Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har hun slettet det siste blogginnlegget sitt? Hun la det ut for ca en time siden, jeg så at hun la ut bilde av det på snap. Da jeg skulle lese var det borte, nå har hun slettet bildet fra snap også. Noen som rakk å lese?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, knutedama skrev:

Hvorfor har hun slettet det siste blogginnlegget sitt? Hun la det ut for ca en time siden, jeg så at hun la ut bilde av det på snap. Da jeg skulle lese var det borte, nå har hun slettet bildet fra snap også. Noen som rakk å lese?

Jeg leste raskt igjenom.. Og hun hadde hat en meget tøff uke blandt annet hos politiet for og anmelde saken hun skrev om tidligere i uka.

Men hvorfor hun slettet det vet jeg ikke

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg leste raskt igjenom.. Og hun hadde hat en meget tøff uke blandt annet hos politiet for og anmelde saken hun skrev om tidligere i uka.

Sikkert fordi det er så drøyt! Og skremselspropaganda. 

Endret av Varma
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Hun henviste vel også til at en "galning" hadde stalket prinsesse familien. ( ref.snap). 

Det får meg til å tro at hun kanskje endelig forstår at det finnes  gale/onde mennesker der ute, og at det da er best å ikke pøse ut bilder og informasjon om avkomme sitt, sånn at disse menneskene begynner å ta en usunn interesse i dem.

Jeg håper ihvertfall at det var det hun prøvde å si..

• Liker 4
Skrevet
På 15.9.2017 den 23.52, Salka skrev:

Har aldri vært inne på bloggen, ikke skal jeg heller, men hvorfor kaller hun barna sine makroner? Så urteit! Hadde mamma kalt meg en makron hadde jeg begynt å lure på om jeg var feit eller noe. :fnise: 

Det er KG som synes det er gøy å kalle dem det...

• Liker 2
Skrevet

Hun skrev at hun hadde tilbrakt tid i samtale hos politiet og at hun derfor hadde det tøft + at "den dagen det ikke var gøy å blogge lenger skulle hun slutte..."

Antar at det har skjedd noe og at hun prøvde på noe offer-ish innlegg men så angret seg fordi det blir mye spørsmål når politiet er inni bildet 

• Liker 2
Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder og tekst med copyright, omtale av barn, omtale av kropp og hetsende innlegg.

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet

Så første episode av click for murder på Netflix i går. Utrolig tankevekkende! Gjett om jeg skal gjøre alt jeg kan for å videreformidle nettvett til mitt barn! 

Hvor mye nettvett får barn med seg når mor deler så mye som hun gjør, både av dem og av seg selv? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
På 17. september 2017 den 2.23, Infinity skrev:

Hun henviste vel også til at en "galning" hadde stalket prinsesse familien. ( ref.snap). 

Det får meg til å tro at hun kanskje endelig forstår at det finnes  gale/onde mennesker der ute, og at det da er best å ikke pøse ut bilder og informasjon om avkomme sitt, sånn at disse menneskene begynner å ta en usunn interesse i dem.

Jeg håper ihvertfall at det var det hun prøvde å si..

Dette har ikke jeg lest noe sted.. Følger henne på snap. Men den dagen det er noen som vil gjøre makronene noe vondt,ja da hadde jeg sluttet og blogge. 

Endret av Lapper
  • Liker 2
Skrevet

Dette har ikke jeg lest noe sted.. Følger henne på snap. Men den dagen det er noen som vil gjøre makronene noe vondt,ja da hadde jeg sluttet og blogge. 

Hvis jeg husker riktig,så var det skrevet i et blogginnlegg som hun så tok snap av.

Det er sikkert det innlegget som nå er fjernet.

Skrevet

De fleste ville jo gjort det, men hva gjør man når hovedinntektskilden er inntekter fra blogg og SoMe, slik det er for både denne og flere andre bloggere? Lever på knapper, glansbilder, luftboller og ventilsuppe mens man søker annen jobb, noe som fort kan ta noen måneder?

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Infinity skrev:

Hvis jeg husker riktig,så var det skrevet i et blogginnlegg som hun så tok snap av.

Det er sikkert det innlegget som nå er fjernet.

Jeg leste bare raskt igjennom det innlegget og tenkte ikke over det. Men synes ikke hun har hatt så mange snap med rosamakronen nå i det siste. Og det er kjempebra. Håper dette fortsetter

Skrevet

Nå har'a mor jammen økt matbudsjettet med hele 500,-!

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Mynona, mod.

