Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, smalls skrev:

Særlig om hun er gravid, men sikkert folk som går 5 på. Greit nok at unge bloggere legger ut desperate clickbaits  (Det er også irriterende) men flaut når en dame på over 40 holder på sånn 

Kjempeflaut😵

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, princesse skrev:

Kjempeflaut😵

Hadde blitt flau hvis mamma  (som er 10 år eldre) hadde holdt på sånn :flau:

• Liker 5
Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekluasjoner og omtale av barn.

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet

Kom på noe mer troverdig.

Ingen tror på det, skal det være clickbait må man jo bli lurt til å gå inn, ha ha.

• Liker 6
Gjest pelikanen
Skrevet
På 22.10.2017 den 21.22, CecilieX skrev:

Det er i bunn og grunn mye rundt det økonomiske hun forteller om som ikke henger på greip. Hun prøver å fremstille seg økonomisk smart og sparsommelig, men hun svir jo av penger som en full sjømann. 

Matbudsjettet og ungenes beinharde spareregime er to av tingene jeg stiller meg spørsmål om. Kjøp av sofa når hun vet hun skal flytte en annen. Og så er det huskjøpingen da. Det var jo kort tid siden hun skulle ha tjent sin første million. Så, når hun må flytte skriver hun at om det bare hadde vært 6 måneder frem i tid så ville hun hatt råd til hus. Men så få dager etterpå kaster hun bildet av drømmehuset og må gi opp drømmen. 

Noe henger ikke på greip, som sagt, og siden AB jo er kjent for å smøre litt tjukt på så undrer jeg meg over om hun av og til rett ut lyver for leserne sine. 

Henger ikke på greip med deg heller. Trodde folk har kommet lengre enn å si: bruke penger som en full sjømann."

Gjest pelikanen
Skrevet
På 22.10.2017 den 21.22, CecilieX skrev:

Det er i bunn og grunn mye rundt det økonomiske hun forteller om som ikke henger på greip. Hun prøver å fremstille seg økonomisk smart og sparsommelig, men hun svir jo av penger som en full sjømann. 

Matbudsjettet og ungenes beinharde spareregime er to av tingene jeg stiller meg spørsmål om. Kjøp av sofa når hun vet hun skal flytte en annen. Og så er det huskjøpingen da. Det var jo kort tid siden hun skulle ha tjent sin første million. Så, når hun må flytte skriver hun at om det bare hadde vært 6 måneder frem i tid så ville hun hatt råd til hus. Men så få dager etterpå kaster hun bildet av drømmehuset og må gi opp drømmen. 

Noe henger ikke på greip, som sagt, og siden AB jo er kjent for å smøre litt tjukt på så undrer jeg meg over om hun av og til rett ut lyver for leserne sine. 

Henger ikke på greip med deg heller. Trodde folk har kommet lengre enn å si: bruke penger som en full sjømann."

Gjest pelikanen
Skrevet

Jeg fatter ikke ...stort sett alle her inne irriterer seg over henne. Kritiserer osv. Det vil si at dere leser bloggen til ab. Bare for å irritere dere?

Samtidig som dere klikker dere inn, så irriterer dere at hun gjør alt for å få klikk. Så la vær å gå inn da... 

Skrevet
4 minutes ago, pelikanen said:

Jeg fatter ikke ...stort sett alle her inne irriterer seg over henne. Kritiserer osv. Det vil si at dere leser bloggen til ab. Bare for å irritere dere?

Samtidig som dere klikker dere inn, så irriterer dere at hun gjør alt for å få klikk. Så la vær å gå inn da... 

Jeg unner henne da alle klikk hun kan få, hun trenger virkelig pengene det gir. Jeg unner jo barna mat...

• Liker 20
Skrevet
6 minutter siden, pelikanen skrev:

Leser ikke bloggen hennes lenger. Lite interessant å lese løgn etter løgn. Men hun er jo stadig i media, så. 

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet
23 minutter siden, pelikanen skrev:

Jeg tror egentlig ikke at sjømenn generelt er så krenkbare at de vil reagere på et slikt uttrykk. Snarere tvert i mot. 

Skrevet
26 minutter siden, pelikanen skrev:

Jeg leste bloggen hennes da den var en bakeblogg. Nå som hun synes å hige etter å bli Norges svar på Kardashians eller noe i den duren gidder jeg ikke mer. Jeg leser av prinsipp ikke blogger som tjener penger på å utlevere barn. Imidlertid er jeg i min fulle rett til å kritisere bloggere som lever av å utlevere barna sine, og noe av intensjonen med akkurat dét, er et håp om å påvirke i riktig retning. Så, ja, jeg kommer nok til å fortsette med det, helt uavhengig av hva du måtte mene om den saken. :)

• Liker 37
Skrevet

MtM, SE, og Pilotfrue derimot, de skal få seile sin egen sjø, og Lenemor, ja hun fra Førde også...

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, filifjonka skrev:

MtM, SE, og Pilotfrue derimot, de skal få seile sin egen sjø, og Lenemor, ja hun fra Førde også...

Atte hæ...?

• Liker 21
Skrevet

Heliumballonger der i gården også, ser det ut til. 

(Først fisking om noen vet om hvem som selger på snap, deretter «funnet» et firma i nærheten.) 

• Liker 9
Gjest pelikanen
Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg tror egentlig ikke at sjømenn generelt er så krenkbare at de vil reagere på et slikt uttrykk. Snarere tvert i mot. 

Jeg synes det er et hån mot en viss yrkesgruppe. Ikke så lenge siden en journalist i en tvkanal måtte offentlig beklager om unnskyldning

Må er vel sjøfolk vant til å høre dette,men det var bare et poeng fra meg .

Skrevet
8 timer siden, filifjonka skrev:

Nå har vel egentlig mtm fått rimelig mye diskusjon her inne.. SE og Pilotfrue har ikke barn og det er vel AB sin måte og utlevere barna på som mange synes er feil. Disse andre du skriver om aner jeg ikke hvem er.

• Liker 5
Skrevet

I det nyeste innlegget til AB så mæler hun igjen om at det er innafor med 1000 kr uken i mat. Ja det gjør det, som i innlegget så omhandler dette om 3 personer, og IKKE tre makroner som trener hver bidige dag, pluss ei voksen kvinne. Vi andre dødlige iberegner at vi må kjøpe bær, mel, sukker og andre basisvarer, da vi IKKE er sponset eller har frysern full. Blir så j*** matt noen ganger av denne dama!

• Liker 36
Skrevet (endret)

Lurer på om hun har revet opp de olabuksene sine selv? 

:tekola:

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Perle skrev:

Lurer på om hun har revet opp de olabuksene sine selv? 

:tekola:

Ja, hun fikk den nok fra en tidligere flørt. Inviterte sikkert til en seremoni med venninner, og så rev hun den i stykker. 🤓🙄

Endret av ~Mocca~
  • Liker 20
Skrevet

Jeg synes lite om AB etter å kun ha vært innom bloggen og sosiale medier, men etter bloggerne synes jeg hun virker mye mer likanes. Kan være enig i at hun eksponerer barna mye og det ikke er greit, men som person fremsto hun mye mer oppegående og trivelig enn inntrykket jeg hadde fra før. Det var en positiv overraskelse, synes jeg. 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...