kunne følge med på barna, osv. Vedlagt i blogginnlegget er også en skjermdump fra hennes egen mobil, med en pin på et kart som viser hvor de bor! Som om ikke de barna er nok eksponert på nettet så kan man nå stikke innom bloggen for å få nøyaktige koordinater til hvor alle bor. Hvilken gate ungene leker i. Se hvor nærmeste lekeplass ligger. Er det MULIG? Skjønner ikke at det ikke følger mer konsekvenser for denne stadige utleveringen av mindreåriges privatliv. Jeg vet mer om de 4 makronene enn jeg vet om alle mine venninners barn. Det er skremmende! Pass deg nå, ellers blir du også anmeldt som stalker og får egne innlegg i bloggen! Det er nemlig slik Anne Brith opererer. 😞 19
Rosalie Skrevet 5. november 2017 #4851 Skrevet 5. november 2017 58 minutter siden, calium skrev: Bladde meg gjennom bloggen hennes nå. For noen dager siden publiserte hun et innlegg om en slik GPS-klokke til barn. Fortalte om hvor trygt det er, at det er greit å kunne følge med på barna, osv. Vedlagt i blogginnlegget er også en skjermdump fra hennes egen mobil, med en pin på et kart som viser hvor de bor! Som om ikke de barna er nok eksponert på nettet så kan man nå stikke innom bloggen for å få nøyaktige koordinater til hvor alle bor. Hvilken gate ungene leker i. Se hvor nærmeste lekeplass ligger. Er det MULIG? Skjønner ikke at det ikke følger mer konsekvenser for denne stadige utleveringen av mindreåriges privatliv. Jeg vet mer om de 4 makronene enn jeg vet om alle mine venninners barn. Det er skremmende! Artig at dette innlegget kommer omtrent samtidig med at Forbrukerrådet gikk ut og advarte mot disse GPS-klokkene, da sikkerheten er elendig. http://www.hegnar.no/Nyheter/Personlig-oekonomi/2017/10/Forbrukerraadet-Elendig-sikkerhet-i-GPS-klokker-for-barn 17
maipai Skrevet 5. november 2017 #4852 Skrevet 5. november 2017 7 timer siden, calium skrev: Bladde meg gjennom bloggen hennes nå. For noen dager siden publiserte hun et innlegg om en slik GPS-klokke til barn. Fortalte om hvor trygt det er, at det er greit å kunne følge med på barna, osv. Vedlagt i blogginnlegget er også en skjermdump fra hennes egen mobil, med en pin på et kart som viser hvor de bor! Som om ikke de barna er nok eksponert på nettet så kan man nå stikke innom bloggen for å få nøyaktige koordinater til hvor alle bor. Hvilken gate ungene leker i. Se hvor nærmeste lekeplass ligger. Er det MULIG? Skjønner ikke at det ikke følger mer konsekvenser for denne stadige utleveringen av mindreåriges privatliv. Jeg vet mer om de 4 makronene enn jeg vet om alle mine venninners barn. Det er skremmende! Huset hun bor i skal selges, og hun har delt finnannonsen. Og så står hun oppført i telefonkatalogen, så det skal ikke mye til å finne dem... 3
Tro Smo Konosoro Skrevet 6. november 2017 #4853 Skrevet 6. november 2017 En ting jeg syns er ekstremt irriterende er at hun nederst i dette innlegget fra forrige mandag: http://annebrith.blogg.no/1509359085_forandring_fryder_10084.html skriver: "PS. Dere MÅ bare følge med videre i uka for jeg skal vise dere hvordan jeg plutselig fikk langt hår! Jeg bare digger det! " Og hun har ennå ikke skrevet et pip om det lange håret så vidt jeg kan se. Åh, det irriterer meg også at det irriterer meg. 4
Hottrio Skrevet 6. november 2017 #4854 Skrevet 6. november 2017 Er det ingen som liker Anne-Brith eller?? 1
loffen Skrevet 6. november 2017 #4855 Skrevet 6. november 2017 14 minutter siden, Hottrio skrev: Er det ingen som liker Anne-Brith eller?? 32
princesse Skrevet 6. november 2017 #4856 Skrevet 6. november 2017 32 minutter siden, Hottrio skrev: Er det ingen som liker Anne-Brith eller?? Dama har blitt en levende reklameplakat. Er snart ikke ett blogginnlegg uten noe form for spons.. 9
Pæddan Skrevet 6. november 2017 #4857 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, princesse skrev: Dama har blitt en levende reklameplakat. Er snart ikke ett blogginnlegg uten noe form for spons.. Eller TIGGING etter spons👀 16
LilleSnupp Skrevet 6. november 2017 #4858 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, Tro Smo Konosoro skrev: En ting jeg syns er ekstremt irriterende er at hun nederst i dette innlegget fra forrige mandag: http://annebrith.blogg.no/1509359085_forandring_fryder_10084.html skriver: "PS. Dere MÅ bare følge med videre i uka for jeg skal vise dere hvordan jeg plutselig fikk langt hår! Jeg bare digger det! " Og hun har ennå ikke skrevet et pip om det lange håret så vidt jeg kan se. Åh, det irriterer meg også at det irriterer meg. Hun fikk det vel sponset.. 6
Oktnxbye Skrevet 7. november 2017 #4859 Skrevet 7. november 2017 Her om dagen skrev hun at de er begynt å se seg om etter hund.. Kan noen hjelpe meg å forstå hvordan de får tid og kapasitet til den firbeinte? For den forstår ikke jeg, så mye som hun jobber og makronene trener. 8
Fremhevede innlegg