Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Marthe75 skrev:

Jeg var en gang på "matkurs" ifm toppidrett, og der ble sjokolademelk frontet som positivt ifm restitusjon. Det er fordi de som driver med TOPPidrett har et høyt kaloriforbruk og for å få ungdommen til å drikke mer melk. 

De som driver barneidrett trenger nok ikke tenke på å holde oppe kaloriinntaket sitt, så det blir bare fjas å bruke AB i denne reklamen! Barn bør heller oppfordres til å drikke ren melk :) 

Men jeg råder folk til og ikke varsle disse samarbeidspartnene til AB.. Jegvfikk svi for dette i går. Bare som info

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Lapper skrev:

Men jeg råder folk til og ikke varsle disse samarbeidspartnene til AB.. Jegvfikk svi for dette i går. Bare som info

Hvordan fikk du svi? 

• Liker 6
Gjest ricecrispies
Skrevet
26 minutter siden, Lapper skrev:

Hva skjedde?

Skrevet

Noen som husker hvor mye melk hun pleier å kjøpe inn i uka? Isåfall må jo det 1000 kroners budsjettet ryke nå som de er sponsa av O'boy og drikker det hver gang etter trening. (Og det trenes jo mye, så det er jo noe som skurrer :blink:)

• Liker 11
Gjest Sugemerke
Skrevet
2 minutter siden, BlomsterMaja skrev:

Noen som husker hvor mye melk hun pleier å kjøpe inn i uka? Isåfall må jo det 1000 kroners budsjettet ryke nå som de er sponsa av O'boy og drikker det hver gang etter trening. (Og det trenes jo mye, så det er jo noe som skurrer :blink:)

1.75 l. Jeg lurer på om Oboy sponser mer melk og? :ler:

Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Hvordan da?

Skrevet

Hva er greia med det 1000kr uka på mat budsjettet hennes? Har ikke hun en del unger som trener, vokser, er med på aktiviteter, og koster alt det dette koster? Da dekker vel ikke 1000kr mat for noen få dager en gang, sett at de faktisk får ordentlig næringsrik middag hver dag. 

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Hva er greia med det 1000kr uka på mat budsjettet hennes? Har ikke hun en del unger som trener, vokser, er med på aktiviteter, og koster alt det dette koster? Da dekker vel ikke 1000kr mat for noen få dager en gang, sett at de faktisk får ordentlig næringsrik middag hver dag. 

Det er jo bare tull og løgner hele matbudsjettet! Forstår ikke folk at dama bare ljuger? 

• Liker 13
Skrevet
23 minutter siden, elisaday skrev:

Det er jo bare tull og løgner hele matbudsjettet! Forstår ikke folk at dama bare ljuger? 

Ja, kan ikke fatte at det skal få ting til å gå rundt, ikke i nærheten en gang. Hun sier mye rart, altså....

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, BlomsterMaja skrev:

Oboy i vann funker like bra. Hilsen økonomi-mora. 😝

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Utrolig ekkelt når game, desperate damer snakker om at de har barbert høna. 😣 Ingen vil høre det. 🙉

Enig. Ville bare grave meg ned. Ingen vil høre man har barbert høna - uansett alder.

• Liker 13
Skrevet
14 timer siden, Lapper skrev:

Lykke til😀 men pass deg litt... Det har jeg fått erfare

Hvorfor det? Som kunde og forbruker må man få lov til å si fra. Ingen bloggere kan ta oss på dette! 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, BlomsterMaja skrev:

1.75 liter i uka i følge henne selv 🙄

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvorfor det? Som kunde og forbruker må man få lov til å si fra. Ingen bloggere kan ta oss på dette! 

Jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg tørr og skrive fordi jeg er faktisk redd for hva AB gjør.. Men om noen lurer så send meg gjerne en pm

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Milio skrev:

Enig. Ville bare grave meg ned. Ingen vil høre man har barbert høna - uansett alder.

Helt enig. Men nå var det faktisk profilen til kusina hennes hun skrev på nå. Er sikkert gøy å våkne opp dagen derpå og se slikt på sin profil og AB sin snap. Begge to er voksne mennesker med barn og dårlige moralske verdier. Forbilder altså 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Lindajo skrev:

Helt enig. Men nå var det faktisk profilen til kusina hennes hun skrev på nå. Er sikkert gøy å våkne opp dagen derpå og se slikt på sin profil og AB sin snap. Begge to er voksne mennesker med barn og dårlige moralske verdier. Forbilder altså 

Herregud det var jo bare humor. Jeg måtte le høyt av det der. 

Skrevet

Jeg skal ta høna i dag siden det er lørdag.

Skrevet (endret)

f

Endret av Lapper
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet
6 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Melk som brukes til o'boy kommer helt klart fra samme budsjett som ingredienser til kaker = utenfor 1000-grensa.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...