Skrevet

Det måtte jo økes når det skal drikkes O`boy i hytt og pine.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hele denne tråden burde bare slettes. Her kan man kun lese negative ting om ab, ikke mye her som er konstruktivt! Hun er mamma på lik linje med mange av dere, skal man ikke kunne ta valg for sine egne barn lengre uten at moral/mammapolitiet slår ned på bokstavelig talt alt? Tror mange her inne kan gå et par runder med seg selv med tanke på hvordan man snakker om og fremstiller andre mennesker. Vil påstå at å lære barn slik prat om andre som foregår her inne er verre enn at mamma deler bilder av trening, skole og baking på bloggen. Eller er dere andre personer her inne enn i virkeligheten? Jeg følger også ab på sosiale medier, og dere overdriver så sinnsykt mye!!! Det meste blir vridd og vrengt på, slik at det kan bli fremstilt verst mulig for så å kritiseres. Hva er det som gjør at dere må kritisere absolutt alt hun gjør? Jeg tror ikke ett sekund på at det liksom er for barnas del dere gjør det. Det er jo ikke bare eksponering av barn som blir diskutert i denne tråden? Her er det kritikk av alt fra hullete jeans til øyevipper og matbudsjett. Hva er vitsen? Det er akkurat som at dere har plukket dere ut noen bloggere som virkelig skal få gjennomgå og latterliggjøres. Hva får dere egentlig ut av det? Har sett et par andre innlegg her som har vært kritiske til måten det diskuteres på her inne, og regner med mitt blir like "godt" mottatt :-) Skriver innlegget fordi jeg rett og slett er nysgjerrig på hvorfor dere er så innmari kritiske?

Endret av poppy78
  • Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, neiognei skrev:

Unnskyld meg, men du kan neppe ha fulgt med i timen. Kritisere matbudsjett? Ja, når damen påstår at hun før hele familien på 1000 kroner i uka, tjener penger på å selge dette konseptet, sier til andre at "du kan også klare det", også er det klart og tydelig reinspikka løgn, som hun forteller for å sko seg på det...! Ja, da fortjener det å bli satt under lupen. 

Si meg, har du lest bloggen hennes i det hele tatt? Hele bloggvirksomheten er bygd opp på å provosere leserne med uvanlige og ekstreme, bastante meninger og holdninger, men dette skal man altså ikke få kommentere?

Hun lyver støtt og blir tatt i det, men dette skal heller ikke kommenteres?

Vettu hva!

Oj! Er det sånn du svarer folk som er kritiske til din side av en sak? Jeg har ikke skrevet noe sted at man ikke kan være uenig med det som skrives i bloggen? Det er vel bare sunt å ikke være 100% enig i alt det andre mener? Jeg stiller bare spørsmål om måten dere kritiserer og prater om andre på her inne, spesielt ab. Men skjønner jo ut i fra måten du svarer meg på her, at det ikke er rom for å være kritisk den andre veien ;-) Så da har jeg jo egentlig fått svar på det jeg lurte på. Denne tråden er kun for sladrekjerringer og bygdetroll som må ha noen å "slenge dritt" om :-)

• Liker 5
Skrevet (endret)
44 minutter siden, poppy78 skrev:

Hele denne tråden burde bare slettes. Her kan man kun lese negative ting om ab, ikke mye her som er konstruktivt! Hun er mamma på lik linje med mange av dere, skal man ikke kunne ta valg for sine egne barn lengre uten at moral/mammapolitiet slår ned på bokstavelig talt alt? Tror mange her inne kan gå et par runder med seg selv med tanke på hvordan man snakker om og fremstiller andre mennesker. Vil påstå at å lære barn slik prat om andre som foregår her inne er verre enn at mamma deler bilder av trening, skole og baking på bloggen. Eller er dere andre personer her inne enn i virkeligheten? Jeg følger også ab på sosiale medier, og dere overdriver så sinnsykt mye!!! Det meste blir vridd og vrengt på, slik at det kan bli fremstilt verst mulig for så å kritiseres. Hva er det som gjør at dere må kritisere absolutt alt hun gjør? Jeg tror ikke ett sekund på at det liksom er for barnas del dere gjør det. Det er jo ikke bare eksponering av barn som blir diskutert i denne tråden? Her er det kritikk av alt fra hullete jeans til øyevipper og matbudsjett. Hva er vitsen? Det er akkurat som at dere har plukket dere ut noen bloggere som virkelig skal få gjennomgå og latterliggjøres. Hva får dere egentlig ut av det? Har sett et par andre innlegg her som har vært kritiske til måten det diskuteres på her inne, og regner med mitt blir like "godt" mottatt :-) Skriver innlegget fordi jeg rett og slett er nysgjerrig på hvorfor dere er så innmari kritiske?

Hadde det enda bare vært trening, skole og BAKING!!! Sett deg inn i saken før du uttaler deg. AB bruker barna sine på en svært kritikkverdig måte. Både på Snap og blogg. Himmel og hav, hun kan jo provosere en stein til den hopper! 

Dessuten kan du ikke skrive "dere". Her står hver enkelt for svar og innlegg. Jeg personlig startet denne tråden. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 35
Skrevet

Har hun fått seg kjæreste nå?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...